Hehe, ik was het net aan het tikken. Ik dacht dat er maar 2 zwitserse tennisers waren joh, (op niveau) Federer en Wawrinka. Maar hij doet het erg aardig tegen Gasquet dus.quote:Op zondag 3 september 2006 22:49 schreef XL het volgende:
Die chiapucci heb ik nog nooit ergens gezien, geloof ik.
Bastlquote:Op zondag 3 september 2006 22:50 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hehe, ik was het net aan het tikken. Ik dacht dat er maar 2 zwitserse tennisers waren joh, (op niveau) Federer en Wawrinka. Maar hij doet het erg aardig tegen Gasquet dus.
306quote:Op zondag 3 september 2006 23:00 schreef Norrage het volgende:
Chiudinelli....wel een aardige speler..Was vroeger volgens mij dikke top 100 maar nu ergens rond de 600
Murray gaat aan het langste eind trekken: 3-0 en twee breaks voor.quote:Op zondag 3 september 2006 23:26 schreef Ambrosius het volgende:
Murray en Gonzalez gaan het in een vijfde set uitvechten.
Tweede set gewonnen.quote:Op zondag 3 september 2006 23:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wassen heeft de eerste set verloren.![]()
Alleen dan is het zoals vaak met Murray, hoe is het met zijn fysiek.quote:Op zondag 3 september 2006 23:59 schreef Ambrosius het volgende:
Murray naar de vierde ronde, die staat ook al flink wat weken sterk te ballen.
Nu weer een.quote:Op maandag 4 september 2006 00:06 schreef Jasza het volgende:
Jezus wat een misser van Verdasco net.
Dit was pas z'n eerste zware partij, vorige rondes liep 'ie doorheen.quote:Op maandag 4 september 2006 00:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Alleen dan is het zoals vaak met Murray, hoe is het met zijn fysiek.
Ja, maar met een paar zware weken in de benen.quote:Op maandag 4 september 2006 00:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit was pas z'n eerste zware partij, vorige rondes liep 'ie doorheen.
Nadal in drie sets voorbij Moodie en toch bijna drie uur op de baan.
150 centimeter is niet genoeg talent voor een topper.quote:Op maandag 4 september 2006 14:50 schreef wimderon het volgende:
Er wordt trouwens altijd een beetje lacherig gedaan als de Belgen roepen dat Rochus een van de meeste getalenteerde spelers van het hele circuit is, maar ik hoorde het Safin (Ok, het is Safin) ook zeggen in de aanloop naar hun confrontatie...
geilquote:Op maandag 4 september 2006 04:22 schreef Butra het volgende:
Oh en morgen op baantje 4: Ivanovic en Kirilenko die samen dubbelen. Hou de volgende 6,5 pagina's maar vrij voor foto's.
en break nummer 7quote:Op maandag 4 september 2006 18:21 schreef dndiek het volgende:
en break nummer 6 in 6 games
Blijkbaar niet opgelet de laatste paar jaar???quote:Op maandag 4 september 2006 18:11 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal nu tegen Novak.
de nummer 179 van de wereld.
Singles Record van dit jaar:
6 - 9![]()
Dat wordt een eitje.
Is allemaal wel zo, maar als je dit jaar pas 6 partijtjes hebt gewonnen, zie ik het hem Nadal niet echt moeilijk maken. Wat hij vroeger allemaal heeft gedaan telt op dit moment niet.quote:Op maandag 4 september 2006 18:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet opgelet de laatste paar jaar???
Novak heeft 5de op de ranglijst gestaan. Is een hele goeie tennisser maar is geblesseerd geweest. Vandaar zijn lage ranking.
Een hele ervaren speler die een tijdje geleden nog een heleboel potjes wist te breken. Hoewel hij nooit echt succesvol is geweest in grand slams. Op een halve finale bij de Aus. Open na.
Maar als hij zijn dag heeft kan hij misschien een setje pakken van Nadal. Meer verwacht ik niet.
Ah... haas heeft pijn... daarom slaat hij niet diep.quote:Op maandag 4 september 2006 20:15 schreef XL het volgende:
Mijn dringende advies aan Tommy Haas is om de ballen eens voorbij de servicelijn te gaan slaan in de rally's.
Issie gewoon het haasje!quote:Op maandag 4 september 2006 20:28 schreef XL het volgende:
[..]
Ah... haas heeft pijn... daarom slaat hij niet diep.
Gaat Ginepri straks weer van een geblesseerde haas winnen. Vorig jaar ook al
Haas gaat plotseling toch weer goed....quote:
Becker, Gicquel, Youzhnyquote:Op maandag 4 september 2006 21:24 schreef Norrage het volgende:
Zo. Alles is dit toernooi weer zoals het moet. Geen Ljubicic, geen Robredo, geen Stepanek ver in het toernooi. Safin, Roddick en Hewitt doen het weer naar behoren en de potentieel fantastische jongeren ook. Ik denk dat we binnen een paar maanden weer gewoon een normale top 10 krijgen...
Ken je klassiekers BSquote:
quote:Op maandag 4 september 2006 23:10 schreef Butra het volgende:
Wat is dat Arthur Ash stadion beláchelijk hoog zeg.
Natuurlijk hadden wij weer tickets voor row fucking Z, helemaal in de nok. Ik zag pas dat Nadal bezig was nadat ik volledig mijn mn camera had ingezoomd. Maar het voordeel is wel dat je aan de ene kant een schitterend uitzicht hebt op Manhattan en aan de andere kant op het volledige park + Shea Stadium.
En anders lopen we gewoon én Kirilenko én Ivanovic tegen het lijf op een trainingsbaantje ergens achteraf, vrijwel zonder publiek.
Enig idee wat er met Robredo aan de hand was trouwens? Ik heb 'm vanmorgen zien trainen en er was toen zeker niets mis met 'm..
Stepanek deed niet eens mee en Ljubicic was half geblesseerd...quote:Op maandag 4 september 2006 21:24 schreef Norrage het volgende:
Zo. Alles is dit toernooi weer zoals het moet. Geen Ljubicic, geen Robredo, geen Stepanek ver in het toernooi. Safin, Roddick en Hewitt doen het weer naar behoren en de potentieel fantastische jongeren ook. Ik denk dat we binnen een paar maanden weer gewoon een normale top 10 krijgen...
Kan Nadal wat aan doen dat de geplaatste Monfils en Malisse, die in vorm leek, uitgeschakeld wordenquote:Op maandag 4 september 2006 21:02 schreef TheGeneral het volgende:
Pfff, de 1e test voor Nadal komt in de halve finales tegen Roddick. Dat mag toch niet op een grand slam, dat de nummer twee tegen zulke losers moet spelen.
Lukcy bastard.quote:Op maandag 4 september 2006 23:10 schreef Butra het volgende:
En anders lopen we gewoon én Kirilenko én Ivanovic tegen het lijf op een trainingsbaantje ergens achteraf, vrijwel zonder publiek.
Youzhnyquote:
Het is spelen om door Fed geslacht te worden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Donkey mag wel winnen hoor.
Laten we het hopen. Hij moet hoognodig met Gilbert gaan praten, want mentaal zag het er niet supergoed uit.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:30 schreef Ambrosius het volgende:
Knap teruggekomen van die break achter door Davydenko, maar de rain-delay kan Murray natuurlijk weer goed doen.
What's new.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:12 schreef Joris33 het volgende:
6-2 6-1 voor Jankovic, weer geweldig geserveerd door Dementieva![]()
Jij was toch geband? Zoniet, dan alsnog.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:45 schreef XL het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Hij moet hoognodig met Gilbert gaan praten, want mentaal zag het er niet supergoed uit.
niet mee eens.quote:Op maandag 4 september 2006 23:21 schreef XL het volgende:
Maak ook eens foto's van het stadion Butra!
Ik wil het stadion ook zien, dat moet onmenselijk groot zijn.
Hantuchova is veel mooier dan Kirilenko BS.... en die loopt in nike!
Ik mag hopen van niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:31 schreef XL het volgende:
Murray gaat aansluiten bij Federer en Nadal, Juan.
Alleen nog even leren serveren.
Gaat het je om Navratilova, om Kirilenko of om Ivanovic, IR?quote:Op woensdag 6 september 2006 14:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Over lekkere wijven gesproken... Navratilova dubbelt vandaag tegen Kirilenko en Ivanovic.
Wie wil je dan? Berdych?quote:Op woensdag 6 september 2006 14:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet.
Irritant kutventje
Leuk dubbeltje die Kirilenko met Ivanovicquote:Op woensdag 6 september 2006 14:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Over lekkere wijven gesproken... Navratilova dubbelt vandaag tegen Kirilenko en Ivanovic.
Navratilova natuurlijk. Zo jammer dat ze lesbisch is.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:51 schreef XL het volgende:
[..]
Gaat het je om Navratilova, om Kirilenko of om Ivanovic, IR?
Dat zie je verkeerd Komakie, dit is de definitie van precies goed:quote:Op woensdag 6 september 2006 14:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
niet mee eens.
Hantuchova is te dun. Mooi koppie, de rest is echt niet mooi.
Kirilenko heeft zo'n schattige uitstraling
Golovin vind ik ook wel lekker trouwens
Ik twijfelde even...quote:Op woensdag 6 september 2006 14:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Navratilova natuurlijk. Zo jammer dat ze lesbisch is.
hmmm je valt dus op vrouwen die een beetje op jou lijken qua lichaamsbouw? (voor zover ik begrepen heb ben jij ook zo skinny als een MF)quote:Op woensdag 6 september 2006 14:53 schreef XL het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd Komakie, dit is de definitie van precies goed:
[afbeelding]
Is wel eens voorbij gekomen inderdaad. Net als deze overigens.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:00 schreef Komakie het volgende:
btw hoe vet is dit punt (misschien al wel eens ergens gepost maar het zeker waard)
http://www.youtube.com/watch?v=2Hp-EArV6s8
Federerquote:Op woensdag 6 september 2006 15:00 schreef Komakie het volgende:
btw hoe vet is dit punt (misschien al wel eens ergens gepost maar het zeker waard)
http://www.youtube.com/watch?v=2Hp-EArV6s8
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:08 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Is wel eens voorbij gekomen inderdaad. Net als deze overigens.
http://www.youtube.com/watch?v=hk0c2V50z5E&NR
Laat dit in vredesnaam niet gebeuren.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:31 schreef XL het volgende:
Murray gaat aansluiten bij Federer en Nadal, Juan.
Alleen nog even leren serveren.
Hoe gaaf is datquote:Op woensdag 6 september 2006 15:08 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Die heb ik ook een keer gepost ja.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:08 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Die reactie van Roddick is ook prachtigquote:
en ook de reactie bij Federer. Exact dezelfde als nu op de US Open tegen Henman. Dat was ook prachtig om te zien hoe ze op elkaar reageerden. Het ongeloof op het gezicht van Henman. Prachtig.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die reactie van Roddick is ook prachtig
Houd je mond! Davydenko is overrated!!!quote:Op woensdag 6 september 2006 17:27 schreef Norrage het volgende:
En toch is Davydenko underrated...Hij verliest wel veel, maar hij staat er dan nu toch op het goede moment...daar kunnen bepaalde spelers nog wat van leren
HAHAHAHAHAHA, Murray deed geen fuck joh aap, die stond alleen triest te verdedigen. Donkey probeerde tenminste aanvallend te spelen en verdiend de winst gewoonquote:Op woensdag 6 september 2006 17:35 schreef XL het volgende:
[..]
Houd je mond! Davydenko is overrated!!!
winst op Kubot
opgave van Mahut
winst op gravelrukker Delgado
Big Deal!
Nu tennissend alles afleggen tegen Murray, maar door de zwakke servicegames van Murray toch de partij winnen. Als Murray zijn service op de rails krijgt geeft hij Davydenko geen 8 games per wedstrijd meer. Die jongen is te jong in zijn kop, maar heeft de meeste potentie om bij Fed en Nadal aan te sluiten.
Ik heb het opgezocht Norrage. Op masters en grand slams waren dat op 2 jaar tijd zijn enige 2 wapenfeiten. Blake staat nog maar 1 jaar top10. Robredo heeft betere resultaten.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:57 schreef Norrage het volgende:
Mjah. Heb je wel een puntTrouwens haalde hij ook de halve finale van Miami (of IW weet niet meer) vorig jaar
Maar het is gewoon het verhaal van de spelers tegenwoordig...Hetzelfde kan ik van de Robredo's, de Blakes, de Stepaneks zeggen...en die halen alleen maar achtste finales...
Het lijkt wel een wijvenpartij in de vierde set zeg: 2-2, allemaal breaksquote:Op woensdag 6 september 2006 19:12 schreef Norrage het volgende:
Wat een saaie wedsstrijd tussen Haas en Safin zeg...Ze spelen allebei niet echt erg goed, staan er ongeinspireerd bij en het lijkt wel een trainingspotje...
Gerucht ja, maar beiden hebben het ontkend. Maar ja, dat zegt ook niet veel natuurlijk.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:38 schreef Ambrosius het volgende:
Wat hoor ik nu op de Belg, Sharapova doet het met Roddick schijnt het?
Hoeft ook nog niet, vanaf halve finale heeft ie zoiets van laten we maar eens beginnen.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:40 schreef mitt het volgende:
vond Federer niet overtuigen.
Safin is samen met Nadal de enige die het Federer echt moeilijk kan maken. Safin kan zo verschrikkelijk goed tennissen en hard slaan. Als hij in vorm is, kan hij Federer gewoon van de mat spelen. Safin heeft er echt partijen tussen zitten dat hij gewoon geweldig isquote:Op woensdag 6 september 2006 20:58 schreef Muzic.nl het volgende:
Well goddamn.
Ach, hij is op de weg terug. Hij liet af en toe weer geniaal spel zien en wist dat dan een aantal games vast te houden, helaas volgedn daarop vaak barslechte games.
Het schijnt ja. Hij liever dan ik.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:38 schreef Ambrosius het volgende:
Wat hoor ik nu op de Belg, Sharapova doet het met Roddick schijnt het?
Dit geeft wel een aardig beeld.quote:Op maandag 4 september 2006 23:21 schreef XL het volgende:
Maak ook eens foto's van het stadion Butra!
Ik wil het stadion ook zien, dat moet onmenselijk groot zijn.
Pfoe, das groot ja.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:55 schreef Butra het volgende:
[..]
Dit geeft wel een aardig beeld.
Rechtsbovenin zie je de skyline van Manhattan.
Haas - Safin was (wat ik ervan gezien heb op Rockefeller Plaza in een luxe stoel, sandwich, zonnetje en megascherm) wel een heerlijke pot zeg.![]()
Ik weet niet zeker meer, maar kwam jij nou uit Belgie?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:47 schreef Norrage het volgende:
WAt stom van Safin...Maar hij liep ook echt werkelijk ongeinspireerd over de baan heen...Echt tragisch om te zien...
En goed zo Henin! Henin moet gewoon #1 van de wereld zijn verdomme!
Het leek echt een kutwedstrijd om eerlijk te zijn...Maar als je er bovenop zit is het vast wel aardigquote:Op woensdag 6 september 2006 22:55 schreef Butra het volgende:
[..]
Dit geeft wel een aardig beeld.
Rechtsbovenin zie je de skyline van Manhattan.
Haas - Safin was (wat ik ervan gezien heb op Rockefeller Plaza in een luxe stoel, sandwich, zonnetje en megascherm) wel een heerlijke pot zeg.![]()
Ben niet uit Belgie...Maar ben wel voor goede tennissters en niet voor Sharapova's....Mauresmo vind ik ook prima dat ze hoog staat maar uiteindelijk hoort Henin daar natuurlijk te staanquote:Op woensdag 6 september 2006 22:59 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker meer, maar kwam jij nou uit Belgie?
Ach, ik denk dat het meer gaat om de titels en toernooien die je wint, dan of je op nr. 1 of 2 staat. Maar Mauresmo heeft wel van Henin gewonnen in de Wimbledonfinale, dus logische dat ze eerste staat.
Ik zag toch wel een aardige rally voorbij komen met een duikende Safin.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het leek echt een kutwedstrijd om eerlijk te zijn...Maar als je er bovenop zit is het vast wel aardig
Sharapova is ook goed natuurlijk. Ze heeft hetzelfde imago als Kournikova, het enige verschil is dat ze echt goed kan tennissen.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ben niet uit Belgie...Maar ben wel voor goede tennissters en niet voor Sharapova's....Mauresmo vind ik ook prima dat ze hoog staat maar uiteindelijk hoort Henin daar natuurlijk te staan
Kournikova ziet er toch wel 10x zo goed uit als Sharapova. Dus dat is nog een verschil.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:06 schreef Mirri het volgende:
[..]
Sharapova is ook goed natuurlijk. Ze heeft hetzelfde imago als Kournikova, het enige verschil is dat ze echt goed kan tennissen.![]()
Ok...quote:Op woensdag 6 september 2006 23:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Kournikova ziet er toch wel 10x zo goed uit als Sharapova. Dus dat is nog een verschil.
Kwaliteitquote:Op woensdag 6 september 2006 23:23 schreef Norrage het volgende:
tsss....waarom moeten Nadal en Federer en zo altijd op dit momenten de set winnen?
Wat als je gewoon serveert? Dat zou ik namelijk doen als 'ie bij elk punt dat handje omhoog doet.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:05 schreef TheGeneral het volgende:
Pff Nadal, Youzhny wil al 2x aanleggen om te serveren, maar meneertje staat na 2 minuten nog niet klaar.
JA!!!!! Ik moet ook eigenlijk. Maar wil ook niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:28 schreef Ambrosius het volgende:
Youzhny wint de derde set! Spannend, maar ik wil eigenlijk naar bed.
Kwam ie ff langs ?quote:Op donderdag 7 september 2006 02:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Youzny nog gezien op mn werk, vrij imponerend. Maar dat kan ook zijn omdat Nadal verre van goed speelde.
Ja nou weet ik veel.Ik krijg er ook geen stijve van hoor.quote:
Tuurlijk. Het is niet voor niets Flushing Meadows hequote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 02:39 schreef XL het volgende:
Ik wist in de kroeg niet wat ik te vieren had..... voelde me al schuldig voor zoveel drank.
Blijkt het toch terecht!
quote:
En dat is nog maar aan alleen tennissen , het meske heeft nog minstens hetzelfde bedrag aan reclame- en sponsorcontracten bij kunnen schrijven.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:13 schreef tong80 het volgende:
Sharapova heeft al 6 miljoen Dollar gewonnen in haar carriere. Het meske is net 19
En dan te bedenken dat ze er niet eens zo bijzonder uitziet...quote:Op donderdag 7 september 2006 17:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dat is nog maar aan alleen tennissen , het meske heeft nog minstens hetzelfde bedrag aan reclame- en sponsorcontracten bij kunnen schrijven.
jammergenoeg vinden veel mensen dat wel.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze er niet eens zo bijzonder uitziet...
Tsja er zijn alleen al genoeg tennissters die er stukken beter uitzien...quote:Op donderdag 7 september 2006 18:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
jammergenoeg vinden veel mensen dat wel.
hmm...volgens mij heb hiermee Haas geholpenquote:Op donderdag 7 september 2006 21:05 schreef Norrage het volgende:
Even een voorspellinkje: Davydenko in 3.
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Limburger he; altijd even vriendelijk lachen, dan zijn ze ook blij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |