Gewoon bovenin het topic toch? Ow, die link... Die gebruiken we volgens mij al een tweehonderdtal topics niet meer. Dat ding steeds aanpassen is lastiger dan even de OP van het vorig topic pakken en even fatsoeneren.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:43 schreef wyccie het volgende:
Oh ik wilde net al openen en gaan tellen, maar ik kon de link naar de OP niet vinden. Waar is die gebleven?
I thought my 'quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:38 schreef Homdeck het volgende:
ironie is jou vreemd blijkbaar
Maar whiskey is zo lekker!quote:
Bedoel je het quoteknopje?quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gewoon bovenin het topic toch?
ik had het tegen dafquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:45 schreef Asmodian het volgende:
[..]
I thought my '' spoke for itself
Vond je'm ook niet mooi gemaakt? Waanzinnig gebruik van kleur, revolutionaire film-stijl, de befaamde 'hip-hop sequence', adembenemende soundtrack?quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:44 schreef wyccie het volgende:
Requiem for a dream vond ik dan weer niks aan.
Nee, die was toen al 100 jaar dood.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:48 schreef wyccie het volgende:
Iszac newton?
Natuurlijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je dat al eens gedronken met keelpijn?
Oh, het was op zich wel een technisch goed gemaakte film, maar dat overdreven 'gemaakte' gedoe over drugs trekt me niet zo.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:48 schreef Asmodian het volgende:
Vond je'm ook niet mooi gemaakt? Waanzinnig gebruik van kleur, revolutionaire film-stijl, de befaamde 'hip-hop sequence', adembenemende soundtrack?
Want dan is je keel weggebrandquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:51 schreef Asmodian het volgende:
Natuurlijk. Daarna niet veel keelpijn meer
Napoleon?quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
26 maart 1827. Welk genie is ons toen ontvallen?
Je moet de film ook niet zien als drugsfilm, dan wordt het een standaard-film. Het is ook niet als drugs-film gemaakt. Het is een film over alle verslavingen: geld, roem, aandacht, liefde, vriendschap, bevestiging, alles. Die komen ook allemaal naar voren in de film, maar drugs worden gebruikt als visueel motief voor alle verslavingen. Ik vond de film iig bijzonder sterk. Het hoort samen met A Clockwork Orange tot de films die ik zo briljant en 'disturbing' vind dat ik ze zo weinig mogelijk ziequote:Op zaterdag 2 september 2006 00:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, het was op zich wel een technisch goed gemaakte film, maar dat overdreven 'gemaakte' gedoe over drugs trekt me niet zo.
Nee, die was toen ook al een tijdje dood. Bovendien had die een andere nationaliteit.quote:
Heej Nem!quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:57 schreef Nembrionic het volgende:
Geothe?
Ook een ander vakgebied, denk ik.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:58 schreef Homdeck het volgende:
Willem I?
was ook niet echt een genie he, zal wel niet dus
Ook al niet. Dat was volgens mij een filosoof en daar weet ik niets van. Kan dus niet bepalen of de brave man een genie wasquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
Schoppenhauer?
Neu. Heeft wel iets te maken met Europa, trouwens.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
Of één of andere geniale veldmaarschalk ofso?
Juiste vakgebied.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:02 schreef Asmodian het volgende:
Schubert?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
Beethoven_
Helaas niet, neequote:Op zaterdag 2 september 2006 01:02 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ben je al klaar met alle drukte trouwens?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:04 schreef wyccie het volgende:
Shit, ik moet meer bedacht zijn op stiekeme vervolgvragen.
Da's mooi, ben je er weer vaker hierquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:04 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Helaas niet, nee- maar alles komt goed
Zit je nou aan d'r kont?quote:
Smilies zijn vrij compactquote:
Ook niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:10 schreef wyccie het volgende:
Van de eskimo's?
Meest logische antwoord, maar niet goed. Alhoewel er wel een link is.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:11 schreef BwennieBren het volgende:
Die komen van de Indianen en in Noord Amerika staat de oudste?
Ligt dat bij Siberie in de buurt?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:15 schreef wyccie het volgende:
Alaska dan?
Nee...iet's Oostelijkerquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:16 schreef BwennieBren het volgende:
Op de Noordpool?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:17 schreef Asmodian het volgende:
Dames, heren, ik ga dan nu toch echt slapen - val haast in slaap bij m'n computer
Welterusten iedereen!![]()
![]()
![]()
(en
voor Wyccie en Bwennie)
Veel quizplezier nog en tot morgen!
Dit is nou juist een vraag voor jouquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:17 schreef Asmodian het volgende:
Dames, heren, ik ga dan nu toch echt slapen - val haast in slaap bij m'n computer
Welterusten iedereen!![]()
![]()
![]()
(en
voor Wyccie en Bwennie)
Veel quizplezier nog en tot morgen!
Ja, best wel. Dichterbij dan de zuidpool.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ligt dat bij Siberie in de buurt?![]()
Sorrie - ik weet het nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit is nou juist een vraag voor jou
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, best wel. Dichterbij dan de zuidpool.
Welterusten Asmo
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:19 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Sorrie - ik weet het niet. Zou wel willen gokken, maar dan blijf ik bezig
Helemaal niet. Maar Siberie ligt niet op de Zuidpool dus ik volg je gewoon nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon niet tegen dat ik gelijk heb, he?
Alaska ligt erg dicht bij Siberië, vergeleken met de zuidpool.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
Helemaal niet. Maar Siberie ligt niet op de Zuidpool dus ik volg je gewoon niet
Hèhè....quote:
* Nembrionic roept iets met appels, peren en irrelevantquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alaska ligt erg dicht bij Siberië, vergeleken met de zuidpool.
Pis?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:25 schreef belsen het volgende:
Ik vind hem niet zo logisch, hoor.
Wat mixte Rembrandt door zijn verf om tot een juiste emulsie te komen?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:25 schreef wyccie het volgende:
Maar het is wel waar wat ik zeg!
Daar is geen discussie over mogelijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:26 schreef Nembrionic het volgende:
1+1=2. Win ik nu ook een discussie?
Nembrionic +1quote:
En ik maakte enkel een grapjequote:Op zaterdag 2 september 2006 01:28 schreef belsen het volgende:
[..]
Nembrionic +1
Zo kan het dus ook...
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En ik maakte enkel een grapje
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:34 schreef wyccie het volgende:
30 meter?
BwennieBren +1quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:37 schreef BwennieBren het volgende:
200 meter dan?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:36 schreef wyccie het volgende:
Brilpinguin? Bestaan die? Net zoals de Brilsmurf dus.
Wat? Pinguins leven op de Zuidpool. Ik zie geen reden waarom jij zo sip zou moeten kijkenquote:
Hmm, maar 150 meter is ook op de zuidpool nog steeds 'tussen de 150 en 250 meter'.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:41 schreef Nembrionic het volgende:
Wat? Pinguins leven op de Zuidpool. Ik zie geen reden waarom jij zo sip zou moeten kijken
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
BwennieBren +1
Tussen de 150 en 250m diep. Dus laten we gemiddeld zeggen 200 want het is afhankelijk van de lichaamsgrootte
Onder water natuurlijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, maar 150 meter is ook op de zuidpool nog steeds 'tussen de 150 en 250meter'.
hehe... grappig wel diep, zo diep mag ik niet duikenquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
BwennieBren +1
Tussen de 150 en 250m diep. Dus laten we gemiddeld zeggen 200 want het is afhankelijk van de lichaamsgrootte
Inderdaad. Als ze nou MaJo of Neleos zou zijn...quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat? Pinguins leven op de Zuidpool. Ik zie geen reden waarom jij zo sip zou moeten kijken
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
holy crap, dat is even diep als een duikboot
![]()
![]()
Dope?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:43 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
hehe... grappig wel diep, zo diep mag ik niet duiken
Wat is de overeenkomst tussen Jim Morrisson, Janis Joplin, Kurt Cobain en Jimi Hendrix, en dat ze allemaal dood zijn zoek ik niet
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:44 schreef wyccie het volgende:
Ze waren allemaal op hun 27e gestorven.
Ook dan zou ik het niet snapen daar Eisbären alleen op de noordpool wonenquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ze nou MaJo of Neleos zou zijn...
Die volg ik echt even nietquote:Pinguïns leven juist in dat gebied achter het bordje van geenaam.
Van wie?quote:Denkend aan Holland
zie ik breede rivieren
traag door oneindig
laagland gaan,
rijen ondenkbaar
ijle populieren
als hooge pluimen
aan den einder staan;
....
Jiskefetquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:48 schreef wyccie het volgende:
Joepie, eindelijk weer eens een punt.
Misschien is deze al eens gevraagd....
[..]
Van wie?
Homdeck +1quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:49 schreef Homdeck het volgende:
marsman
Wtf?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:49 schreef BwennieBren het volgende:
Jiskefet
Ja echt waarquote:
ik vond de oude shows wel leuk hoor!quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:51 schreef wyccie het volgende:
Ik kijk gelukkig niet naar Jiskefet.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:51 schreef wyccie het volgende:
Ik kijk gelukkig niet naar Jiskefet.
titel klopt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:59 schreef BwennieBren het volgende:
Guitar King lijkt me van I haven't got a clue
geen slechte gedachte. deze band kwam voort uit Long Tall Ernie & the Shakers.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:03 schreef Berkery het volgende:
Long Tall Ernie & the Shakers?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:05 schreef Berkery het volgende:
Mmm. Belsen weet dit. Maar die slaapt al denk ik.
Ik ga de hond uitlaten![]()
bijna, mes is enkelvoud en planes is niet goed.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:08 schreef Etcetera het volgende:
hank the knives and planes
ik zoek eigenlijk straaljagers denk ik.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:11 schreef BwennieBren het volgende:
Henk the Knives & the airplanes
The Jets eigenlijk maar dat vergeef ik jequote:Op zaterdag 2 september 2006 02:14 schreef Supersheep het volgende:
Hank the knive and jets?
dat vergeef ik hem ookquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:16 schreef BwennieBren het volgende:
[mierenneukmode]Knive is met een f [/mierenneukmode]
quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
The Jets eigenlijk maar dat vergeef ik je
Supersheep +1
ik ga slapen. trusten![]()
trusten!quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
The Jets eigenlijk maar dat vergeef ik je
Supersheep +1
ik ga slapen. trusten![]()
Nee, was 8 jaar later. Stad die ik zoek ligt er niet erg ver vandaan, stukje zuidelijkerquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:26 schreef BwennieBren het volgende:
Ik gok Amsterdam?
Parijs?quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee, was 8 jaar later. Stad die ik zoek ligt er niet erg ver vandaan, stukje zuidelijker
Nee, dat was 40 jaar laterquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:28 schreef wyccie het volgende:
Rome?
die was 4 jaar later. Noordelijkerquote:
Etcetera +1quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:31 schreef Etcetera het volgende:
antwerpen?
too latequote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:44 schreef wyccie het volgende:
Ach hij komt zo z'n nest wel weer uit om te pissen.
Ik ga mijn nest maar weer in. Moet morgen nog werken.
Trusten
In bijna geheel Afrika ten zuiden van de Saharaquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:01 schreef marcito het volgende:
waar leeft dit ding?
nou, jij bent best warm...quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:01 schreef Etcetera het volgende:
een varkenshaasje
ik taai ook af naar bed
succes met het varkenshaasje![]()
trusten
ook niet zie post van etcetera en een deel van het woord "varkenshaasje" is goedquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:04 schreef marcito het volgende:
woestijnrat
ben er nog, was even mail lezenquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:11 schreef marcito het volgende:
varkensmol...
reken ik goedquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:20 schreef Nembrionic het volgende:
aardvark
Op z'n engels nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:21 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
reken ik goed
tis aardvarken
Nembrionic +1
laat maar over aan de ochtendploeg Nem, ik ga ook zoquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:25 schreef Nembrionic het volgende:
heeft een vraag trouwens nog zin? Anders ga ik naar bed en mag de ochtendploeg het overnemen.
+1 berkeryquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:10 schreef Berkery het volgende:
Zwolle, Mediamarkt.
Er zit ook een winkel van Hästens zin![]()
ohja?quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
ohja vraag volgens mij...
Oh, da's mooi. Geen dank hoor!quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:26 schreef Etcetera het volgende:
bij deze wil ik Zap even bedanken voor de trivia op tweakers.net IRCik vermaak me
Etcetera +1quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:30 schreef Etcetera het volgende:
Dungeons and Drageons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |