Kijken he dan weet je hetquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:48 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ben benieuwd hoe Scofield dat gaat oplossen met zijn tatoo's???
Donderdag![]()
Prison break![]()
neej, dit is geen tvp
wordt aan gewerktquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:56 schreef Augustina het volgende:
Wordt die OP nog gefixt trouwens?
Welke serie??quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:15 schreef -Mo- het volgende:
Ik vond Michael Scofield in die andere serie van hem leuker.
nee mijn avatar jatten is volwassenquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:32 schreef edje34 het volgende:
Kinderachig hoor om wat domme foto`s erbij te zetten.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
nee mijn avatar jatten is volwassen
Klopt inderdaad de herhalingen zijn nu op zaterdag ipv vrijdags.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:39 schreef MagiLune het volgende:
Is mijn tv anti Prison Break want op RTL 7 is nu een film??? In de gids, krant EN op tvgids.nl staat toch echt dat er vanavond/nu Prison Break op moet zijn.....![]()
AAAHH....![]()
maaar... waarom is er nu dan geen op????????quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:41 schreef edje34 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad de herhalingen zijn nu op zaterdag ipv vrijdags.
zou het niet weten sorryquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:05 schreef MagiLune het volgende:
[..]
maaar... waarom is er nu dan geen op????????
ja maar, ja maar, ja maar...... nou heb ik een aflevering gemist!!!quote:
dan pas? stond laatst op freerecordshop 6 septemberquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:19 schreef edje34 het volgende:
Seizoen 1 komt 29 sept uit op dvd
hmm verkoopt FRS dan uberhaupt amerikaanse versies? zoja wacht ik nog wel even...quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:07 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Op de Nederlandse DVD Release lijst staat Prison Break pas op 11 oktober. Dus ik denk dat dit de Engelse/Amerikaanse versie is.
Je hebt gelijk 11 okt Lost komt op 29 sept uit.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:22 schreef EsDe het volgende:
[..]
hmm verkoopt FRS dan uberhaupt amerikaanse versies? zoja wacht ik nog wel even...
afl 16 Brother`s Keeperquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:42 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Afgelopen donderdag was op RTL aflevering 15, genaamd "By the Skin and the Teeth".
Herhaling was toch op maandag?quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:41 schreef edje34 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad de herhalingen zijn nu op zaterdag ipv vrijdags.
klopt, vorige week was op maandag.quote:Op zondag 3 september 2006 12:20 schreef Susie het volgende:
[..]
Herhaling was toch op maandag?Of ben ik gek? Is het weer aangepast....?
S1 in NL bij afl. 16 a.s. donderdag, en S2 in USA is bij afl. 2 (3 is de volgende dus)quote:Op zondag 3 september 2006 19:50 schreef most_wanted het volgende:
Echt héél veel mensen kijken naar dit en mensen praten er zoveel over dat ik een beetje nieuwschierig ben geworden... welk seizoen zitten ze nu? Ga ik de boel straks even downloaden.
Ik snap het ook niet. Zat afgelopen zaterdag klaar om te kijken maar toen kwam een film. Volgens mij is er iets misgegaan...quote:Op zondag 3 september 2006 12:20 schreef Susie het volgende:
[..]
Herhaling was toch op maandag?Of ben ik gek? Is het weer aangepast....?
Foto??quote:Op maandag 4 september 2006 16:12 schreef Proper_fucked het volgende:
Damn, afgelopen week gemist
Was afgelopen maand in amerika, en daar stonden langs de weg hele grote billboards van Prison Break, sommige met best wel spoilers maar ook hele mooi. Paar zag je die foto's van scofield enzo, met 'Wanted blablabla' eronder, wel tof gedaan.
thnxssquote:Op woensdag 6 september 2006 21:48 schreef __Saviour__ het volgende:
foto van reclamecampagne
edit: let op, bevat spoiler
http://wvs.topleftpixel.c(...)es/060821_1655.shtml
Ja, in zo'n stijl was het maar dan op zo'n groot billboard langs de snelweg.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:48 schreef __Saviour__ het volgende:
foto van reclamecampagne
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:48 schreef __Saviour__ het volgende:
foto van reclamecampagne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag van 9.00-10.00pm op RTL7.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:57 schreef Undergod het volgende:
mogelijk ga ik vanavond missen, dus ik vraag het nu vast; wanneer is de hh?
Even snel deze doorlezen dan:quote:Op donderdag 7 september 2006 20:59 schreef Dizzee het volgende:
baal nog steeds dat ik het vorige week gemist heb
vier posts hierboven staat hetquote:Op donderdag 7 september 2006 21:22 schreef edje34 het volgende:
Hoe heet de afl van vanavond??
thnxsquote:Op donderdag 7 september 2006 21:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Brother's Keeper
Beetje makkelijk vind ik.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:13 schreef Domenica het volgende:
Ze worden bijna allemaal genaaid en belanden in fox river
nee joh, keigaaf juist. het hoeft niet altijd actie te zijn. deze verdieping achter de personen was wel mooi.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:39 schreef Dizzee het volgende:
saaie aflevering. jammer.
DIt is S1 jij bedoelt ep4 van S2 is dinsdag pas te downen sickoquote:Op donderdag 7 september 2006 22:34 schreef no1uknow het volgende:
Die preview!
Waar kan ik ep 4 downloaden?
Ik niet vinden kan
Hmm wat mis ik.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:43 schreef Minotarumon het volgende:
[..]
DIt is S1 jij bedoelt ep4 van S2 is dinsdag pas te downen sicko
Inderdaad, vooral het stukje over T-Bag sloeg nergens opquote:Op donderdag 7 september 2006 22:49 schreef Soul79 het volgende:
Op zich een aardig idee, maar ze hadden het beter tot Lincoln/Scofield kunnen beperken, ook omdat dat voor het vervolg nog van belang is. De stukjes over de andere personages hingen er maar een beetje bij vond ik.
Wel leuk was die versierpoging van bewaker Bullebak bij die dokter Sara, goed geacteerd van hem: verlegen stoere kerel met klein hartje. Als gevangenisbewaker is zijn karakter nogal oppervlakkig namelijk.
Dit was aflevering 16, van de 22 afleveringen die seizoen 1 te bieden heeft.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hmm wat mis ik.
Wat er nu op TV is IS seizoen 1?!
En welke aflevering was dit dan?
Ja dat dacht ik dus jaquote:Op donderdag 7 september 2006 22:53 schreef Xurk het volgende:
[..]
Dit was aflevering 16, van de 22 afleveringen die seizoen 1 te bieden heeft.
KUT RTL5, nu denkt half Nederland dat we in seizoen 2 zitten
Als je nou eens even de laatste 4 reacties doorleest weet je precies hoe het zitquote:Op donderdag 7 september 2006 22:57 schreef Harmen1984 het volgende:
Was dit vanavond een HH of was die nog nooit in Ned geweest? Ik was namelijk in de veronderstelling dat S1 in Nederland al was afgelopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |