Whehe, je kan het gewoon niet velen dat jij, als Daeva, met het gebruik van Majesty, een Social challenge verliest van de meest sociaal gestoorde clan die er maar is in het spel, de Gangrel.quote:Op zondag 3 september 2006 02:33 schreef Ang3l het volgende:
Maar dat komt niet omdat hij geen ongelofelijk scherpe geest heeft. Waarlijk ik buig voor zijn gevatheid en zijn brilliante mogelijkheid tot het beredeneren van een strategie. Het was slechts na een massieve nspanning van ons dat hij verloor
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zou me zoooo gehandicapt voelen! Zo pats boem, auto weg en de eerste de beste gereformeerde Genemuidenaar die rijdt er een week later in...![]()
Het was maar voor één dagje.quote:Maarja, als je regelmatig een reis maakt met de trein van rond de drie uur, die je met de auto in een uurtje doet, dan ga je de trein vanzelf haten...Of wacht maar tot je weer voor de eerste keer in een coupe zit waar iemand anders een patat speciaal eet,
Jah.quote:Ben je naar het station gebracht??
Je zou toch thuis blijven?quote:Op zondag 3 september 2006 05:18 schreef Vlarp het volgende:
O MY GOD!
Ik was uit vanavond en ik had gewoon weer mega sjans met een enorm leuke jongen
Het was geen geroddel. Was gewoon benieuwd en meer nietquote:Op zondag 3 september 2006 11:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
Psjah wat is er allemaal toch veel over mij geroddeld in het vorige topic.
Ik doe niet zozeer aan dates, ik doe aan mini-meets, omdat als ik zeg "ga je mee uit" ik ook gewoon bedoel "ga je mee uit" en er geen achterlijke ondertoon van romantiek of lust in stop waardoor de boodschap verandert in "Ga je mee uit, want als het klikt dan kunnen we eventueel vriendje en vriendje worden of gewoon geslachtsgemeenschap hebben."
Mij krijg je echt niet zo makkelijk tussen de lakens.
Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 3 september 2006 10:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]! Ik heb 'm overgedragen aan een collega. Of oud-collega, moet ik inmiddels zeggen.
.
[..]
Het was maar voor één dagje.. En als het goed is, dan staat er maandag een auto voor mij klaar.
.
[..]
Jah.. Ze zullen me missen, zei-ie nog.
.
Nee joh. Nieuwe baan, dat is alles.quote:Op zondag 3 september 2006 12:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd?
Ben je ontslagen?
Er moet gewoon weer eens een massale-meet komen, die eindigt in een massale orgie waar iedereen het met iedereen doet. Zijn we meteen verlost van al die roddels.quote:Op zondag 3 september 2006 11:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik doe niet zozeer aan dates, ik doe aan mini-meets, omdat als ik zeg "ga je mee uit" ik ook gewoon bedoel "ga je mee uit" en er geen achterlijke ondertoon van romantiek of lust in stop waardoor de boodschap verandert in "Ga je mee uit, want als het klikt dan kunnen we eventueel vriendje en vriendje worden of gewoon geslachtsgemeenschap hebben."
Uhh.. links toch?quote:Op zondag 3 september 2006 12:52 schreef samjustme het volgende:
Vraagje aan welke kant mag je een oorbel hebben zonder dat mensen denken dat je homo bent
Ik weet het niet meer was het nou de linkerkant of de rechterkant
ik vind het aan beide kanten zo overdreven met die neppe David Beckham oorbellen. Een kant is voldoende, je moet nog steeds mannelijk uitzienquote:Op zondag 3 september 2006 12:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhh.. links toch?
Maar let uberhaupt iemand daar nog op?. Tegenwoordig ben je pas hip als je 17 oorbellen aan beide kanten hebt,..
Ik zou 'm zelf links doenquote:Op zondag 3 september 2006 13:02 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik vind het aan beide kanten zo overdreven met die neppe David Beckham oorbellen. Een kant is voldoende, je moet nog steeds mannelijk uitzien
Als ik hem links doen dan ben ik geen homo toch?quote:
Ik heb dus geen idee.. volgens mij "horen" homo's rechts een oorbel te dragen. Maar ik ben echt niet bekend met al die stille hints van vroegerquote:Op zondag 3 september 2006 13:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als ik hem links doen dan ben ik geen homo toch?
Ik wou hem ook links laten doen
Die was achteraf niet zo leukquote:Op zondag 3 september 2006 13:22 schreef samjustme het volgende:
En vertel eens over de leuke gozer die je hebt ontmoet
HAHA hoezoquote:
Je moet wat water bij de wijn doen.quote:Op zondag 3 september 2006 13:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is totaal mijn type jongen niet zegmaar.
You're a slutty Daeva honey, admit it!quote:Op zondag 3 september 2006 11:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
Weer eens?quote:Op zondag 3 september 2006 12:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Er moet gewoon weer eens een massale-meet komen, die eindigt in een massale orgie waar iedereen het met iedereen doet. Zijn we meteen verlost van al die roddels..
Mijn god ....quote:Op zondag 3 september 2006 13:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als ik hem links doen dan ben ik geen homo toch?
Ik wou hem ook links laten doen
Waar is je Angel outfit gebleven?quote:Op zondag 3 september 2006 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn god ....dat daar nog over nágedacht wordt
sneu
Niet ontkennen ik wil gewoon dat iedereen denkt dat ik een hetero ben that's allquote:Op zondag 3 september 2006 14:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Sommigen willen het inderdaad ontkennen.
Like duh! Maar dit voldoet gewoon echt niet aan de norm zegmaarquote:Op zondag 3 september 2006 13:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je moet wat water bij de wijn doen.
Ik val op Justin Timberlake look-a-likes maar dat betekent dat ik ze kan krijgen
Je bent kieskeurig. Waar ben je uitgeweest Rotterdam of Amsterdam>quote:Op zondag 3 september 2006 14:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Like duh! Maar dit voldoet gewoon echt niet aan de norm zegmaar
Die hangt in de schuur aangezien die alleen voor Carnaval wasquote:Op zondag 3 september 2006 14:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Waar is je Angel outfit gebleven?
Nee. En dat doe ik dan ook niet. Zeker niet op m'n werk of in de stad of op "normale plekken" in het openbaar. Maar jij bent wel ERG panisch aan het verstoppen dat je d'r een bent. En dan die opmerking in S&W "Weet je wat dat je voor homo's poseert?" Lieve schat... they don;t give a damn! JIJ bent degene die het zo moeilijk heeft met homo's.quote:Sorry maar niet iedereen wil zich profileren als een nicht
Wat is het verschil?quote:Op zondag 3 september 2006 14:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
Niet ontkennen ik wil gewoon dat iedereen denkt dat ik een hetero ben that's all
Kieskeurig?quote:Op zondag 3 september 2006 14:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je bent kieskeurig. Waar ben je uitgeweest Rotterdam of Amsterdam>
Je bent wel hard zeg. Ik heb het helemaal niet moeilijk met homo's ik ben dol op ze. Ik wil gewoon geen gezeik en ik vind dat het prive is en dat het alleen maar mij aangaat.quote:Op zondag 3 september 2006 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die hangt in de schuur aangezien die alleen voor Carnaval was
[..]
Nee. En dat doe ik dan ook niet. Zeker niet op m'n werk of in de stad of op "normale plekken" in het openbaar. Maar jij bent wel ERG panisch aan het verstoppen dat je d'r een bent. En dan die opmerking in S&W "Weet je wat dat je voor homo's poseert?" Lieve schat... they don;t give a damn! JIJ bent degene die het zo moeilijk heeft met homo's.
Best sneu. EN dan bedoel ik niet dat je een triest figuur bent. Maar volgens mij ziyt jij wel HEEL erg in de knoop met je geaardheid. Als je dan zo bang bent dat iemand weet dat je homo bent zou ik ook ff je internet history wissen. Stel je voor dat iemand op je FOK kijkt
je bent maar 1 keer met hem uitgeweest of zo, je moet wel iemand iets langer kennen voordat je weet of het iets wordtquote:Op zondag 3 september 2006 14:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kieskeurig?
Ik ga toch geen relatie aan met iemand waarvan ik gewoon nu al weet dat ik er echt geen relatie mee kan hebben??
Je wilt wel ooit een vriend? Ga je die ook verbergen dan?quote:Op zondag 3 september 2006 14:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je bent wel hard zeg. Ik heb het helemaal niet moeilijk met homo's ik ben dol op ze. Ik wil gewoon geen gezeik en ik vind dat het prive is en dat het alleen maar mij aangaat.
Nee hoor.. ik kan na een avond babbelen, beetje zoenen en klef doen met iemand in de kroeg echt wel bepalen of het wat wordt of niet..quote:Op zondag 3 september 2006 14:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
je bent maar 1 keer met hem uitgeweest of zo, je moet wel iemand iets langer kennen voordat je weet of het iets wordt
Alleen als mensen aan me zouden vragen of ik homo was oke dan zou ik ja zeggen, maar anders niet.quote:Op zondag 3 september 2006 14:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je wilt wel ooit een vriend? Ga je die ook verbergen dan?
Maar je zou op straat met 'm ver uit elkaar lopen? Stel je voor dat ze zien dat jullie een homostelletje zijn...quote:Op zondag 3 september 2006 14:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Alleen als mensen aan me zouden vragen of ik homo was oke dan zou ik ja zeggen, maar anders niet.
En nee ik zou een vriend niet verbergen
Klopt.quote:
Maar toch "waarschuw" je mensen er voor omdat je denkt dat ze het er moeilijk mee zullen hebben....quote:Ik heb het helemaal niet moeilijk met homo's ik ben dol op ze.
Klopt. Het is privé. maar als je in een homo topic gaat vragen hoe je er het minst homo uitziet dan kun je verwachten dat je gezeik krijgtquote:Ik wil gewoon geen gezeik en ik vind dat het prive is en dat het alleen maar mij aangaat.
Helemaal nietquote:Op zondag 3 september 2006 14:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar je zou op straat met 'm ver uit elkaar lopen? Stel je voor dat ze zien dat jullie een homostelletje zijn...
Succesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |