In Hilversum is er echt haast niks leuks in het centrumquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:51 schreef mirannie het volgende:
Vind Amsterdam niet zo geweldig hoor. Ik ga veel liever naar Utrecht eigenlijk. En anders gewoon in mijn eigen stadje (Hilversum), alles lekker dicht bij elkaar. Buiten Nederland vind ik Barcelona super, en uiteraard de grotere steden in Italie.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:25 schreef Domenica het volgende:
Utrecht
Ik vind Den Haag juist wel!quote:Op zondag 3 september 2006 10:41 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Den Haag iig niet, helaas...![]()
Utrecht, Haarlem en Nijmegen zijn zeer goed te doen![]()
Leeuwarden??? Das toch niet zo bijzonder winkelenquote:Op zondag 3 september 2006 11:03 schreef Ikiskoel het volgende:
Leiden
Leeuwarden
Arnhem
Alkmaar
Groningen
Haarlem
Zelfde geld voor Leiden als je het mij vraagt.quote:Op zondag 3 september 2006 11:06 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Leeuwarden??? Das toch niet zo bijzonder winkelen![]()
Daar heb je iid een goed puntquote:Op zondag 3 september 2006 12:01 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Zelfde geld voor Leiden als je het mij vraagt.
Neeee Den Haag is echt kut. Maar misschien komt dat omdat ik er woonquote:Op zondag 3 september 2006 10:45 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik vind Den Haag juist wel!
Trouwens, is een tijd geleden ook een topic reeks over geweest meen ik.
Ik woon er ook en vindt het ook niks. Hierbij is het dus proefondervindelijk bewezen: winkelen in Den Haag zuigt enigzinsquote:Op zondag 3 september 2006 12:24 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Neeee Den Haag is echt kut. Maar misschien komt dat omdat ik er woon
Ik woon er ook en vind het wel okequote:Op zondag 3 september 2006 12:35 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Ik woon er ook en vindt het ook niks. Hierbij is het dus proefondervindelijk bewezen: winkelen in Den Haag zuigt enigzins
Antwerpenquote:Op zondag 3 september 2006 13:59 schreef Knoekie het volgende:
Maastricht
Enschede
Amersfoort
Den Haag
Rotterdam vind ik dan weer niks.
Buitenland:
Antwerpen
Las Palmas
Heb er gestudeerd (ok, is al weer even geleden...) maar vond het ook niks. Maar ja, was sowieso niet erg gecharmeerd van Den Haag...quote:Op zondag 3 september 2006 12:24 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Neeee Den Haag is echt kut. Maar misschien komt dat omdat ik er woon
Hey, niet tever gaan hequote:Op zondag 3 september 2006 14:35 schreef mirannie het volgende:
Heb er gestudeerd (ok, is al weer even geleden...) maar vond het ook niks. Maar ja, was sowieso niet erg gecharmeerd van Den Haag...
TS is een man en vraagt om herenmode in het algemeen.quote:Op zondag 3 september 2006 14:25 schreef denimfanatism het volgende:
winkelen voor wat? broeken, hemden, rokjes? merkkleding / 2e handse onderbroeken? dat zal toch ook wel verschil opleveren.
ik ga akkoord met Maastricht.. voor leuke merkkleding;)
Niks mis met een leuke kiltquote:Op zondag 3 september 2006 16:13 schreef baskick het volgende:
[..]
TS is een man en vraagt om herenmode in het algemeen.
"Een dagje winkelen in Amersfoort is gegarandeerd een dag vol vermaak!"quote:Op zondag 3 september 2006 16:41 schreef wendywendy het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan om in Amersfoort te gaan winkelen?
Pfffhahaha ophouden! Leeuwarden is echt niets om kleren te kopen, ik woon er al een tijd maar heb eigenlijk nooit m'n kleren hier gekocht.quote:Op zondag 3 september 2006 11:03 schreef Ikiskoel het volgende:
Leiden
Leeuwarden
Arnhem
Alkmaar
Groningen
Haarlem
eensch en wat mij betreft is Groningen wat kleding betreft een 1:1 kopie van Leeuwarden, mischien één of twee extra winkels.quote:Op zondag 3 september 2006 17:19 schreef UnrealMarc het volgende:
[..]
Pfffhahaha ophouden! Leeuwarden is echt niets om kleren te kopen, ik woon er al een tijd maar heb eigenlijk nooit m'n kleren hier gekocht.
wat voor kleding dan, en is het goedkoper de moeite om er heen te rijden ?quote:Op zondag 3 september 2006 17:33 schreef remlof het volgende:
Vorig weekend in Antwerpen geweest om te shoppen, erg leuk en ook nog eens goedkoper dan NL!
Hehe, je kan het kut vinden, maar je vindt er hele leuke kleren! Kennelijk heb je nog niet goed genoeg rond gekekenquote:Op zondag 3 september 2006 17:19 schreef UnrealMarc het volgende:
[..]
Pfffhahaha ophouden! Leeuwarden is echt niets om kleren te kopen, ik woon er al een tijd maar heb eigenlijk nooit m'n kleren hier gekocht.
Je koopt waarschijnlijk geen mannenkledingquote:Op zondag 3 september 2006 18:54 schreef Ikiskoel het volgende:
Hehe, je kan het kut vinden, maar je vindt er hele leuke kleren! Kennelijk heb je nog niet goed genoeg rond gekeken![]()
Naja. Het is wel gezellig, maar veel van hetzelfde en het is maar 1 lange saaie straat eigenlijk.quote:Op zondag 3 september 2006 17:00 schreef Sylv3r het volgende:
[..]
"Een dagje winkelen in Amersfoort is gegarandeerd een dag vol vermaak!"
Vind je Amersfoort niet gezellig?
quote:Maastricht
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:41 schreef Stansfield het volgende:
Amsterdam by far. Behalve alle standaard winkels die je overal ziet hebben ze daar ook gewoon relaxte specialere winkels. Patta, 2PR, 75, Spoiled en alle flagshipstores van de bekendere merken.
Wat is er mis met patta, dat is nou echt een winkel met een assortiment dat je echt helemaal nergens in nederland vindt.quote:
quote:Op zondag 3 september 2006 13:56 schreef Katinkat het volgende:
Niet naast de deur; Florence.
Exact, maar om dat nou "herenmode" te noemenquote:Op woensdag 6 september 2006 00:47 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wat is er mis met patta, dat is nou echt een winkel met een assortiment dat je echt helemaal nergens in nederland vindt.
Waar staat dat het om herenmode moet gaan? En patta wordt gedragen door sneakers liefhebbers die veel geld voor een paar sneakers neerleggen.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:07 schreef baskick het volgende:
[..]
Exact, maar om dat nou "herenmode" te noemen![]()
Patta's worden gedragen door tweede generatie immigranten (en hun autochtone equivalent), nimmer modieus
Patta een sneaker? Hier is het een 'turkenstapper'...quote:Op woensdag 6 september 2006 10:56 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Waar staat dat het om herenmode moet gaan? En patta wordt gedragen door sneakers liefhebbers die veel geld voor een paar sneakers neerleggen.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:01 schreef E-Bow onder andere het volgende:
Ik ben op zoek naar een stad waar er veel exclusieve/ orginele winkels voor herenmode te vinden zijn.
Tokio is echt ongelooflijk niet ok.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:09 schreef Crashcat het volgende:
Hong Kong en Tokio
Het is toch ongelooflijk dat het verkrachten van een woordbetekenis zulke reacties oplevert. Patta is een winkel waar zonder gezeik speciale sneakers worden verkocht. Ze hebben een vette stijl, weten waar ze het over hebben en verkopen geen praatjes. En dan gebruiken ze ergens het woord 'patta' verkeerd en dat resulteert in dit soort misverstanden. Jammer.quote:[..]
Waar staat dat het om herenmode moet gaan? En patta wordt gedragen door sneakers liefhebbers die veel geld voor een paar sneakers neerleggen.
[i]Patta een sneaker? Hier is het een 'turkenstapper'...[/i]
Lees de OP
quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:01 schreef E-Bow onder andere het volgende:
Ik ben op zoek naar een stad waar er veel exclusieve/ orginele winkels voor herenmode te vinden zijn.
Precies. Ook in Antwerpen geldt dat je van de hoofdstraten moet afwijken (de Meir dus, waar je bijna alleen H&M, Zara, en nog een stel Nederlandse winkels tegenkomt).quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:02 schreef apestaartje het volgende:
En Antwerpen is cool voor aparte ontwerpen (Kammenstraat en omstreken).
Ik heb 4 jaar in Rotterdam gewoond en ga nog steeds in Utrecht winkelen omdat ik het daar juist altijd kan vinden...quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:11 schreef Aurelium het volgende:
Ik woon nou een jaar in utrecht, maar shoppen gaat er voor geen meter. Je hebt links van de oude gracht wat winkels maar lang niet alles. Voor de rest moet je dan hoog caterijnen weer in en ook daar lijkt het allemaal bagger te zijn.
Ik kom uit Breda en daar shop ik nog steeds het meeste bij elkaar.
Heel de ginnekenstraat vanaf het van cootplein tot de houtmarkt, daarnaast de barones en verder nog als je vanaf de haagdijk de stad in loopt.
ik zeg niet dat Breda een shop walhalla is maar ik vind het in ieder geval 10 keer beter dan utrecht. Hoor van best veel mensen trouwens ze Utrecht niet relaxed vinden om te shoppen.
COOOL!!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:31 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik ga hier vaak heen:
http://www.mallofamerica.com/
Als je daar niets van je gading kunt vinden is het slecht met je gesteld![]()
Ah relekst fred perryquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:03 schreef parselmouth het volgende:
Lijfstijl, Funkyhouse, Daily Rush, Left, Sevenply voor shizzle richting je avatar (ook kleding uiteraard).
Episode en Cheap Fashion voor de vintage/tweedehandszooi, mocht je daar van houden.
En de Punch voor Fred Perry e.d.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
Enschede is ook heel erg leuk!
Eensch, meestal slaag ik er wel bij o.a.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
Enschede is ook heel erg leuk!
Idd, Amersfoortquote:Op zondag 3 september 2006 16:41 schreef wendywendy het volgende:
Wat is er zo leuk aan om in Amersfoort te gaan winkelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |