Gondwana is goed nu nog die andere...quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:34 schreef Zap het volgende:
gondwana, proto-eurazie?
ik ben t nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:37 schreef klenski het volgende:
Wil iedereen even onder zich kijken? Volgens mij ziet iemand met zijn stoelpoot op het internet....
weetniet en ben weg de nacht inquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:38 schreef klenski het volgende:
Wat is de hoofdstad van Burkina Fasso?
Nope..quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:39 schreef AntonDingeman het volgende:
gewoon Burkina Fasso
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]
weetniet en ben weg de nacht in![]()
Correctquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:42 schreef wyccie het volgende:
Ouagadougou. Maar deze was toch al een keer geweest?
Ik heb het toen ook geantwoord.
Het is doorgaans zo dat je dan gewoon niet moet antwoorden of een andere vraag moet dan gesteld worden..quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:44 schreef wyccie het volgende:
![]()
Hoe doen we dat eigenlijk met vragen die al eerder zijn geweest en die door dezelfde persoon weer goed beantwoord wordt?
Dat eerste is een beetje raar, want dan krijg je niet de kans om een punt te scoren.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:45 schreef geenaam het volgende:
Het is doorgaans zo dat je dan gewoon niet moet antwoorden of een andere vraag moet dan gesteld worden..
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:39 schreef geenaam het volgende:
Bwennie heeft goed gescoord vorig topic..Zal even bijwerken.
klenski+1quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:53 schreef klenski het volgende:
Indonesie
Zap +1quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:56 schreef Zap het volgende:
Iggy Pop
Nou had ik die Lowlands vraag niet geweten maar in het begin van AKQ was het niveau idd hogerquote:Op zondag 3 september 2006 00:00 schreef geenaam het volgende:
De vragen worden wel steeds simpeler trouwens..
Maar ik haal steeds minder punten.quote:Op zondag 3 september 2006 00:00 schreef geenaam het volgende:
De vragen worden wel steeds simpeler trouwens..
quote:Op zondag 3 september 2006 00:03 schreef AntonDingeman het volgende:
Bas Westerweel?
Ja dat dacht ik ook. Een maandje geleden was het niveau hoger.quote:Op zondag 3 september 2006 00:02 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nou had ik die Lowlands vraag niet geweten maar in het begin van AKQ was het niveau idd hogerniet dat ik het erg vind hoor
Nou ik PROBEER een beetje in te lezen in het hele begin maar die vragen zijn bijna niet te doen.... voor mij danquote:Op zondag 3 september 2006 00:04 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. Een maandje geleden was het niveau hoger.
Heeft die een kind van 11?quote:Op zondag 3 september 2006 00:13 schreef geenaam het volgende:
Is het uhmm Jim Bakkum?
Jaja, dat oude feestbeest toch ook..quote:
quote:Op zondag 3 september 2006 00:20 schreef geenaam het volgende:
Had onze geliefde Herman Brood geen hit in 2001? My way was dat geloof ik.
Dat zal best maar ik weet alleen dat zijn andere dochter best een lekker ding isquote:Op zondag 3 september 2006 00:22 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
De naam van het zangeresje is Holly Brood
geenaam + 1
Hou je vast: Zijn andere dochter heet Lolaquote:Op zondag 3 september 2006 00:23 schreef BwennieBren het volgende:
Holly Brood?
Doei Dart lekker slapenquote:Op zondag 3 september 2006 00:25 schreef dartfanaat het volgende:
Ik had het dus ech nie geweten. Nou ja, morgen maar weer beter.
(was er zojuist ook wel, maar ben met verschillende dingen tegelijkertijd bezig geweest. En dat is dus niet verstandig)
Tot morgenmiddag allemaal
Dat valt nog mee hoor maar ik moest denken aan een hol brood, maar dat ben ik natuurlijk weer, zal wel van de wijn komen....quote:Op zondag 3 september 2006 00:26 schreef Berkery het volgende:
[..]
Hou je vast: Zijn andere dochter heet Lola
Die ja!quote:Op zondag 3 september 2006 00:26 schreef Berkery het volgende:
[..]
Hou je vast: Zijn andere dochter heet Lola
Nee klopt niet.quote:Op zondag 3 september 2006 00:26 schreef AntonDingeman het volgende:
Herman Brood, zanger
Niet lachen hè.. Straks heet hier ook iemand holly en kwets je haar heel erg..quote:
okay, ik ben serieus nuquote:Op zondag 3 september 2006 00:31 schreef geenaam het volgende:
[..]
Niet lachen hè.. Straks heet hier ook iemand holly en kwets je haar heel erg..![]()
Zere neus?quote:
Nee nu niet meerquote:Op zondag 3 september 2006 00:35 schreef geenaam het volgende:
[..]
Zere neus?![]()
ROFLOLZZ!1!!!EINZ!!1!EINZ!!!
![]()
![]()
Kijk maar eens rond in ONZ..quote:Op zondag 3 september 2006 00:38 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nee nu niet meer![]()
![]()
vertel eens, wat is dat !1!!!EINZ!!1!EINZ!!! ??
Ohwkee, maar ik ben niet helaas zo snelquote:Op zondag 3 september 2006 00:40 schreef geenaam het volgende:
[..]
Kijk maar eens rond in ONZ..Daar gebruikt iedereen het..
Ja ik ben een meelopertje
17, 1.85m, 42, en Basquote:Op zondag 3 september 2006 00:47 schreef geenaam het volgende:
Zap je moet ook heeeelle moeilijke vragen stellen. Zoals hoe oud is geenaam OF hoe lang is geenaam OF welke schoenmaat heeft geenaam OF wat is de echte naam van geenaam.. enz..
quote:Zelfs Christus aan het kruis, had het beter dan ik thuis
quote:Op zondag 3 september 2006 00:51 schreef geenaam het volgende:
Hansje ?
Met lange ij, maar ik ben geen kniesoorquote:Op zondag 3 september 2006 00:54 schreef vipergts het volgende:
hans dorrestein
Lijkt mij zwaar frustrerend.quote:Op zondag 3 september 2006 01:06 schreef vipergts het volgende:
stel je voor ben je gewoon rijker als een land als bill gates zijnde geweldig lijkt me dat
quote:Op zondag 3 september 2006 01:08 schreef BwennieBren het volgende:
ik ga even film kijken heren, wellicht tot later en anders alvast een wel en terusten
Sorry Pos ik wist niet dat jij er ook nog wasquote:
Ik vind het wel grappig, zoveel miljard en dan maar besluiten om te stoppen met MS. Alsof je bij de eerste miljard dacht: 'Nog een paar jaar en dan ben ik echt binnen'quote:Op zondag 3 september 2006 01:06 schreef vipergts het volgende:
stel je voor ben je gewoon rijker als een land als bill gates zijnde geweldig lijkt me dat
human immunodeficiency virusquote:Op zondag 3 september 2006 01:08 schreef Zap het volgende:
Wat betekenen de volgende afkortingen:
HIV
AIDS
SARS
Zaterdag, komkommerdagquote:Op zondag 3 september 2006 04:32 schreef Neleos het volgende:
Hee! Whatever happened to the nachtdienst?
Jij ook lekker slapenquote:Op zondag 3 september 2006 04:41 schreef wyccie het volgende:
Die zit in haar uppie alleen te wezen.
De AIDS-vraag was teruggetrokken.quote:Op zondag 3 september 2006 01:21 schreef Zap het volgende:
welterusten geenaam
Ok, ik trek de vraag terug.
Nieuwe:
Bij welke plaats in Puerto Rico staat een enorme radiotelescoop
quote:Op zondag 3 september 2006 09:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou, ik ben er ook weer ongeveer. Heb heel m'n computer opnieuw moeten opbouwen na een grote crash. Veel data van de afgelopen dagen kwijt, maar al bij al is dat gewoon pech gehad.
Was even om te melden en een tvp te scoren. Ga nu weer aan de gang met een hoop zooi terug te zetten. Antivirus schijnt handig te zijn enzo.quote:
quote:Op zondag 3 september 2006 10:52 schreef YoshiBignose het volgende:
hij lag in de buurt van Arecibo toch?
quote:Op zondag 3 september 2006 12:08 schreef vipergts het volgende:
smurfenmuts
Is het niet Ajax, op het plaatje?quote:Op zondag 3 september 2006 12:09 schreef AntonDingeman het volgende:
maar ik weet wel dat het iets met de franse revolutie te maken heeft. toch?
Die man heette Willy Vandersteen, hoor...quote:Op zondag 3 september 2006 12:09 schreef ChrisJX het volgende:
Kaproen
quote:Op zondag 3 september 2006 12:09 schreef ChrisJX het volgende:
Kaproen
Neequote:Op zondag 3 september 2006 12:10 schreef klenski het volgende:
Lopen er nou twee vraaglijnen door elkaar?
De Smurfen zijn van Peyoquote:Op zondag 3 september 2006 12:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
Die man heette Willy Vandersteen, hoor...
Nee. Het is genoemd naar de andere naam voor Klein-Azie.quote:Op zondag 3 september 2006 12:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is het gewoon een slaapmuts? (Niet het alcoholisch drankje 's avonds voor 't slapengaan...)
Niet waar, die zijn van Vader Abrahamquote:
Die is van de wuppiesquote:Op zondag 3 september 2006 12:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Niet waar, die zijn van Vader Abraham
quote:Op zondag 3 september 2006 12:15 schreef vipergts het volgende:
fez of is dat de turkse versie
Nee, dat heb ik in de gatenquote:Op zondag 3 september 2006 12:18 schreef klenski het volgende:
geen idee
quote:Op zondag 3 september 2006 12:22 schreef klenski het volgende:
faisal?
quote:Op zondag 3 september 2006 12:26 schreef Neleos het volgende:
Dat alles wat hij aanraakt in goud verandert?
Ik zag het wel hoorquote:Op zondag 3 september 2006 12:27 schreef most_wanted het volgende:
-edit-
Nee, dat zijn toch de arme mensen in een bepaald deel van Parijsquote:
Ha. Dit was ook wel een vraag voor jou jaquote:Op zondag 3 september 2006 12:30 schreef AntonDingeman het volgende:
De Booswigtenklup
Salman Rushdie indeedquote:Op zondag 3 september 2006 13:20 schreef vipergts het volgende:
slam rushdi
AntonDingeman +1quote:Op zondag 3 september 2006 14:00 schreef AntonDingeman het volgende:
ruitjespatroon
Oei, dat klinkt niet best. Heel veel sterkte ermee, MaJo!quote:Op zondag 3 september 2006 14:19 schreef MaJo het volgende:
Dag allemaal, ik weet niet of jullie het al hadden gehoord maar mijn vader ligt op het moment in het ziekenhuis. Hij heeft een zware operatie ondergaan en is nog steeds niet bij kennis. Daarom heb ik de afgelopen 3 dagen in het ziekenhuis gebivakeerd. Misschien dat jullie me gemist hebben dus ik dacht ik meld het even. De komende tijd zal ik ook erg weinig online zijn.
Pff, veel sterkte ermee en beterschap voor je vader. Misschien een heel slechte vraag hoor, maar gaat t wel een beetje met je?quote:Op zondag 3 september 2006 14:19 schreef MaJo het volgende:
Dag allemaal, ik weet niet of jullie het al hadden gehoord maar mijn vader ligt op het moment in het ziekenhuis. Hij heeft een zware operatie ondergaan en is nog steeds niet bij kennis. Daarom heb ik de afgelopen 3 dagen in het ziekenhuis gebivakeerd. Misschien dat jullie me gemist hebben dus ik dacht ik meld het even. De komende tijd zal ik ook erg weinig online zijn.
Tja zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten nee. Maar ik blijf sterk, voor mijn vader, want die heeft het het hardste nodig. Ik ben van nature optimistischquote:Op zondag 3 september 2006 14:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Pff, veel sterkte ermee en beterschap voor je vader. Misschien een heel slechte vraag hoor, maar gaat t wel een beetje met je?
Hoop in ieder geval dat het snel een beetje beter gaat, zowel voor jou als je vader.
Zoals 1 minuut na het stellen van de vraag reeds door mij is geantwoord.quote:Op zondag 3 september 2006 14:32 schreef vipergts het volgende:
Tineke Huizinga is van de Christenunie, de rest van de partij voor de vrijheid
De vraagsteller is gewoon niet meer hier: "Laatste bezoek: 27 minuten geleden"quote:Op zondag 3 september 2006 14:35 schreef vipergts het volgende:
staat er ook tussen ja heeft de vraagsteller erover heen gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |