Ja...of Waspikquote:Op zondag 3 september 2006 19:44 schreef Molluck het volgende:
Wie zou er als eerste Sexbierum uit gaan beelden?
Dierenquote:
groningENquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:43 schreef Thomas87 het volgende:
Volgens mij is dieren de juiste, vandaar dat ik even met een nieuwe op de proppen kom:
[afbeelding]
Allicht.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:48 schreef Aibmi het volgende:
Ridderkerk
Klopt; ligt tegen Volkel aan.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:22 schreef Aibmi het volgende:
Zeeland? Kijk hier, het is ook een dorp![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:35 schreef Homdeck het volgende:
schijndel
Geen opgave? Dan deze:quote:Op donderdag 7 september 2006 12:37 schreef Homdeck het volgende:
ik las hem en ik wist hem. soms heb je dat soort dingen![]()
nee nooit gehad. het nummer waar het uit komt bezorgt me soms wel rillingen trouwens.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:25 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[offtopic]
Je signature bezorgt me rillingen... Ben jij wel eens zo ziek geweest dat je dit gevoel had? Ik helaas wel...
Welk nummer is het dan?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:30 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee nooit gehad. het nummer waar het uit komt bezorgt me soms wel rillingen trouwens.
Pink Floyd - Comfortably Numbquote:Op donderdag 7 september 2006 13:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Welk nummer is het dan?
Het gaat nu wel OT maar heb je de file 'The Wall' gezien, met daarin de scene 'Comfortably Numb'? Wat een ellende...quote:
Warm, warm... Maar is er wel een plaats 'Domtoren' in Nederland?quote:Op donderdag 7 september 2006 15:00 schreef Reza-impreza het volgende:
Domtoren
nee heb ik niet gezien, maar hoezo ellende?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:48 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Het gaat nu wel OT maar heb je de file 'The Wall' gezien, met daarin de scene 'Comfortably Numb'? Wat een ellende...![]()
The Wall gaat over het leven van een muzikant die Pink heet. In de genoemde scene Is hij helemaal van de wereld door de drugs die hij gebruikt om te ontsnappen aan de ellende in zijn leven, hij is 'comfortabel verdoofd'. Uit de film blijkt echter sterk hoe slecht deze oplossing is, als je er naar kijkt krijg je (in elk geval ík) een naar gevoel in je maag...quote:Op donderdag 7 september 2006 20:48 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee heb ik niet gezien, maar hoezo ellende?
Yepquote:Op vrijdag 8 september 2006 07:58 schreef bmwm3e46smg het volgende:
papendrecht
Ja, nu mag jij...quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:26 schreef Puzzelaar het volgende:
Geldrop.
Deze is wel simpel.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:17 schreef Thomas87 het volgende:
Nu nog eentje voor de gevorderden (oftewel, het plaatje is gewoon lastig uitgebeeld).
[afbeelding]
![]()
Laat maar horen danquote:
Deze is erg leuk!quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:17 schreef Thomas87 het volgende:
Nu nog eentje voor de gevorderden (oftewel, het plaatje is gewoon lastig uitgebeeld).
[afbeelding]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjaaaaaaaa.... nee. Niet eens close. Eigenlijk slaat je antwoord de plank volkomen mis.quote:Op maandag 11 september 2006 11:03 schreef Reza-impreza het volgende:
Hongerige wolf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Neen... Hoe kom je aan 'zeven'?quote:Op maandag 11 september 2006 21:55 schreef S-Two het volgende:
Zevenhuizen?
Het leek me ook al te makkelijk, maar kon het proberen jaquote:Op maandag 11 september 2006 22:04 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Neen... Hoe kom je aan 'zeven'?
[edit]
Ik zie het al! Je bent op de verkeerde weg!
[/edit]
Zucht...quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:15 schreef Reza-impreza het volgende:
hint
Ik spreek potjandosie geen frysk ofzo ,quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:18 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Zucht...
1. Van welke provincie is de vlag?
2. Wie staat er op de foto?
2a. Hoe zouden ze hem noemen in de getoonde provincie?
3. Wat staat er op de tweede foto?
Wat levert 2a + 3 op? In de originele hint wordt nog een vlag getoond. Dat is een aanwijzing voor waar de plaats zich bevindt.
Die foto zie ik dus niet eensquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:18 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Zucht...
1. Van welke provincie is de vlag?
2. Wie staat er op de foto?
2a. Hoe zouden ze hem noemen in de getoonde provincie?
3. Wat staat er op de tweede foto?
Wat levert 2a + 3 op? In de originele hint wordt nog een vlag getoond. Dat is een aanwijzing voor waar de plaats zich bevindt.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:16 schreef Lienekien het volgende:
t Is Heythuyzen. Heit is Fries voor vader.
Klik eens?quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Roodkruisjekerk?
Je hebt tenminste netjes 3 minuten gewacht...quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:42 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Kudelstaart. (Weggevertje)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Warmer dan je zou denken.quote:
Bijna...quote:Op woensdag 13 september 2006 09:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Muggebit?
Opgelost, game on!quote:Op woensdag 13 september 2006 14:42 schreef Reza-impreza het volgende:
kruisko?
Oh oke:quote:Op woensdag 13 september 2006 16:11 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Had er nog iemand de moeite genomen om te kijken naar mijn opgave? Het antwoord is dus NIET 'kruisko'. Of hebben we allemaal meteen gespiekt bij de oplossing?
De term 'opgelost' sloeg op het niet ladende eerste plaatje
Opgave Reza-Impreza: mep-pel
Gekeken of zélf opgelost?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:17 schreef Reza-impreza het volgende:
roggel en neer
Heel eerlijk : Gekekenquote:
Ik vind dat jij de nieuwe opgave mag maken!quote:Op woensdag 13 september 2006 16:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zwak....
ik weet het , laten we verder gaanquote:Op woensdag 13 september 2006 16:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zwak....
maar ik heb ff geen nieuwe inzendingquote:Op woensdag 13 september 2006 17:43 schreef Reza-impreza het volgende:
Renkum
Jep! Mijn gehele jeugd in doorgebracht.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:43 schreef Reza-impreza het volgende:
Renkum
Almere?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:49 schreef Reza-impreza het volgende:
dit lijkt meer een hel![]()
[afbeelding]
Allicht.quote:
Nee.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:55 schreef Treinhomo het volgende:
's die van Reza trouwens ook een opgave ?
dat is een gemeente, homoquote:Op woensdag 13 september 2006 20:50 schreef Treinhomo het volgende:
3 bonuspunten voor degene die 'Tietjerkstradeel' weet uit te beelden.![]()
Sinds wanneer is een gemeente geen plaats meer ?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
dat is een gemeente, homo
Tytsjerksteradiel.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
en het heet Tietjerksteradiel
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
en het heet Tietjerksteradiel
quote:Wilde u misschien zoeken naar: Tytsjerksteradiel
hoe het ook heet, het is aan de verkeerde kant van de Eequote:
Dus Tilburg is geen plaats ?quote:Op woensdag 13 september 2006 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
hoe het ook heet, het is aan de verkeerde kant van de Ee
En een gemeente is geen plaats, maar ee regio
En een plaats...quote:Op woensdag 13 september 2006 21:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dus Tilburg is geen plaats ?
Tilburg is namelijk een gemeente...
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:04 schreef Aibmi het volgende:
Overigens vind ik dat slowchat ergens anders mag.
Nee, dat was een hint aan Aibmi dat-ie maar een topic-report moet indienen.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:07 schreef Lienekien het volgende:
Doodstil?
Ik kan het ook gewoon aan jullie vragen. Een stuk makkelijker, en ik heb niet zo'n zin om de einzweipolizei meteen er bij te halen. We kunnen het ook gewoon als volwassenen oplossen.quote:
Goh.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee, dat was een hint aan Aibmi dat-ie maar een topic-report moet indienen.
Of je plaatst gewoon een opgave...quote:Op woensdag 13 september 2006 21:08 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Ik kan het ook gewoon aan jullie vragen. Een stuk makkelijker, en ik heb niet zo'n zin om de einzweipolizei meteen er bij te halen. We kunnen het ook gewoon als volwassenen oplossen.
Kijk eens op de vorige paginaquote:Op woensdag 13 september 2006 21:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of je plaatst gewoon een opgave...
Nijmegen klopt, de latijnse naam is noviomagusquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:45 schreef Reza-impreza het volgende:
Nijmegen ( Novio forum)
warm , Heel warm ( bloedheet eigenlijk)quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gielen dorp?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:12 schreef AirRaid het volgende:
Gieltjesdorp
nope stukkie korter nog, is vrij letterlijk eigenlijkquote:Op maandag 25 september 2006 16:52 schreef happyme28 het volgende:
Bathmen?
jaquote:Op maandag 25 september 2006 18:10 schreef Merovingian het volgende:
munt
tuurlijkquote:Op maandag 25 september 2006 18:25 schreef mirelia het volgende:
Bath??
zal ik dat maar weer doen danquote:Op maandag 25 september 2006 22:44 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[afbeelding]
Gut, het bestaat écht...
Wie zoekt een gechikt plaatje voor 'Paal'?
Lekkerkerk?quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[afbeelding]
-J
+
[afbeelding]
Yupzzzquote:
mjaaa... nee. redelijk. maar fout.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:04 schreef ErwinEHVNL het volgende:
friespaal
Friesche Palen. Goed genoeg!quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:07 schreef Eveli het volgende:
Friesepalen?
Iemand anders mag trouwens wel een nieuwe doen als ik het goed geraden heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |