Ik vind van nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:19 schreef Neenetje het volgende:
Turk vind profeet.
Meer dan een cent is ze niet waard inderdaad!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:21 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Je weet wel.. Cent Ayani..
Die van die film over dat geloof.
Ah, vandaar!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:21 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Je weet wel.. Cent Ayani..
Die van die film over dat geloof.
Leg dat maar eens uit joog.quote:[ Mer ] zegt:
had ik al gezegd dat janet bezet os?
[ Mer ] zegt:
door jogy hè
Dat lijkt me serieus leuk werk, wat moet je daarvoor leren om op een schip te werken naar de uithoeken van de wereld met internet?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ga op een schip werken. Dan kan je het niet uitgeven!
Ik vond het al zo vaag dat deel 738 mét slotje boven 739 stond in mijn ATquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:22 schreef Chowi het volgende:
Ow kut, hij was al dicht.
jaja, slen typen enzo.quote:
Je hebt toch enkel danoontje van mijn rug gelikt? Of likte je per ongeluk nog ergens aan en merkte ik dat niet? Kan ik me niet voorstellen.quote:
Het leek mij ook al sterk.. maar ze zei het! *Wijst.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Je hebt toch enkel danoontje van mijn rug gelikt? Of likte je per ongeluk nog ergens aan en merkte ik dat niet? Kan ik me niet voorstellen.
Mja ik heb geen grijze knop meer en da's irritant.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vaag dat deel 738 mét slotje boven 739 stond in mijn AT
Jij hebt echt een nieuwe queste hè?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat schattig! Die verstopte hartjes!.
Maar m'n punt is dus wel extra bevestigd zo, dat weten jullie he?
Uhuh.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij hebt echt een nieuwe queste hè?
Ik wou dat ik wist wat het doel was.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij hebt echt een nieuwe queste hè?
Check de spiegelquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:27 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik wist wat het doel was.![]()
Het vriendje van ezel!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:27 schreef rompompom het volgende:
Wie is os, trouwens?
Gegroet, zweefteef.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:27 schreef mcDavid het volgende:
Weltrusten, lieve kijkbuiskinders!
Zoiets dacht ik al.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Tsja, wat wil je, dat hele gedoe voordat men een relatie krijgt is nou juist het spannendste. Ik zit alweer in een sleur en probeer via Janet te leven.
AAAAAAAAAAAAHhhh..quote:
*Begrijpt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:28 schreef jogy het volgende:
Maar mensen, begrijp het nou! Ik zit al 24 uur in één of andere absurde trip die lijkt op xtc maar dan zonder de lijpe bek en de verminderde oog-hand coöordinatie.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Godskolere na jah het was een TVP plaatje
dus bij deze![]()
Verkeerde tags.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[afbeelding]
dus bij deze![]()
Wat zie ik er ook leuk uit hè?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, ho, wacht even! Ik was nog niet klaar! Je moet dit er nog naast denken dan:[afbeelding]
Ze zijn echt keischattig samenquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, ho, wacht even! Ik was nog niet klaar! Je moet dit er nog naast denken dan:[afbeelding]
Oh ja nou snap ik het.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Van een secure-server (https) werkt meestal niet zo goed neequote:Op vrijdag 1 september 2006 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[[mislukt plaatje]
dus bij deze![]()
Zal het echt een langdurige flashback zijn naar mijn lsd trip?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:29 schreef Neenetje het volgende:
[..]
*Begrijpt.
Ik ben ook nooit uit m'n paddotrip gekomen.
Euhm.. clown?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
dus bij deze![]()
Edit:De lay-out, wat doe je?
Het is een voortdurend wonder dat een combinatie van draadjes en electronica zo goed blijft werkenquote:
Het zou best kunnen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Zal het echt een langdurige flashback zijn naar mijn lsd trip?
De avond voor mijn verjaardag een meet, dat doe ik. Krijg ik extra veel bier.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoi, kom ook naar Utrecht, de 16e.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euhm.. clown?
http://forum.fok.nl/topic/907107!!!
Hou eens op.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze zijn echt keischattig samen.
Het was geen plaatje, het was een hele lange link die het niet doet!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euhm.. clown?
http://forum.fok.nl/topic/907107!!!
Geheimtaal.quote:
En dat terwijl ik er constant aan zit!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is een voortdurend wonder dat een combinatie van draadjes en electronica zo goed blijft werken.
Welke?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:34 schreef rompompom het volgende:
David of modje, pas die lay-out verneukende post is aan!
Ja maar weer over een clownquote:
Én ik heb toegezegd brownies te (laten) bakken (door Litso)! Dan doen we er kaarsjes in en mag je ze uitblazen enzo!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:33 schreef Slarioux het volgende:
[..]
De avond voor mijn verjaardag een meet, dat doe ik. Krijg ik extra veel bier.
Ik heb niets te klagen hoor, geen paarse kaboutertjes die mijn oogballen proberen uit te steken met satèprikkers, geen wormen die uit mijn neus en anus kruipen en ook geen paarse konijnen die me anaal proberen te verwaarlozen, enkel dit voordurende gevoel van mentale orgasmes en overvloed aan liefdequote:Op vrijdag 1 september 2006 23:32 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Het zou best kunnen.
Als het zo is.. succes ermee.
Leuk leven zal je dan ook hebben verder.
Waar dan??quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:34 schreef rompompom het volgende:
David of modje, pas die lay-out verneukende post is aan!
Wat lief, je laat je seksslaaf voor me werkenquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Én ik heb toegezegd brownies te (laten) bakken (door Litso)! Dan doen we er kaarsjes in en mag je ze uitblazen enzo!
Deze:quote:
Hee!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:32 schreef Bizznitch het volgende:
Hoi hier ben ik weer. nu mét lege portemonee
.
Cool, ik kom op een goed tijdstip binnenvallen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:35 schreef Neenetje het volgende:
GROUPHUG!!
Ok dan nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Deze:
[BeF] #739 c_c, onze meet-turk.
Ik steek er zelf wel de kaarsjes in natuurlijk. Ik blijk beter te zijn in penetratie dan hij.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:36 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wat lief, je laat je seksslaaf voor me werken!
Als daar een quote over is wil ik wel ruilenquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik steek er zelf wel de kaarsjes in natuurlijk. Ik blijk beter te zijn in penetratie dan hij.
Ouch!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik steek er zelf wel de kaarsjes in natuurlijk. Ik blijk beter te zijn in penetratie dan hij.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:38 schreef Misstique het volgende:
Niks mis met die post hoor.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Al gebeurd.
I'll show mine if you show me yours.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:40 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Als daar een quote over is wil ik wel ruilen.
Als je het maar wél voor de schermen doetquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
I'll show mine if you show me yours.
Doe ze de groeten!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:42 schreef jogy het volgende:
Ik ga even liefdevol mensen aan gort knallen op mijnXbox
![]()
Ik heb niks tegen schoonmaakallochtonen, ik bedoel, al mijn vriendinnen zijn vuilbekkende moslima's, maar Litso wil ik te vriend houden.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
I'll show mine if you show me yours.
Zoveel users zijn er niet meer te gaan toch.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zit me net trouwens te bedenken hè, als we nou allemaal mod worden, kunnen we BeF achter de schermen verplaatsen
Als je het maar over c_c hebt!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je het maar wél voor de schermen doet
Maar jij... schrijft water?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je het maar wél voor de schermen doet
Nee stuk of 4quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zoveel users zijn er niet meer te gaan toch.
Moet ik zeker soliciteren in DIG.quote:
Ja, zo komen we nergens natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:44 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen schoonmaakallochtonen, ik bedoel, al mijn vriendinnen zijn vuilbekkende moslima's, maar Litso wil ik te vriend houden.
Alleen als jij begint
Letterlijk vertaald wel ja. Dieptekaarten maken, pijpleidingen in kaart brengen, meetwerk bij onderwaterconstructies...quote:
We doen wel een keer gelijk oversteken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, zo komen we nergens natuurlijk.
Ik had niet verder gelezen en het is bijna 12 uur.. Ik ga nu niet googlenquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Letterlijk vertaald wel ja. Dieptekaarten maken, pijpleidingen in kaart brengen, meetwerk bij onderwaterconstructies...
Kutnewbie.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:47 schreef SPK het volgende:
Is dat Slarigeval mod in DIG toch?
Nah weet ik niet, ik vind Fokkers in DIG een beetje de Tweakers kant op gaan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Moet ik zeker soliciteren in DIG..
at lijkt me trouwens nog best ingewikkeld, want ik neem aan dat je ook met koraal enzo rekening moet houden of andere dingen in het water en dat het echt precies moet passen enzo...quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Letterlijk vertaald wel ja. Dieptekaarten maken, pijpleidingen in kaart brengen, meetwerk bij onderwaterconstructies...
Ik bedoelde jou, of ben ík er nu ingestonken?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:49 schreef SPK het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je er al een tijdje zat![]()
Jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:50 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou, of ben ík er nu ingestonken?
Niks moet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik had niet verder gelezen en het is bijna 12 uur.. Ik ga nu niet googlen.
Valt mee hoor. Huidige sonar-apparatuur is erg nauwkeurig.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
at lijkt me trouwens nog best ingewikkeld, want ik neem aan dat je ook met koraal enzo rekening moet houden of andere dingen in het water en dat het echt precies moet passen enzo...
Het leuke is is dat als het echt een kuttopic is de ONZ-users het mogen volbaggeren.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:49 schreef SPK het volgende:
[..]
Nah weet ik niet, ik vind Fokkers in DIG een beetje de Tweakers kant op gaan.
Qua reactie's, of je moet dat om willen gooien natuurlijk![]()
Ja en die search op GOT gaat ook veels te ver terug.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het leuke is is dat als het echt een kuttopic is de ONZ-users het mogen volbaggeren.. En in DIG zijn ze stukken vriendelijker dan op GoT, alleen gaan ze er wel wat te vaak op lijken que UTFS-replies enzo.
Op GoT moet je echt zoveel moeite doen voor een OP, heb ik het er ook wel voor over als ik denk dat het een vraag is die daar beter geholpen kan worden dan in DIG. Maar ik heb weleens topics geopent die meteen op slot gingen omdat ik niet genoeg zelf probeerde maar ik wist niet eens waar ik moest beginnen..
URL! URL!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Slari heeft ooit een topic van mij gesloten. Omdat ik arrogant overkwam. Nou vraag ik je!
Dan moet ik echt jaren terug in m'n ATquote:
Hij heeft een keer een plaatje van mij verwijderd omdat het één (1) hele pixel te breed wasquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Slari heeft ooit een topic van mij gesloten. Omdat ik arrogant overkwam. Nou vraag ik je!
Dat weet ik gewoon nog!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had een keilange OP enzo, technische problemen en alles. Ik zet er gewoon bij dat ze niet hoeven te zaniken over het feit dat ik een meisje ben en dat soort dingen, gaat hij dicht!
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij heeft een keer een plaatje van mij verwijderd omdat het één (1) hele pixel te breed was
Ik ben dan ook een memorabel persoon.quote:
Jammer dat je zo'n zeikerd was.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vond het nog best leuk geschreven van mezelf, op de typfouten na.
Heequote:Op vrijdag 1 september 2006 23:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Deze:
[BeF] #739 c_c, onze meet-turk.
[..]
Hee!
Ghostbuster.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:07 schreef SPK het volgende:
Ik had een ban toen en wist niet eens waarom
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Jammer dat je zo'n zeikerd was.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:05 schreef Slarioux het volgende:
Ja, ik ben een chagrijnige zeikerd. Waarvan akte. Stop rubbing it in!
Bans zijn goed voor je sociale leven. Sinds m'n laatste ban was ik gelijk fok-af. Alleen sluipt een verslaving zo weer terug als je er toegang tot hebt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:07 schreef SPK het volgende:
Ik had een ban toen en wist niet eens waarom
Nou mijn laatste ban van een maand ging zoquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bans zijn goed voor je sociale leven. Sinds m'n laatste ban was ik gelijk fok-af. Alleen sluipt een verslaving zo weer terug als je er toegang tot hebt..
Newbies die niet weten dat topics gekickt kunnen worden..quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:13 schreef Neenetje het volgende:
Slar.. je hebt me bij m'n allereerste topic amoebe genoemd..
Voor een per ongeluk-daarom maar op verwijderd- carnavaltopic in DIG![]()
Ja nou ja, laten we maar doen hè? Wat is daar eik dan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar slari, jij komt de 16e naar Utreg? Dat staat dan vast.
Een heleboel saaie dingen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:18 schreef cerror het volgende:
Nog wat gemist?
Geen nieuwe meet personen?quote:
Kom je snel achter zeg.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Hé, dit is een naamtopic.
Yup.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:20 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nope..
Jij bent er ook om 5 uur?
Jahaaa, nou ga ik je echt ontmoeten samen met onze krullebol.quote:
Een meetquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja nou ja, laten we maar doen hè? Wat is daar eik dan?
Oh god, ik ga je poken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Jahaaa, nou ga ik je echt ontmoeten samen met onze krullebol.
Ik sta daar wel eenzaam hè.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een meet.
De vaststaande komers: ik, lits, rompompom, bizznitch, ecco
De waarschijnlijke komers: misstique, jogy, Janetje
De misschien komers: Chowi
Wie vergeet ik?
Dat is hopelijks iets totaal pijnloos en a-seksueel?quote:
Als het low-budget wordt is de kans inderdaad groter dat ik kom.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dus gewoon maar besluiten te komen. Het wordt sowieso low-budget.
A-seksueel wel. Pijnloos moet ik nog bezien.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is hopelijks iets totaal pijnloos en a-seksueel?
Hey, 1 kans 1 Roel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:33 schreef clumsy_clown het volgende:
cerror, ik vind dat je de 16e ook moet komen.
En er is er nog èèn! Ja? Inderdaad!quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
IK heb trouwens pas die titans chipdisk en die van titan&rebels gedownload. Toffe shit..
Gelukkig is het niet op dezelfde dag, dus kan het alsnog. Daarnaast wilde jíj nog een keer meeten, hier is je kansquote:
Die heb ik juist.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:37 schreef cerror het volgende:
[..]
En er is er nog èèn! Ja? Inderdaad!
Hij heet Alliance
Drukke sociale agenda enzo!quote:
Daar sta ik op ja.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die heb ik juist.
titan&rebels-the_alliance_chipdisk
en
titan-chipdisk1
Dan doe je dat toch. Of is dat daar rond dit tijdstip net zo gevaarlijk als hier in het zuiderpark?quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:42 schreef Chowi het volgende:
Ik heb zin om een wandeling te maken door het bos.
Erg gevaarlijk zal het niet zijn, maar ik ben bang dat ik de deur niet meer open krijg ofzo als ik weer terug kom. Ik heb iets teveel bier op om in het bos te gaan wandelen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch. Of is dat daar rond dit tijdstip net zo gevaarlijk als hier in het zuiderpark?.
Ja ik had al die links uit iemands fobo. Ik zat wat rond te surfen en zag een fobo-post van jou bij iemand staan met links naar projecten waar je aan mee had gedaan(ook 1tje waarin je mee had gedaan aan design en de rest muziekquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Daar sta ik op ja.
Tevens ook muziek van mij in Cubetro en eurotrash van Northern Dragons.(hint)
quote:
Whehehe. IK ben ook altijd bang als ik snachts weg ga dat ik m'n sleutels vergeet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Erg gevaarlijk zal het niet zijn, maar ik ben bang dat ik de deur niet meer open krijg ofzo als ik weer terug kom. Ik heb iets teveel bier op om in het bos te gaan wandelen.
Correct.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:53 schreef SPK het volgende:
Een amoebe is een eencellig diertje dat bestaat uit protoplasma met één of meerdere kernen
En ben jij ook een Amoebe?quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:53 schreef Misstique het volgende:
Ik ben er wel nog.
Ja dat wel, maar ik zat ook meer aan die sleutels te denken, of iets anders wat ik niet voorzie.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Whehehe. IK ben ook altijd bang als ik snachts weg ga dat ik m'n sleutels vergeet.. Dan is het zo lullig om aan te bellen.
.
Maar aan je postgedrag te zien kan je vast nog wel de deur open maken..
Idd, ik reageer er dus ook niet op.quote:
Twee?quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:55 schreef cerror het volgende:
Ik heb vanavond ook een meet gehad van 2 fokkers
Namen graag?quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:55 schreef cerror het volgende:
Ik heb vanavond ook een meet gehad van 2 fokkers
Ik niet. Ja, nu nog wel, zeg maar. Maar straks niet meer. Want ik ga m'n hut opzoeken. En penetreren.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:53 schreef Misstique het volgende:
Ik ben er wel nog.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:56 schreef Misstique het volgende:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat een collega van me ook op FOK! zit.
Weet je de nick?quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:56 schreef Misstique het volgende:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat een collega van me ook op FOK! zit.
De èèn was luiaerdt (1 van mijn beste vriendinnen) en de ander was per ongeluk ook in clouseau (kroeg) en herkende me en zijn fok-nick is evil-thijn (heeft 3 jaar geleden een topic over me geopend....quote:
Hey Drib, wie gehtst?quote:
Die ken ik zowaar.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:58 schreef cerror het volgende:
[..]
De èèn was luiaerdt (1 van mijn beste vriendinnen) en de ander was per ongeluk ook in clouseau (kroeg) en herkende me en zijn fok-nick is evil-thijn (heeft 3 jaar geleden een topic over me geopend....
Ja morgen ook want guess what ik kom ook en ik ga je de hele dag knuffel leuk he !quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:58 schreef Misstique het volgende:
Yes, we zijn weer compleet.
Maak een stappenplan en check die voordat je de deur dicht doet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik zat ook meer aan die sleutels te denken, of iets anders wat ik niet voorzie.
Ja leuk joh, kom maar langs. Dan ga ik je knuffelen en kussen en wurgen tot je blauw ziet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja morgen ook want guess what ik kom ook en ik ga je de hele dag knuffel leuk he !
Dribbel blauwquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja leuk joh, kom maar langs. Dan ga ik je knuffelen en kussen en wurgen tot je blauw ziet.
Gewoon een keer als hij/zij een vrije dag heeft achter die computer springen en naar Fok! gaanquote:
inc rechten ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja leuk joh, kom maar langs. Dan ga ik je knuffelen en kussen en wurgen tot je blauw ziet.
Net een week vakantie in de hel die zuid-limburg heet gehad.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja het gaat bijna weer beter week ziek geweest ongeveer![]()
Met u ?
Heb je weinig aan onder de zoden, maar dat kan dan geregeld worden hoor.quote:
Waarom ben ik niet verbaasd?quote:
Dat ga ik in praktijk brengen. Veel plezier morgen allemaal, ik zal aan jullie denken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik niet. Ja, nu nog wel, zeg maar. Maar straks niet meer. Want ik ga m'n hut opzoeken. En penetreren.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Net een week vakantie in de hel die zuid-limburg heet gehad.
Onmogelijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gewoon een keer als hij/zij een vrije dag heeft achter die computer springen en naar Fok! gaan
3e dag: Valkenburg.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zo lang je niet in valkenburg bent geweest moet je het hebben kunnen overleven
.
Vanwaar deze haatneigingen lieverdquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heb je weinig aan onder de zoden, maar dat kan dan geregeld worden hoor.
Hey!quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Net een week vakantie in de hel die zuid-limburg heet gehad.
Ja, jezelf aangemeld op FOK!quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vanwaar deze haatneigingen lieverdheb ik je ooit wat misdaan
![]()
Ja daarvoor moet je bij m'n zus zijn die kan je de schuld ervan gevenquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja, jezelf aangemeld op FOK!
Niks persoonlijks hoor..
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja, jezelf aangemeld op FOK!
Niks persoonlijks hoor..
Je hebt nog steeds niet gezegd wie dat is.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja daarvoor moet je bij m'n zus zijn die kan je de schuld ervan geven
Dat is veel te verwarrend, ik blijf wel gewoon jou schofferen, okay?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja daarvoor moet je bij m'n zus zijn die kan je de schuld ervan geven
Doe wat je niet laten kunt liefiequote:Op zaterdag 2 september 2006 01:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is veel te verwarrend, ik blijf wel gewoon jou schofferen, okay?
Doe ik zeker, Pluto.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kunt liefie![]()
Goh, wat jammer.quote:
Eigen schuld, dikke bult enzo.quote:
Och balen jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Eigen schuld, dikke bult enzo.
Ligt eraan waar je woont hequote:Op zaterdag 2 september 2006 01:19 schreef SPK het volgende:
Het word morgen zeer kut weer weer
Kan iemand dit bevestigen of ontkennen?
En dat is goedquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:19 schreef Neenetje het volgende:
Koelkast niveau.
Hmm?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:19 schreef Neenetje het volgende:
Koelkast niveau.
Alsof hier uberhaubt sprake van niveau isquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:19 schreef Neenetje het volgende:
Koelkast niveau.
Ga lekker een mongolisch onzin topic openenquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Alsof hier uberhaubt sprake van niveau is
*proestquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Alsof hier uberhaubt sprake van niveau is
Ja al gedaanquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:21 schreef SPK het volgende:
[..]
Ga lekker een mongolisch onzin topic openen![]()
Koud bier, heette deckens.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:19 schreef Neenetje het volgende:
Koelkast niveau.
Ja, leg jij me het verschil eens uit met een normale slowchat en deze slowchat hier ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
*proest
En dat uit jouw mond..
Daar ging het niet over, schat. Je had het over niveau, iets wat ik bij jou tot nu toe nog niet heb kunnen ontwaren.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja, leg jij me het verschil eens uit met een normale slowchat en deze slowchat hier ?
Jij badjas, ik dekens dan.quote:
Dit is ONZ sinds wanneer moet ik hier op niveau pratenquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar ging het niet over, schat. Je had het over niveau, iets wat ik bij jou tot nu toe nog niet heb kunnen ontwaren.
Wie begon er hier nou over het niveau? Ik niet mijn waarde. En ga nu maar weer lekker buiten spelen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dit is ONZ sinds wanneer moet ik hier op niveau praten![]()
Niet dat jij wel op niveau praat ofzo![]()
Het was Neenetjequote:Op zaterdag 2 september 2006 01:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wie begon er hier nou over het niveau? Ik niet mijn waarde. En ga nu maar weer lekker buiten spelen..
Goed nummer van Scheldgeweld.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoerenkots.
Dagobugsbunnyo ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:30 schreef SPK het volgende:
Ken je een FA die begint met een D en eindigt op O Dribbel?
Denk je het antwoord te weten, kijk even uit als je zo doorpost.
Muwoa ik heb nog niemand dood gewenst hierquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:30 schreef SPK het volgende:
Zoiets heet humor. Is moeilijk voor je, dat begrijp ik.quote:
eindigt mét een t.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:30 schreef SPK het volgende:
Zeg jij ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zoiets heet humor. Is moeilijk voor je, dat begrijp ik.
quote:
Mensen met het IQ van een jurk kunnen inderdaad niet een bepaald niveau overstijgen. Kun jij ook niks aan doen, zorg alleen wel dat je altijd een zakdoekje bij je hebt.quote:
Wat is het verband tussen humor en IQ precies zo'n oppervlakkige opmerking zegt natuurlijk meer over jouw verstandelijk vermogen dan dat van mij is, toch ja tog he of niet dan togquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mensen met het IQ van een jurk kunnen inderdaad niet een bepaald niveau overstijgen. Kun jij ook niks aan doen, zorg alleen wel dat je altijd een zakdoekje bij je hebt.
En je post hier met een kloon omdat....... ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:36 schreef SPK het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou weer![]()
Oh nee je hebt gelijk![]()
Konden we aan jou ook vragen een paar maandjes geleden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En je post hier met een kloon omdat....... ?
Oh purlease, ik ken schapen die je zonder enige moeite onder de tafel kunnen lullen. Probeer alsjeblieft niet met de grote mensen te spelen, want dan ga je finaal de mist in.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat is het verband tussen humor en IQ precies zo'n oppervlakkige opmerking zegt natuurlijk meer over jouw verstandelijk vermogen dan dat van mij is, toch ja tog he of niet dan tog
Klopt dat kan, wil je het doen ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:41 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Konden we aan jou ook vragen een paar maandjes geleden.
Maar je geeft geen antwoord ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oh purlease, ik ken schapen die je zonder enige moeite onder de tafel kunnen lullen. Probeer alsjeblieft niet met de grote mensen te spelen, want dan ga je finaal de mist in..
Dat was het antwoord, lees het anders nog een keer, wellicht komt het dan wel door.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar je geeft geen antwoord ?
Kijk ik weet niks van je hoe slim jij bent enz dus daar kan ik niet over oordelen, voor jou geld precies hetzelfde alleen schijn jij wel te kunnen oordelen wat dus weer volkomen nergens over gaat.![]()
Hihiquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:36 schreef SPK het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou weer![]()
Oh nee je hebt gelijk![]()
Heel goed moderaatstorquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja hallo, kunnen we gewoon even lief blijven enzo?. Dat hele gebash en alles moet maar 's ophouden in BeF.
Nah je hebt op geen manier ook maar inhoudelijk op die post gereageerd dus ik denk toch dat je ongelijk hebtquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was het antwoord, lees het anders nog een keer, wellicht komt het dan wel door.
Is goed hoor, ik ga toch zo slapen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja hallo, kunnen we gewoon even lief blijven enzo?. Dat hele gebash en alles moet maar 's ophouden in BeF.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is goed hoor, ik ga toch zo slapen.
Pas op dat jeniet stikt in je kussen, een ongeluk zit in een klein hoekjequote:Op zaterdag 2 september 2006 01:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is goed hoor, ik ga toch zo slapen.
Hihi doodsverwensingquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Pas op dat jeniet stikt in je kussen, een ongeluk zit in een klein hoekje
Ladies and gentlemen we got himquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Pas op dat jeniet stikt in je kussen, een ongeluk zit in een klein hoekje
Nouja, ik zal niet teveel kankeren.quote:
Ha geilaerdt!quote:
Kjoet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Nouja, ik zal niet teveel kankeren.
Immer.quote:
Ik kill het topic gelijk weer.quote:
Als in poëtisch stil of als in OH MY GODquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:00 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Het is ook iets om stil van te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |