Dat schijnt inderdaad een probleem te zijn (geweest?). Voor meer info daarover kun je in Feedback kijken, in het topic: Waarom is Fok! regelmatig traag?quote:Op zondag 24 september 2006 13:10 schreef tnimble het volgende:
Heb wel het idee dat het momenteel erg traag is. Maarja dat is het wel vaker. Toch Hulde!
Met het risico op een legionella besmetting, door warmteontwikkeling door een apparaat op de leidingen kan er bij stilstaand water bacterien ontstaanquote:Op maandag 25 september 2006 13:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Het gaat om waterleidingen met name. Volgens de leverancier staat inbouwapparatuur strak tegen de muur. Achter de kasten mogen wel leidingen langs de muren lopen.
quote:Op maandag 25 september 2006 16:25 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Met het risico op een legionella besmetting, door warmteontwikkeling door een apparaat op de leidingen kan er bij stilstaand water bacterien ontstaan![]()
oh ja, logisch toch . Even niet aan gedacht.quote:Op maandag 25 september 2006 16:25 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Met het risico op een legionella besmetting, door warmteontwikkeling door een apparaat op de leidingen kan er bij stilstaand water bacterien ontstaan![]()
Dus dát is de reden! Thanksquote:Op maandag 25 september 2006 16:25 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
mooi dat het leuk was, en die telefoon, tsja, daar is de reisverzekering toch voorquote:Op maandag 25 september 2006 18:23 schreef sanger het volgende:
Ben trouwens terug uit Mexico.
Leuke vakantie gehad, veel gezien, gedaan en geluierd (en ook nog telefoon kwijtgeraakt)
Foto's komen nog.
Ik weet niet of de verzekering vergoed als je hem verliest ipv dat ie gestolen is. Buiten dat is het natuurlijk ook wel een beetje eigen schuld dikke bult verhaal. Effe over denken of ik de verzekering ermee ga belasten. Telefoon was vrijwel niets waard, ik baal meer van het verlies van de telefoonnummers.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:34 schreef Gurb het volgende:
[..]
mooi dat het leuk was, en die telefoon, tsja, daar is de reisverzekering toch voor![]()
was het een toeristische / strand / culturele / actieve / inspirerende / superluxe / all inclusive / zuip / saaie vakantie?
Dank je Gurb!quote:Op woensdag 27 september 2006 08:05 schreef Gurb het volgende:
Ziet er leuk uit Sanger!
Mogge trouwens, ben al een uur aan het werk (zou een uurtje eerder op mijn werk zijn om wat dingen te bespreken met een collega, die om acht uur de volgende afspraak had, staat ie vast in de file door de mist, dus voor niets een uur eerder opgestaan)![]()
ik zag ook niets, maar dat kwam juist door die mistquote:Op woensdag 27 september 2006 08:52 schreef sanger het volgende:
Mist? Collega had het er ook al over, maar ik heb niets gezien![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 11:17 schreef Gurb het volgende:
[..]
ik zag ook niets, maar dat kwam juist door die mist![]()
Waar hebben je ouders dat staande rekje vandaan dat in de douche staat en eventueel welk merk/type ding het is?quote:
Ah gevonden!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:49 schreef Brighteyes het volgende:
IKEA!![]()
Zitten een soort pootjes onder waardoor je hem zowel kan hangen als neer kan zetten...
Lamp aan het plafond ook van Ikea?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:57 schreef Brighteyes het volgende:
YW.
En idd, voor dat geld heb je iig iets staan.
Ik ga je quoten bij mijn vriendquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
Jup.
Zo werkt het ook hè, Ikea-meuk combineren met duur spul en dan heb je best een aardige mix.
Heel veel kan ik remote en doe ik remote. Maar er wordt nu eenmaal verwacht dat ik ook zo af en toe op lokatie ben, al is het maar om de users een gezixht bij de man te laten hebben. En eerlijk is eerlijk, een rondje werkplek lopen levert altijd wel wat werk op terwijl het telefonisch niet doorgegeven was.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:57 schreef arithaterhorst het volgende:
Marsepein, ik had hier eigenlijk nog niet op gereageerd.
Wat ik me dan afvraag of zoiets niet remote kan? (zal wel niet, anders had je dat wel gedaan)..
Of kan dat niet omdat je ook operating systemen installeert?
Wel leuk om zo steeds naar het buitenland te gaan, iets wat ik vroeger altijd wel wilde doen voor m'n baan. 1x naar Shanghai is de score. En nu wil ik eigenlijk gewoon lekker thuis zitten genieten van het huis
.
Heee, leuk man, gefelicislagroomtaart!quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:12 schreef Vonkenboer het volgende:
Goeiemiddag![]()
Vandaag 1 jaar verkering met mijn lief![]()
![]()
Lekker saampjes gezellig uit eten vanavond![]()
![]()
Heej Vonkie! Feli! Hoe houdt ze het uitquote:Op zondag 1 oktober 2006 13:12 schreef Vonkenboer het volgende:
Goeiemiddag![]()
Vandaag 1 jaar verkering met mijn lief![]()
![]()
Lekker saampjes gezellig uit eten vanavond![]()
![]()
Ha ja bedankt nog voor den tipquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
Help!
Er is een topic met 'muurdecoraties' of zo. Iemand die tips vraagt en daarin heeft iemand foto's gepost van zijn ubergave muur met daarop een uitvergroting van het momenteel erg hippe behangmotiefje.
Wilde het aan iemand (Syrena) laten zien als tip voor haar muur, maar ik kan dat topic niet vinden.
Help!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |