quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:39 schreef atmosphere1 het volgende:[..]
Je komt met een hele reeks argumenten om het verhaal van Jones onderuit te halen ,dat wekt bij mij de INDRUK dat je denkt dat ik Jones geloof , niet zo vreemd toch?
Ja vreemd dat je die indruk hebt omdat je post ging over hoe patriotisch Amerika tegen het verhaal van Jones aan zou kijken, niet hoe je er zelf tegenaan kijkt. Dit is een discussieforum dus als je iets plaatst kan je reacties daarop verwachten als je mijn reactie verkeerd hebt opgevat zou ik je adviseren hem nogmaals te lezen. Jij komt met een argument waarom mensen het verhaal van Jones nooit zouden willen geloven (patriotisme) ik reageer daarop met de echte redenen waarom mensen het verhaal nooit willen geloven en onderbouw dat met argumenten. Maar hoe sta je zelf dan tegenover het verhaal van Jones daar ben ik nu wel benieuwd naar
![]()
quote:
Zelfs de leider van het land gaf duidelijk aan dat men gestoorde conspiracy theories niet moest tolereren , letterlijk !! De woede en emotie onder het Amerikaanse volk leidde tot intolerantie jegens mensen die met alternatieve theoriën aankwamen, dat lijkt me toch wel duidelijk,.
Bush roept wel meer dingen waar z'n bevolking niet achter staat dat heb ik wel gemerkt toen ik dit jaar in de VS was( zie ook:
http://www.youtube.com/watch?v=guhkhTIsdQI ![]()
). Mag Bush dit niet roepen dan? Kijk naar Loose Change, een sterk staaltje van bijna alleen maar disinformatie, er zitten 648 fouten in die docu, bijna alles wat ze aanstippen doen ze op een foute manier met zogenaamde feiten die allang weerlegd zijn en compleet uit de lucht gegrepen theoriën die ze niet kunnen onderbouwen. Moeten we dat dan maar tollereren?
Mogen andere mensen geen mening hebben over de theoriën? woede en emotie is niet gelijk patriotisme dat is met passie een mening verdedigen. Kijk hoe intolerant en boos er hier soms gereageerd wordt als je wel denkt dat het gewoon een aanslag van Al Quada terroristen was. Dat is toch precies hetzelfde?
Er zit toch ook wel een behoorlijk verschil tussen alternatieve en gestoorde theoriën. Sommige theoriën zijn echt goed onderbouwd en het onderzoeken waard maar sommige zijn echt compleet gestoord en slaan echt totaal nergens op en zijn allang weerlegd maar worden toch constant nog opgerakeld. Hoe zou jij reageren als je voor je ogen een vliegtuig het pentagon in had zien vliegen en opeens gaan allemaal mensen beweren dat er er nooit een vliegtuig was? Daar mag je toch boos over worden of niet?
quote:
Zelfs de kritiek van SenatorDayton op NORAD tijdens de 9/11 commission hearing werd maar door één krant verslagen . Zijn kritiek op NORAD over het verstrekken van leugens en onjuiste informatie aan de 9/11 commission was geheel terecht weten we nu . Ook Dayton is voor gek verklaard !
Sinds de tapes kort geleden zijn vrijgegeven weten we dat het officiële verhaal op het punt van het functioneren van de betrokken overheidsdiensten(NORAD ,luchtverkeersleiding ,leger ) op die dag , compleet onjuist was .
Op dat punt is de officiële versie dus in ieder geval onderuit gegaan .
Inderdaad en dat is alleen maar goed dat deze dingen naar buiten komen maar was dit dan een gestoorde theorie die niet getollereerd mocht worden of gewoon een onderdeel van het gehele 9/11 verhaal wat niet zorgvuldig onderzocht is. Is dit bewijs dat een van de complot theoriën klopt? Nee, volgens mij bewijst dit alleen dat deze overheidsdiensten heel incompetent waren in hun functioneren die dag en hadden ze het beter gedaan had misschien deel van de aanslagen voorkomen konden worden. En dit bewijst dat ze geprobeerd hebben om hun falen te verdoezelen. Is het bewijs van medeplichtigheid, ik vind van niet.
[ Bericht 3% gewijzigd door mouzzer op 07-09-2006 00:16:58 ]