Was mooi jaquote:Op zondag 3 september 2006 22:59 schreef kevin6188 het volgende:
Wat een kippenvel-moment, die schreeuwende commentator na die eerste goal van Litmanen!![]()
Dat kon niet eens.quote:Op zondag 3 september 2006 23:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
Snijder had een begrafenis , daarom heeft ie zich afgemeld volgens Hugo Borst
Klopt, op dezelfde dag als Kopenhagen dus lijkt me vreemd als gisteren pas de begravenis was.quote:Op zondag 3 september 2006 23:34 schreef kevin6188 het volgende:
Er was wel een familielid van Sneijder overleden heb ik na NAC-uit gelezen, zijn oom ofzo.
begrafenis.quote:Op zondag 3 september 2006 23:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klopt, op dezelfde dag als Kopenhagen dus lijkt me vreemd als gisteren pas de begravenis was.
quote:Oud-Ajacied Wamberto heeft een nieuwe club gevonden. De Braziliaanse aanvaller tekende een éénjarig contract bij het Belgische Bergen, waar hij ook al in het seizoen 2003/2004 actief voor was. Vorig seizoen kwam de kleine aanvaller nog in actie voor Standard Luik, maar mocht daar transfervrij vertrekken nadat zijn contract niet werd verlengt. In Luik kwam hij in 28 officiële wedstrijden slechts tot één doelpunt.
quote:Angelos Charisteas heeft tegenover het Algemeen Dagblad laten weten dat hij de felle reactie van de Feyenoord-aanhang heeft gelezen.
Charisteas: "Ik heb de heftige reacties gelezen. Het enige dat ik kan doen, is aan het werk gaan. Feyenoord heeft een moeilijke start van het seizoen doorgemaakt. De fans zijn boos omdat de twee topscorers zijn weggegaan, Kuyt én Kalou. Dat begrijp ik. Ik zal een deel moeten opvangen. Dat is mijn taak. Daarom ben ik niet van plan de komende tijd op alles te reageren. Ik zal ook niet veel zeggen in de media. Eerst voetballen," aldus de aanvaller, die overkwam van rivaal Ajax.
zekerquote:Op maandag 4 september 2006 09:33 schreef piertje2 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QWV0KcXDwlY
ook een mooi flimpje
Het duurt evenquote:Op maandag 4 september 2006 10:22 schreef jna het volgende:
Ja hoor, Sneijder z'n vrouw heeft een zoon uitgepoept![]()
Eindelijk![]()
Kan die nu lekker ballen.quote:Op maandag 4 september 2006 10:22 schreef jna het volgende:
Ja hoor, Sneijder z'n vrouw heeft een zoon uitgepoept![]()
Eindelijk![]()
Jessey dus. Hopenlijk is hij ook tweebenigquote:Sneijder vader van een zoon
Ajacied Wesley Sneijder is vader geworden van een zoon.De baby is in de nacht van zondag op maandag geboren in het ziekenhuis en heet Jessey.
Moeder en kind maken het goed.Ze mogen allebei maandagmiddag naar huis.Met het oog op de aanstaande geboorte meldde Sneijder zich vorige week af voor het Nederlands elftal.Zonder hem won Oranje zaterdag het EK-kwalificatieduel tegen Luxemburg nipt met 1-0.
Komende woensdag tegen Wit-Rusland is Sneijder wel weer van de partij.
RTL NIEUWS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |