zeker van die mensen die een briefje met hun pincode erop bij hun pinpas latenquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:26 schreef Biancavia het volgende:
Hoe wist de inbreker de code van de pinpas?
Tja.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:27 schreef Esco het volgende:
Denk dat die erbij zat of tussen andere bankpapieren heeft gevonden. Ze gebruikt die pas bijna nooit, dus zal ze die code wel ergens bewaren anders vergeet ze het.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:33 schreef roedeledokie het volgende:
Of wil je gewoon opscheppen over je fantasie B&O???
quote:Die opm. was niet grappig!
Je bent te dom om vier nummertjes te bewaren?quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:42 schreef Esco het volgende:
Ik heb ook codes thuis liggen van pinpassen, zeer zeker niet erbij. Maarja, als je tijd genoeg hebt en je vindt het toevallig...
Wie zegt dat ik maar 1 pinpas en 1 pincode heb.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je bent te dom om vier nummertjes te bewaren?
Dan nog.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:45 schreef Esco het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik maar 1 pinpas en 1 pincode heb.
![]()
Special price 500 euroquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:50 schreef seto het volgende:
[..]
Heb je nog gouden kettingen in de aanbieding?
Fucking balen manquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:25 schreef Esco het volgende:
Gister ochtend tussen 10 en 14u bij mijn schoon ouders.
Hele hoop zooi meegenomen waaronder, B&O tv (boekenplankmodel +- 55cm), Beocenter met speakers van die hele grote zuilen, ook B&O (+- 170cm hoog), kluis, sieraden, pinpassen. Rekening is leegehaald in Soest en meneer is naar de Bart Smit aldaar geweest, kado van ¤ 120,- gekocht (gistermiddag, vrijdag 1-9-06). Mocht 1 van jullie iets aangeboden krijgen of weet ik veel wat, laat het even weten graag.
meer info volgt (eventueel)
Bedankt vast
![]()
![]()
![]()
Een overpriced merk met een walgelijk design en, eerlijk is eerlijk, een best aardige geluidskwaliteit.quote:
Daar hangen toch camera'squote:Op zaterdag 2 september 2006 14:02 schreef Trance_X het volgende:
Tja je hebt in ieder geval 1 aanknopingspunt en dat is de aankoop bij Bart Smit. Zou daar achter aan gaan en proberen achter gegevens te komen. Of anders met behulp van pliesie.
Bang en Olufsen ofzoietsquote:
Ze zijn misschien te goedgelovig, maar niet idioot... Dat zijn alleen die inbrekers. Gelukkig is het mij nog niet overkomen, het lijkt me zo'n eng idee als er iemand in je huis heeft lopen snuffelen.. Ik hoop voor je schoonouders dat de spullen op de een of andere manier terecht komen!quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:35 schreef veldmuis het volgende:
JA GODVER BEWAAR DIE CODE DAN NIET BIJ DE PAS!!!
Idioten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |