Ik hoop het ook, al zal het feestje sowieso niet meer vanavond zijnquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:27 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn aan het twijfelen om de champagne te delen
Laat ze dat dan doen ajb, dan komt er een feestje.
Het zijn Brabo's die kiezen eieren voor hun geld....quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:27 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn aan het twijfelen om de champagne te delen
Laat ze dat dan doen ajb, dan komt er een feestje.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanmiddag zat Tijn in een groepje net zo te praten en was ook stil toen er iemand aankwam.
Dat doen ze allemaal.
Ja volgens mij wel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:29 schreef wolferl het volgende:
Ze is toch 35 Mo.
Wij vinden Hilde vies, Scanman vind Hilde lekker.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:29 schreef rubstar het volgende:
[..]
begint op te vallen dat jij altijd een andere mening hebt dan het gros van de mensen hier..
iedereen tegen E10.. jij voor E10.. iedereen voor Tijn jij tegen Tijn..
waarschijnlijk een eenzame strijd maar iemand moet het doen![]()
Ik verdedig scanman niet snel, maar kom eens met een quote, waarin hij zegt dat hij Hilde lekker vindt...quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wij vinden Hilde vies, Scanman vind Hilde lekker.
Nee, ik meld even dat het niet zo eenzijdig is als sommigen het hier graag willen zien.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:29 schreef rubstar het volgende:
begint op te vallen dat jij altijd een andere mening hebt dan het gros van de mensen hier..
iedereen tegen E10.. jij voor E10.. iedereen voor Tijn jij tegen Tijn..
Beide groepen zijn net zo erg met roddelen. Ik persoonlijk roddel alleen liever mee met Tijn en z'n bende dan met de kampersquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ik meld even dat het niet zo eenzijdig is als sommigen het hier graag willen zien.
Het is niet helemaal eerlijk om deze groep af te rekenen vanwege gekonkel over nominaties, want dat deed Tijn met zijn groepje vanmiddag dus net zo goed.
Die groep is nog erger die roddelen alleen achter gesloten deuren.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ik meld even dat het niet zo eenzijdig is als sommigen het hier graag willen zien.
Het is niet helemaal eerlijk om deze groep af te rekenen vanwege gekonkel over nominaties, want dat deed Tijn met zijn groepje vanmiddag dus net zo goed.
Daar sluit ik me 100%quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Beide groepen zijn net zo erg met roddelen. Ik persoonlijk roddel alleen liever mee met Tijn en z'n bende dan met de kampers
Sinds wanneer neem jij alles serieus, ga ademen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik verdedig scanman niet snel, maar kom eens met een quote, waarin hij zegt dat hij Hilde lekker vindt...
Volgens mij is het tijd om users te gaan nominerenquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik verdedig scanman niet snel, maar kom eens met een quote, waarin hij zegt dat hij Hilde lekker vindt...
Over Hilde moet je géén grapjes makenquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:35 schreef wolferl het volgende:
Natuurlijk weet ik niet wat Scanman van Hilde vind, maar hij kan volgens mij wel tegen een grapje.![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over Hilde moet je géén grapjes maken![]()
Zei hij dat echt?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een DOMME!!!!!!!!!!!!!! fout van E10..... "Ik ben wel benieuwd hoe het zal zijn, als je ná BB open met elkaar kan praten..."
Dus dat doet hij nu niet? Wat een sukkellllllllll
Een fan van Etienne zou kunnen zeggen: "Dat is juist eerlijk van hem! De rest houdt zich ook natuurlijk allemaal in, maar zal dat nooit toegeven."quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een DOMME!!!!!!!!!!!!!! fout van E10..... "Ik ben wel benieuwd hoe het zal zijn, als je ná BB open met elkaar kan praten..."
Dus dat doet hij nu niet? Wat een sukkellllllllll
Daar hebben ze [BB SC] #14 De wereld draait door voor... dit gaat over de streams...quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Sinds wanneer neem jij alles serieus, ga ademen.
Natuurlijk weet ik niet wat Scanman van Hilde vind, maar hij kan volgens mij wel tegen een grapje.![]()
dacht het wel..... de groep van Tijn en co relativeren terwijl de kampers echt wel hatelijk over de anderen pratenquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:32 schreef pullup het volgende:
Maar er was geen duidelijk verschil te bemerken tussen beide groepen zoals als het ging in deze discussie over de andere groep daarnet.
Kleineren? dan houdt ie helemaal niks over...quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:39 schreef pullup het volgende:
Volgens mij zaten ze het 'formaat ' van Etienne te kleineren![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:40 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Kleineren? dan houdt ie helemaal niks over...
Klopt helemaal dit hele gebeuren doet me trouwens een beetje denken aan paradise hotel de amerikaanse versie dan wel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:39 schreef natronic het volgende:
[..]
dacht het wel..... de groep van Tijn en co relativeren terwijl de kampers echt wel hatelijk over de anderen praten
Pas nu hoor ik wat relativering over hun eigen gedrag richting de andere groep hoor. Ze beseffen blijkbaar toch beter dat ze hetzelfde niveau hadden daarnetquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:39 schreef natronic het volgende:
[..]
dacht het wel..... de groep van Tijn en co relativeren terwijl de kampers echt wel hatelijk over de anderen praten
Dat is absoluut niet waar mijn beste....ook de "kampers" spreken met zeker respect over de andere groep....ook is het zo dat zij geen eentonig geluid laten horen voor wat betreft wie ze eruit willen hebben......ze hebben een aantal verschillende personen op het oog...net als in groep "intellect"....quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:39 schreef natronic het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb ze al meerdere malen net zo negatief horen lullen, maar dat wordt hier liever vergeten.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Pas nu hoor ik wat relativering over hun eigen gedrag richting de andere groep hoor. Ze beseffen blijkbaar toch beter dat ze hetzelfde niveau hadden daarnet
Amenquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is absoluut niet waar mijn beste....ook de "kampers" spreken met zeker respect over de andere groep....ook is het zo dat zij geen eentonig geluid laten horen voor wat betreft wie ze eruit willen hebben......ze hebben een aantal verschillende personen op het oog...net als in groep "intellect"....
Ja leuk om te zien maar Rik is niet echt van het delen met Tijn heb ik het idee.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:42 schreef Kinga het volgende:
Die interactie tussen rik en tijn....ik hou daar van![]()
Grapjas die je bent... boeffie!!!! En dan heel Abbekerk op je dak krijgen zeker, dat durft Hummie niet aan....quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:40 schreef Jappie het volgende:
Kan BB Egbert niet ff naar de DBK roepen...dan gaan ze misschien wel weer verder met hun gesprek.
Hij is echt net GOD .... wat een geweldenaar. Persoon van het jaar.quote:
Te druk met d'r eigen sitequote:Op zaterdag 2 september 2006 23:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nee Egbert... je mist wel meer, half Abbekerrk weet niet eens wie Egbert is![]()
Waar is dat nichtje eigenlijk?
Ben je nou sarcastisch aan het doen scannie?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij is echt net GOD .... wat een geweldenaar. Persoon van het jaar.
Retorische vraag neem ik aan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ben je nou sarcastisch aan het doen scannie?![]()
Dat is echt uber sarcasme....humor hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
moeten jullie voor mij zingenquote:
Zeiden we van Roel ook...quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Uiteraardquote:
Ja dat is juist.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:48 schreef yellowfirst het volgende:
Volgens mij ziijn de 2 zusjes amper in de "verkeerde hoek" geweest vandaag, of heb ik het mis?![]()
Nu is Tijn al cultheldquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:47 schreef koolheid het volgende:
hehe die tijn wat een cultheld
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:50 schreef Kinga het volgende:
Tijn tegen Janine: ja ga maar liggen, ik kom er zo aan
Nee je hebt gelijk die arme E-10 moest net al een beetje wenenquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:48 schreef yellowfirst het volgende:
Volgens mij ziijn de 2 zusjes amper in de "verkeerde hoek" geweest vandaag, of heb ik het mis?![]()
Dat is een goed bericht!quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:49 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja dat is juist.
Etienne is sinds vandaag helemaal de weg kwijt.
Precies....ennnnnn losssssssss!!!!!!!quote:
Nog even en hij is echt GODquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:52 schreef riri het volgende:
[..]
Precies....ennnnnn losssssssss!!!!!!!
Laten wij allemaal bidden tot onze opper Tijn.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog even en hij is echt GOD
Massale adoratie hier op FOK
Valt me inderdaad ook behoorlijk opquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij is de ster aan de hemel.....ennnnn losssssss!!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laten we voor hem knielenquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:54 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Laten wij allemaal bidden tot onze opper Tijn.![]()
wat had ie precies gezegd dan? of was zeker tijdens die rechts-links discussie die we niet mochten horenquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:55 schreef Kinga het volgende:
OEEEEE.....Tijn: E10 dat van adolf was maar een grapje hoor
Hij zei dat die er 13 had gerookt volgens mij.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zegt Egbert??? Hij heeft er maar 10 gehad?????????
Dan heb ik er maar 1 gehad, wat een leugenaar
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:55 schreef Canisfire het volgende:
Noemde Tijn , E-10 nou net Adolf ?![]()
![]()
aaaight... kzit hier niet 24/7... zo heel af en toe kijk ik ff... en ja dan valt mij op dat hij wel een cultheld cq dope kerel cq praatjesmaker is en grootste bek van het huis...quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vandaag nog wel, maar dat kan zo weer omslaan hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:57 schreef koolheid het volgende:
[..]
aaaight... kzit hier niet 24/7... zo heel af en toe kijk ik ff... en ja dan valt mij op dat hij wel een cultheld cq dope kerel cq praatjesmaker is en grootste bek van het huis...
maar hij is hier dus populair begrijp ik, kan ik begrijpen![]()
Ik bid tot God (niet Tijn) op mijn blote knieën dat dat gebeurt. Dan wordt het weer wat leuker op FOK (vind ik).quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vandaag nog wel, maar dat kan zo weer omslaan hoor
Voor Mikeyquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor wie zingen ze? Het is 23:58 (ownee weten ze niet) Maar ze zaten wel dicht bij de tijd....
Dat heb ik met Marcel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:58 schreef mazaru het volgende:
Ik weet niet wat ik aan die Jeroen zie, maar ik vind het een heel eng mannetje![]()
Zal die ook niet doen, hij heeft de grootste lol er omquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:59 schreef Peter6000 het volgende:
Als Rik morgen gaat klagen dat hij zich schuldig voelde in bad, met drank, geloof ik hem niet.
Dan is het een sociaal correct kreetje.
Jij vind hem leuker dan goed voor je is...net schreef je nog in een van je streamverslagen dat hij had gezegd dat het goed was dat Marcia haar eigen stem zou volgen en dus op Milicia moest stemmen terwijl hij toch echt letterlijk zei: "Toch is het beter wanneer je je bij je vader aan zou sluiten of bij ons" ...Egbert sprak dat daarop tegen en vond dat Marcia gewoon lekker haar eigen stem moest uitbrengen waarop Marlies zei dat ze het wel enorm gaaf vond dat ze zo beiden hun eigen weg gingen. Pas daarna liet Tijn zich enigzins overhalen om het toch ook maar een beter idee te vinden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Valt me inderdaad ook behoorlijk op
Maar dit keer kan ik mezelf er niet zo aan storen, ik vind 'm namelijk óók leuk![]()
Ja, dat is ook zo'n gladjanusquote:
Dat was Rik tegen Miliciaquote:Op zondag 3 september 2006 00:00 schreef wolferl het volgende:
Tijn tegen Mo: Weltrusten Ouwe stinkhoer.
Wat jij aangeeft heeft ie inderdaad ook gezegdquote:Op zondag 3 september 2006 00:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij vind hem leuker dan goed voor je is...net schreef je nog in een van je streamverslagen dat hij had gezegd dat het goed was dat Marcia haar eigen stem zou volgen en dus op Milicia moest stemmen terwijl hij toch echt letterlijk zei: "Toch is het beter wanneer je je bij je vader aan zou sluiten of bij ons" ...Egbert sprak dat daarop tegen en vond dat Marcia gewoon lekker haar eigen stem moest uitbrengen waarop Marlies zei dat ze het wel enorm gaaf vond dat ze zo beiden hun eigen weg gingen. Pas daarna liet Tijn zich enigzins overhalen om het toch ook maar een beter idee te vinden.
Ik heb geen geluid en kijk TVquote:
Vanmiddag hoorde ik dat Etjen al zeggen, dat ie Adolf was genoemd omdat ie zo extreem rechts isquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:56 schreef Scrupules het volgende:
[..]
wat had ie precies gezegd dan? of was zeker tijdens die rechts-links discussie die we niet mochten horen
De voetbal is toch al afgelopenquote:Op zondag 3 september 2006 00:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid en kijk TV![]()
Zal ik maar stoppen dan ?
LOL... er staat niet voor niets eenquote:Op zondag 3 september 2006 00:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid en kijk TV![]()
Zal ik maar stoppen dan ?
quote:
Ik weet het....quote:Op zondag 3 september 2006 00:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat jij aangeeft heeft ie inderdaad ook gezegd, maar ook dat ze moest kiezen waar haar eigen stem lag. Ik heb écht niet alles kunnen streamen beeb, er werd even té veel gepraat.
Ik heb ook niets tegen homo's , maar had dan vele malen liever een type als Roeland Fernhout gezien.quote:Op zondag 3 september 2006 00:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb niks tegen homo's maar DAT hoef ik toch echt niet te zien... Hahaha de gek
Alleen al een stuk mooier om naar te kijken inderdaad.quote:Op zondag 3 september 2006 00:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb ook niets tegen homo's , maar had dan vele malen liever een type als Roeland Fernhout gezien.
Het voetbal is allang afgelopenquote:
Beetje off-topic...quote:
Geweldig aardige gozer lijkt me dat.quote:Op zondag 3 september 2006 00:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Alleen al een stuk mooier om naar te kijken inderdaad.
Sorry hoorquote:Op zondag 3 september 2006 00:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het voetbal is allang afgelopen![]()
De voetbal![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 00:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Beetje off-topic...
Maar ff een vraag. Waarom voel jij je zo "machtig" Je doet net of jij bepaald wat iemand hier moet denken. (en de meesten trappen er nog in ook)
Een perferte vent, die een vrouw en kind thuis heeft. Die alle tijd in een BB-editie steekt.
Iemand die geen respect heeft voor een relatie (want anders zit je niet uren tieten te scannen)
En dat je niet eens een strakke plasser krijgt van je screenshots, maar wel van de reacties die anderen op jouw screenshot geven.
Zijn een paar caps, en daaromheen 80% off-topic geklets, wat in ander topic hoort.
Mijn vraag... JIJ weet alles zo goed. Jouw BB-opdracht... bepaal je tot het onderwerp van het topic. ([SC] = [SC] en [COS]=[COS].. Wedden dat het je niet lukt???
Woensdag beter, dan spelen ze in het donkerquote:
Marciaquote:Op zondag 3 september 2006 00:14 schreef wolferl het volgende:
Wie is Malicia?
Ik denk dat Marcia een beetje stout is, en zich lekker klaar vingerd onder de dekens.quote:Op zondag 3 september 2006 00:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Marciatypte beetje snel he
![]()
Dit dansen zorgt trouwens voor leuke beelden.![]()
Het boeit me voor geen meter hoe jij dat ziet. Ik probeerde alleen maar te zeggen dat hij in verkeerde topic zit te posten. (en dat weet "Finkers" ook, want hij weet dat die andere topics amper gelezen worden)quote:
oh liefquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:59 schreef LeonII het volgende:
Lang zal Stamp_Kip leven, lang zal Stamp_Kip leven, lang zal Stamp_Kip hoera hoera.![]()
![]()
Ze heeft wel maar 1 hand boven de dekensquote:Op zondag 3 september 2006 00:17 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik denk dat Marcia een beetje stout is, en zich lekker klaar vingerd onder de dekens.
Zal me ook niks verbazen als ze een beetje op vrouwen valt.
quote:Op zondag 3 september 2006 00:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ze heeft wel maar 1 hand boven de dekens![]()
Die valt wel door de mand, maar eerst die zelfverzekerde "Ja jaaaa jaaa, he, ik zie het wel he?..."quote:Op zondag 3 september 2006 00:17 schreef Suikeroom het volgende:
Tijn is een baas!!
Als Semih gaat sexen ligt hij eruit denk ik, ik denk dat ze hun spelletje moeten doorspelen.quote:Op zondag 3 september 2006 00:19 schreef BONG4002 het volgende:
Semih "zullen we de mensen thuis waar voor hun geld geven en gewoon gaan sexen?"
quote:Op zondag 3 september 2006 00:20 schreef Canisfire het volgende:
En nu zegt dezelfde Marcia als ik naar huis ga dan ga ik in iedergeval keihard seksen.![]()
Kruising tussen Marcia en Milica. Heeft onze Anton voor gezorgd.quote:Op zondag 3 september 2006 00:14 schreef wolferl het volgende:
Wie is Malicia?
Je hebt ook maar een hand nodig om te vingeren.quote:Op zondag 3 september 2006 00:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ze heeft wel maar 1 hand boven de dekens![]()
Dat is een koppel wist je dat niet ?quote:Op zondag 3 september 2006 00:22 schreef Lápiz het volgende:
Ik haal die Jeroen en Marcel de hele tijd door elkaar; allebei blond, halflang haar, ze vallen allebei niet op en ze zijn onafscheidelijk als een vergroeide siamese tweeling.
Dat zeg ik tochquote:Op zondag 3 september 2006 00:22 schreef berney het volgende:
[..]
Je hebt ook maar een hand nodig om te vingeren..
Het waren toch vader en zoon? En die ene bolle rakker met die diadeem was dan het bastaard-kind van die oudere surf-dude, toch? Zoiets?quote:Op zondag 3 september 2006 00:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat is een koppel wist je dat niet ?
Rik en Janinequote:Op zondag 3 september 2006 00:23 schreef ThaSandman het volgende:
Hahaha die Tijn en Janine.
de siamese tweeling zekerquote:Op zondag 3 september 2006 00:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
En wie gaan weer in bad?????
Je mag maar één keer raden.....
hij is tog geen korfbal? oppertunist!!!!!quote:Op zondag 3 september 2006 00:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die valt wel door de mand, maar eerst die zelfverzekerde "Ja jaaaa jaaa, he, ik zie het wel he?..."
Nee die dikke is de echte zoon van die oudere surf dude .quote:Op zondag 3 september 2006 00:23 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Het waren toch vader en zoon? En die ene bolle rakker met die diadeem was dan het bastaard-kind van die oudere surf-dude, toch? Zoiets?![]()
Als het jou voor geen meter boeit hoe ik dat zie bespaar me dan je uitleg. Spui je gal ff in een ander topic als het zo off topic is. Kijk, dat kan in één zin, hoeft geen hele kotspartij te worden.quote:Op zondag 3 september 2006 00:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het boeit me voor geen meter hoe jij dat ziet. Ik probeerde alleen maar te zeggen dat hij in verkeerde topic zit te posten. (en dat weet "Finkers" ook, want hij weet dat die andere topics amper gelezen worden)
GRRRRRRRRRRRRRRRR
Ik miste net een "valse" kop van E10 die ff de boel in de gaten houdt........
Ze is wel geil in iedergeval een hand onder de dekens naak in je bed liggen en aangeven dat je graag wil neuken. Stille wateren diepe gronden...quote:Op zondag 3 september 2006 00:25 schreef wolferl het volgende:
Kom op Marcia doe je bril van je kop en ga naakt strippen ofzo. Kom op meid, je kan het.
hint hint hint hint hint hint hint hintquote:Op zondag 3 september 2006 00:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ze is wel geil in iedergeval een hand onder de dekens naak in je bed liggen en aangeven dat je graag wil neuken. Stille wateren diepe gronden...
Heu...ik dacht dat die dikke van de jury was. En Jeroen en Marcel onthullen in week 11 het grote BB-geheim door te melden dat ze al jaren getrouwd zijn en dat Plofkop de bastaard-zoon van Marcel is.quote:Op zondag 3 september 2006 00:25 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee die dikke is de echte zoon van die oudere surf dude .
Jeroen en Marcel zijn of vader en zoon of gewoon een homo stel.
De vraag is naar wie Semih of Michellene .quote:Op zondag 3 september 2006 00:27 schreef wolferl het volgende:
[..]
hint hint hint hint hint hint hint hint
Bedoelde ikquote:
Ik gok op Tijn of Michelinequote:Op zondag 3 september 2006 00:28 schreef Canisfire het volgende:
[..]
De vraag is naar wie Semih of Michellene .
quote:Op zondag 3 september 2006 00:21 schreef LeonII het volgende:
[..]
Graag gedaan hoortrekken we nog een flesje erbij open?
![]()
Neeeeee, Marcel en Jeroen zijn dus het geheime setje.quote:Op zondag 3 september 2006 00:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik krijg toch meer en meer het idee dat er een stel porno-actrices inzitten (gezien de vele douchescenes)
Egbert en Marcia weten van niets, net zoals E10 en Marcel.
Marcel-E10... zien het helemaal zitten
Egbert-Marcia vinden alles maar té vrij
POLL op TALPA of Tijn homo is.
BB is een puzzle....
Tijn was er niet toen ze zei dat ze ging seksen als ze thuis was.quote:
Je vergeet dat ik 99% on-topic blijf......quote:Op zondag 3 september 2006 00:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als het jou voor geen meter boeit hoe ik dat zie bespaar me dan je uitleg. Spui je gal ff in een ander topic als het zo off topic is. Kijk, dat kan in één zin, hoeft geen hele kotspartij te worden.
In de 'rookkamer' is het gezellige clubje over![]()
Helaas is het geheime setje niet zo geheim.quote:Op zondag 3 september 2006 00:29 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Neeeeee, Marcel en Jeroen zijn dus het geheime setje.
En ik zie net dat Extince ook in da hizzy is. Wanneer hebben ze die binnengelaten?![]()
Wat zullen zijn vrienden daar nu van zeggen.quote:Op zondag 3 september 2006 00:30 schreef scanman01 het volgende:
Etienne gaat nu ook al dansen op voulez vous couchez avec moi ..
Vertaling?? Als het u belieftquote:Op zondag 3 september 2006 00:29 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Neeeeee, Marcel en Jeroen zijn dus het geheime setje.
En ik zie net dat Extince ook in da hizzy is. Wanneer hebben ze die binnengelaten?![]()
Dat vergeet ik helemaal niet, had het blijkbaar alleen over die ene procent. Maar volgens mij gaat dat percentage nu omhoogquote:Op zondag 3 september 2006 00:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik 99% on-topic blijf......
Met andere woorden: Tijn lijkt een beetje op Extince met dat petje.quote:Op zondag 3 september 2006 00:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vertaling?? Als het u beliefd
Past prima bij die diadeemquote:Op zondag 3 september 2006 00:32 schreef Kinga het volgende:
Had ik niet verwacht van tjen dit
Marcel zit al met smacht te wachten tot Jeroen klaar is met scheren hoorquote:Op zondag 3 september 2006 00:32 schreef Lápiz het volgende:
Ik zie dat Jeroen en Marcel zich waarempel van elkaar hebben losgeweekt!
Nu gaat het pas écht interessant worden...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |