Ik vond 't toen iig zwaar hatelijk en irritant dat ze steeds om de domste redenen nooit door die poort terug naar huis gingen. Er was alllltijd wel weer ietsquote:Op zondag 3 september 2006 02:11 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Dungeon and Dragons
Ik vond dat zo cool vroegerHij heet Venger trouwens
Oh jaquote:
Hahaha, inderdaad. Hadden ze net een poort naar huis geopened, moesten ze weer iemand redden. Volgens mij zijn ze nooit meer thuis gekomen.quote:Op zondag 3 september 2006 03:09 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ik vond 't toen iig zwaar hatelijk en irritant dat ze steeds om de domste redenen nooit door die poort terug naar huis gingen. Er was alllltijd wel weer iets![]()
Owja, en dat stomme eenhoorn/ezel geval met dat constante ge'meehhhmehhhmehh' mocht van mij ook neergestoken worden![]()
Die opmerking deed me ineens denken aan Hen-Wen uit Taran en de Toverketel ...quote:Op zondag 3 september 2006 03:09 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ik vond 't toen iig zwaar hatelijk en irritant dat ze steeds om de domste redenen nooit door die poort terug naar huis gingen. Er was alllltijd wel weer iets![]()
Owja, en dat stomme eenhoorn/ezel geval met dat constante ge'meehhhmehhhmehh' mocht van mij ook neergestoken worden![]()
De Gummiberen!quote:Op zondag 3 september 2006 12:18 schreef Adelante het volgende:
Graaf Ruwaard uit de Gummiberen:
[afbeelding]
owww jah, hij joh! Van welk tekenfilmpje komt hij ook alweer?quote:Op zondag 3 september 2006 12:45 schreef Feniks het volgende:
Mum-Ra:
[afbeelding]
En zo als ie boos was:
[afbeelding]
![]()
Jeetje, jeugdsentiment......kwamen zij niet van de tekenfilm DJ Cat?quote:
Sawboss....quote:Op zondag 3 september 2006 12:33 schreef Feniks het volgende:
[afbeelding]
Sow, weet iemand nog wie deze recidivist is ???
Klik hier voor zo'n fantastisch-fout-cool-jaren-tachtig-intro![]()
Thundercatsquote:Op zondag 3 september 2006 16:16 schreef -beyond- het volgende:
[..]
owww jah, hij joh! Van welk tekenfilmpje komt hij ook alweer?
[..]
Who framed Roger Rabbit...quote:Op zondag 3 september 2006 12:48 schreef AntonDingeman het volgende:
[afbeelding]
Villain uit een halve tekenfilm.
Net als de Freggels, dat staat ook bol van de metaforen die door kindertjes niet echt begrepen worden, maar die je als volwassene doen glimlachen.quote:Op zondag 3 september 2006 17:33 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hij was nog zwart ook...
A.J. Kwak, geweldige tekenfilms met een diepere betekenis.
Venger was lang niet zo schurkachtig en eng als Skeletor of Apocalypsequote:Op zondag 3 september 2006 17:56 schreef pfaf het volgende:
En natuurlijk is Venger de engste, wat was D&D toch een gruwelijk enge tekenfilm.
Ja dat is Buttons Mcboomboom, hij heeft machinegeweren onder zijn jas zitten als ik me goed herinner.quote:Op zondag 3 september 2006 23:34 schreef Feniks het volgende:
Was dat niet een van die criminelen uit C.O.P.S.? Of hoe die serie ook heette?
[..]
Dat is Overlord uit Blackstar!quote:Op zondag 3 september 2006 23:34 schreef Feniks het volgende:
Eens kijken of iemand deze nog kent...![]()
[afbeelding]
Ja, die vond ik echt engquote:
Govert Goudglans was trouwens echtquote:Op maandag 4 september 2006 12:04 schreef AgeEll het volgende:
echt vet jeugdsentiment
deze niet vergeten
quellor, lijkt op die uit dungeons and dragons, die ik ook echt eng vond
[afbeelding]
lding[/url]]
Echt ongelooflijk! Voor mij hetzelfde!!quote:Op zondag 3 september 2006 17:56 schreef pfaf het volgende:
De Bluffers!Deze nostalgietopics komen wekelijks voorbij, maar die had ik al jaaaaren niet meer gezien! Super!
Antwoord was al eeeeeerder gegeven....quote:Op maandag 4 september 2006 18:56 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Van welke tekenfilmpje is MUM RAAAAH nou ook al weer??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |