En daarom is een dooie kip duurder dan een levende.quote:Op zondag 3 september 2006 21:13 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik... een dooie blijft beter stil liggen natuurlijk!
quote:Op zondag 3 september 2006 21:14 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
En daarom is een dooie kip duurder dan een levende.
't Leven is soms best simpel.
Als je eens ging oefenen op MSN ofzo...?quote:Op zondag 3 september 2006 21:18 schreef Sunjammer het volgende:
I still got it in me!
Ik moet sowieso gaan schrijven.
Dat wordt volgens mij alleen maar slap geouwehoer..quote:Op zondag 3 september 2006 21:21 schreef Parleur het volgende:
[..]
Als je eens ging oefenen op MSN ofzo...?
Niet echt het platform waar ik me thuisvoel.quote:Op zondag 3 september 2006 21:21 schreef Parleur het volgende:
[..]
Als je eens ging oefenen op MSN ofzo...?
IRC is dood... zie dat nou onder ogen... de nieuwe generatie weet niet meer hoe je een irc-client moet installeren, ze zijn alleen maar webbassed gewend.quote:Op zondag 3 september 2006 21:23 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Niet echt het platform waar ik me thuisvoel.
Weet jij het nog wel mike?quote:Op zondag 3 september 2006 21:28 schreef Parleur het volgende:
[..]
IRC is dood... zie dat nou onder ogen... de nieuwe generatie weet niet meer hoe je een irc-client moet installeren, ze zijn alleen maar webbassed gewend.
quote:Op zondag 3 september 2006 21:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat wordt volgens mij alleen maar slap geouwehoer..
Kijk je uit?quote:Op zondag 3 september 2006 21:35 schreef Sunjammer het volgende:
En nu ga ik even de wasdroger leeghalen.
Nee. Dat doe ik inderdaad niet neequote:Op zondag 3 september 2006 18:30 schreef samjustme het volgende:
Edit alsof jij je wenkbrauwen niet epileert
Denk je dat ik het geloofquote:
Denk je dat me dat interesseert?quote:
Metrosexuele mannen laten ook hun wenkbrauwen epileren dus so whatquote:Op zondag 3 september 2006 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk je dat me dat interesseert?
Ik weet dat ik dat niet doe. Da's het enige wat telt
Metrosexuele mannen zal het worst wezen of de oorbel links danwel rechts moet of in allebei de orenquote:Op zondag 3 september 2006 22:57 schreef samjustme het volgende:
[..]
Metrosexuele mannen laten ook hun wenkbrauwen epileren dus so what
Wat een zeurpiet ben jequote:Op zondag 3 september 2006 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Metrosexuele mannen zal het wordt wezen of de oorbel links danwel rechts moet of in allebei de oren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |