abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31615322
Ja. Hoi. Help.

Ten eerste, ja, inderdaad:
  • Ik ben een meisje, dus je kan 'vrouwen en techniek ' roepen
  • Ik weet weinig van pc's
  • Ik heb een breezerbroertje, die alles met een leuk kleurtje downloadt
  • Ik heb m'n virusscanner laten verlopen omdat ik te lui was om hem te updaten lees: de crack te zoeken
  • Ik heb m'n pc in het algemeen teveel laten versloffen, er staat énorm veel rotzooi op
  • Ik heb Windows al veels te lang niet meer ge-update

Dit weet ik allemaal, dat hoef je me niet nogmaals te vertellen.

Het probleem: afgezien van het feit dat m'n pc sowieso erg sloom is geworden de laatste tijd, heeft hij sinds gisteren besloten niet meer op MSN te willen. Ook de Hotmail of Gmail sites zijn onbereikbaar volgens mijn normaal zo trouwe pc. Zo wild zal de gok dus niet zijn als ik zeg dat het iets in de richting van een mailvirus zal zijn, zeker aangezien ik daar eerder last van heb gehad. Er zal vast ook nog wel een shitload aan spyware in m'n vierkante vriend zitten overigens, daar niet van.

Enniehoe, normaal gebruik ik Hitman Pro, maar die besluit bij Spybot vast te lopen omdat 'hij de focus heeft verlopen', waarna het programma alleen nog maar weg te krijgen is via taakbeheer. Heb dus de programma's maar apart gedownload en gedraaid. Ad-Aware vond slechts een cookie, Spybot en Spybot weigert me te helpen, Spyblaster werkte ook niet helemaal lekker. Norton vond tijdens de virusscan niets, online scans ook niet, behalve 1 dan, die alle virussen in m'n Quarantaine-map van Norton aangaf. Die zijn overigens verwijderd. Denk ik.

Ik wil overigens al een tijdje formatteren, maar moet nog even m'n windows cd zien te vinden voordat ik dat doe, dus dat zit er even niet in. Tot die tijd wil ik dit eigenlijk érg graag verholpen hebben.

Ik kan trouwens zo wel even een Hijack This log maken, mocht iemand denken daar wat aan te hebben.

Wie heeft er een mooi idee voor me?
  •   vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:03:01 #2
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_31615514
    Probeer het eens iets minder sarcastisch en denigrerend in een nieuw topic.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')