Gewoon de geur volgen.quote:Op zondag 3 september 2006 00:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb die zweetkutten nog niet gezien
komen beide niet uit den boschquote:Op zondag 3 september 2006 00:13 schreef Hathor het volgende:
Oeps...Bossche Bollen vergeten...
[afbeelding]
Tsja, ze zijn niet meer wat ze geweest zijn, maar we doen het er maar mee.![]()
hehe een insider. Je bent toch geen familie van onze burgermeester he ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:56 schreef Poogie het volgende:
[..]
komen beide niet uit den boschvlijmen en vught volgens mij
neej geen familie, heb die S niet achter me achternaam staan. Ik weet niet of ik je ken (van gezicht) want je foto staat niet op je proquote:Op woensdag 6 september 2006 00:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
hehe een insider. Je bent toch geen familie van onze burgermeester he ?![]()
Ken er trouwens een paar van gezicht uit je fotoboek.
Ow je komt zelf ook uit rosmalenKen jou niet.
Nope,quote:Op woensdag 6 september 2006 00:03 schreef Poogie het volgende:
[..]
neej geen familie, heb die S niet achter me achternaam staan. Ik weet niet of ik je ken (van gezicht) want je foto staat niet op je pro
heb je partyflock?
ow zal wel niet danquote:Op woensdag 6 september 2006 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nope,
Ben geen echte partyganger, af en toe een feestje hier en daar.
Denk niet dat je me kent, ben een paar jaartjes jonger.
Moet je voorkomen of zo ?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:32 schreef tong80 het volgende:
Morgen weer naar den Bosch. Met tegenzin
Ben geen Gordon, van zijn muziek dan en integendeel zelfs, maar het was wel grappig. Was voor het nieuwe programma van Katje vs de rest, 30 augustus wordt het uitgezonden en maat van mij stond met zijn kop in de krantquote:
Gordon in Den Bosch ? Dat zou 20 jaar geleden niet mogelijk zijn geweest.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ben geen Gordon, van zijn muziek dan en integendeel zelfs, maar het was wel grappig. Was voor het nieuwe programma van Katje vs de rest, 30 augustus wordt het uitgezonden en maat van mij stond met zijn kop in de krant![]()
rosmalenquote:Op woensdag 6 september 2006 00:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ow je komt zelf ook uit rosmalen
Ja het was spannend bij de onderbuurman... lekker met je suffe kop midden tussen 3 politiewagens terecht komenquote:Slachtoffer overval belwinkel mag met niemand praten
Maandag 25 september 2006 - Den Bosch - Eigenaar J. Gapilyoni wist gisteravond nog steeds weinig van de overval op zijn bel- en internetwinkel Belcentrale Shano in Den Bosch. Een buurtbewoner trof een medewerker vastgebonden aan in de winkel aan de Christiaan Huygensweg, waarschijnlijk niet lang na de overval. Nadat het slachtoffer naar het ziekenhuis was gebracht, heeft de technische recherche een sporenonderzoek gedaan.
Rosmalen, een wijk met huillies.quote:
Tsja, ik dacht het wel. Het zal er inmiddels wel weer anders uitzien dan de laatste keer dat ik er was, maar de ouwe binnenstad met zijn smalle straatjes en ontelbare kroegjes heeft wel wat om effe in rond te dwalen. Je hebt er alleen geen dag voor nodig, in een uur of anderhalf heb je het wel gezien, maar dan kun je dus mooi naar binnen duiken bij een van die kroegjes.quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Is Den Bosch een leuke stad om een dagje in rond te wandelen, en een beetje te shoppen? Wat zijn de must-go's?
Het is een vrouw, daar heb je geen rekening mee gehouden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:09 schreef Hathor het volgende:
Je hebt er alleen geen dag voor nodig,
Anderhalf uur maar? Dan heb je echt de helft gemistquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:09 schreef Hathor het volgende:
Tsja, ik dacht het wel. Het zal er inmiddels wel weer anders uitzien dan de laatste keer dat ik er was, maar de ouwe binnenstad met zijn smalle straatjes en ontelbare kroegjes heeft wel wat om effe in rond te dwalen. Je hebt er alleen geen dag voor nodig, in een uur of anderhalf heb je het wel gezien, maar dan kun je dus mooi naar binnen duiken bij een van die kroegjes.![]()
Dat ligt eraan waarnaar je loopt te zoeken. Ikzelf ben altijd op zoek naar koopjes in de gamesshops, aparte dingen uit smartshops, en bier. Nou, dan vind ik anderhalf uur nogal riant ingeschat.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Anderhalf uur maar? Dan heb je echt de helft gemist![]()
Dat is in niet hoolie termen dus utrecht.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Waar woon je ergens Hathor?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:34 schreef Hathor het volgende:
Bosschenaren timide aan het worden
Is die ouwe lokatie niet langs de Zuid Willemsvaart ? Daar zaten ook nog een tijdje krakers in. Gingen wij wel eens grote straatklinkers over de muren gooien, als we dan een schreeuw hoorden aan de andere kant, wisten we dat het goed was.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:58 schreef cafca het volgende:
[..]
![]()
Ik kwam trouwens laatst langs de plek waar ik dacht dat de HAS stond (waar-ie vroeger stond), maar daar was alleen maar een groot gat. Waar zit de HAS tegenwoordig?
hahahaquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:30 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Rosmalen, een wijk met huillies.![]()
Oh ja ? Leg es effe uit waarmee dan precies ? Ik zal zo eerlijk mogelijk beoordelen of je gelijk hebt of niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
hahaha![]()
n00b![]()
rosmalen pwnd denbosch lollercopter![]()
Moeilijke vraag....een huis van plezier op Rosmalense bodem die het volledig moet hebben van DEN GEWELDIGEN BOSSCHENAAR.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Goldfinger
Meende de nou kut ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:07 schreef timbob het volgende:
Jemig de pemig!
een den bosch topic!
laat ik daar nou toevallig wonen...
wasquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Moeilijke vraag....een huis van plezier op Rosmalense bodem die het volledig moet hebben van DEN GEWELDIGEN BOSSCHENAAR.Zonder Bosschenaren zou het gewoon de zoveelste boerendisco zijn, nu is het tenminste een landelijk berucht drugs en rovershol.
![]()
Dat heeft niks met Bosch te maken hoor.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:13 schreef timbob het volgende:
Ik blijf dat den bosch maar een kut taaltje vinden
het is gewoon niet af soms...
Voorbeeld:
Heb jij een pen bij? (hier moet nog je achter)
Ik heb m'n portomonee niet bij! (hier moet me achter)
Kom, we gaan aanlopen. nog zoiets stoms.
aanlopen! dat heb je als er iets bij je band klem zit!
maar verder vind ik het wel gezellig hier hoor
hmquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat heeft niks met Bosch te maken hoor.
Of wellicht het feit dat het BRABANTS is? Misschien een raar idee hoor?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:23 schreef timbob het volgende:
[..]
hm
toch hoor ik veel mensen hier praten.
Kan natuurlijk altijd blijvende hersenbeschadiging zijn
Snap je het dan echt niet ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:13 schreef timbob het volgende:
Ik blijf dat den bosch maar een kut taaltje vinden
het is gewoon niet af soms...
Voorbeeld:
Heb jij een pen bij? (hier moet nog je achter)
Ik heb m'n portomonee niet bij! (hier moet me achter)
Kom, we gaan aanlopen. nog zoiets stoms.
aanlopen! dat heb je als er iets bij je band klem zit!
maar verder vind ik het wel gezellig hier hoor
Jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Of wellicht het feit dat het BRABANTS is? Misschien een raar idee hoor?
Kom zelf uit de Meijerij en ik rij ook dagelijks aan ;-)
Noord holland, regio alkmaar. Tegen het randje west friesland.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:31 schreef Hathor het volgende:
Kom je dan vandaan Timbob ?
Okay....cultuurles nummer 1....het woord "kut" is in Den Bosch geen scheldwoord, eerder een uiting van affectie. Als je bv een goeie kennis langere tijd niet hebt gezien of gesproken, zal ie waarschijnlijk bij de eerstvolgende ontmoeting reageren met "kuuuut....das lang geleje". Reageert ie niet met MINIMAAL 1x kut, dan is ie OF arrogant en je vriendschap niet waard, OF hij heeft je gewoon nooit echt gemogen en toont nu interrese puur uit beleefdheid. In beide gevallen, gewoon links laten liggen dus, vergeefse moeite.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:32 schreef timbob het volgende:
[..]
Noord holland, regio alkmaar. Tegen het randje west friesland.
dus dat is ook geen taal.
daar halen ze over de ge voor weg enzo.
waar ben jij weest? en veel nôôôh zeggen
nôôôh meid, hetje't verhaal al hoort?
kuuuuut... goed daje't zeg!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Okay....cultuurles nummer 1....het woord "kut" is in Den Bosch geen scheldwoord, eerder een uiting van affectie. Als je bv een goeie kennis langere tijd niet hebt gezien of gesproken, zal ie waarschijnlijk bij de eerstvolgende ontmoeting reageren met "kuuuut....das lang geleje". Reageert ie niet met MINIMAAL 1x kut, dan is ie OF arrogant en je vriendschap niet waard, OF hij heeft je gewoon nooit echt gemogen en toont nu interrese puur uit beleeftheid. In beide gevallen, gewoon links laten liggen dus, vergeefse moeite.
Ja, neem me maar niet serieus kutquote:
nee, niet eens!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:39 schreef Hathor het volgende:
Maar hoe kom je trouwens in DB verzeild dan ? Toch niet een wijf hier he ?
Zei wijzen ook zelden iets af, dus dat kan wel wat worden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:40 schreef timbob het volgende:
[..]
nee, niet eens!
ik dacht, ik ga gewoon hier 's wat aan school doen.
voor de verandering.
Al zou ik een vrouwtje hier niet per direct afwijzen.
Recht naast de heineken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zei wijzen ook zelden iets af, dus dat kan wel wat worden.Waar hebben ze je neergeplant ? Noord ? Zuid ? West ? Oost ?
Daar heb ik 9 jaar gewerkt, ik kan me alleen niet herinneren dat er toen woningen in de buurt van de brouwerij zaten, of het moet een heel stuk richting west zijn. Kan dat kloppen ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:43 schreef timbob het volgende:
[..]
Recht naast de heineken.
het stinkt, het maakt herrie....
Nee, ik woon op industriegebied. Er staan ook nergens verder huizen behalve 2 naast elkaar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar heb ik 9 jaar gewerkt, ik kan me alleen niet herinneren dat er toen woningen in de buurt van de brouwerij zaten, of het moet een heel stuk richting west zijn. Kan dat kloppen ?
Nou ja, hoe dan ook, ik wens je veel plezier in DB in de komende tijd, en wie weet, misschien zien we elkaar wel eens. Ikzelf woon momenteel niet in DB, maar ik kom er vaak genoeg, dus wie weet....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:49 schreef timbob het volgende:
[..]
Nee, ik woon op industriegebied. Er staan ook nergens verder huizen behalve 2 naast elkaar.
Zijn van de eigenaar van een of ander bedrijf hier. Zitten nu studenten in
De heineken is hier echt hooguit 100 m vandaan
Ik woon er al ruim een jaar hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou ja, hoe dan ook, ik wens je veel plezier in DB in de komende tijd, en wie weet, misschien zien we elkaar wel eens. Ikzelf woon momenteel niet in DB, maar ik kom er vaak genoeg, dus wie weet....![]()
En nu ga ik iets nuttigs doen met mijn vrijdagavond, beetje spacen of zo.![]()
Koopavond is op donderdag, een binnendieze tour is een grote aanrader, geloof alleen dat je half jaar van te voren moet reserveren maar probeer dat eens. Genoeg leuke terrasjes, ik heb op dit moment niet een bepaalde aanrader, maar probeer die binnen dieze eensquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:41 schreef PauldeMunnik het volgende:
Ik wil vrijdagavond naar Den Bosch gaan om 6 maanden verkering met mn vriendin te vieren. Wat kunnen we dan het beste doen? Is er koopavond? Leuke mooie plekken? Leuke terrasjes?
Die binnendieze kaartjes kun je (meen ik) op dezelfde dag nog halen...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Koopavond is op donderdag, een binnendieze tour is een grote aanrader, geloof alleen dat je half jaar van te voren moet reserveren maar probeer dat eens. Genoeg leuke terrasjes, ik heb op dit moment niet een bepaalde aanrader, maar probeer die binnen dieze eens
Wedden dat je in de 6 Tieten eindigt?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:57 schreef Blik het volgende:
gaan we ergens stappen.
waarschijnlijk niet, zijn niet zo skihutfanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wedden dat je in de 6 Tieten eindigt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |