Puur op techniek zijn er wel meer spelers waarbij het er vlekkeloos uitziet. Dan ben je echter nog steeds niet zo compleet als Federer. Bovendien ziet een technische perfecte slag bij een slungelige speler vaak raar uit.quote:Op maandag 11 september 2006 18:42 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De meest complete tennisser ooit, lijkt me?
Welke speler uit het verleden wist Federer qua techniek eigenlijk nog het meeste te benaderen? Ik heb alles voor Sampras niet bewust meegemaakt.
ze zitten bij het zelfde management bureau: IMG dacht ikquote:Op maandag 11 september 2006 13:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij zei in zijn dankwoordje dat ze normaalgesproken nooit bij elkaar konden gaan kijken, maar Tiger gezegd had dat als Federer de finale zou halen hij zou komen kijken. Natuurlijk is het de vraag hoe goed ze elkaar echt kennen en in hoeverre Nike hierbij betrokken is, al is Roger daar niet de persoon voor...
Ja, maar toch, voor het geld of de publiciteit hoeven ze het niet te doen...quote:Op maandag 11 september 2006 21:01 schreef Corelli het volgende:
[..]
ze zitten bij het zelfde management bureau: IMG dacht ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |