Ik vind ze ook niet zo daverend.. Maar goed smaken verschillen.quote:Op zondag 19 november 2006 22:05 schreef Setambre het volgende:
Dan kan je niet over het hoofd zien hoe duur en smaakloos het is
Het heet ook niet voor niets pimp hier met je schoenen.quote:Op zondag 19 november 2006 22:05 schreef Setambre het volgende:
Dan kan je niet over het hoofd zien hoe duur en smaakloos het is
Zulks een lelijke schoenenquote:Op zondag 19 november 2006 20:19 schreef Fashion4life het volgende:
Vandaag deze schoenen(gympen) gekocht..
Merk GUCCI
[afbeelding]
Grtz.Niels.
Mooie stappers!quote:Op maandag 20 november 2006 20:26 schreef K-mail het volgende:
[afbeelding]
Vanzelfsprekend word ik afgefakkeld in PUB, en wellicht ook door mn eigen vrienden, maar dit is toch echt mijn smaak... Het zijn overigens Suede Bommels.
quote:Op zondag 19 november 2006 20:19 schreef Fashion4life het volgende:
Merk GUCCI
[afbeelding]
Grtz.Niels.
Bij Groen schoenen hier in Nieuwerkerk a/d Ijssel. Ze hebben nu verbouwingsuitverkoop dus alles gaat met ongeveer 30 euro korting weg. Deze kostte 170, dus eerst 200.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:05 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Mooie stappers!
Wat kosten ze en waar heb je ze vandaan?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:00 schreef haaahaha het volgende:
Deze shoes, zijn die ook ergens online te bestellen?
[afbeelding]
Welk merk zei je?quote:Op zondag 19 november 2006 20:19 schreef Fashion4life het volgende:
Merk GUCCI
[afbeelding]
Grtz.Niels.
Ja lul ik weet ook wel dat ze merkloos zijn, moet je daarom zo'n denigrerende smiley erbij posten?quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:07 schreef Casparovvv het volgende:
[..]Merkloze variant op Bikkembergs, waarschijnlijk wel te krijgen bij de lokale schoenenreus, of met wat geluk bij de scapino.
Thnx, bij de Men at Work bij de piazza, eindhoven; Fred Perry's zijn 't trouwensquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:25 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die zijn mooi zeg. Waar heb je die gekocht?
Dat het fred perry's zijn dat had ik al gezienquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:52 schreef beschuit het volgende:
[..]
Thnx, bij de Men at Work bij de piazza, eindhoven; Fred Perry's zijn 't trouwens
Wat ik ermee wilde zeggen is dat ik niet verwacht dat ze op internet te bestellen zijn.quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:14 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ja lul ik weet ook wel dat ze merkloos zijn, moet je daarom zo'n denigrerende smiley erbij posten?
Ah okay, zo kwam het even niet over.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:56 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wat ik ermee wilde zeggen is dat ik niet verwacht dat ze op internet te bestellen zijn.
Ik wil ook nog zoiets hebben.quote:Op maandag 20 november 2006 20:26 schreef K-mail het volgende:
[afbeelding]
Vanzelfsprekend word ik afgefakkeld in PUB, en wellicht ook door mn eigen vrienden, maar dit is toch echt mijn smaak... Het zijn overigens Suede Bommels.
Laat mij ze lekker zo dragenquote:Op maandag 27 november 2006 17:28 schreef BrauN het volgende:
Dude, doe je broek normaal.
Dit is echt wannabee-stylo-pauperstyle man.
Nee! Ik ga nu direct de modepolitie bellen!quote:
Dat lijkt me nou niks, tweedehandse schoenen..quote:Op woensdag 29 november 2006 19:35 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Tweedehands Gabors. Met een klein hakje van 5cm.
subtiel hoor roelquote:Op woensdag 29 november 2006 22:11 schreef gateh het volgende:
en een soort van dubbelfoto:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:09 schreef DJ-Maurits het volgende:
Een nieuw setje wholecuts...
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:09 schreef DJ-Maurits het volgende:
Een nieuw setje wholecuts...
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 november 2006 14:07 schreef Little_Acorn het volgende:
Vrijdag binnen gekregen!
[afbeelding]
als ze nog netjes zijn, heb ik daar totaal geen probleem mee. ik koop/verkoop zelf ook vaak schoenen tweedehandsquote:Op woensdag 29 november 2006 21:15 schreef parselmouth het volgende:
Ach, voel je niks van. Schoenen in schoenenwinkels worden ook gepast door andere mensen, dus dan zitten ze er misschien ook in met vieze stinkvoeten. Doe je niks aan!
Afgezien van het feit dat die Vans natuurlijk gewoon blije schoenen zijn vind ik ze ook wel erg vies voor nieuwe schoenen. Of is dat te rechtvaardigen door maar te zeggen dat het 'vintage' is?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:11 schreef gateh het volgende:
en een soort van dubbelfoto:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |