Auw.quote:Op zondag 3 september 2006 01:48 schreef clumsy_clown het volgende:
*JD wegstreept
Had ik al gedaan, puh!quote:Op zondag 3 september 2006 01:49 schreef Chowi het volgende:
Schop naar beneden!
Ík ben hier de ONZ-mod. Verdulle.quote:Op zondag 3 september 2006 01:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, puh! [afbeelding].
De titel BeF-mod is tóch lekker van mij.quote:
Hihi maar maakt niet uit hoor. Ik pak je nog wel een keer terug.quote:
NeeN!quote:Op zondag 3 september 2006 01:51 schreef JDude het volgende:
[..]
De titel BeF-mod is tóch lekker van mij. [afbeelding].
Oh god, Chow gaat achter Litso aan.quote:Op zondag 3 september 2006 01:51 schreef Chowi het volgende:
Hihi maar maakt niet uit hoor. Ik pak je nog wel een keer terug.!
WAT HEB JE MET LITSO GEDAAN?quote:Op zondag 3 september 2006 01:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hihi maar maakt niet uit hoor. Ik pak je nog wel een keer terug.!
Hoe dúrf je dat te ontkennen.quote:
Mja Litso vindt zichzelf superleuk en dat siert hem niet zo, moet ik zeggen.quote:Op zondag 3 september 2006 01:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh god, Chow gaat achter Litso aan.
Mooi moment om mezelf voor de trein te werpen. Welterusten!quote:
Ik heb zijn derde tepel gevoeld hihi!quote:Op zondag 3 september 2006 01:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
WAT HEB JE MET LITSO GEDAAN?.
Durf je toch niet.quote:Op zondag 3 september 2006 01:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Mooi moment om mezelf voor de trein te werpen. Welterusten!
Wow. Dat durfde ik de eerste paar dates niet.quote:Op zondag 3 september 2006 01:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb zijn derde tepel gevoeld hihi!.
Is dat bier drinken toch ergens goed voor.quote:Op zondag 3 september 2006 01:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wow. Dat durfde ik de eerste paar dates niet.
Jullie gaan snel.
Ik weet nog een vuig woord. "Matrozenpak".quote:
Oud nieuws.quote:Op zondag 3 september 2006 01:54 schreef Chowi het volgende:
Is dat bier drinken toch ergens goed voor..
Ga je mond spoelen!quote:Op zondag 3 september 2006 01:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet nog een vuig woord. "Matrozenpak".
k oom cerror.quote:
quote:Op zondag 3 september 2006 01:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mja Litso vindt zichzelf superleuk en dat siert hem niet zo, moet ik zeggen..
Waarom heb je je ondertitel achterstevoren gespeld. Dat frustreert me.quote:
Misschien hebben ze trioseks op dit moment, ik nóém maar wat hè!quote:Op zondag 3 september 2006 02:04 schreef Litso het volgende:
Zou het overgebleven drietal nog aan het bier zitten, of zouden ze slapen?
Janet smste net dat ze in bed lag, ik weet niet of ze alleen was.quote:Op zondag 3 september 2006 02:04 schreef Litso het volgende:
Zou het overgebleven drietal nog aan het bier zitten, of zouden ze slapen?
Het is de naam van een nummer, van een band met omgekeerde naam. Dat luisterde ik in de trein, en het leek me wel een leuke ondertitelquote:Op zondag 3 september 2006 02:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom heb je je ondertitel achterstevoren gespeld. Dat frustreert me.
Grappig. In de trein dacht ik eraan hoe het zou zijn om wereldmacht te hebben en alle mensen in kleding van crêpe papier te laten lopen.quote:Op zondag 3 september 2006 02:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Het is de naam van een nummer, van een band met omgekeerde naam. Dat luisterde ik in de trein, en het leek me wel een leuke ondertitel
Vertederend.quote:Op zondag 3 september 2006 02:09 schreef Chowi het volgende:
Grappig. In de trein dacht ik eraan hoe het zou zijn om wereldmacht te hebben en alle mensen in kleding van crêpe papier te laten lopen..
Schaamluis, jubeltenen.quote:Op zondag 3 september 2006 02:29 schreef Litso het volgende:
Jukbeenderen.
Of ze hebben een leven, dat kan ook natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |