Ja...of Waspikquote:Op zondag 3 september 2006 19:44 schreef Molluck het volgende:
Wie zou er als eerste Sexbierum uit gaan beelden?
Dierenquote:
groningENquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:43 schreef Thomas87 het volgende:
Volgens mij is dieren de juiste, vandaar dat ik even met een nieuwe op de proppen kom:
[afbeelding]
Allicht.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:48 schreef Aibmi het volgende:
Ridderkerk
Klopt; ligt tegen Volkel aan.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:22 schreef Aibmi het volgende:
Zeeland? Kijk hier, het is ook een dorp![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:35 schreef Homdeck het volgende:
schijndel
Geen opgave? Dan deze:quote:Op donderdag 7 september 2006 12:37 schreef Homdeck het volgende:
ik las hem en ik wist hem. soms heb je dat soort dingen![]()
nee nooit gehad. het nummer waar het uit komt bezorgt me soms wel rillingen trouwens.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:25 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[offtopic]
Je signature bezorgt me rillingen... Ben jij wel eens zo ziek geweest dat je dit gevoel had? Ik helaas wel...
Welk nummer is het dan?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:30 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee nooit gehad. het nummer waar het uit komt bezorgt me soms wel rillingen trouwens.
Pink Floyd - Comfortably Numbquote:Op donderdag 7 september 2006 13:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Welk nummer is het dan?
Het gaat nu wel OT maar heb je de file 'The Wall' gezien, met daarin de scene 'Comfortably Numb'? Wat een ellende...quote:
Warm, warm... Maar is er wel een plaats 'Domtoren' in Nederland?quote:Op donderdag 7 september 2006 15:00 schreef Reza-impreza het volgende:
Domtoren
nee heb ik niet gezien, maar hoezo ellende?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:48 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Het gaat nu wel OT maar heb je de file 'The Wall' gezien, met daarin de scene 'Comfortably Numb'? Wat een ellende...![]()
The Wall gaat over het leven van een muzikant die Pink heet. In de genoemde scene Is hij helemaal van de wereld door de drugs die hij gebruikt om te ontsnappen aan de ellende in zijn leven, hij is 'comfortabel verdoofd'. Uit de film blijkt echter sterk hoe slecht deze oplossing is, als je er naar kijkt krijg je (in elk geval ík) een naar gevoel in je maag...quote:Op donderdag 7 september 2006 20:48 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee heb ik niet gezien, maar hoezo ellende?
Yepquote:Op vrijdag 8 september 2006 07:58 schreef bmwm3e46smg het volgende:
papendrecht
Ja, nu mag jij...quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:26 schreef Puzzelaar het volgende:
Geldrop.
Deze is wel simpel.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:17 schreef Thomas87 het volgende:
Nu nog eentje voor de gevorderden (oftewel, het plaatje is gewoon lastig uitgebeeld).
[afbeelding]
![]()
Laat maar horen danquote:
Deze is erg leuk!quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:17 schreef Thomas87 het volgende:
Nu nog eentje voor de gevorderden (oftewel, het plaatje is gewoon lastig uitgebeeld).
[afbeelding]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjaaaaaaaa.... nee. Niet eens close. Eigenlijk slaat je antwoord de plank volkomen mis.quote:Op maandag 11 september 2006 11:03 schreef Reza-impreza het volgende:
Hongerige wolf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |