ik zie geen slechterikquote:
Die bloem, die bloem heeft een gaatje waar water uitkomt.quote:
De plaaggeest.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bassie en andriaan en de klopgeest of iets dergelijks
Maar dat is geen tekenfilm.
Hoe heette die tekenfilm ook alweer met tweeg en LB?quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:44 schreef -beyond- het volgende:
Post ze hier:
De slang Pie:
[afbeelding]
Gargamel en zijn Asrael:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tweeg en LB:
[afbeelding]
De Decepticons, met hun leider Megatron:
[afbeelding]
Teddy Ruxspinquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:10 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Hoe heette die tekenfilm ook alweer met tweeg en LB?
Deze was nog eviler:quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:17 schreef angelfist het volgende:
[afbeelding]
Van de troetelbeertjes, weet de naam niet meer...
Ik was hem aan het zoeken, dacht dat hij professor koudhart heette, maar heb niet zo goed gezocht moet ik toegeven.quote:
Hij was best gemeen ja.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:03 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Was die kat uit Dommel zo slecht dan![]()
Van welke tekenfilm komt hij ook alweer?quote:
Jaaaah naar hem was ik op zoek....is dat toevallig van super liegebeest??quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:31 schreef Isegrim het volgende:
Niet echt een tekenfilm, maar ik was als kind doodsbenauwd voor
[afbeelding]
Ninja Turtlesquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:07 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Van welke tekenfilm komt hij ook alweer?
[..]
Jaaaah naar hem was ik op zoek....is dat toevallig van super liegebeest??
Skeletor bedoel je?quote:
* iiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeee! *quote:
Dungeon and Dragonsquote:Op zondag 3 september 2006 02:11 schreef roelofjan het volgende:
[..]
* iiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeee! *
God die vond ik doodeng, echt daar heb ik nachtmerries van gehad!
Wat voor serie was dat eigenlijk?
The level of violence was controversial for children's television at the time, [..] the National Coalition on Television Violence claimed it was the most violent show on network television.quote:Op zondag 3 september 2006 02:11 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Dungeon and Dragons
Ik vond dat zo cool vroegerHij heet Venger trouwens
Ik vond 't toen iig zwaar hatelijk en irritant dat ze steeds om de domste redenen nooit door die poort terug naar huis gingen. Er was alllltijd wel weer ietsquote:Op zondag 3 september 2006 02:11 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Dungeon and Dragons
Oh jaquote:
Hahaha, inderdaad. Hadden ze net een poort naar huis geopened, moesten ze weer iemand redden. Volgens mij zijn ze nooit meer thuis gekomen.quote:Op zondag 3 september 2006 03:09 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ik vond 't toen iig zwaar hatelijk en irritant dat ze steeds om de domste redenen nooit door die poort terug naar huis gingen. Er was alllltijd wel weer iets![]()
Owja, en dat stomme eenhoorn/ezel geval met dat constante ge'meehhhmehhhmehh' mocht van mij ook neergestoken worden![]()
Die opmerking deed me ineens denken aan Hen-Wen uit Taran en de Toverketel ...quote:Op zondag 3 september 2006 03:09 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ik vond 't toen iig zwaar hatelijk en irritant dat ze steeds om de domste redenen nooit door die poort terug naar huis gingen. Er was alllltijd wel weer iets![]()
Owja, en dat stomme eenhoorn/ezel geval met dat constante ge'meehhhmehhhmehh' mocht van mij ook neergestoken worden![]()
De Gummiberen!quote:Op zondag 3 september 2006 12:18 schreef Adelante het volgende:
Graaf Ruwaard uit de Gummiberen:
[afbeelding]
owww jah, hij joh! Van welk tekenfilmpje komt hij ook alweer?quote:Op zondag 3 september 2006 12:45 schreef Feniks het volgende:
Mum-Ra:
[afbeelding]
En zo als ie boos was:
[afbeelding]
![]()
Jeetje, jeugdsentiment......kwamen zij niet van de tekenfilm DJ Cat?quote:
Sawboss....quote:Op zondag 3 september 2006 12:33 schreef Feniks het volgende:
[afbeelding]
Sow, weet iemand nog wie deze recidivist is ???
Klik hier voor zo'n fantastisch-fout-cool-jaren-tachtig-intro![]()
Thundercatsquote:Op zondag 3 september 2006 16:16 schreef -beyond- het volgende:
[..]
owww jah, hij joh! Van welk tekenfilmpje komt hij ook alweer?
[..]
Who framed Roger Rabbit...quote:Op zondag 3 september 2006 12:48 schreef AntonDingeman het volgende:
[afbeelding]
Villain uit een halve tekenfilm.
Net als de Freggels, dat staat ook bol van de metaforen die door kindertjes niet echt begrepen worden, maar die je als volwassene doen glimlachen.quote:Op zondag 3 september 2006 17:33 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hij was nog zwart ook...
A.J. Kwak, geweldige tekenfilms met een diepere betekenis.
Venger was lang niet zo schurkachtig en eng als Skeletor of Apocalypsequote:Op zondag 3 september 2006 17:56 schreef pfaf het volgende:
En natuurlijk is Venger de engste, wat was D&D toch een gruwelijk enge tekenfilm.
Ja dat is Buttons Mcboomboom, hij heeft machinegeweren onder zijn jas zitten als ik me goed herinner.quote:Op zondag 3 september 2006 23:34 schreef Feniks het volgende:
Was dat niet een van die criminelen uit C.O.P.S.? Of hoe die serie ook heette?
[..]
Dat is Overlord uit Blackstar!quote:Op zondag 3 september 2006 23:34 schreef Feniks het volgende:
Eens kijken of iemand deze nog kent...![]()
[afbeelding]
Ja, die vond ik echt engquote:
Govert Goudglans was trouwens echtquote:Op maandag 4 september 2006 12:04 schreef AgeEll het volgende:
echt vet jeugdsentiment
deze niet vergeten
quellor, lijkt op die uit dungeons and dragons, die ik ook echt eng vond
[afbeelding]
lding[/url]]
Echt ongelooflijk! Voor mij hetzelfde!!quote:Op zondag 3 september 2006 17:56 schreef pfaf het volgende:
De Bluffers!Deze nostalgietopics komen wekelijks voorbij, maar die had ik al jaaaaren niet meer gezien! Super!
Antwoord was al eeeeeerder gegeven....quote:Op maandag 4 september 2006 18:56 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Van welke tekenfilmpje is MUM RAAAAH nou ook al weer??
de muziek die erbij kwam als Venger opkwam was ook goed gedaanquote:Op zondag 3 september 2006 02:11 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Dungeon and Dragons
Maar wat extreem lang duurde... en nog een keer power-uppen... en nog een keer power-uppen. Maar wel vetjes toenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:12 schreef Guerra het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog een keer omdat ze zo geniaal zijn. Vooral dat eindeloze gevecht tussen Frieza en Goku. Geniaal en ongeevenaard.
Filmpje: google video.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:14 schreef Guerra het volgende:
[afbeelding]
Oke, en dan nog Hitler in hoogst eigen persoon tekenfilm versie. Geniaal die Dolf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |