Mee eensch.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:21 schreef Rhapsody het volgende:
Hertog Jan daarintegen is dan weer uitermate lekker.
en jouw 2 andere vermelde "biertjes" zijn trouwens ook in Belgische handenquote:
Hertog Jan is Limburgsquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:31 schreef misteriks het volgende:
[..]
en jouw 2 andere vermelde "biertjes" zijn trouwens ook in Belgische handen![]()
Limburg zijn would-be Belgenquote:
cursusje smiley's voor jou?quote:
En van InBev, dus in Belgische handen. Overigens zijn Hertog Jan en Das twee andere typen bieren, dus het vergelijk gaat niet helemaal op. En verder: dan drink je het toch gewoon niet?quote:
EENSCH!quote:
Dat is een andere Duvel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:23 schreef skiczukie het volgende:
Heeeeuui, wie is ut!
Mijn maag was een tijd lang geoefend, in die tijd dronk ik op een avond 12 duvel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Duvel blijft hét Duivelse lekkere bier ... maar o zo veraderlijk voor de ongeoefende maag ... (ja een duvel gist verder in je maag ...)
http://www.zippyvideos.com/5243107331620036/mafiablog.net_duvel/
http://www.ifeeder.net/media/Duvel.wmv
![]()
je maakt meer indruk met een bijna leeg kratquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:39 schreef 7th_wave het volgende:
ik heb hier nog een bijna vol krat staan
quote:
Maar hiervan is het plaatje mooierquote:
lekker bietquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:20 schreef Sextreme het volgende:
Doe mij maar een kwakje
[afbeelding]
We hebben het hier dan ook over 'Duvel'!quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:37 schreef Quannum het volgende:
Toch opvallend dat een bier-topic in KLB altijd onmiddelijk verandert in een WOW-topic.
![]()
WOW moet terug, daaromquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:37 schreef Quannum het volgende:
Toch opvallend dat een bier-topic in KLB altijd onmiddelijk verandert in een WOW-topic.
![]()
Weet je nog welk? Ik woon er namelijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:06 schreef dubidub het volgende:
[..]
WOW moet terug, daarom
Dat kwakje, dat zag ik ik een Bierhuis in Gent. Ik vroeg me al af wat voor merk dat was, met dat aparte glazen ding in een houten houder. Onwijs gaaf
Dat wordt inderdaad gezegd, maar het is de echte verklaring niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:53 schreef neo2000 het volgende:
Ik dacht (heb me laten vertellen ooit) dat de naam Kwak en die aparte glazen met elkaar te maken hebben. Laatste beetje bier (onderste verdikking in het klas) van een kwak glas "kwakt" er nml. als het ware uit tijdens het drinken, vandaar ook de naam. Maar goed, heb ik me laten vertellen door iemand in redelijk beschonken toestand.
Heb het zelf eerlijk gezegd nog nooit op, Kwak.
Het lekkerste bier wat ik ooit gedronken heb. De 1e keer was op het terras bij de Zeta na werk @ 25 graden.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:21 schreef Rhapsody het volgende:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:21 schreef Rhapsody het volgende:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:07 schreef Agorias het volgende:
Duvel bier stinkt![]()
Hertog Jan![]()
Biertopic!
Ook dat is verschrikkelijk lekkerquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:20 schreef Sextreme het volgende:
Doe mij maar een kwakje
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |