En als iemand 2 oorbellen leuk vindt? Moet hij dan 2 oorbellen nemen of moet hij die niet nemen omdat hij er dan 'niet mannelijk' utiziet?quote:Op zondag 3 september 2006 13:02 schreef samjustme het volgende:
Een kant is voldoende, je moet nog steeds mannelijk uitzien
Ik vind het idd lastig om op het werk en op school voor te doen als hetero en eigenlijk zou ik willen zeggen dat ik het niet benquote:Op zondag 3 september 2006 14:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oke.. nou ja, zo kwam je net even over...
Waarom? Het is toch veel fijner als je jezelf kunt zijn en niet continu hoeft te liegen over wie/hoe je bent?quote:Op zondag 3 september 2006 14:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik vind het idd lastig om op het werk en op school voor te doen als hetero en eigenlijk zou ik willen zeggen dat ik het niet ben
Ik kan nog niet vertellen dat ik het ben omdat niemand thuis van op de hoogte is, snap jequote:Op zondag 3 september 2006 14:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch veel fijner als je jezelf kunt zijn en niet continu hoeft te liegen over wie/hoe je bent?
Dat is begrijpelijk. Ook geen vrienden waar je het in vertrouwen aan kunt vertellen?quote:Op zondag 3 september 2006 14:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik kan nog niet vertellen dat ik het ben omdat niemand thuis van op de hoogte is, snap je
Jawel, dat ik heb na jarenlang ontkennen dat ik homo was eindelijk verteld dit jaar aan een aantal vrienden. Het voelde wel goed om eindelijk toe te gevenquote:Op zondag 3 september 2006 15:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat is begrijpelijk. Ook geen vrienden waar je het in vertrouwen aan kunt vertellen?
Ja ik ook. Die waren volgens mij de laatste die het wisten, waar ze dan achteraf boos om warenquote:Op zondag 3 september 2006 15:11 schreef Weemz het volgende:
Ik heb het ook eerst aan andere mensen dan mijn ouders/familie verteld hoor.
Het klinkt heel knusquote:Op zondag 3 september 2006 16:11 schreef Ang3l het volgende:
Nah. Zeiknat. En niks gedaan.
Kwamen we daar aan, is e rgeen podium. We moesten op het gras dansen. Ja is ook!!!Op nat gras doe je geen handstanden en slidingen (nou die wel, vanzelf) en breakmoves en weet ik 't allemaal. Achterlijke gladiolen
dus we zijn gegaan. Afgelast.
En wat een buurt was 't zeg .... bonifatiuspark.. da's dus uhm.... kruidenbuurt.(dat zegt velen misschien niks, maar de eindhoven-mensen vast wel
)
In de kruidenbuurt knallen peuters elkaar af voor een pokemon-kaart omdat ze het voorbeeld van papa volgen als ie een burenruzie heeftquote:
Zondag.........quote:Op zondag 3 september 2006 16:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
wat een fokking ballendag is het vandaag trouwens, de minst productieve dag in lange lange tijd...
J wilde een tatoo laten zetten, en zo geschiedequote:Op zondag 3 september 2006 16:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
waarom reden jullie eigenlijk een van de slechtste wijken van Tilburg binnen?
Wat sexyquote:Op zondag 3 september 2006 16:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
J wilde een tatoo laten zetten, en zo geschiede
nouja, hij heeft het laten zitten...quote:Op zondag 3 september 2006 16:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat sexy
Ik ben altijd huiverig als t om dat soort dingen gaat. Ik vertrouwde de eerste de beste zaak niet en ben maar naar Tatoe Bob gegaan, 2 keer zo duur, maar ach![]()
Fedde zuigt. Die draaide altijd vaste prik in de DansSalon nadat Marcvo V was weggegaan. Blech. Al moet ik zeggen dat ie de laatste tijd wat harder draait en het (voor mij) beter klinkt. Dat was eerst echt van die slappe club-hapquote:Op zondag 3 september 2006 16:20 schreef Vlarp het volgende:
Oh damn! Ik zie dat vorige week Fedde Le Grand in de Palace heeft gedraaid
Ik ben dol op tatoeages, Tatoe Bob is goed dan weet je tenminste dat je kwaliteit krijgt.quote:Op zondag 3 september 2006 16:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat sexy
Ik ben altijd huiverig als t om dat soort dingen gaat. Ik vertrouwde de eerste de beste zaak niet en ben maar naar Tatoe Bob gegaan, 2 keer zo duur, maar ach![]()
Nou, ja.. maar...quote:Op zondag 3 september 2006 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fedde zuigt. Die draaide altijd vaste prik in de DansSalon nadat Marcvo V was weggegaan. Blech. Al moet ik zeggen dat ie de laatste tijd wat harder draait en het (voor mij) beter klinkt. Dat was eerst echt van die slappe club-hap
z'n tandenquote:
Sexy hequote:
Walgelijk lelijk.quote:
Geef mij Justin van de van Leest dan maarquote:
Misschien is het juist wel heel zachtquote:Op zondag 3 september 2006 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Walgelijk lelijk.
Daar wil je toch niet meer door gepijpt worden zeg?!![]()
Op zich overdrijf ik, tatoeshops in Amsterdam worden door de GGD gecontroleerd. Maar ja, bij Tatoe Bob weet je dat j egeen Hepatitis a,b,c,d etc. oplooptquote:Op zondag 3 september 2006 16:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben dol op tatoeages, Tatoe Bob is goed dan weet je tenminste dat je kwaliteit krijgt.
Wat heb je laten zetten?
[afbeelding]
HAHA hij is zo sexy ik ben dol op korte koppen zo damn sexyquote:Op zondag 3 september 2006 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Walgelijk lelijk.
Daar wil je toch niet meer door gepijpt worden zeg?!![]()
En ongeschoren, bijna korte koppie's?quote:Op zondag 3 september 2006 16:49 schreef samjustme het volgende:
[..]
HAHA hij is zo sexy ik ben dol op korte koppen zo damn sexy
straalt zoveel mannelijkheid en stoerheid uit
Ik durf hier in eindhoven de Dragon ook wel binnen te lopen hoor.quote:Op zondag 3 september 2006 16:45 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Op zich overdrijf ik, tatoeshops in Amsterdam worden door de GGD gecontroleerd. Maar ja, bij Tatoe Bob weet je dat j egeen Hepatitis a,b,c,d etc. oploopt![]()
Ik vind 'm wel sexy, maar die tanden zou ik er toch eerst uit slaan/trekken voordat ie ook maar in de buurt mag komen. Wat extreem lelijk.quote:Op zondag 3 september 2006 16:49 schreef samjustme het volgende:
[..]
HAHA hij is zo sexy ik ben dol op korte koppen zo damn sexy
straalt zoveel mannelijkheid en stoerheid uit
So you want me to bend overquote:Op zondag 3 september 2006 16:49 schreef Ang3l het volgende:
Ach, geef me een passer en een potje inkt en ik tattoeer wel STEVEN op de linkerbil hoor
Oh god daar! Daar heeft iemand die ik ken een neusring laten zetten lang lang geleden.quote:Op zondag 3 september 2006 16:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
J wilde een tatoo laten zetten, en zo geschiede
Een neusring? Dat klinkt zo Bertha IIIquote:Op zondag 3 september 2006 16:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Oh god daar! Daar heeft iemand die ik ken een neusring laten zetten lang lang geleden.
Je kan 'r dan wel makkelijk een een paal in 't weiland vastmakenquote:Op zondag 3 september 2006 17:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
het ding heeft er dan ook niet lang ingezeten, en ze heeft er nog steeds spijt van dat ze het ooit heeft laten doen.
Het doet maar even pijn hoor. Come on, take it like a manquote:
Dat klinkt hoe dan ook als een piercing...quote:Op zondag 3 september 2006 17:04 schreef Ang3l het volgende:
Het doet maar even pijn hoor. Come on, take it like a man![]()
Ook wel hahaquote:Op zondag 3 september 2006 16:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En ongeschoren, bijna korte koppie's?
Ja hij heeft iets te veel Nip en Tuck gedaanquote:Op zondag 3 september 2006 18:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
Julian McMahon ziet er verschrikkelijk lelijk uit.
Ge-epileerde wenkbrouwen.
Een glad voorhoofd dat glimt en strak van de botox staat.
Een glimlach die een ruit kan doen springen zo pijnlijk.
Wat is er mis met geepileerde wenkbrauwenquote:Op zondag 3 september 2006 18:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
Julian McMahon ziet er verschrikkelijk lelijk uit.
Ge-epileerde wenkbrouwen.
Een glad voorhoofd dat glimt en strak van de botox staat.
Een glimlach die een ruit kan doen springen zo pijnlijk.
Niet willen dat je als vrouwelijk gezien wordt of als nicht, maar wel je wenkbrauwen epilerenquote:Op zondag 3 september 2006 18:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat is er mis met geepileerde wenkbrauwen![]()
Ik wil geen doorgroei, ze zien nog steeds mannelijk uitquote:Op zondag 3 september 2006 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet willen dat je als vrouwelijk gezien wordt of als nicht, maar wel je wenkbrauwen epilerenje bent een vat vol wonderlijke tegenstellingen
Ik ben ongeschoren nuquote:Op zondag 3 september 2006 17:57 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ook wel haha
Het hangt vanaf, wat diegene uitsraalt ik hoop volgende week een leuke jongen aan de hak te slaan![]()
Net wakkerquote:Op zondag 3 september 2006 18:57 schreef TehRockstar het volgende:
Jezus, wat absurd. Ik ben net wakker.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 3 september 2006 18:57 schreef TehRockstar het volgende:
Jezus, wat absurd. Ik ben net wakker.
Ik vind ongeschoren sexy, niet dat je dan een Osama Bin Laden look moet hebben maar met matequote:
Het gaat er morgen ook weer af hoorquote:Op zondag 3 september 2006 18:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik vind ongeschoren sexy, niet dat je dan een Osama Bin Laden look moet hebben maar met mate
Ik scheer me ook maar niet helemaal weg. Ik laat mijn bakkebaarden en sikje staan. Hoewel ik me afgelopen week helemaal heb geschoren. maar ik hou van niet ongeschoren, ik lijk al jonger anders lijk ik veels te jongquote:
Puberquote:Op zondag 3 september 2006 19:20 schreef TehRockstar het volgende:
Wat interessant.
geluksvogelquote:Op zondag 3 september 2006 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben echt te lui om elke dag te gaan scheren.
't is bij mij iets korter en niet bijgewerktquote:Op zondag 3 september 2006 19:33 schreef samjustme het volgende:
[afbeelding] dit is nou met mate geschoren
Hoezo fatsoen?quote:Op zondag 3 september 2006 19:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is bij mij iets korter en niet bijgewerkt
Maar voor het fatsoen moet ik me elke dag wel scheren..
Geen idee.. ik laat het scheren tegenwoordig vaker schieten..quote:Op zondag 3 september 2006 19:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoezo fatsoen?
Wegens je werk zal je bedoelen he, maar ja als het met mate is waarom zou je het niet mogen laten staan
quote:Op zondag 3 september 2006 19:50 schreef TehRockstar het volgende:
Omdat je anders een kop als een zwerver hebt.
Zodra JIJ mag scheren mag je er een mening over hebben.quote:Op zondag 3 september 2006 19:50 schreef TehRockstar het volgende:
Omdat je anders een kop als een zwerver hebt.
Bij sommige mensen valt er gewoon meer te scheren boven op hun hoofd dan aan de onderkant.quote:Op zondag 3 september 2006 20:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zodra JIJ mag scheren mag je er een mening over hebben.
aangezien er toch weer vrij veel gepost is, gelukkig maarquote:
Oeeee, scherpe comeback...quote:Op zondag 3 september 2006 20:07 schreef TehRockstar het volgende:
Bij sommige mensen valt er gewoon meer te scheren boven op hun hoofd dan aan de onderkant.
Wie is CDP?quote:Op zondag 3 september 2006 20:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik kijk naar het journaal en er is een item over Madonna en verrek wie zie ik daar staan...
onze eigen CDP!
De volgende stap in zijn plan de media te veroveren.quote:Op zondag 3 september 2006 20:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik kijk naar het journaal en er is een item over Madonna en verrek wie zie ik daar staan...
onze eigen CDP!
Pinky and the Brainquote:Op zondag 3 september 2006 20:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
De volgende stap in zijn plan de media te veroveren.
Maar wie is the Brain?quote:
De HN.quote:Op zondag 3 september 2006 20:42 schreef Parleur het volgende:
Welke rolmops heeft in godsnaam die nieuwe zenderindeling bedacht!?
Dan beloof ik hierbij plechtig dat ik de politieke partij mijn onvoorwaardelijke steun toezeg die er voor zorgt dat de HN op niet mis te verstane wijze van deze aardkloot wordt weggevaagd! Ik hou sowieso al niet van vis. En al helemáál geen Hollandse Nieuwe. Ik begrijp de mensen die zo'n rauwe dooie vis zo hun keel in laten zakken ook niet. Een dooie vis op het strand laat je toch ook liggen?quote:
Jij wilde weten welke rolmops dat verzonnen had.quote:Op zondag 3 september 2006 20:50 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dan beloof ik hierbij plechtig dat ik de politieke partij mijn onvoorwaardelijke steun toezeg die er voor zorgt dat de HN op niet mis te verstane wijze van deze aardkloot wordt weggevaagd! Ik hou sowieso al niet van vis. En al helemáál geen Hollandse Nieuwe. Ik begrijp de mensen die zo'n rauwe dooie vis zo hun keel in laten zakken ook niet. Een dooie vis op het strand laat je toch ook liggen?
Je zit nu ook nog te insinueren dat ik een hengel heb!quote:Op zondag 3 september 2006 20:51 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Jij wilde weten welke rolmops dat verzonnen had.
Ga klagen bij het Ministerie van Landbouw en Visserij! Gooi daar een hengel uit!
Nu had ik vorig jaar van mijn vrienden twee van die guppies voor m'n verjaardag gekregen. Gezien mijn interesse in all thing sci-fi enzo, hebben ze die twee waterwezens Mulder en Scully genoemd. Ja, hoe kom je erop.quote:Op zondag 3 september 2006 20:58 schreef Parleur het volgende:
[..]
Je zit nu ook nog te insinueren dat ik een hengel heb!![]()
Ik wind er geen doekjes om: vissers zijn gek! Mijn leven is op sommige momenten ook niet optimaal, maar ik grijp tenminste niet naar de hengel!? Vissers zitten in wind en regen, voor dag en dauw als een stuk levend bamboe, te wachten op een vis. Te wachten op een vis die honger krijgt. Soms duurt dat een uur, soms een dag, soms wéken. Vloeken, tieren en razen op alles wat beweegt in hun omgeving omdat dat de vissen zou afschrikken. En maar volhouden dat het ontspannend is! Nou dát is géén ontspanning voor mij... dat is gewoon niet weten wat je met je tijd moet doen. Vissen doen we wel als we dood zijn. Zo!
Ik bel ze morgen wel even Esjee...
Geweldig! Ik heb ooit iemand acht goudvissen cadeau gedaan nodat ik mezelf er van overtuigd had dat hij ab-so-luut geen (grote) vissenkom had. Want die dingen moet toch zwemmen, nietwaar? Heeft drie dagen niet kunnen douchen! Dat is dan weer mijn humor. Ook leuk: de levende kip!quote:Op zondag 3 september 2006 21:02 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nu had ik vorig jaar van mijn vrienden twee van die guppies voor m'n verjaardag gekregen.
Ik zat meer te denken aan een stel uit de kluiten gewassen runderen. Dan heb je niet genoeg aan een douche.quote:Op zondag 3 september 2006 21:05 schreef Parleur het volgende:
[..]
Geweldig! Ik heb ooit iemand acht goudvissen cadeau gedaan nodat ik mezelf er van overtuigd had dat hij ab-so-luut geen (grote) vissenkom had. Want die dingen moet toch zwemmen, nietwaar? Heeft drie dagen niet kunnen douchen! Dat is dan weer mijn humor. Ook leuk: de levende kip!
Op zich ook een heel leuk idee... alleen in de uitvoering onrealiseerbaar. De verrassing is er ook gewoon al af als ze achter je VW een aanhangertje met 'vee-vervoer' zien hangen.quote:Op zondag 3 september 2006 21:07 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een stel uit te kluiten gewassen runderen. Dan heb je niet genoeg aan een douche.
Dan doe je ze toch in een vrachtwagen van de Gamma? Dan denken ze dat je een keuken ofzo komt leveren.quote:Op zondag 3 september 2006 21:09 schreef Parleur het volgende:
[..]
Op zich ook een heel leuk idee... alleen in de uitvoering onrealiseerbaar. De verrassing is er ook gewoon al af als ze achter je VW een aanhangertje met 'vee-vervoer' zien hangen.
Wist je trouwens dat een dooie kip duurder is dan een levende?
Ja, dat wist ik... een dooie blijft beter stil liggen natuurlijk!quote:Op zondag 3 september 2006 21:11 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ja dat wist ik. Wist je dat een dooie kip beter bakt dan een levende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |