Auw.quote:Op zondag 3 september 2006 01:48 schreef clumsy_clown het volgende:
*JD wegstreept
Had ik al gedaan, puh!quote:Op zondag 3 september 2006 01:49 schreef Chowi het volgende:
Schop naar beneden!
Ík ben hier de ONZ-mod. Verdulle.quote:Op zondag 3 september 2006 01:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, puh! [afbeelding].
De titel BeF-mod is tóch lekker van mij.quote:
Hihi maar maakt niet uit hoor. Ik pak je nog wel een keer terug.quote:
NeeN!quote:Op zondag 3 september 2006 01:51 schreef JDude het volgende:
[..]
De titel BeF-mod is tóch lekker van mij. [afbeelding].
Oh god, Chow gaat achter Litso aan.quote:Op zondag 3 september 2006 01:51 schreef Chowi het volgende:
Hihi maar maakt niet uit hoor. Ik pak je nog wel een keer terug.!
WAT HEB JE MET LITSO GEDAAN?quote:Op zondag 3 september 2006 01:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hihi maar maakt niet uit hoor. Ik pak je nog wel een keer terug.!
Hoe dúrf je dat te ontkennen.quote:
Mja Litso vindt zichzelf superleuk en dat siert hem niet zo, moet ik zeggen.quote:Op zondag 3 september 2006 01:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh god, Chow gaat achter Litso aan.
Mooi moment om mezelf voor de trein te werpen. Welterusten!quote:
Ik heb zijn derde tepel gevoeld hihi!quote:Op zondag 3 september 2006 01:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
WAT HEB JE MET LITSO GEDAAN?.
Durf je toch niet.quote:Op zondag 3 september 2006 01:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Mooi moment om mezelf voor de trein te werpen. Welterusten!
Wow. Dat durfde ik de eerste paar dates niet.quote:Op zondag 3 september 2006 01:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb zijn derde tepel gevoeld hihi!.
Is dat bier drinken toch ergens goed voor.quote:Op zondag 3 september 2006 01:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wow. Dat durfde ik de eerste paar dates niet.
Jullie gaan snel.
Ik weet nog een vuig woord. "Matrozenpak".quote:
Oud nieuws.quote:Op zondag 3 september 2006 01:54 schreef Chowi het volgende:
Is dat bier drinken toch ergens goed voor..
Ga je mond spoelen!quote:Op zondag 3 september 2006 01:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet nog een vuig woord. "Matrozenpak".
k oom cerror.quote:
quote:Op zondag 3 september 2006 01:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mja Litso vindt zichzelf superleuk en dat siert hem niet zo, moet ik zeggen..
Waarom heb je je ondertitel achterstevoren gespeld. Dat frustreert me.quote:
Misschien hebben ze trioseks op dit moment, ik nóém maar wat hè!quote:Op zondag 3 september 2006 02:04 schreef Litso het volgende:
Zou het overgebleven drietal nog aan het bier zitten, of zouden ze slapen?
Janet smste net dat ze in bed lag, ik weet niet of ze alleen was.quote:Op zondag 3 september 2006 02:04 schreef Litso het volgende:
Zou het overgebleven drietal nog aan het bier zitten, of zouden ze slapen?
Het is de naam van een nummer, van een band met omgekeerde naam. Dat luisterde ik in de trein, en het leek me wel een leuke ondertitelquote:Op zondag 3 september 2006 02:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom heb je je ondertitel achterstevoren gespeld. Dat frustreert me.
Grappig. In de trein dacht ik eraan hoe het zou zijn om wereldmacht te hebben en alle mensen in kleding van crêpe papier te laten lopen.quote:Op zondag 3 september 2006 02:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Het is de naam van een nummer, van een band met omgekeerde naam. Dat luisterde ik in de trein, en het leek me wel een leuke ondertitel
Vertederend.quote:Op zondag 3 september 2006 02:09 schreef Chowi het volgende:
Grappig. In de trein dacht ik eraan hoe het zou zijn om wereldmacht te hebben en alle mensen in kleding van crêpe papier te laten lopen..
Schaamluis, jubeltenen.quote:Op zondag 3 september 2006 02:29 schreef Litso het volgende:
Jukbeenderen.
Of ze hebben een leven, dat kan ook natuurlijk.quote:
Regenquote:Op zondag 3 september 2006 02:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Grappig. In de trein dacht ik eraan hoe het zou zijn om wereldmacht te hebben en alle mensen in kleding van crêpe papier te laten lopen..
quote:
Ik kan me vlagen herinnerenquote:Op zondag 3 september 2006 11:41 schreef Litso het volgende:
Ik heb Mer net wakker gebeld iig. Ze slaapt nu nog.
Het antwoord staat al in beeldquote:Welk woord pas voor 'spel'?
Toevallig. Litseau is ook in Delft.quote:Op zondag 3 september 2006 12:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeetje, ik moet over 2 uur al in Delft zijn. Toch maar 's opschieten.
Oh god, fijn, zal je zien, straks kom ik hem tegenquote:Op zondag 3 september 2006 13:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Toevallig. Litseau is ook in Delft.
Ja dat had ik gisteren ook al. Ik denk, ik doe mijn capuchon op en loop er onopvallend langs maar hij had me al herkend.quote:Op zondag 3 september 2006 13:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh god, fijn, zal je zien, straks kom ik hem tegen.
En je komt er niet meer vanaf hè? Het plakt en het kleeft zich maar aan je vast. Rotjong.quote:Op zondag 3 september 2006 13:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja dat had ik gisteren ook al. Ik denk, ik doe mijn capuchon op en loop er onopvallend langs maar hij had me al herkend.
Ik háát regen.quote:Op zondag 3 september 2006 00:21 schreef Litso het volgende:
Het was gezellig. Ik dronk sneller dan cerror. We hebben alleen maar over FOK! gepraat, zo ongeveer. Chowi is in het echt stiller dan op FOK!. Janetje durft niet meer bij de Mac te eten. Cerror was niet zo angstaanjagend als ik verwachtte. Integendeel. Misstique draagt een paraplu als het 3 druppels regent. Ik wil seks met Dagonet. Dat was het zo'n beetje.
nee vooral bij mega downloadsquote:Op zondag 3 september 2006 14:20 schreef JDude het volgende:
Wegvallende internetverbindingen zijn nimmer tof.
Ik verwacht natuurlijk wel te horen dat ik ook geweldig ben.quote:Op zondag 3 september 2006 00:32 schreef cerror het volgende:
En chow is natuurlijk ook tov.
Roddels? Op een meet? Nooit.quote:Op zondag 3 september 2006 14:25 schreef JDude het volgende:
Is er nog een beetje geroddeld daar, eigenlijk?
Ik denk dat 2equote:Op zondag 3 september 2006 14:57 schreef Angel-Eyez het volgende:
goedemiddag
geen roddels dus... of wel.. maar niemand durft te beginnen
ja valt wel op he... ze verraden zichzelfquote:
Nee valt me ook tegen, al moet ik nog vissen op msn enzoquote:Op zondag 3 september 2006 14:57 schreef Angel-Eyez het volgende:
goedemiddag
geen roddels dus... of wel.. maar niemand durft te beginnen
ah okquote:Op zondag 3 september 2006 15:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee valt me ook tegen, al moet ik nog vissen op msn enzo
Ja vanavond ofzoquote:Op zondag 3 september 2006 15:13 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ah ok
hoelang ga je daarmee wachten?![]()
hmmz ok.. maar dan nog.. dan weet jij wat.. maar dat mag je dan weer niet doorvertellen enzoquote:Op zondag 3 september 2006 15:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja vanavond ofzo
Maar Tiek is heel erg politiek correct dus ik verwacht er niet veel van
En ik ken er weinig hier ook, dan zijn roddels niet zo boeiend ookquote:Op zondag 3 september 2006 15:18 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
hmmz ok.. maar dan nog.. dan weet jij wat.. maar dat mag je dan weer niet doorvertellen enzo![]()
gaan er weinig mee opschieten denk ik![]()
nee dat is waar.. dat geldt voor mij ookquote:Op zondag 3 september 2006 15:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En ik ken er weinig hier ook, dan zijn roddels niet zo boeiend ook
Oei u bent slecht mevrouwquote:Op zondag 3 september 2006 15:24 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
nee dat is waar.. dat geldt voor mij ook
maar wel leuk om de anderen te helpen roddels openbaar te krijgen
NEE!quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:18 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
had wat geweest voor KJ misschien
ik sla over in elk geval
ow je houdt niet van rookworst dus?quote:
Maria?quote:Op zondag 3 september 2006 15:43 schreef ehqo het volgende:
Avé.
quote:Op zondag 3 september 2006 15:38 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ow je houdt niet van rookworst dus?
wat heb je nou uiteindelijk gegeten?
wat het eerste wat er in me opkwam.. en dan ben ik niet eens gelovigquote:Op zondag 3 september 2006 15:46 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ook zij. Daar doe ik niet moeilijk over.
quote:Op zondag 3 september 2006 15:48 schreef kLowJow het volgende:
[..]
[afbeelding]
+
[afbeelding]
+
[afbeelding]
+
[afbeelding]
En later een stokbrood kipfilet![]()
.
Veel kip dus.
Je weet niet wat avé betekend?quote:Op zondag 3 september 2006 15:49 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
wat het eerste wat er in me opkwam.. en dan ben ik niet eens gelovig
maar ik snapte het verder ook niet
Nouja... ik at pas om een uur of 22.00, dus ik had wel honger... en dat laatste was pas om een uur of 7 's ochtends.quote:Op zondag 3 september 2006 15:49 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
wat het eerste wat er in me opkwam.. en dan ben ik niet eens gelovig
maar ik snapte het verder ook niet
ow ok.. ja het was zeker al laat.quote:Op zondag 3 september 2006 15:54 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nouja... ik at pas om een uur of 22.00, dus ik had wel honger... en dat laatste was pas om een uur of 7 's ochtends.
Ik bedoel dus dat avé gegroet betekentquote:Op zondag 3 september 2006 15:59 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
hey Bizz... hoe was jouw BBQ gisteravond?
hihi ok.. en wat heeft Cesar er dan mee te maken?quote:Op zondag 3 september 2006 16:02 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat avé gegroet betekent.
Maar het was wel tof 14.gif
Dat zeiden de Romijnen vroeger om hun keizer te begroeten. Daar komt het vandaan. Ongeveer.quote:Op zondag 3 september 2006 16:05 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
hihi ok.. en wat heeft Cesar er dan mee te maken?![]()
maar goed.. viel het mee te BBQen in de storm?
hè wat leuk!! ben nooit goed in geschiedenis geweestquote:Op zondag 3 september 2006 16:06 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat zeiden de Romijnen vroeger om hun keizer te begroeten. Daar komt het vandaan. Ongeveer.
Beter laat dan nooit.quote:
ja dat is waar, maar ik zat maar te worstelen met dat woordje Avéquote:
ja werk ze ehqoquote:Op zondag 3 september 2006 16:18 schreef ehqo het volgende:
Werk. Tot 1.00. Fijne avond verder.
Die vergeet je nu nooit meer.quote:Op zondag 3 september 2006 16:20 schreef Angel-Eyez het volgende:
ja dat is waar, maar ik zat maar te worstelen met dat woordje Avé
precies, maar die was ook niet zo moeilijk.. verder is latijns behoorlijk abracadabraquote:
het is wel heel stoerquote:Op zondag 3 september 2006 16:34 schreef JDude het volgende:
Gallia est omnis divisa in partes tres, quarum unam incolunt Belgae, aliam Aquitani, tertiam qui ipsorum lingua Celtae, nostra Galli appellantur.
Ik ben ze nog steeds dankbaar dat ze ons Julius Caesar als eindexamentekst gaven, té makkelijk eigenlijk.
Het is nét teveel om op 1 middag even uit te leggenquote:Op zondag 3 september 2006 16:35 schreef Angel-Eyez het volgende:
het is wel heel stoer
maar snap er echt 10 x niets van
Ik had romeinen wel met een korte ei geschrevenquote:Op zondag 3 september 2006 16:06 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat zeiden de Romijnen vroeger om hun keizer te begroeten. Daar komt het vandaan. Ongeveer.
Zie ik nu pas!quote:Op zondag 3 september 2006 16:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had romeinen wel met een korte ei geschreven
Ohja, tieten posten en zulks.quote:Op zondag 3 september 2006 16:43 schreef Chowi het volgende:
Oh, we hebben er een nieuwe bij? Die moeten we even inwijden dan.
Precies.quote:
nou ik vind het wel interessant en stoer als je latijns kanquote:Op zondag 3 september 2006 16:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Het is nét teveel om op 1 middag even uit te leggen.
Heb ik er wat aan gehad? Tja... het heeft me wel het een en ander over de Romeinse cultuur geleerd, en de taal is nog wel eens handig om de basics van moderne talen die er aan verwant zijn te begrijpen. En nu kan ik tenminste zeggen dat in in 4 talen eindexamen heb gedaan.
En ik als grootste anti taalpurist moet je er op wijzenquote:
wie is nieuw?quote:Op zondag 3 september 2006 16:43 schreef Chowi het volgende:
Oh, we hebben er een nieuwe bij? Die moeten we even inwijden dan.
Latijn, zonder -s. Maar dat is een veelgemaakte fout.quote:Op zondag 3 september 2006 16:50 schreef Angel-Eyez het volgende:
nou ik vind het wel interessant en stoer als je latijns kan
Jij.quote:
En de stand is weer gelijkquote:Op zondag 3 september 2006 16:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Latijn, zonder -s. Maar dat is een veelgemaakte fout.
hehe wat dacht je? als we toch bezig zijnquote:Op zondag 3 september 2006 16:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Latijn, zonder -s. Maar dat is een veelgemaakte fout.
Pff, hou jezelf niet voor de gek.quote:
Ja, maar ik heb nog niet besloten.quote:Op zondag 3 september 2006 16:54 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik ben niet nieuw hebben we gisteren besloten![]()
Wél in deze reeksch.quote:Op zondag 3 september 2006 16:54 schreef Angel-Eyez het volgende:
ik ben niet nieuw hebben we gisteren besloten![]()
Chowi is een kleaun hè.quote:
Dead-Doll.quote:Op zondag 3 september 2006 16:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ghostbuster ook in principe![]()
Maar van wie dan?
Tuurlijk, wie niet?quote:
Nee. Het is een chick --> ze neemt mijn kostbare aandacht in beslag. Ophorken dus.quote:Op zondag 3 september 2006 17:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar hoe wil je AE ontgroenen dan, zoveel mogelijk frikandellen opeten ofzo
Ik ben niet het type die weggaat als iemand ophorken roeptquote:Op zondag 3 september 2006 17:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee. Het is een chick --> ze neemt mijn kostbare aandacht in beslag. Ophorken dus.
Ik doelde dan ook niet op jou toen ik dat zei.quote:Op zondag 3 september 2006 17:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben niet het type die weggaat als iemand ophorken roept
Waarom moeten chicks ophorken dan?quote:Op zondag 3 september 2006 17:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook niet op jou toen ik dat zei.
Dat staat toch in de post?quote:Op zondag 3 september 2006 17:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waarom moeten chicks ophorken dan?
Jaloers krengquote:Op zondag 3 september 2006 17:05 schreef Chowi het volgende:
Nee. Het is een chick --> ze neemt mijn kostbare aandacht in beslag. Ophorken dus.
quote:Op zondag 3 september 2006 17:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben niet het type die weggaat als iemand ophorken roept
Ja maar ik snap dat aandachtsgedeelte nietquote:
Ende Moomphs.quote:
And damn proud of it.quote:
Nou kijk hè, ik ben een dame. En dol op aandacht. Dus is 't niet tof als iemand anders er met de aandacht vandoorgaat. Maar ja, da's vrouweigen.quote:Op zondag 3 september 2006 17:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar ik snap dat aandachtsgedeelte niet
Ik snap hier nooit iets, maar dat staat er los van even
zoveel aandacht kreeg ik nou ook weer niet van Chowiquote:
Mijn god, zo onduidelijk was ik toch niet?quote:Op zondag 3 september 2006 17:13 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
zoveel aandacht kreeg ik nou ook weer niet van Chowi
dus dan hoef ik niet op te horken toch?
ow is dat het? nou no worries mevrouw... ik ben hier voor de lol... niet om aandacht op te eisenquote:Op zondag 3 september 2006 17:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou kijk hè, ik ben een dame. En dol op aandacht. Dus is 't niet tof als iemand anders er met de aandacht vandoorgaat. Maar ja, da's vrouweigen.
Oké. Ik zal het even uitleggen.quote:Op zondag 3 september 2006 17:13 schreef Angel-Eyez het volgende:
zoveel aandacht kreeg ik nou ook weer niet van Chowi
dus dan hoef ik niet op te horken toch?
nee precies.. daarna niet meer.. daarvoor nog welquote:Op zondag 3 september 2006 17:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn god, zo onduidelijk was ik toch niet? [afbeelding].
Dat weet ik heus. Het is ook niets persoonlijks verder.quote:Op zondag 3 september 2006 17:15 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ow is dat het? nou no worries mevrouw... ik ben hier voor de lol... niet om aandacht op te eisen
vrouwen leren naarmate ze ouder wordenquote:Op zondag 3 september 2006 17:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Oké. Ik zal het even uitleggen.
Chowi wil graag aandacht. Van kerels. Zoals hiernaastgetekende.
En nu is ze bang dat de aandacht die normaal naar háár toe gaat, naar jou zal gaan.
Vrouwen.
maar goed dat je jezelf even duidelijk maakt hoorquote:Op zondag 3 september 2006 17:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat weet ik heus. Het is ook niets persoonlijks verder.
ik ben niet zomaar weg neequote:Op zondag 3 september 2006 17:17 schreef Ghostbuster het volgende:
AE laat zich niet wegjagen natuurlijk
Mannenquote:Op zondag 3 september 2006 17:18 schreef JDude het volgende:
Zo. En dan nu lief zijn, elkaar de hand schudden en hierheen komen voor een triootje.
Diplomatiek ben ik toch he.
pfew... ik dacht nu dat ík mensen kon wegjagenquote:Op zondag 3 september 2006 17:28 schreef JDude het volgende:
Ik ben er nog.
Dan moet je toch vroeger opstaan.quote:Op zondag 3 september 2006 17:30 schreef Angel-Eyez het volgende:
pfew... ik dacht nu dat ík mensen kon wegjagen
uhm met auto tegen paaltje?quote:Op zondag 3 september 2006 18:20 schreef mcDavid het volgende:
TYFUSHONDENKLOTEPAAL OP HET TANKSTATION![]()
Spiegeltje vergeten?quote:Op zondag 3 september 2006 18:20 schreef mcDavid het volgende:
Frustratie. Zo mooi is dat hè.quote:Op zondag 3 september 2006 18:20 schreef mcDavid het volgende:
Het lucht altijd wel op.quote:
Verdulle, ik heb al 8 dagen geen frituur gehad.quote:Op zondag 3 september 2006 18:27 schreef JDude het volgende:
Tijd voor frituur.
geilquote:
Daar is het een Fok!meet voorquote:Op zondag 3 september 2006 18:44 schreef Memento-Mori het volgende:
en jammer van de vele mmensen die niet kwamen
Ik kwam ook niet!quote:Op zondag 3 september 2006 18:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
geilmjah wel gezellig hoor alleen zat ik er na 22uur helemaal doorheen
Ja dat heb je met meetsquote:Op zondag 3 september 2006 18:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
geilmjah wel gezellig hoor alleen zat ik er na 22uur helemaal doorheen
True, dat is gewoon asociaal.quote:Op zondag 3 september 2006 19:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
achjaze hadden me dan tenminste kunnen smsen ipv gewoon niet opdagen
Hoiquote:Op zondag 3 september 2006 19:22 schreef Neenetje het volgende:
Zo, de tering.
Ik ben ook weer thuis.
Ja precies! nooit te vertrouwenquote:Op zondag 3 september 2006 19:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
achja het zijn fokkers, zegt genoeg
Vétquote:Op zondag 3 september 2006 19:30 schreef Neenetje het volgende:
[..]Heya.
Jup, ik heb me best vermaakt en Mt en Dago hebben me heel gelaten.
Weet ik nog niet.quote:Op zondag 3 september 2006 19:33 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Vét. nou dan wil je volgende meet ook wel komen he
.
Okquote:Op zondag 3 september 2006 19:35 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.
Het zal erom hangen.
Hallo Mt'tje.quote:Op zondag 3 september 2006 19:44 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
Ik had hem ontschadelijk gemaaktquote:Op zondag 3 september 2006 19:54 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Gelukkig maar..
* Denkt bij zichzelf waarom die bom niet is afgegaan*.
Ebola wel.quote:Op zondag 3 september 2006 20:00 schreef cerror het volgende:
God bestaat niet.
damn weer een illusie minderquote:Op zondag 3 september 2006 20:00 schreef cerror het volgende:
God bestaat niet.
Ik vind 2 fora wel voldoende voorlopig.quote:Op zondag 3 september 2006 20:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Je kan in onzin gaan modden met zulke teksten
Zulks een waarheid.quote:
Neem B&H erbij joh.quote:Op zondag 3 september 2006 20:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik vind 2 fora wel voldoende voorlopig.
Oh ik had verwacht dat je STA wel zou droppen nuquote:Op zondag 3 september 2006 20:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Onzin is meer mijn ding.... hint...quote:Op zondag 3 september 2006 20:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Godskolerequote:Op zondag 3 september 2006 20:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Onzin is meer mijn ding.... hint...
Ik had jou al 2 jaar verwacht als ONZ mod eigenlijkquote:Op zondag 3 september 2006 20:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Onzin is meer mijn ding.... hint...
Het was een grapje dooschwezen.quote:
Ik ben té newbie of te onaardig of... nouja verzin maar een reden.quote:Op zondag 3 september 2006 20:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik had jou al 2 jaar verwacht als ONZ mod eigenlijk
Geen idee echt, heel vreemd als je kijkt wie er iedere keer bijkomtquote:Op zondag 3 september 2006 20:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben té newbie of te onaardig of... nouja verzin maar een reden.
Heb jíj dit gezegd, Mt?quote:
Ze keek naar mijn prompter.quote:
quote:
Ach houd je bek McD, jij kan toch niks.quote:Op zondag 3 september 2006 20:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee, ik heb haar account gehackt.
Nu ik een beter beeld van je kan vormen, klinkt het heel onecht als jij zo'n opmerking maakt.quote:Op zondag 3 september 2006 20:15 schreef Neenetje het volgende:
[..]
[..]
Ach houd je bek McD, jij kan toch niks.
Dat is maar schijn joh.quote:Op zondag 3 september 2006 20:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nu ik een beter beeld van je kan vormen, klinkt het heel onecht als jij zo'n opmerking maakt.
Deuken in panda's rijden is anders niet niks hoor!quote:Op zondag 3 september 2006 20:15 schreef Neenetje het volgende:
[..]
[..]
Ach houd je bek McD, jij kan toch niks.
Ok.quote:Op zondag 3 september 2006 20:27 schreef JDude het volgende:
Ik ben net zittend op de bank in slaap gevallen.
Interesseert me geen drol, voor de zoveelste keer!quote:Op zondag 3 september 2006 20:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh, en het is een kleine letter m, voor de zoveelste keer!
zittend?quote:Op zondag 3 september 2006 20:27 schreef JDude het volgende:
Ik ben net zittend op de bank in slaap gevallen.
Geen idee... had wel net gegeten, en ik ben de koning van de After-Dinner-Dip.quote:Op zondag 3 september 2006 20:29 schreef Angel-Eyez het volgende:
zittend?hoe doe je dat
ik kan amper liggend op de bank in slaap vallen.. zelfs op bed heb ik er al moeite mee
haha ja de na-het-eten-dipjes die zijn altijd wel gaarquote:Op zondag 3 september 2006 20:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Geen idee... had wel net gegeten, en ik ben de koning van de After-Dinner-Dip.
Zo ben ik.quote:
Ja heerlijk is dat he' en dan het liefst, met het geluid van 1 of ander pauper TV progamma erbijquote:Op zondag 3 september 2006 20:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Geen idee... had wel net gegeten, en ik ben de koning van de After-Dinner-Dip.
Raar nummer.quote:Op zondag 3 september 2006 20:39 schreef cerror het volgende:
Hmmm, deze vond ik net... oudje maar niet eens zo slecht..
Hehehe.. ik zie net dat spotje van "how deep is your dip" op tv.quote:Op zondag 3 september 2006 20:42 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja heerlijk is dat he' en dan het liefst, met het geluid van 1 of ander pauper TV progamma erbij
Zit ook al te kijken jaquote:
Zeg maar gerust "krater".quote:Op zondag 3 september 2006 20:47 schreef Neenetje het volgende:
Hehehe.. ik zie net dat spotje van "how deep is your dip" op tv.
ken deze nog helemaal niet... of ik kan het me niet herinnerenquote:
Vanmiddag nog gedaan in de trein..quote:Op zondag 3 september 2006 20:51 schreef SPK het volgende:
Jah en toch heeft het wel wat. z'on zittend slaapje af en toe
maar is het dan echt zittend... of half hangend zoals mannen dat zo heerlijk kunnenquote:Op zondag 3 september 2006 20:51 schreef SPK het volgende:
Jah en toch heeft het wel wat. z'on zittend slaapje af en toe
Ja heerlijkquote:Op zondag 3 september 2006 20:52 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Vanmiddag nog gedaan in de trein..
Zo'n uurtje.
Je jas als kussen gebruiken![]()
En tja.. eentje die je ook nog als kussen mag gebruiken...quote:Op zondag 3 september 2006 20:53 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja heerlijkof een lekker wijf, al maak je dat niet vaak mee in het OV
En ik reis al 20 jaar niet meer met het OV
Ja hand onder hoofd he'quote:Op zondag 3 september 2006 20:52 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
maar is het dan echt zittend... of half hangend zoals mannen dat zo heerlijk kunnen
Of 1tje die zo dik is, dat ze het niet meer kan voelenquote:Op zondag 3 september 2006 20:54 schreef Neenetje het volgende:
[..]
En tja.. eentje die je ook nog als kussen mag gebruiken...
Zo, zo... rustig ân.quote:Op zondag 3 september 2006 20:57 schreef Neenetje het volgende:
Ey c, kom eens heel even online?
Mja, daar heb ik ook een chronisch tekort aanquote:Op zondag 3 september 2006 20:54 schreef Neenetje het volgende:
En tja.. eentje die je ook nog als kussen mag gebruiken...
Ja 1 per email enzo he`quote:Op zondag 3 september 2006 21:01 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Maack je eichen kloonen aan schafuyt!
hoe kan dat dan nog een lekker wijf zijnquote:Op zondag 3 september 2006 20:55 schreef SPK het volgende:
[..]
Of 1tje die zo dik is, dat ze het niet meer kan voelen
Al haalt dat de romantiek wel weg weer.
chronisch nog wel.. dat is wel heel zieligquote:Op zondag 3 september 2006 21:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Mja, daar heb ik ook een chronisch tekort aan.
Er zijn best wel lekkere dikke wijven, je moet er van houden ofzoquote:Op zondag 3 september 2006 21:07 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
hoe kan dat dan nog een lekker wijf zijn
Nouja, bij wijze van spreken hequote:Op zondag 3 september 2006 21:09 schreef Angel-Eyez het volgende:
chronisch nog wel.. dat is wel heel zielig
ja toen ik het neerzette, bedacht ik me dat er mensen zijn die daar natuurlijk ook van houden.. gelukkig maarquote:Op zondag 3 september 2006 21:09 schreef SPK het volgende:
[..]
Er zijn best wel lekkere dikke wijven, je moet er van houden ofzo
quote:Op zondag 3 september 2006 21:10 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja toen ik het neerzette, bedacht ik me dat er mensen zijn die daar natuurlijk ook van houden.. gelukkig maar
op elk potje een dekseltje enzo
Dat kan niet de bedoeling zijn.quote:Op zondag 3 september 2006 21:10 schreef Angel-Eyez het volgende:
gelukkig maar... kreeg al zowat medelijden
ik zat ook niet gelijk aan jou te denkenquote:Op zondag 3 september 2006 21:12 schreef SPK het volgende:
[..]niet ik persee tut, was een in general opmerking
dat hoef je ons natuurlijk niet te vertellenquote:Op zondag 3 september 2006 21:16 schreef Neenetje het volgende:
Ik ben tof.
While you're at the store can you pick me up some gummy wormsquote:
Ohquote:Op zondag 3 september 2006 21:17 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik zat ook niet gelijk aan jou te denken![]()
Neuh, ik dacht ik meld het even.quote:Op zondag 3 september 2006 21:19 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
dat hoef je ons natuurlijk niet te vertellen
maar leg eens uit
maar stel.. dan zou ik je misschien wel beledigd hebben, dat vind ik dan ook weer zo sneuquote:
Neh, geen medelijden in elk geval.quote:Op zondag 3 september 2006 21:18 schreef Angel-Eyez het volgende:
ja of wel.. dat weet ik dan weer niet.
browniesquote:Op zondag 3 september 2006 21:22 schreef Misstique het volgende:
Koffie en brownies nu, later vrienden.
Prostaatdodend zeg...quote:Op zondag 3 september 2006 21:22 schreef Misstique het volgende:
Wat Browniesquote:Op zondag 3 september 2006 21:22 schreef Misstique het volgende:
warm? waar vertoef jij?quote:Op zondag 3 september 2006 21:29 schreef Neenetje het volgende:
Waarom is het zo verrekte warm?
Nou ik zit ook in mn korte broekquote:Op zondag 3 september 2006 21:29 schreef Neenetje het volgende:
De ene dag wat meer dan de ander.quote:Op zondag 3 september 2006 21:24 schreef Angel-Eyez het volgende:
ok dan![]()
dan valt het allemaal nog reuze mee met je dus
Misschien moet je gewoon wat kleren uit doenquote:Op zondag 3 september 2006 21:29 schreef Neenetje het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen, dat je met deze temperaturen die hippe badjas aanhebt he'quote:Op zondag 3 september 2006 21:31 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Maastricht
En in m'n kamer.
[..]
Ik niet in m'n korte broek.
Neen mijn beste SPK, ik heb niet mijn badjas aan.quote:Op zondag 3 september 2006 21:33 schreef SPK het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen, dat je met deze temperaturen die hippe badjas aanhebt he'
Vraag me onwijs af of aanhebt 1 woord is nu ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |