En daarom is een dooie kip duurder dan een levende.quote:Op zondag 3 september 2006 21:13 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik... een dooie blijft beter stil liggen natuurlijk!
quote:Op zondag 3 september 2006 21:14 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
En daarom is een dooie kip duurder dan een levende.
't Leven is soms best simpel.
Als je eens ging oefenen op MSN ofzo...?quote:Op zondag 3 september 2006 21:18 schreef Sunjammer het volgende:
I still got it in me!
Ik moet sowieso gaan schrijven.
Dat wordt volgens mij alleen maar slap geouwehoer..quote:Op zondag 3 september 2006 21:21 schreef Parleur het volgende:
[..]
Als je eens ging oefenen op MSN ofzo...?
Niet echt het platform waar ik me thuisvoel.quote:Op zondag 3 september 2006 21:21 schreef Parleur het volgende:
[..]
Als je eens ging oefenen op MSN ofzo...?
IRC is dood... zie dat nou onder ogen... de nieuwe generatie weet niet meer hoe je een irc-client moet installeren, ze zijn alleen maar webbassed gewend.quote:Op zondag 3 september 2006 21:23 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Niet echt het platform waar ik me thuisvoel.
Weet jij het nog wel mike?quote:Op zondag 3 september 2006 21:28 schreef Parleur het volgende:
[..]
IRC is dood... zie dat nou onder ogen... de nieuwe generatie weet niet meer hoe je een irc-client moet installeren, ze zijn alleen maar webbassed gewend.
quote:Op zondag 3 september 2006 21:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat wordt volgens mij alleen maar slap geouwehoer..
Kijk je uit?quote:Op zondag 3 september 2006 21:35 schreef Sunjammer het volgende:
En nu ga ik even de wasdroger leeghalen.
Nee. Dat doe ik inderdaad niet neequote:Op zondag 3 september 2006 18:30 schreef samjustme het volgende:
Edit alsof jij je wenkbrauwen niet epileert
Denk je dat ik het geloofquote:
Denk je dat me dat interesseert?quote:
Metrosexuele mannen laten ook hun wenkbrauwen epileren dus so whatquote:Op zondag 3 september 2006 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk je dat me dat interesseert?
Ik weet dat ik dat niet doe. Da's het enige wat telt
Metrosexuele mannen zal het worst wezen of de oorbel links danwel rechts moet of in allebei de orenquote:Op zondag 3 september 2006 22:57 schreef samjustme het volgende:
[..]
Metrosexuele mannen laten ook hun wenkbrauwen epileren dus so what
Wat een zeurpiet ben jequote:Op zondag 3 september 2006 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Metrosexuele mannen zal het wordt wezen of de oorbel links danwel rechts moet of in allebei de oren
Ja, lief hequote:
Dat een bepaalde groep mensen iets doet maakt het nog niet iets dat iedereen moet doen.quote:Op zondag 3 september 2006 22:57 schreef samjustme het volgende:
Metrosexuele mannen laten ook hun wenkbrauwen epileren dus so what
het wordt zowieso weer warm deze week we gaan naar de 27 gradenquote:Op zondag 3 september 2006 22:27 schreef Ang3l het volgende:
Wat is het warm buiten trouwensecht! Zwoel en zomers. Alleen jammer dta het vervelend vochtig en regenachtig is.
Volgens mij is er trouwens een of ander festival aan de gang op het Wilhelminaplein.
Ja, want niet alleen metrosexuele mannen, maar ook homo's schijnen dat wel vaak te doen1 He bah eej, homo's doen dat ook!quote:Op zondag 3 september 2006 23:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat een bepaalde groep mensen iets doet maakt het nog niet iets dat iedereen moet doen.
Het schijnt enorm boeiend te zijnquote:Op zondag 3 september 2006 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Is er nou echt een discussie of Ang3l zijn wenkbrauwen wel of niet epileert? Zelfs als hij zegt dat het niet zo is?
Ja nu mijn vakantie afgelopen is wel jaquote:Op zondag 3 september 2006 23:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het wordt zowieso weer warm deze week we gaan naar de 27 graden
Er is niks mis mee met epileren als je maar geen vrouwelijke wenkbrauwen krijgt that's all en dat heb ik veel liever dan doorlopende wenkbrauwen en ik maak overigens geen geheim van, mijn moeder weet dat ik mijn wekbrauwen epileer.quote:
Oeh, ik ben zo ontzettend jaloers op je wenkbrauwenquote:Op zondag 3 september 2006 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het schijnt enorm boeiend te zijnda's wel leuk natuurlijk: Wat zijn jouw sterke punten? Nou, ik heb boeiene wenkbrauwen
Waarom denk ik bij metrosexueel aan hele vreemde afwijkingen?quote:Op zondag 3 september 2006 23:03 schreef Ang3l het volgende:
Ja, want niet alleen metrosexuele mannen, maar ook homo's schijnen dat wel vaak te doen1 He bah eej, homo's doen dat ook!Snel mee ophouden!
Sorry, ik loop over van sarcasme op dit moment. Ik ga ff zoenenO nee, morgen om 6u op
Dat is zeker warm en hoe wordt het zaterdagquote:Op zondag 3 september 2006 23:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het wordt zowieso weer warm deze week we gaan naar de 27 graden
En precies de hoeveelste keer is het dat je wel de moeite doet om in de topic te reageren, maar dan toch moet komen melden dat de gesprekken geen niveau hebben?quote:Op zondag 3 september 2006 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Is er nou echt een discussie of Ang3l zijn wenkbrauwen wel of niet epileert? Zelfs als hij zegt dat het niet zo is?
Damn, ga dan slapen ofzo.
Geef nou maar gewoon toe aan de drang je als een vrouw te gedragen, zijn we ook van je gezeik af.quote:Op zondag 3 september 2006 23:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
Er is niks mis mee met epileren als je maar geen vrouwelijke wenkbrauwen krijgt that's all en dat heb ik veel liever dan een doorlopende wenkbrauwen en ik maak overigens geen geheim van, mijn moeder weet dat ik mijn wekbrauwen epileer.
Metrosexuelen? Dat zijn toch van die mannen die je gaydar in de war schoppen? Die er uit zien als een nicht maar het dan stiekem ineens niet zijn?quote:Op zondag 3 september 2006 23:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Waarom denk ik bij metrosexueel aan hele vreemde afwijkingen?
HAHA ik een vrouw verre van niet, ik ben blij om een man te wezenquote:Op zondag 3 september 2006 23:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe aan de drang je als een vrouw te gedragen, zijn we ook van je gezeik af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |