Tytsjerksteradiel.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
en het heet Tietjerksteradiel
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
en het heet Tietjerksteradiel
quote:Wilde u misschien zoeken naar: Tytsjerksteradiel
hoe het ook heet, het is aan de verkeerde kant van de Eequote:
Dus Tilburg is geen plaats ?quote:Op woensdag 13 september 2006 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
hoe het ook heet, het is aan de verkeerde kant van de Ee
En een gemeente is geen plaats, maar ee regio
En een plaats...quote:Op woensdag 13 september 2006 21:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dus Tilburg is geen plaats ?
Tilburg is namelijk een gemeente...
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:04 schreef Aibmi het volgende:
Overigens vind ik dat slowchat ergens anders mag.
Nee, dat was een hint aan Aibmi dat-ie maar een topic-report moet indienen.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:07 schreef Lienekien het volgende:
Doodstil?
Ik kan het ook gewoon aan jullie vragen. Een stuk makkelijker, en ik heb niet zo'n zin om de einzweipolizei meteen er bij te halen. We kunnen het ook gewoon als volwassenen oplossen.quote:
Goh.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee, dat was een hint aan Aibmi dat-ie maar een topic-report moet indienen.
Of je plaatst gewoon een opgave...quote:Op woensdag 13 september 2006 21:08 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Ik kan het ook gewoon aan jullie vragen. Een stuk makkelijker, en ik heb niet zo'n zin om de einzweipolizei meteen er bij te halen. We kunnen het ook gewoon als volwassenen oplossen.
Kijk eens op de vorige paginaquote:Op woensdag 13 september 2006 21:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of je plaatst gewoon een opgave...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nijmegen klopt, de latijnse naam is noviomagusquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:45 schreef Reza-impreza het volgende:
Nijmegen ( Novio forum)
warm , Heel warm ( bloedheet eigenlijk)quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gielen dorp?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:12 schreef AirRaid het volgende:
Gieltjesdorp
nope stukkie korter nog, is vrij letterlijk eigenlijkquote:Op maandag 25 september 2006 16:52 schreef happyme28 het volgende:
Bathmen?
jaquote:Op maandag 25 september 2006 18:10 schreef Merovingian het volgende:
munt
tuurlijkquote:Op maandag 25 september 2006 18:25 schreef mirelia het volgende:
Bath??
zal ik dat maar weer doen danquote:Op maandag 25 september 2006 22:44 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[afbeelding]
Gut, het bestaat écht...
Wie zoekt een gechikt plaatje voor 'Paal'?
Lekkerkerk?quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[afbeelding]
-J
+
[afbeelding]
Yupzzzquote:
mjaaa... nee. redelijk. maar fout.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:04 schreef ErwinEHVNL het volgende:
friespaal
Friesche Palen. Goed genoeg!quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:07 schreef Eveli het volgende:
Friesepalen?
Iemand anders mag trouwens wel een nieuwe doen als ik het goed geraden heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |