ik zie geen slechterikquote:
Die bloem, die bloem heeft een gaatje waar water uitkomt.quote:
De plaaggeest.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bassie en andriaan en de klopgeest of iets dergelijks
Maar dat is geen tekenfilm.
Hoe heette die tekenfilm ook alweer met tweeg en LB?quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:44 schreef -beyond- het volgende:
Post ze hier:
De slang Pie:
[afbeelding]
Gargamel en zijn Asrael:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tweeg en LB:
[afbeelding]
De Decepticons, met hun leider Megatron:
[afbeelding]
Teddy Ruxspinquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:10 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Hoe heette die tekenfilm ook alweer met tweeg en LB?
Deze was nog eviler:quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:17 schreef angelfist het volgende:
[afbeelding]
Van de troetelbeertjes, weet de naam niet meer...
Ik was hem aan het zoeken, dacht dat hij professor koudhart heette, maar heb niet zo goed gezocht moet ik toegeven.quote:
Hij was best gemeen ja.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:03 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Was die kat uit Dommel zo slecht dan![]()
Van welke tekenfilm komt hij ook alweer?quote:
Jaaaah naar hem was ik op zoek....is dat toevallig van super liegebeest??quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:31 schreef Isegrim het volgende:
Niet echt een tekenfilm, maar ik was als kind doodsbenauwd voor
[afbeelding]
Ninja Turtlesquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:07 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Van welke tekenfilm komt hij ook alweer?
[..]
Jaaaah naar hem was ik op zoek....is dat toevallig van super liegebeest??
Skeletor bedoel je?quote:
* iiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeee! *quote:
Dungeon and Dragonsquote:Op zondag 3 september 2006 02:11 schreef roelofjan het volgende:
[..]
* iiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeee! *
God die vond ik doodeng, echt daar heb ik nachtmerries van gehad!
Wat voor serie was dat eigenlijk?
The level of violence was controversial for children's television at the time, [..] the National Coalition on Television Violence claimed it was the most violent show on network television.quote:Op zondag 3 september 2006 02:11 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Dungeon and Dragons
Ik vond dat zo cool vroegerHij heet Venger trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |