abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41443570
*neerplof*
  zondag 3 september 2006 @ 04:15:26 #52
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_41444475
Zo
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 3 september 2006 @ 04:17:24 #53
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_41444488
quote:
Op zondag 3 september 2006 02:33 schreef Ang3l het volgende:
Maar dat komt niet omdat hij geen ongelofelijk scherpe geest heeft. Waarlijk ik buig voor zijn gevatheid en zijn brilliante mogelijkheid tot het beredeneren van een strategie. Het was slechts na een massieve nspanning van ons dat hij verloor
Whehe, je kan het gewoon niet velen dat jij, als Daeva, met het gebruik van Majesty, een Social challenge verliest van de meest sociaal gestoorde clan die er maar is in het spel, de Gangrel.

En je kan het niet velen dat de Ventrue en Gangrel samenspanden tegen die hoerige kut Daeva's om zo in ieder geval geen Princess of the City te krijgen i.p.v. een stoere Prince. Nu heet de Ventrue clan gewonnen, en die horen ook gewoon te leiden.

L'Amour menaçant:
pi_41444905
O MY GOD!

Ik was uit vanavond en ik had gewoon weer mega sjans met een enorm leuke jongen
Huh!?
pi_41445208
megasjans
Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
pi_41446188
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 23:38 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ik zou me zoooo gehandicapt voelen! Zo pats boem, auto weg en de eerste de beste gereformeerde Genemuidenaar die rijdt er een week later in...
! Ik heb 'm overgedragen aan een collega. Of oud-collega, moet ik inmiddels zeggen. .
quote:
Maarja, als je regelmatig een reis maakt met de trein van rond de drie uur, die je met de auto in een uurtje doet, dan ga je de trein vanzelf haten... Of wacht maar tot je weer voor de eerste keer in een coupe zit waar iemand anders een patat speciaal eet,
Het was maar voor één dagje. . En als het goed is, dan staat er maandag een auto voor mij klaar. .
quote:
Ben je naar het station gebracht??
Jah. . Ze zullen me missen, zei-ie nog. .
pi_41446218
Goeie morgen.
Heeft iemand nog Justin performance op VMA gezien hij was sexy zeg
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_41446227
quote:
Op zondag 3 september 2006 05:18 schreef Vlarp het volgende:
O MY GOD!

Ik was uit vanavond en ik had gewoon weer mega sjans met een enorm leuke jongen
Je zou toch thuis blijven?
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_41447181
.
  zondag 3 september 2006 @ 11:52:16 #60
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_41447274
Psjah wat is er allemaal toch veel over mij geroddeld in het vorige topic.

Ik doe niet zozeer aan dates, ik doe aan mini-meets, omdat als ik zeg "ga je mee uit" ik ook gewoon bedoel "ga je mee uit" en er geen achterlijke ondertoon van romantiek of lust in stop waardoor de boodschap verandert in "Ga je mee uit, want als het klikt dan kunnen we eventueel vriendje en vriendje worden of gewoon geslachtsgemeenschap hebben."

Mij krijg je echt niet zo makkelijk tussen de lakens.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_41447359
quote:
Op zondag 3 september 2006 11:52 schreef Kugari-Ken het volgende:

Ik doe niet zozeer aan dates, ik doe aan mini-meets, omdat als ik zeg "ga je mee uit" ik ook gewoon bedoel "ga je mee uit" en er geen achterlijke ondertoon van romantiek of lust in stop waardoor de boodschap verandert in "Ga je mee uit, want als het klikt dan kunnen we eventueel vriendje en vriendje worden of gewoon geslachtsgemeenschap hebben."

Het was geen geroddel. Was gewoon benieuwd en meer niet
pi_41447437
quote:
Op zondag 3 september 2006 10:55 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

! Ik heb 'm overgedragen aan een collega. Of oud-collega, moet ik inmiddels zeggen. .
[..]

Het was maar voor één dagje. . En als het goed is, dan staat er maandag een auto voor mij klaar. .
[..]

Jah. . Ze zullen me missen, zei-ie nog. .
Wat is er gebeurd?
Ben je ontslagen?
pi_41448410
quote:
Op zondag 3 september 2006 10:58 schreef samjustme het volgende:

[..]

Je zou toch thuis blijven?
Mja, dus?
Huh!?
pi_41448425
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:01 schreef samjustme het volgende:

[..]

Wat is er gebeurd?
Ben je ontslagen?
Nee joh. Nieuwe baan, dat is alles. .

Maar in mijn kleine saaie leventje waar nooit iets gebeurt is dat een Hele Belevenis. .
pi_41448441
quote:

Er moet gewoon weer eens een massale-meet komen, die eindigt in een massale orgie waar iedereen het met iedereen doet. Zijn we meteen verlost van al die roddels. .
pi_41448610
Vraagje aan welke kant mag je een oorbel hebben zonder dat mensen denken dat je homo bent
Ik weet het niet meer was het nou de linkerkant of de rechterkant
pi_41448730
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:52 schreef samjustme het volgende:
Vraagje aan welke kant mag je een oorbel hebben zonder dat mensen denken dat je homo bent
Ik weet het niet meer was het nou de linkerkant of de rechterkant
Uhh.. links toch?

Maar let uberhaupt iemand daar nog op? . Tegenwoordig ben je pas hip als je 17 oorbellen aan beide kanten hebt,..
Huh!?
pi_41448803
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:58 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Uhh.. links toch?

Maar let uberhaupt iemand daar nog op? . Tegenwoordig ben je pas hip als je 17 oorbellen aan beide kanten hebt,..
ik vind het aan beide kanten zo overdreven met die neppe David Beckham oorbellen. Een kant is voldoende, je moet nog steeds mannelijk uitzien
pi_41449236
quote:
Op zondag 3 september 2006 13:02 schreef samjustme het volgende:

[..]

ik vind het aan beide kanten zo overdreven met die neppe David Beckham oorbellen. Een kant is voldoende, je moet nog steeds mannelijk uitzien
Ik zou 'm zelf links doen
Huh!?
pi_41449272
quote:
Op zondag 3 september 2006 13:20 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ik zou 'm zelf links doen
Als ik hem links doen dan ben ik geen homo toch?
Ik wou hem ook links laten doen
pi_41449284
En vertel eens over de leuke gozer die je hebt ontmoet
pi_41449376
quote:
Op zondag 3 september 2006 13:21 schreef samjustme het volgende:

[..]

Ik heb dus geen idee.. volgens mij "horen" homo's rechts een oorbel te dragen. Maar ik ben echt niet bekend met al die stille hints van vroeger .
Huh!?
pi_41449386
quote:
Op zondag 3 september 2006 13:22 schreef samjustme het volgende:
En vertel eens over de leuke gozer die je hebt ontmoet
Die was achteraf niet zo leuk
Huh!?
pi_41449455
quote:
Op zondag 3 september 2006 13:26 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Die was achteraf niet zo leuk
HAHA hoezo
pi_41449782
quote:
Op zondag 3 september 2006 13:29 schreef samjustme het volgende:

[..]

HAHA hoezo
't is totaal mijn type jongen niet zegmaar.
Huh!?
pi_41449829
quote:
Op zondag 3 september 2006 13:45 schreef Vlarp het volgende:

[..]

't is totaal mijn type jongen niet zegmaar.
Je moet wat water bij de wijn doen.
Ik val op Justin Timberlake look-a-likes maar dat betekent dat ik ze kan krijgen
  zondag 3 september 2006 @ 13:57:25 #77
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_41450057
Kolere wat een k-weer ... en ik moet zometeen 3x optreden ..... buiten
L'Amour menaçant:
  zondag 3 september 2006 @ 13:59:04 #78
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_41450087
quote:

You're a slutty Daeva honey, admit it!
L'Amour menaçant:
  zondag 3 september 2006 @ 13:59:36 #79
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_41450098
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:44 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Er moet gewoon weer eens een massale-meet komen, die eindigt in een massale orgie waar iedereen het met iedereen doet. Zijn we meteen verlost van al die roddels. .
Weer eens?
L'Amour menaçant:
  zondag 3 september 2006 @ 14:00:36 #80
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_41450124
quote:
Op zondag 3 september 2006 13:21 schreef samjustme het volgende:

[..]

Mijn god .... dat daar nog over nágedacht wordt sneu
L'Amour menaçant:
pi_41450232
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:00 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Mijn god .... dat daar nog over nágedacht wordt sneu
Waar is je Angel outfit gebleven?
Sorry maar niet iedereen wil zich profileren als een nicht
  zondag 3 september 2006 @ 14:05:45 #82
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_41450250
Sommigen willen het inderdaad ontkennen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_41450305
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Sommigen willen het inderdaad ontkennen.
Niet ontkennen ik wil gewoon dat iedereen denkt dat ik een hetero ben that's all
pi_41450306
quote:
Op zondag 3 september 2006 13:47 schreef samjustme het volgende:

[..]

Je moet wat water bij de wijn doen.
Ik val op Justin Timberlake look-a-likes maar dat betekent dat ik ze kan krijgen
Like duh! Maar dit voldoet gewoon echt niet aan de norm zegmaar
Huh!?
pi_41450342
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:08 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Like duh! Maar dit voldoet gewoon echt niet aan de norm zegmaar
Je bent kieskeurig. Waar ben je uitgeweest Rotterdam of Amsterdam>
  zondag 3 september 2006 @ 14:10:45 #86
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_41450367
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:05 schreef samjustme het volgende:

[..]

Waar is je Angel outfit gebleven?
Die hangt in de schuur aangezien die alleen voor Carnaval was
quote:
Sorry maar niet iedereen wil zich profileren als een nicht
Nee. En dat doe ik dan ook niet. Zeker niet op m'n werk of in de stad of op "normale plekken" in het openbaar. Maar jij bent wel ERG panisch aan het verstoppen dat je d'r een bent. En dan die opmerking in S&W "Weet je wat dat je voor homo's poseert?" Lieve schat... they don;t give a damn! JIJ bent degene die het zo moeilijk heeft met homo's.

Best sneu. EN dan bedoel ik niet dat je een triest figuur bent. Maar volgens mij ziyt jij wel HEEL erg in de knoop met je geaardheid. Als je dan zo bang bent dat iemand weet dat je homo bent zou ik ook ff je internet history wissen. Stel je voor dat iemand op je FOK kijkt

L'Amour menaçant:
pi_41450383
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:08 schreef samjustme het volgende:

[..]

Niet ontkennen ik wil gewoon dat iedereen denkt dat ik een hetero ben that's all
Wat is het verschil?
Huh!?
pi_41450457
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:09 schreef samjustme het volgende:

[..]

Je bent kieskeurig. Waar ben je uitgeweest Rotterdam of Amsterdam>
Kieskeurig?

Ik ga toch geen relatie aan met iemand waarvan ik gewoon nu al weet dat ik er echt geen relatie mee kan hebben??
Huh!?
pi_41450483
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Die hangt in de schuur aangezien die alleen voor Carnaval was
[..]

Nee. En dat doe ik dan ook niet. Zeker niet op m'n werk of in de stad of op "normale plekken" in het openbaar. Maar jij bent wel ERG panisch aan het verstoppen dat je d'r een bent. En dan die opmerking in S&W "Weet je wat dat je voor homo's poseert?" Lieve schat... they don;t give a damn! JIJ bent degene die het zo moeilijk heeft met homo's.

Best sneu. EN dan bedoel ik niet dat je een triest figuur bent. Maar volgens mij ziyt jij wel HEEL erg in de knoop met je geaardheid. Als je dan zo bang bent dat iemand weet dat je homo bent zou ik ook ff je internet history wissen. Stel je voor dat iemand op je FOK kijkt

Je bent wel hard zeg. Ik heb het helemaal niet moeilijk met homo's ik ben dol op ze. Ik wil gewoon geen gezeik en ik vind dat het prive is en dat het alleen maar mij aangaat.
pi_41450508
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:15 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Kieskeurig?

Ik ga toch geen relatie aan met iemand waarvan ik gewoon nu al weet dat ik er echt geen relatie mee kan hebben??
je bent maar 1 keer met hem uitgeweest of zo, je moet wel iemand iets langer kennen voordat je weet of het iets wordt
pi_41450525
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:16 schreef samjustme het volgende:

[..]

Je bent wel hard zeg. Ik heb het helemaal niet moeilijk met homo's ik ben dol op ze. Ik wil gewoon geen gezeik en ik vind dat het prive is en dat het alleen maar mij aangaat.
Je wilt wel ooit een vriend? Ga je die ook verbergen dan?
Huh!?
pi_41450541
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:17 schreef samjustme het volgende:

[..]

je bent maar 1 keer met hem uitgeweest of zo, je moet wel iemand iets langer kennen voordat je weet of het iets wordt
Nee hoor.. ik kan na een avond babbelen, beetje zoenen en klef doen met iemand in de kroeg echt wel bepalen of het wat wordt of niet..
Huh!?
pi_41450590
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:18 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Je wilt wel ooit een vriend? Ga je die ook verbergen dan?
Alleen als mensen aan me zouden vragen of ik homo was oke dan zou ik ja zeggen, maar anders niet.
En nee ik zou een vriend niet verbergen
pi_41450606
Goedenmiddag!
pi_41450615
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:21 schreef samjustme het volgende:

[..]

Alleen als mensen aan me zouden vragen of ik homo was oke dan zou ik ja zeggen, maar anders niet.
En nee ik zou een vriend niet verbergen
Maar je zou op straat met 'm ver uit elkaar lopen? Stel je voor dat ze zien dat jullie een homostelletje zijn...
Huh!?
  zondag 3 september 2006 @ 14:22:52 #96
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_41450633
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:16 schreef samjustme het volgende:

[..]

Je bent wel hard zeg.
Klopt.
quote:
Ik heb het helemaal niet moeilijk met homo's ik ben dol op ze.
Maar toch "waarschuw" je mensen er voor omdat je denkt dat ze het er moeilijk mee zullen hebben....
quote:
Ik wil gewoon geen gezeik en ik vind dat het prive is en dat het alleen maar mij aangaat.
Klopt. Het is privé. maar als je in een homo topic gaat vragen hoe je er het minst homo uitziet dan kun je verwachten dat je gezeik krijgt Naast de hetero wereld die zich o zo stoort aan homo's is er ook een homo wereld, jawel, en die kan zich ook storen
L'Amour menaçant:
  zondag 3 september 2006 @ 14:23:26 #97
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_41450644
Ik ga optreden ... o fuck.
L'Amour menaçant:
pi_41450652
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:22 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Maar je zou op straat met 'm ver uit elkaar lopen? Stel je voor dat ze zien dat jullie een homostelletje zijn...
Helemaal niet
pi_41450660
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:23 schreef Ang3l het volgende:
Succes
  zondag 3 september 2006 @ 14:24:05 #100
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_41450667
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:23 schreef Ang3l het volgende:
Succes en nog belangrijker, veel plezier .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')