Terwijl je misschien wel iets anders te wachten staatquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja maar als ik vast gebonden word door een meisje zal ik aan deze film terug denken ben ik bang![]()
![]()
Mag het hopen jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Terwijl je misschien wel iets anders te wachten staat.
Circuit Zandvoort zuigtquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
wist je niet dat er dit weekend DTM op zandvoort is ?
ijsmeis
Je zag bij Formule 3 wat voor kutbaan het is om in te halen, einde rechte stuk is het mogelijk verder valt het wel tegenquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
te kort door de bocht. dat Formule1 weg gegaan was, kwam doordat er toendertijd nog (weinig tot ) geen grindbakken waren.
hedendaags gaan er met gemak drie auto's naast elkaar rijdende het hele circuit rond. groot genoeg dus.
Ik heb vandaag heel wat inhaal acties gezien bij de Formule 3, Audi S-bocht, Kumho bocht, o.a.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je zag bij Formule 3 wat voor kutbaan het is om in te halen, einde rechte stuk is het mogelijk verder valt het wel tegende oude zandvoort van vroegah waar ze F1 reden was wel mooi
![]()
Uitzonderingen zijn er altijd natuurlijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:18 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag heel wat inhaal acties gezien bij de Formule 3, Audi S-bocht, Kumho bocht, o.a.
Bij F1 zou je denk ik idd alleen bij de Audi-S en de Tarzan bocht kunnen inhalen. Maar al die trucks kunnen nooit op dat terrein staan (laat staan de paddock achter de pitsquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk
Maar bij F1 kun je al niet inhalen, en op zo'n baan al helemaal niet.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:26 schreef M5 het volgende:
[..]
Bij F1 zou je denk ik idd alleen bij de Audi-S en de Tarzan bocht kunnen inhalen. Maar al die trucks kunnen nooit op dat terrein staan (laat staan de paddock achter de pits) dus het is sowieso al geen optie
Wel nog ff 'n DTM band gescoord Dunlop, SP SportMaxx 265/40R18
kon je bij de Dunlop werkplaats via de achterdeur krijgen. Vorig jaar ook al gezien, toen was ik net te laat. Die gast daar zo: "Nemen Sie nog eine mit!quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
waar heb je die band vandaan dan?
tofquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:31 schreef M5 het volgende:
[..]
kon je bij de Dunlop werkplaats via de achterdeur krijgen. Vorig jaar ook al gezien, toen was ik net te laat. Die gast daar zo: "Nemen Sie nog eine mit!" Ik: "Noh, 1 is wel genoeg
"
Ze weten wel wat ze doen daar ja. En gebruiken kun je zo ook niet, ze snijden ff een snee in de wang van de band zodat je ehm niet onder je eigen auto legtquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
tof
Is best prijzig banden op die schaal afvoeren, dan kunnen ze ze idd beter weggeven![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 10:08 schreef ijsmeis het volgende:
Kut. Heb ik m'n versterker verkocht. Zit ik een beetje rond te kijken voor een nieuwe. Die dingen zijn hardstikke duur
.
je hebt 6 dagen de tijd om naar de winkels te gaan, maar nee, het moet per se op zondag?quote:
Tsss, ik moet werken van 9 tot 6 en op zaterdag van 8:45 tot 17:15.quote:Op zondag 3 september 2006 10:41 schreef vlad het volgende:
[..]
je hebt 6 dagen de tijd om naar de winkels te gaan, maar nee, het moet per se op zondag?![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 10:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsss, ik moet werken van 9 tot 6 en op zaterdag van 8:45 tot 17:15.
En ik moet een cadeautje hebben voor donderdag.
je denkt als een manquote:Op zondag 3 september 2006 10:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ik weet alleen niet wat. En ik heb geen zin om te winkelen en te zoeken.
Dus ik ga vantevoren bedenken wat ik ga halen zodat ik maar één winkel binnen hoef.
Mijn vriendinnetje verdient iets beter dan een houder voor een keukenrolquote:Op zondag 3 september 2006 10:45 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
maar je werkt zelf bij die blokkerboer toch? kan je daar niets uit het schap trekken?![]()
maar nieuwe stofzuigerzakken is iedereen weleens nodigquote:Op zondag 3 september 2006 10:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje verdient iets beter dan een houder voor een keukenrol.
btw: zo'n ding kan ik nog wel gebruikenquote:Op zondag 3 september 2006 10:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje verdient iets beter dan een houder voor een keukenrol.
quote:Op zondag 3 september 2006 10:47 schreef vlad het volgende:
[..]
maar nieuwe stofzuigerzakken is iedereen weleens nodig![]()
![]()
ga naar de 3e wereldwinkelquote:Op zondag 3 september 2006 10:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Nee. Ik moet weer iets leuks bedenken
. *denkt hard na*
Ze komt net van Indonesië terug, die heeft al genoeg 3ewereldspul.quote:Op zondag 3 september 2006 10:50 schreef vlad het volgende:
[..]
ga naar de 3e wereldwinkeldie hebben soms serieus tof spul
![]()
dat gaat niet werken danquote:Op zondag 3 september 2006 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze komt net van Indonesië terug, die heeft al genoeg 3ewereldspul.![]()
.
Neeeeeee. Cliché-cadeau.quote:Op zondag 3 september 2006 10:54 schreef vlad het volgende:
[..]
dat gaat niet werken dan![]()
maar iets van kaarsen of wierrook? meeste vrouwen die ik ken vinden dat wel wat![]()
Jij bent origineel bezig zeg!quote:Op zondag 3 september 2006 10:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neeeeeee. Cliché-cadeau.
Mijn vorige cadeautjes aan haar waren (kleine greep hea!): Een doosje met een dvd film, een boxershort en nog iets![]()
. Daarna kreeg ze een plakboek van mij met de eerste 4 pagina's alvast volgeplakt. En ze heeft een fotoshoot cadeau gekregen.
een boxershort?quote:Op zondag 3 september 2006 10:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neeeeeee. Cliché-cadeau.
Mijn vorige cadeautjes aan haar waren (kleine greep hea!): Een doosje met een dvd film, een boxershort en nog iets![]()
. Daarna kreeg ze een plakboek van mij met de eerste 4 pagina's alvast volgeplakt. En ze heeft een fotoshoot cadeau gekregen.
Tss, ik weet wat ze het liefste draagtquote:Op zondag 3 september 2006 11:02 schreef vlad het volgende:
[..]
een boxershort?![]()
veel sexieder wou je haar niet krijgen?
geef je haar nu een string of een bon voor een volledige metamorfose bij de kapper
![]()
Ook halloquote:Op zondag 3 september 2006 11:00 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Jij bent origineel bezig zeg!Ben benieuwd wat je vandaag gaat verzinnen...
Hakkinen moet er vandaag nog in rijden, daarna zouden ze ff bellen of ik nog intresse hebquote:
Souvenirtje eehquote:Op zondag 3 september 2006 10:34 schreef vlad het volgende:
mogguh![]()
wat lees ik?is m5 z'n kamer aan het volhangen met tweedehands rubber?
wel grappig zo'n band
![]()
Wat klonk die vodaphone Mercedes van schneider opgefokt? veel hoger in toeren dan de rest van het veld?quote:Op zondag 3 september 2006 15:12 schreef M5 het volgende:
Kristensen! [14.gif]
Die Mercs klinken allemaal zo (m.u.v. de 2004 modellen) Niet meer toeren, maar gewoon een ander geluid. klinkt wel erg vet en bijna F1 achtig als je ze hoog in de toeren door de duinen hoort racen.quote:Op zondag 3 september 2006 15:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat klonk die vodaphone Mercedes van schneider opgefokt? veel hoger in toeren dan de rest van het veld?
Mijn moeder kwam na 10 minuutjes van de badkamer.quote:Op zondag 3 september 2006 19:57 schreef Nolius het volgende:
[..]
We zitten allemaal in spanning af te wachten hoe het met je moeder is afgelopen natuurlijk
Maria Mena is overigens gelukt. Sandi Thom kreeg wat meer weerstand...quote:Op zondag 3 september 2006 20:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn moeder kwam na 10 minuutjes van de badkamer.
Oh oh oh. Vonden ze 'm niet goedquote:Op zondag 3 september 2006 20:05 schreef Nolius het volgende:
[..]
Maria Mena is overigens gelukt. Sandi Thom kreeg wat meer weerstand...
Er is toch veel weerstand tegen, schijnt...quote:Op zondag 3 september 2006 20:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh oh oh. Vonden ze 'm niet goed?
Stomme radioquote:Op zondag 3 september 2006 20:26 schreef Nolius het volgende:
[..]
Er is toch veel weerstand tegen, schijnt...
quote:Op zondag 3 september 2006 20:35 schreef Fugie het volgende:
stiekem is dit wel een mooie vectra
[afbeelding]
en ze stonden in de rij voor die bandenquote:tof
Is best prijzig banden op die schaal afvoeren, dan kunnen ze ze idd beter weggeven![]()
Je vergeet de Audi RS4. en werden taxiritjes over 't circuit gemaakt met oa. een RS4. Wat een geluid, heerlijk. staat er ook allemaal op, de kegelcamera heb 'k weer helemaal leeg gefilmed. zal de video maandagmiddag encoden en uploaden.quote:Op zondag 3 september 2006 16:38 schreef M5 het volgende:
Alleen voor dit is het leuk om naar DTM te gaan
wat heb je uitgevreten?quote:Op zondag 3 september 2006 21:44 schreef BoJo het volgende:
mijn 7de rondje op de Ring was er 1 om niet te vergeten.![]()
Wat heb je uitgespooktquote:Op zondag 3 september 2006 21:44 schreef BoJo het volgende:
mijn 7de rondje op de Ring was er 1 om niet te vergeten.![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 21:56 schreef BoJo het volgende:
bijna een scandinavian flick maar dan anders![]()
het was redelijk glad door de regen en ik reed te hard een bocht naar rechts met gelijk een bocht naar links in. Waardoor ik al dwars ging bij het naar rechts gaan, die kon ik nog corrigeren maar omdat ik gelijk naar links moest maakte ik een 180 graden zwieper met de voorkant door het gras, 20 cm van de vangrail af![]()
geen schade maar flink geschrokken.![]()
![]()
De gele RS4 was ook wel mooi. Ceramic-brakes eronderquote:Op zondag 3 september 2006 21:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Je vergeet de Audi RS4. en werden taxiritjes over 't circuit gemaakt met oa. een RS4. Wat een geluid, heerlijk. staat er ook allemaal op, de kegelcamera heb 'k weer helemaal leeg gefilmed. zal de video maandagmiddag encoden en uploaden.
dat is de shit ouwequote:Op zondag 3 september 2006 21:56 schreef BoJo het volgende:
het was redelijk glad door de regen en ik reed te hard een bocht naar rechts met gelijk een bocht naar links in. Waardoor ik al dwars ging bij het naar rechts gaan, die kon ik nog corrigeren maar omdat ik gelijk naar links moest maakte ik een 180 graden zwieper met de voorkant door het gras, 20 cm van de vangrail af![]()
![]()
![]()
dan had ik nog te hard gereden en was het ook gebeurd, verderop was een Impreza vol de vangrail in gegaan en werd de baan gesloten om de zooi op te ruimen.quote:Op zondag 3 september 2006 22:04 schreef M5 het volgende:
[..]. Gelukkig goed afgelopen.
![]()
![]()
een AWD-systeempje was wel handig geweest dus![]()
kom jij daar lekker voorbijglijdenquote:Op zondag 3 september 2006 22:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan had ik nog te hard gereden en was het ook gebeurd, verderop was een Impreza vol de vangrail in gegaan en werd de baan gesloten om de zooi op te ruimen.![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 22:14 schreef lipje het volgende:
[..]
kom jij daar lekker voorbijglijden
btw Paladijn nog gezien?
Die gozer van de pitcrew is te laat met eruit trekken van de tank.quote:Op zondag 3 september 2006 22:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
ja ik kon 't niet laten, heb 't stukje nu gelijk maar even ge-encode en geupload. Het gebeurde precies voor me en was aan het filmen. 't ging namelijk om de leider van de wedstrijd.
hij rijd al weg voordat'ie klaar is met tanken
http://home.tiscali.nl/~m(...)6_snelle-pitstop.avi
mjaquote:Op zondag 3 september 2006 22:28 schreef BaraCuda het volgende:
Goed bezig bo
Beter overmoedig op natte baan?
quote:Op zondag 3 september 2006 22:33 schreef lipje het volgende:
ik ga een vroeg naar bed. Welterusten allemaal
ja eigenlijk wel ff tijdelijkquote:Op zondag 3 september 2006 22:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kun je on je onderschrift niet beter zetten : ik ben bang van de ring?![]()
Dat dacht ik alquote:Op zondag 3 september 2006 23:58 schreef ijsmeis het volgende:
Ik meen er overigens geen reet van.
Het is de vader van Alex.quote:Op zondag 3 september 2006 23:58 schreef Hugster het volgende:
Hij bij spuiten en slikken![]()
men wat een slappe ouwe hoer
http://www.rotten.com/library/crime/drugs/methamphetamine/quote:Might a portable meth lab in your car adequately pimp your ride? The Narcotics Digest Weekly tells of a federal grand jury in Kentucky who indicted two men for concealing ice methamphetamine in a motorized, 3-foot hobby rocket -- connected by wires to the vehicle's cigarette lighter. If stopped by police, the men planned to open the trunk of the vehicle, raise the methamphetamine-filled rocket into launching position using a string and pulley system, and launch the rocket into the air. These two men now host Methbusters on the Discovery channel.
![]()
mja, mag ook wat kostenquote:Op maandag 4 september 2006 11:10 schreef M5 het volgende:
Die zakspeed viper staat er bijna elke dag denk ik zo
Die staat er elke dagquote:Op maandag 4 september 2006 11:07 schreef Fugie het volgende:
je had beter een foto kunnen nemen van dat ding links van bo
No shitquote:Op maandag 4 september 2006 12:08 schreef Nolius het volgende:
tis weer de eerste maandag van de maand
Jawohl.quote:
Dan moet je voor de intercity gaan staanquote:Op maandag 4 september 2006 12:17 schreef ijsmeis het volgende:
Was het maar de allerlaatste voor altijd.
Mein Führer!quote:
Te late reactie. Ga maar douchen.quote:
Mit oder ohne Zyklon-B, mein Fuhrer?quote:Op maandag 4 september 2006 12:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Te late reactie. Ga maar douchen.
Hedde gij 'n ster op?quote:Op maandag 4 september 2006 12:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mit oder ohne Zyklon-B, mein Fuhrer?
Mja ik heb wel een sterretje jaquote:
Bij Volle Maan mag je het linker hokje in, bij een sterrenhemel het rechter hokje.....quote:
Die hebben we hier niet.quote:Op maandag 4 september 2006 12:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan moet je voor de intercity gaan staan![]()
Een schaar in het stopcontact, je hoofd in de gasoven, alle vrachtwagen foto's op Buzzybee bekijkenquote:
Ik heb geen schaar. Er is hier geen gasoven. En dat laatste.. Ik pas.quote:Op maandag 4 september 2006 12:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een schaar in het stopcontact, je hoofd in de gasoven, alle vrachtwagen foto's op Buzzybee bekijken
Emo. Beetje over zelfmoord praten om aandacht te krijgenquote:Op maandag 4 september 2006 12:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb geen schaar. Er is hier geen gasoven. En dat laatste.. Ik pas.
Wie begon?quote:Op maandag 4 september 2006 13:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Emo. Beetje over zelfmoord praten om aandacht te krijgen
Jij.quote:
Maandagavond is wel weer leuk natuurlijkquote:Op maandag 4 september 2006 13:14 schreef ijsmeis het volgende:
Doh. Maandagen zijn kut. Van mij mogen ze die schrappen.
Nou, vandaag niet.quote:Op maandag 4 september 2006 14:13 schreef Nolius het volgende:
[..]
Maandagavond is wel weer leuk natuurlijk
Ja, ik heb niet echt terug gelezen omdat FOK! zo lekker snel isquote:
Ik heb gewoon een kutweekend en een kutdag achter de rug.quote:Op maandag 4 september 2006 14:22 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet echt terug gelezen omdat FOK! zo lekker snel is
Maar wat is er aan de hand dan
Wat is er gebeurd dan?quote:Op maandag 4 september 2006 14:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een kutweekend en een kutdag achter de rug.
En volgens mij volgen er ook nog wel een paar.
quote:Op maandag 4 september 2006 17:02 schreef BaraCuda het volgende:
vieze stinkratten zijn bomen aan het zagen hieroRij ik een straat in waar een bord stond:
"Doorgaand verkeer gestremd" Aangezien ik dat niet ben rij ik gewoon de straat in2km verder 100 meter van m'n huis staan die homo's als nog midden op de weg
Kan ik weer helemaal terug door die shitpolder5 km om
Vito heeft flink op z'n lazer gekregen
ik woon niet in een dorpquote:Op maandag 4 september 2006 18:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]Je moet serieus 5km omrijden om aan de andere kant van je dorp te komen?
En die vito had je daar best kunnen parkeren, 100m lopen
quote:Op maandag 4 september 2006 18:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wel van die heerlijke polderragweggetjes![]()
Geef mij maar bos/berg ragweggetjesquote:Op maandag 4 september 2006 18:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ik woon niet in een dorpik woon in de polder, en ja het is op zijn minste 5 kilometer
Wel van die heerlijke polderragweggetjes![]()
als ze er geen snelheidsremmende maatregelen nemen :-(quote:Op maandag 4 september 2006 18:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja met je rotte veren onder die opel van je overleef je dat soort wegen inderdaad niet
die CRX gisteren, mijn god wat een lelijke schurft bakquote:Op maandag 4 september 2006 19:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Geef mij maar bos/berg ragweggetjes
En omg. Ik kom niet meer bij van het lachenhttp://www.lordsofthestreets.nl/
![]()
Zelfs een Tigra OPC niet?quote:Op maandag 4 september 2006 19:07 schreef Fugie het volgende:
pala, dat ik een vectra heb (wat neit mijn keuze is geweest) die enigzins toonbaar was, houdt niet in dat ik gelijk alles met een opelembleem tof ben gaan vinden
http://forum.fok.nl/topic/907827 ook lachenquote:Op maandag 4 september 2006 19:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Geef mij maar bos/berg ragweggetjes
En omg. Ik kom niet meer bij van het lachenhttp://www.lordsofthestreets.nl/
![]()
tigra zuigt imhoquote:Op maandag 4 september 2006 19:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zelfs een Tigra OPC niet?
Ik wist niet eens dat die bestonden
quote:Op maandag 4 september 2006 19:13 schreef Fugie het volgende:
misschien dat er een lotus vectra komt, daar ben ik denk ik wel verkocht aan dan
Niets, maar een Lotus moet Lotussen bouwen, Opel Opels. Bij een Lotus Vectra denk ik eerder aan een Vectra OPC.quote:
die knakker die lotus runde toen ze de lotus omega bouwde wil weer een normale sedan in een sportsedan omtoveren. Vectra en mondeo zijn genoemd als eventuele slachtoffers (denk toch dat het dan een vectra wordt ivm de omega)quote:Op maandag 4 september 2006 19:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niets, maar een Lotus moet Lotussen bouwen, Opel Opels. Bij een Lotus Vectra denk ik eerder aan een Vectra OPC.
Ik vind de Opel speedster ook een fraaie auto bv, maar daarbij bekruipt je wel telkens het gevoel dat het 'gewoon' een Elise is met wat nieuwe badges en minor opel-tuning. Bij een Lotus Vectra heb ik dat gevoel net zo hard (alleen is ontwerp-tuning dan qua partij omgewisseld).
Zijn ze trouwens echt van plan een op de markt te zetten, net als met de Omega?
Bij de Mondeo is dat al gedaan in de vorm van de Ford X-typequote:Op maandag 4 september 2006 19:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
die knakker die lotus runde toen ze de lotus omega bouwde wil weer een normale sedan in een sportsedan omtoveren. Vectra en mondeo zijn genoemd als eventuele slachtoffers (denk toch dat het dan een vectra wordt ivm de omega)
dat lijkt me een neppert. Voor zover ik weet zijn alle OPC modellen hemelsblauw. Gevalletje ///M-stickertquote:Op maandag 4 september 2006 19:02 schreef Paladijn het volgende:
Voor fugie
[afbeelding]
en voor lipje: http://paladijn.nhlrebel.com/prive/Nordschleife/lipje/
Als Mexpert5 dat bevestigd pleur ik'm op tuningquote:Op maandag 4 september 2006 19:45 schreef lipje het volgende:
[..]
dat lijkt me een neppert. Voor zover ik weet zijn alle OPC modellen hemelsblauw. Gevalletje ///M-stickert
quote:
Dit keer nietquote:Op maandag 4 september 2006 19:56 schreef lipje het volgende:
Enne Paladijn, dat filmpje.. Kwam er geen groene platgeslagen kever in beeld
Ik verbaasde me er inderdaad al over dat een Tigra OPC bestond, dacht dat er alleen een corsa, zafira, astra en vectra warenquote:Op maandag 4 september 2006 19:55 schreef Fugie het volgende:
is ook geen tigra opc joh
misschien heeft ie een opc blok erin, maar dat lijkt me ook sterk
Ik dacht daar een Daihatsjoe Copen, maar die heeft een andere neus en derriere...quote:
Lotus op de Ruit is pas helemaalquote:
ga je er weer vantussen? We hebben niet eensquote:
hij post ook maar twee keer in een uurquote:
ben er netquote:Op maandag 4 september 2006 20:08 schreef lipje het volgende:
[..]
ga je er weer vantussen? We hebben niet eensgehad?
kan er niets aan doen dat m'n puut zo traag isquote:Op maandag 4 september 2006 20:12 schreef lipje het volgende:
[..]
hij post ook maar twee keer in een uur
Wij geven gewoon Fok de schuldquote:Op maandag 4 september 2006 20:17 schreef vlad het volgende:
[..]
kan er niets aan doen dat m'n puut zo traag is![]()
Zie je Vlad niets met je puter te doenquote:Op maandag 4 september 2006 20:21 schreef Fugie het volgende:
fok is altidj traag
ben altijd een beetje anders geweestquote:
fijn als je dat zelf weetquote:Op maandag 4 september 2006 20:26 schreef vlad het volgende:
[..]
ben altijd een beetje anders geweest![]()
kan je chillen met peuquote:Op maandag 4 september 2006 21:15 schreef Hugster het volgende:
Kamer genomen in Utrecht
Morgen nog hospiteren bij een andere kamer van vergelijkbare grootte en als die relaxter is neem ik die en dan gaat mijn broertje maar lekker in die van vandaag
VERTELquote:Op maandag 4 september 2006 21:15 schreef Hugster het volgende:
Kamer genomen in Utrecht
Morgen nog hospiteren bij een andere kamer van vergelijkbare grootte en als die relaxter is neem ik die en dan gaat mijn broertje maar lekker in die van vandaag
nee geen zin in gehad, ook niet gekochtquote:Op maandag 4 september 2006 21:11 schreef lipje het volgende:
Damn dalijk komt Bojo nog hier koffie drinken
trouwens Bo al de zilvere stickert erop geplakt?
quote:Op maandag 4 september 2006 22:26 schreef M5 het volgende:
flikker ik de tv aan, try before you die, varkentje slachtenlekker dan
![]()
ik werk deze week van 14:00 tot 22:00. vorige week was't 22:00 tot 6:00quote:Op maandag 4 september 2006 23:20 schreef lipje het volgende:
ja ik snurk nu ook alMoest jij niet zometeen werken?
Het is Fugiequote:Op dinsdag 5 september 2006 14:43 schreef Paladijn het volgende:
Van geenstijl: het NK bumperkoppen aka Carmageddon IRL
Ik meende je rijstijl te herkennenquote:
ik had een boompje meegepiktquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik meende je rijstijl te herkennen
Ja. Ik ben nu officieel de keeper van een conjeauxbierhockeyteamquote:
Oefquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja. Ik ben nu officieel de keeper van een conjeauxbierhockeyteam
Het spant er wel om jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
OefIs dat erger dan lid van het Eindhovensch Studenten Corps of spant het erom?
Jij bent nu dus ook ineens van mening veranderd?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:16 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zal wel voor me houden dat ik een fervent SP'er bent
Cuntquote:
En ik dan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:16 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zal wel voor me houden dat ik een fervent SP'er bent
Wat was je nu weer van plan dan?quote:
Wil je weer een potje discussieren?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:17 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij bent nu dus ook ineens van mening veranderd?
Wat een pussyquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:25 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb het geprobeerd maar Em5 ging niet happen
DOOD AAN SCHUINE DAKEN!quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:28 schreef Sjoewe het volgende:
Arme jongen kan geen piledriver doen vanwege z'n schuine dak
De SP is wel over veel dingen van mening veranderd jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wil je weer een potje discussieren?Pimp
Maandag.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:34 schreef hermandeperman het volgende:
Alweer aan de studie begonnen?
En? De VVD, de PvdA, D66, CDA ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:35 schreef Nolius het volgende:
[..]
De SP is wel over veel dingen van mening veranderd ja
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:51 schreef Hugster het volgende:
en help me eens met ideetjes voor mijn kamer
Ik wou voor classy zwart gaan met donkerrood, maar ik sta erg open voor andere suggesties
Die bij de conjo's niet maar die in zuilen is rechhoekige kamer van 4.5 x 5 met een kast in de muur.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:01 schreef Sjoewe het volgende:
Enig idee wat de maat en vorm van je kamer is?
Dan pak je daar een andere kleur bijquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu al en vind ik een beetje gewoontjes
Niet doenquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:51 schreef Hugster het volgende:
en help me eens met ideetjes voor mijn kamer
Ik wou voor classy zwart gaan met donkerrood, maar ik sta erg open voor andere suggesties
Huur een wijf in dan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:09 schreef Hugster het volgende:
Het is wel een beetje een wijvenklus hoor al die kleurtjes en dingetjes en accesoiresIk vind het niet echt cool om er veel mee bezig te moeten zijn maar het moet ook wel mooi worden zo
Lastig lastig
De accesoires maken het af lieverrrrdquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:09 schreef Hugster het volgende:
Het is wel een beetje een wijvenklus hoor al die kleurtjes en dingetjes en accesoiresIk vind het niet echt cool om er veel mee bezig te moeten zijn maar het moet ook wel mooi worden zo
Lastig lastig
Nou nu zijn er voor de 2e keer kijkers, het schiet heel erg op. Ma compleet in de zenuwen dat broertje en ik nog geen kamer hebben. Dus nu heb ik gewoon op alles boven de 20m2 snel gereageerd.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niet doen
En hoe is het?Ouders huis verpatst ofzo??? Dat je opeens zo druk bezig bent...?
Ontgroeningen zijn niet goed voor jequote:Op dinsdag 5 september 2006 16:13 schreef ijsmeis het volgende:
Alleen dan met dubbel s neem ik aan.
Naisquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou nu zijn er voor de 2e keer kijkers, het schiet heel erg op. Ma compleet in de zenuwen dat broertje en ik nog geen kamer hebben. Dus nu heb ik gewoon op alles boven de 20m2 snel gereageerd.
Gisteren in zuilen geweest en gelijk die kamer maar genomen. Vanavond moet ik dus bij een ander huis hospiteren en als die kamer mooier is en ze vinden mij wat dan ga ik daar in en mijn broertje gaat dan in zuilen zitten.
Voor 6 maanden minimaal. Hij is nu kitsch roze met gebroken wit en roze rozen reliëf behangquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NaisWel met een contract voor onbepaalde tijd zodat je er zo weer uit kunt of vind je het echt een leuke kamer...?
Dat hoef je niet te denken. Dat is zo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:18 schreef Fugie het volgende:
donkere kleuren maken je kamer gelijk een stuk kleiner denk ik
Ja en daar heb ik dus geen gevoel voorquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:18 schreef Fugie het volgende:
donkere kleuren maken je kamer gelijk een stuk kleiner denk ik
Houdt het dan bij zwarte accessoires.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja en daar heb ik dus geen gevoel voor
Zwart wordt me aan alle kanten afgeradenMisch 1 zwart wandje dan, of toch compleeeet andere kleuren
Ik wacht nog maar ff met nadenken![]()
je moet gewoon naar de woonavond op rtl4 kijken, dan ben je zo op de hoogtequote:Op dinsdag 5 september 2006 16:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zwart wordt me aan alle kanten afgeradenMisch 1 zwart wandje dan, of toch compleeeet andere kleuren
Wit maakt groter, zwart maakt kleinerquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat had ik niet gelezen, maar ik zou het zo houdenquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Voor 6 maanden minimaal. Hij is nu kitsch roze met gebroken wit en roze rozen reliëf behang
Dus ook als mijn bro erin wil MOET er iets gebeuren
Ja dat is misschien al genoegquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Houdt het dan bij zwarte accessoires.
Maar dan wel spierwitquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wit maakt groter, zwart maakt kleiner. Ik zou gewoon alles wit doen en wat aan de muren hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |