Ik vind van nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:19 schreef Neenetje het volgende:
Turk vind profeet.
Meer dan een cent is ze niet waard inderdaad!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:21 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Je weet wel.. Cent Ayani..
Die van die film over dat geloof.
Ah, vandaar!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:21 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Je weet wel.. Cent Ayani..
Die van die film over dat geloof.
Leg dat maar eens uit joog.quote:[ Mer ] zegt:
had ik al gezegd dat janet bezet os?
[ Mer ] zegt:
door jogy hè
Dat lijkt me serieus leuk werk, wat moet je daarvoor leren om op een schip te werken naar de uithoeken van de wereld met internet?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ga op een schip werken. Dan kan je het niet uitgeven!
Ik vond het al zo vaag dat deel 738 mét slotje boven 739 stond in mijn ATquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:22 schreef Chowi het volgende:
Ow kut, hij was al dicht.
jaja, slen typen enzo.quote:
Je hebt toch enkel danoontje van mijn rug gelikt? Of likte je per ongeluk nog ergens aan en merkte ik dat niet? Kan ik me niet voorstellen.quote:
Het leek mij ook al sterk.. maar ze zei het! *Wijst.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Je hebt toch enkel danoontje van mijn rug gelikt? Of likte je per ongeluk nog ergens aan en merkte ik dat niet? Kan ik me niet voorstellen.
Mja ik heb geen grijze knop meer en da's irritant.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vaag dat deel 738 mét slotje boven 739 stond in mijn AT
Jij hebt echt een nieuwe queste hè?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat schattig! Die verstopte hartjes!.
Maar m'n punt is dus wel extra bevestigd zo, dat weten jullie he?
Uhuh.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij hebt echt een nieuwe queste hè?
Ik wou dat ik wist wat het doel was.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij hebt echt een nieuwe queste hè?
Check de spiegelquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:27 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik wist wat het doel was.![]()
Het vriendje van ezel!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:27 schreef rompompom het volgende:
Wie is os, trouwens?
Gegroet, zweefteef.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:27 schreef mcDavid het volgende:
Weltrusten, lieve kijkbuiskinders!
Zoiets dacht ik al.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Tsja, wat wil je, dat hele gedoe voordat men een relatie krijgt is nou juist het spannendste. Ik zit alweer in een sleur en probeer via Janet te leven.
AAAAAAAAAAAAHhhh..quote:
*Begrijpt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:28 schreef jogy het volgende:
Maar mensen, begrijp het nou! Ik zit al 24 uur in één of andere absurde trip die lijkt op xtc maar dan zonder de lijpe bek en de verminderde oog-hand coöordinatie.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Godskolere na jah het was een TVP plaatje
dus bij deze![]()
Verkeerde tags.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[afbeelding]
dus bij deze![]()
Wat zie ik er ook leuk uit hè?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, ho, wacht even! Ik was nog niet klaar! Je moet dit er nog naast denken dan:[afbeelding]
Ze zijn echt keischattig samenquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, ho, wacht even! Ik was nog niet klaar! Je moet dit er nog naast denken dan:[afbeelding]
Oh ja nou snap ik het.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Van een secure-server (https) werkt meestal niet zo goed neequote:Op vrijdag 1 september 2006 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[[mislukt plaatje]
dus bij deze![]()
Zal het echt een langdurige flashback zijn naar mijn lsd trip?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:29 schreef Neenetje het volgende:
[..]
*Begrijpt.
Ik ben ook nooit uit m'n paddotrip gekomen.
Euhm.. clown?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
dus bij deze![]()
Edit:De lay-out, wat doe je?
Het is een voortdurend wonder dat een combinatie van draadjes en electronica zo goed blijft werkenquote:
Het zou best kunnen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Zal het echt een langdurige flashback zijn naar mijn lsd trip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |