Had ik al gedaan, puh!quote:Op zondag 3 september 2006 01:49 schreef Chowi het volgende:
Schop naar beneden!
Ík ben hier de ONZ-mod. Verdulle.quote:Op zondag 3 september 2006 01:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, puh! [afbeelding].
Hihi maar maakt niet uit hoor. Ik pak je nog wel een keer terug.quote:
NeeN!quote:Op zondag 3 september 2006 01:51 schreef JDude het volgende:
[..]
De titel BeF-mod is tóch lekker van mij. [afbeelding].
Oh god, Chow gaat achter Litso aan.quote:Op zondag 3 september 2006 01:51 schreef Chowi het volgende:
Hihi maar maakt niet uit hoor. Ik pak je nog wel een keer terug.!
WAT HEB JE MET LITSO GEDAAN?quote:Op zondag 3 september 2006 01:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hihi maar maakt niet uit hoor. Ik pak je nog wel een keer terug.!
Mja Litso vindt zichzelf superleuk en dat siert hem niet zo, moet ik zeggen.quote:Op zondag 3 september 2006 01:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh god, Chow gaat achter Litso aan.
Ik heb zijn derde tepel gevoeld hihi!quote:Op zondag 3 september 2006 01:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
WAT HEB JE MET LITSO GEDAAN?.
Durf je toch niet.quote:Op zondag 3 september 2006 01:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Mooi moment om mezelf voor de trein te werpen. Welterusten!
Wow. Dat durfde ik de eerste paar dates niet.quote:Op zondag 3 september 2006 01:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb zijn derde tepel gevoeld hihi!.
Is dat bier drinken toch ergens goed voor.quote:Op zondag 3 september 2006 01:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wow. Dat durfde ik de eerste paar dates niet.
Jullie gaan snel.
Ik weet nog een vuig woord. "Matrozenpak".quote:
Oud nieuws.quote:Op zondag 3 september 2006 01:54 schreef Chowi het volgende:
Is dat bier drinken toch ergens goed voor..
Ga je mond spoelen!quote:Op zondag 3 september 2006 01:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet nog een vuig woord. "Matrozenpak".
k oom cerror.quote:
quote:Op zondag 3 september 2006 01:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mja Litso vindt zichzelf superleuk en dat siert hem niet zo, moet ik zeggen..
Waarom heb je je ondertitel achterstevoren gespeld. Dat frustreert me.quote:
Misschien hebben ze trioseks op dit moment, ik nóém maar wat hè!quote:Op zondag 3 september 2006 02:04 schreef Litso het volgende:
Zou het overgebleven drietal nog aan het bier zitten, of zouden ze slapen?
Janet smste net dat ze in bed lag, ik weet niet of ze alleen was.quote:Op zondag 3 september 2006 02:04 schreef Litso het volgende:
Zou het overgebleven drietal nog aan het bier zitten, of zouden ze slapen?
Het is de naam van een nummer, van een band met omgekeerde naam. Dat luisterde ik in de trein, en het leek me wel een leuke ondertitelquote:Op zondag 3 september 2006 02:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom heb je je ondertitel achterstevoren gespeld. Dat frustreert me.
Grappig. In de trein dacht ik eraan hoe het zou zijn om wereldmacht te hebben en alle mensen in kleding van crêpe papier te laten lopen.quote:Op zondag 3 september 2006 02:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Het is de naam van een nummer, van een band met omgekeerde naam. Dat luisterde ik in de trein, en het leek me wel een leuke ondertitel
Vertederend.quote:Op zondag 3 september 2006 02:09 schreef Chowi het volgende:
Grappig. In de trein dacht ik eraan hoe het zou zijn om wereldmacht te hebben en alle mensen in kleding van crêpe papier te laten lopen..
Schaamluis, jubeltenen.quote:Op zondag 3 september 2006 02:29 schreef Litso het volgende:
Jukbeenderen.
Regenquote:Op zondag 3 september 2006 02:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Grappig. In de trein dacht ik eraan hoe het zou zijn om wereldmacht te hebben en alle mensen in kleding van crêpe papier te laten lopen..
quote:
Ik kan me vlagen herinnerenquote:Op zondag 3 september 2006 11:41 schreef Litso het volgende:
Ik heb Mer net wakker gebeld iig. Ze slaapt nu nog.
Toevallig. Litseau is ook in Delft.quote:Op zondag 3 september 2006 12:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeetje, ik moet over 2 uur al in Delft zijn. Toch maar 's opschieten.
Oh god, fijn, zal je zien, straks kom ik hem tegenquote:Op zondag 3 september 2006 13:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Toevallig. Litseau is ook in Delft.
Ja dat had ik gisteren ook al. Ik denk, ik doe mijn capuchon op en loop er onopvallend langs maar hij had me al herkend.quote:Op zondag 3 september 2006 13:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh god, fijn, zal je zien, straks kom ik hem tegen.
En je komt er niet meer vanaf hè? Het plakt en het kleeft zich maar aan je vast. Rotjong.quote:Op zondag 3 september 2006 13:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja dat had ik gisteren ook al. Ik denk, ik doe mijn capuchon op en loop er onopvallend langs maar hij had me al herkend.
Ik háát regen.quote:Op zondag 3 september 2006 00:21 schreef Litso het volgende:
Het was gezellig. Ik dronk sneller dan cerror. We hebben alleen maar over FOK! gepraat, zo ongeveer. Chowi is in het echt stiller dan op FOK!. Janetje durft niet meer bij de Mac te eten. Cerror was niet zo angstaanjagend als ik verwachtte. Integendeel. Misstique draagt een paraplu als het 3 druppels regent. Ik wil seks met Dagonet. Dat was het zo'n beetje.
nee vooral bij mega downloadsquote:Op zondag 3 september 2006 14:20 schreef JDude het volgende:
Wegvallende internetverbindingen zijn nimmer tof.
Ik verwacht natuurlijk wel te horen dat ik ook geweldig ben.quote:Op zondag 3 september 2006 00:32 schreef cerror het volgende:
En chow is natuurlijk ook tov.
Roddels? Op een meet? Nooit.quote:Op zondag 3 september 2006 14:25 schreef JDude het volgende:
Is er nog een beetje geroddeld daar, eigenlijk?
Ik denk dat 2equote:Op zondag 3 september 2006 14:57 schreef Angel-Eyez het volgende:
goedemiddag
geen roddels dus... of wel.. maar niemand durft te beginnen
ja valt wel op he... ze verraden zichzelfquote:
Nee valt me ook tegen, al moet ik nog vissen op msn enzoquote:Op zondag 3 september 2006 14:57 schreef Angel-Eyez het volgende:
goedemiddag
geen roddels dus... of wel.. maar niemand durft te beginnen
ah okquote:Op zondag 3 september 2006 15:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee valt me ook tegen, al moet ik nog vissen op msn enzo
Ja vanavond ofzoquote:Op zondag 3 september 2006 15:13 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ah ok
hoelang ga je daarmee wachten?![]()
hmmz ok.. maar dan nog.. dan weet jij wat.. maar dat mag je dan weer niet doorvertellen enzoquote:Op zondag 3 september 2006 15:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja vanavond ofzo
Maar Tiek is heel erg politiek correct dus ik verwacht er niet veel van
En ik ken er weinig hier ook, dan zijn roddels niet zo boeiend ookquote:Op zondag 3 september 2006 15:18 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
hmmz ok.. maar dan nog.. dan weet jij wat.. maar dat mag je dan weer niet doorvertellen enzo![]()
gaan er weinig mee opschieten denk ik![]()
nee dat is waar.. dat geldt voor mij ookquote:Op zondag 3 september 2006 15:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En ik ken er weinig hier ook, dan zijn roddels niet zo boeiend ook
Oei u bent slecht mevrouwquote:Op zondag 3 september 2006 15:24 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
nee dat is waar.. dat geldt voor mij ook
maar wel leuk om de anderen te helpen roddels openbaar te krijgen
NEE!quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:18 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
had wat geweest voor KJ misschien
ik sla over in elk geval
ow je houdt niet van rookworst dus?quote:
Maria?quote:Op zondag 3 september 2006 15:43 schreef ehqo het volgende:
Avé.
quote:Op zondag 3 september 2006 15:38 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ow je houdt niet van rookworst dus?
wat heb je nou uiteindelijk gegeten?
wat het eerste wat er in me opkwam.. en dan ben ik niet eens gelovigquote:Op zondag 3 september 2006 15:46 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ook zij. Daar doe ik niet moeilijk over.
quote:Op zondag 3 september 2006 15:48 schreef kLowJow het volgende:
[..]
[afbeelding]
+
[afbeelding]
+
[afbeelding]
+
[afbeelding]
En later een stokbrood kipfilet![]()
.
Veel kip dus.
Je weet niet wat avé betekend?quote:Op zondag 3 september 2006 15:49 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
wat het eerste wat er in me opkwam.. en dan ben ik niet eens gelovig
maar ik snapte het verder ook niet
Nouja... ik at pas om een uur of 22.00, dus ik had wel honger... en dat laatste was pas om een uur of 7 's ochtends.quote:Op zondag 3 september 2006 15:49 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
wat het eerste wat er in me opkwam.. en dan ben ik niet eens gelovig
maar ik snapte het verder ook niet
ow ok.. ja het was zeker al laat.quote:Op zondag 3 september 2006 15:54 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nouja... ik at pas om een uur of 22.00, dus ik had wel honger... en dat laatste was pas om een uur of 7 's ochtends.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |