aangezien er toch weer vrij veel gepost is, gelukkig maarquote:
Oeeee, scherpe comeback...quote:Op zondag 3 september 2006 20:07 schreef TehRockstar het volgende:
Bij sommige mensen valt er gewoon meer te scheren boven op hun hoofd dan aan de onderkant.
Wie is CDP?quote:Op zondag 3 september 2006 20:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik kijk naar het journaal en er is een item over Madonna en verrek wie zie ik daar staan...
onze eigen CDP!
De volgende stap in zijn plan de media te veroveren.quote:Op zondag 3 september 2006 20:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik kijk naar het journaal en er is een item over Madonna en verrek wie zie ik daar staan...
onze eigen CDP!
Pinky and the Brainquote:Op zondag 3 september 2006 20:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
De volgende stap in zijn plan de media te veroveren.
Maar wie is the Brain?quote:
De HN.quote:Op zondag 3 september 2006 20:42 schreef Parleur het volgende:
Welke rolmops heeft in godsnaam die nieuwe zenderindeling bedacht!?
Dan beloof ik hierbij plechtig dat ik de politieke partij mijn onvoorwaardelijke steun toezeg die er voor zorgt dat de HN op niet mis te verstane wijze van deze aardkloot wordt weggevaagd! Ik hou sowieso al niet van vis. En al helemáál geen Hollandse Nieuwe. Ik begrijp de mensen die zo'n rauwe dooie vis zo hun keel in laten zakken ook niet. Een dooie vis op het strand laat je toch ook liggen?quote:
Jij wilde weten welke rolmops dat verzonnen had.quote:Op zondag 3 september 2006 20:50 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dan beloof ik hierbij plechtig dat ik de politieke partij mijn onvoorwaardelijke steun toezeg die er voor zorgt dat de HN op niet mis te verstane wijze van deze aardkloot wordt weggevaagd! Ik hou sowieso al niet van vis. En al helemáál geen Hollandse Nieuwe. Ik begrijp de mensen die zo'n rauwe dooie vis zo hun keel in laten zakken ook niet. Een dooie vis op het strand laat je toch ook liggen?
Je zit nu ook nog te insinueren dat ik een hengel heb!quote:Op zondag 3 september 2006 20:51 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Jij wilde weten welke rolmops dat verzonnen had.
Ga klagen bij het Ministerie van Landbouw en Visserij! Gooi daar een hengel uit!
Nu had ik vorig jaar van mijn vrienden twee van die guppies voor m'n verjaardag gekregen. Gezien mijn interesse in all thing sci-fi enzo, hebben ze die twee waterwezens Mulder en Scully genoemd. Ja, hoe kom je erop.quote:Op zondag 3 september 2006 20:58 schreef Parleur het volgende:
[..]
Je zit nu ook nog te insinueren dat ik een hengel heb!![]()
Ik wind er geen doekjes om: vissers zijn gek! Mijn leven is op sommige momenten ook niet optimaal, maar ik grijp tenminste niet naar de hengel!? Vissers zitten in wind en regen, voor dag en dauw als een stuk levend bamboe, te wachten op een vis. Te wachten op een vis die honger krijgt. Soms duurt dat een uur, soms een dag, soms wéken. Vloeken, tieren en razen op alles wat beweegt in hun omgeving omdat dat de vissen zou afschrikken. En maar volhouden dat het ontspannend is! Nou dát is géén ontspanning voor mij... dat is gewoon niet weten wat je met je tijd moet doen. Vissen doen we wel als we dood zijn. Zo!
Ik bel ze morgen wel even Esjee...
Geweldig! Ik heb ooit iemand acht goudvissen cadeau gedaan nodat ik mezelf er van overtuigd had dat hij ab-so-luut geen (grote) vissenkom had. Want die dingen moet toch zwemmen, nietwaar? Heeft drie dagen niet kunnen douchen! Dat is dan weer mijn humor. Ook leuk: de levende kip!quote:Op zondag 3 september 2006 21:02 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nu had ik vorig jaar van mijn vrienden twee van die guppies voor m'n verjaardag gekregen.
Ik zat meer te denken aan een stel uit de kluiten gewassen runderen. Dan heb je niet genoeg aan een douche.quote:Op zondag 3 september 2006 21:05 schreef Parleur het volgende:
[..]
Geweldig! Ik heb ooit iemand acht goudvissen cadeau gedaan nodat ik mezelf er van overtuigd had dat hij ab-so-luut geen (grote) vissenkom had. Want die dingen moet toch zwemmen, nietwaar? Heeft drie dagen niet kunnen douchen! Dat is dan weer mijn humor. Ook leuk: de levende kip!
Op zich ook een heel leuk idee... alleen in de uitvoering onrealiseerbaar. De verrassing is er ook gewoon al af als ze achter je VW een aanhangertje met 'vee-vervoer' zien hangen.quote:Op zondag 3 september 2006 21:07 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een stel uit te kluiten gewassen runderen. Dan heb je niet genoeg aan een douche.
Dan doe je ze toch in een vrachtwagen van de Gamma? Dan denken ze dat je een keuken ofzo komt leveren.quote:Op zondag 3 september 2006 21:09 schreef Parleur het volgende:
[..]
Op zich ook een heel leuk idee... alleen in de uitvoering onrealiseerbaar. De verrassing is er ook gewoon al af als ze achter je VW een aanhangertje met 'vee-vervoer' zien hangen.
Wist je trouwens dat een dooie kip duurder is dan een levende?
Ja, dat wist ik... een dooie blijft beter stil liggen natuurlijk!quote:Op zondag 3 september 2006 21:11 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ja dat wist ik. Wist je dat een dooie kip beter bakt dan een levende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |