Maar ik zeg niets.quote:Op zondag 3 september 2006 19:18 schreef knars het volgende:
Oei. Zou nu voor straf iemand anders de puntentelling bij moeten gaan houden? EN voor wie zou dat de grootste straf zijn?![]()
Mwah, valt wel mee.quote:Op zondag 3 september 2006 19:39 schreef peaceman het volgende:
Is it that difficult?
Edit: zie nu pas wie de vraagsteller was...quote:Op zondag 3 september 2006 19:47 schreef peaceman het volgende:
t is niet de bedoeling dat mensen die het opgezocht hebben op mijn, in het engels, gestelde vraag antwoorden natuurlijk...
Zou ik graag doen, als ik wist wie het waren....quote:Op zondag 3 september 2006 20:07 schreef peaceman het volgende:
Geef nou gewoon antwoord op mijn vraag![]()
Nee, dat snap ik.quote:Op zondag 3 september 2006 19:47 schreef peaceman het volgende:
t is niet de bedoeling dat mensen die het opgezocht hebben op mijn, in het engels, gestelde vraag antwoorden natuurlijk...
Welke doorzichtige hints?quote:Op zondag 3 september 2006 20:12 schreef cafca het volgende:
shit...nou begin ik die doorzichtige hints ineens te snappen.....![]()
Toch wel ja.quote:Op zondag 3 september 2006 20:32 schreef cafca het volgende:
Panic! at the disco, toch?
quote:Op zondag 3 september 2006 20:32 schreef cafca het volgende:
Panic! at the disco, toch?
quote:I wonder to myself
Could life ever be sane again ?
The Leeds side-streets that you slip down
I wonder to myself
Hopes may rise on the Grasmere
But Honey Pie, you're not safe here
So you run down
To the safety of the town
Ah, dus die prijs bedoel je...quote:Op zondag 3 september 2006 20:37 schreef knars het volgende:
[..]
en haalde daarmee ook nog het journaal als "de relatief onbekende band Panic! At the Disco die de prijs voor beste video won op de MTV Video Awards"
dolle_hond +1quote:Op zondag 3 september 2006 20:49 schreef dolle_hond het volgende:
panic van the smiths
Dus de beste video is de hoofdprijs? Ik mis zeker een paar hersencellen gezien het niet maken van die associatiequote:
ligt niet aan jouquote:Op zondag 3 september 2006 22:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus de beste video is de hoofdprijs? Ik mis zeker een paar hersencellen gezien het niet maken van die associatie![]()
Voor Knars niet....quote:Op zondag 3 september 2006 22:41 schreef ranja het volgende:
[..]
ligt niet aan jouvolgens mij zijn alle prijzen hoofdprijzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |