Hehe, ik was het net aan het tikken. Ik dacht dat er maar 2 zwitserse tennisers waren joh, (op niveau) Federer en Wawrinka. Maar hij doet het erg aardig tegen Gasquet dus.quote:Op zondag 3 september 2006 22:49 schreef XL het volgende:
Die chiapucci heb ik nog nooit ergens gezien, geloof ik.
Bastlquote:Op zondag 3 september 2006 22:50 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hehe, ik was het net aan het tikken. Ik dacht dat er maar 2 zwitserse tennisers waren joh, (op niveau) Federer en Wawrinka. Maar hij doet het erg aardig tegen Gasquet dus.
306quote:Op zondag 3 september 2006 23:00 schreef Norrage het volgende:
Chiudinelli....wel een aardige speler..Was vroeger volgens mij dikke top 100 maar nu ergens rond de 600
Murray gaat aan het langste eind trekken: 3-0 en twee breaks voor.quote:Op zondag 3 september 2006 23:26 schreef Ambrosius het volgende:
Murray en Gonzalez gaan het in een vijfde set uitvechten.
Tweede set gewonnen.quote:Op zondag 3 september 2006 23:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wassen heeft de eerste set verloren.![]()
Alleen dan is het zoals vaak met Murray, hoe is het met zijn fysiek.quote:Op zondag 3 september 2006 23:59 schreef Ambrosius het volgende:
Murray naar de vierde ronde, die staat ook al flink wat weken sterk te ballen.
Nu weer een.quote:Op maandag 4 september 2006 00:06 schreef Jasza het volgende:
Jezus wat een misser van Verdasco net.
Dit was pas z'n eerste zware partij, vorige rondes liep 'ie doorheen.quote:Op maandag 4 september 2006 00:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Alleen dan is het zoals vaak met Murray, hoe is het met zijn fysiek.
Ja, maar met een paar zware weken in de benen.quote:Op maandag 4 september 2006 00:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit was pas z'n eerste zware partij, vorige rondes liep 'ie doorheen.
Nadal in drie sets voorbij Moodie en toch bijna drie uur op de baan.
150 centimeter is niet genoeg talent voor een topper.quote:Op maandag 4 september 2006 14:50 schreef wimderon het volgende:
Er wordt trouwens altijd een beetje lacherig gedaan als de Belgen roepen dat Rochus een van de meeste getalenteerde spelers van het hele circuit is, maar ik hoorde het Safin (Ok, het is Safin) ook zeggen in de aanloop naar hun confrontatie...
geilquote:Op maandag 4 september 2006 04:22 schreef Butra het volgende:
Oh en morgen op baantje 4: Ivanovic en Kirilenko die samen dubbelen. Hou de volgende 6,5 pagina's maar vrij voor foto's.
en break nummer 7quote:Op maandag 4 september 2006 18:21 schreef dndiek het volgende:
en break nummer 6 in 6 games
Blijkbaar niet opgelet de laatste paar jaar???quote:Op maandag 4 september 2006 18:11 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal nu tegen Novak.
de nummer 179 van de wereld.
Singles Record van dit jaar:
6 - 9![]()
Dat wordt een eitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |