zeker van die mensen die een briefje met hun pincode erop bij hun pinpas latenquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:26 schreef Biancavia het volgende:
Hoe wist de inbreker de code van de pinpas?
Tja.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:27 schreef Esco het volgende:
Denk dat die erbij zat of tussen andere bankpapieren heeft gevonden. Ze gebruikt die pas bijna nooit, dus zal ze die code wel ergens bewaren anders vergeet ze het.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:33 schreef roedeledokie het volgende:
Of wil je gewoon opscheppen over je fantasie B&O???
quote:Die opm. was niet grappig!
Je bent te dom om vier nummertjes te bewaren?quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:42 schreef Esco het volgende:
Ik heb ook codes thuis liggen van pinpassen, zeer zeker niet erbij. Maarja, als je tijd genoeg hebt en je vindt het toevallig...
Wie zegt dat ik maar 1 pinpas en 1 pincode heb.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je bent te dom om vier nummertjes te bewaren?
Dan nog.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:45 schreef Esco het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik maar 1 pinpas en 1 pincode heb.
![]()
Special price 500 euroquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:50 schreef seto het volgende:
[..]
Heb je nog gouden kettingen in de aanbieding?
Fucking balen manquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:25 schreef Esco het volgende:
Gister ochtend tussen 10 en 14u bij mijn schoon ouders.
Hele hoop zooi meegenomen waaronder, B&O tv (boekenplankmodel +- 55cm), Beocenter met speakers van die hele grote zuilen, ook B&O (+- 170cm hoog), kluis, sieraden, pinpassen. Rekening is leegehaald in Soest en meneer is naar de Bart Smit aldaar geweest, kado van ¤ 120,- gekocht (gistermiddag, vrijdag 1-9-06). Mocht 1 van jullie iets aangeboden krijgen of weet ik veel wat, laat het even weten graag.
meer info volgt (eventueel)
Bedankt vast
![]()
![]()
![]()
Een overpriced merk met een walgelijk design en, eerlijk is eerlijk, een best aardige geluidskwaliteit.quote:
Daar hangen toch camera'squote:Op zaterdag 2 september 2006 14:02 schreef Trance_X het volgende:
Tja je hebt in ieder geval 1 aanknopingspunt en dat is de aankoop bij Bart Smit. Zou daar achter aan gaan en proberen achter gegevens te komen. Of anders met behulp van pliesie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |