Jullie worden kampioen! Ik meen hetquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:07 schreef Nellid het volgende:
[..]
Een kinderhand is gauw gevuld zullen we maar zeggen![]()
Ik kom ook inderdaad heel gefrustreerd overquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:13 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Jullie worden kampioen! Ik meen het
Heerlijk die gefrustreerde kakkies![]()
Laten we het maar ophouden dat ik je een typische fnoord supporter vindt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:20 schreef Nellid het volgende:
[..]
Ik kom ook inderdaad heel gefrustreerd over![]()
Stel je niet zo aan man, klein kind.
fnoord, kakkies...quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:24 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Laten we het maar ophouden dat ik je een typische fnoord supporter vindt.![]()
Nee, wanneer doe jij 't?quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:03 schreef gday het volgende:
Hebben er al wat Rotterdammers zelfmoord gepleegd?
quote:blaat verhaal wat al eerder kennelijk gepost, klote rots![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:36 schreef Joeriii het volgende:
Vond dit op Lunatic News, moest er wel om lachen
[..]
Kom net kijken vannachtquote:Op zaterdag 2 september 2006 04:47 schreef D1 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tering he, dat moet een redelijke rots zijn waar jij onder vandaan gekropen komt...
Ja maar dat spreken Wimke en Erwin nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 05:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sowieso vloeiend Duits.
Hij heeft toch genoeg tijd gehad om nederlands te leren...quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja maar dat spreken Wimke en Erwin niet
Van Loen z'n wijf wilde ook niet meer komen kijken, die kon de schelpartijen niet aan..quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:19 schreef satecl het volgende:
als het publiek hem maar niet gaat uitfluiten, dan schaam ik me dood,,, laten we maar niet op 020 lijken....
ze zal vast wel engels spreken en vertaanquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:57 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Van Loen z'n wijf wilde ook niet meer komen kijken, die kon de schelpartijen niet aan..
Weet niet of dat wijf van charisteas Nederlands verstaat?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
your shit
quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
your shit and you now your are......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |