abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42105944
quote:
Op zondag 24 september 2006 13:10 schreef tnimble het volgende:
Heb wel het idee dat het momenteel erg traag is. Maarja dat is het wel vaker. Toch Hulde!
Dat schijnt inderdaad een probleem te zijn (geweest?). Voor meer info daarover kun je in Feedback kijken, in het topic: Waarom is Fok! regelmatig traag?
  maandag 25 september 2006 @ 12:05:40 #202
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42109176
Guys (& dolls),

Iemand enig idee waarom er in onze nog te installeren keuken geen leidingen achter de inbouwkoelkast mogen lopen? Dat liet de leverancier ons heel duidelijk weten. Maar een elektricien die hier zaterdag was verbaasde zich erover. Wie weet waarom die regel er is?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_42110115
Heeft de keukenleverancier het misschien over opbouwleidingen (zoals water en afvoer enzo) terwijl de electricien in zijn kader denkt: electraleidingen die worden ingefreesd?

Ik zou het eigenlijk anders niet weten. Bij ons lopen ook inbouwleidingen achter de kasten.
  maandag 25 september 2006 @ 13:02:21 #204
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42110271
Het gaat om waterleidingen met name. Volgens de leverancier staat inbouwapparatuur strak tegen de muur. Achter de kasten mogen wel leidingen langs de muren lopen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_42111718
bij ons loopt wel waterleiding achter de kasten langs voor de vaatwasser met name.
Alleen zit de (nood) kraan achter/door een andere kast bereikbaar.

En water en riool en electriciteit en alles in opbouw.
De kasten staan ongeveer 10 cm. van de muur af, omdat de muur niet haaks is en de kasten wel
.

Zoiets ? ms.
pi_42111862
voorbeeld:

de kraan is dus later ertussen gezet op de witte buis recht naar boven.
En nou weet ik niet meer waarom de blauwe naar rechts wegloopt ... naar het toilet ws...
  Moderator maandag 25 september 2006 @ 16:25:39 #207
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_42115153
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Het gaat om waterleidingen met name. Volgens de leverancier staat inbouwapparatuur strak tegen de muur. Achter de kasten mogen wel leidingen langs de muren lopen.
Met het risico op een legionella besmetting, door warmteontwikkeling door een apparaat op de leidingen kan er bij stilstaand water bacterien ontstaan
  maandag 25 september 2006 @ 16:27:49 #208
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_42115214
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:25 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Met het risico op een legionella besmetting, door warmteontwikkeling door een apparaat op de leidingen kan er bij stilstaand water bacterien ontstaan

Een koelkast wordt warm aan de achterkant!
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_42116806
quote:

[..]

oh ja, logisch toch . Even niet aan gedacht.
  maandag 25 september 2006 @ 17:29:17 #210
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42116841
quote:

[..]

Dus dát is de reden! Thanks
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 25 september 2006 @ 18:17:49 #211
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42117957
Buiten dat past het vaak gewoon niet. De kastjes staan vaak tegen de muur, of net ervoor (denk aan 0,5 cm).

Je kunt ze wel onder plint hoogte doen bv en dan isoleren. Dat is vaak wel mogelijk.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 25 september 2006 @ 18:23:08 #212
65960 sanger
pi_42118126
Ben trouwens terug uit Mexico.

Leuke vakantie gehad, veel gezien, gedaan en geluierd (en ook nog telefoon kwijtgeraakt )

Foto's komen nog.
pi_42134309
quote:
Op maandag 25 september 2006 18:23 schreef sanger het volgende:
Ben trouwens terug uit Mexico.

Leuke vakantie gehad, veel gezien, gedaan en geluierd (en ook nog telefoon kwijtgeraakt )

Foto's komen nog.
mooi dat het leuk was, en die telefoon, tsja, daar is de reisverzekering toch voor

was het een toeristische / strand / culturele / actieve / inspirerende / superluxe / all inclusive / zuip / saaie vakantie?
  dinsdag 26 september 2006 @ 10:38:46 #214
65960 sanger
pi_42135541
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 09:34 schreef Gurb het volgende:

[..]

mooi dat het leuk was, en die telefoon, tsja, daar is de reisverzekering toch voor

was het een toeristische / strand / culturele / actieve / inspirerende / superluxe / all inclusive / zuip / saaie vakantie?
Ik weet niet of de verzekering vergoed als je hem verliest ipv dat ie gestolen is. Buiten dat is het natuurlijk ook wel een beetje eigen schuld dikke bult verhaal. Effe over denken of ik de verzekering ermee ga belasten. Telefoon was vrijwel niets waard, ik baal meer van het verlies van de telefoonnummers.

Het was een combi van:

toeristische / strand / culturele / actieve / inspirerende / superluxe / all inclusive / zuip / saaie vakantie

Op Schiphol kwamen we een groep jongens tegen welke we al kenden, die in hetzelfde toestel zaten. En toevallig ook in hetzelfde hotel. Toeval he! Was erg gezellig

We hebben ons als echte toeristen gedragen in het dorp, gezond op het strand, bezoekjes gebracht aan 2 Mayasteden (Chitzen Itza en Ek Balam), gezwommen met dolfijnen (Hellace) en gedoken (ikzelf), Hotel Riu Tequila *****, All-In was maar 100 euro duurder in totaal dan ben je gek als je dat niet doet (toch?), als je in de bar die groep gasten tegenkomt gaan er behoorlijk wat Corona's doorheen (en Bacootjes)

Ik ga vanavond alle foto's op de pc knallen, en de mooiste effe posten.
pi_42140592
Phoebe (ons hondje) is misschien zwanger

Zij dus:

dinsdag 26 september 2006 @ 14:10:22 #216
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42140633
Dat is leuk artitha

Als het de bedoeling was tenminste
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_42140643
100 euro corona's heb je er zo doorheen

(als ik me die laatste barrekening van je voor de geest haal)

Ben benieuwd naar de foto's!
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:10:48 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42140646
Wat leuk Aritha!
pi_42140820
Jaa, dat is het.

Dat wil ik al jaren eigenlijk. Voor de verbouwing hebben we het geprobeerd, maar dat is mislukt.
Het reutje wist niet wat ie moest doen
En toen dat duidelijk was, was het voor Phoebe al wel genoeg geweest...
  dinsdag 26 september 2006 @ 23:12:00 #220
65960 sanger
pi_42156272
Fotootjes van de vakantie staan hier! Naar Mexico, wat mag ik absoluut niet vergeten?

Is denk ik onnodig om Fok! er dubbel mee te belastten.
pi_42160735
Ziet er leuk uit Sanger!

Mogge trouwens, ben al een uur aan het werk (zou een uurtje eerder op mijn werk zijn om wat dingen te bespreken met een collega, die om acht uur de volgende afspraak had, staat ie vast in de file door de mist, dus voor niets een uur eerder opgestaan)
pi_42161230
Welkom terug Sanger en erg leuke foto's is vast een hele leuke vakantie geweest!
  woensdag 27 september 2006 @ 08:52:46 #223
65960 sanger
pi_42161260
quote:
Op woensdag 27 september 2006 08:05 schreef Gurb het volgende:
Ziet er leuk uit Sanger!

Mogge trouwens, ben al een uur aan het werk (zou een uurtje eerder op mijn werk zijn om wat dingen te bespreken met een collega, die om acht uur de volgende afspraak had, staat ie vast in de file door de mist, dus voor niets een uur eerder opgestaan)
Dank je Gurb!

Mist? Collega had het er ook al over, maar ik heb niets gezien
pi_42164296
quote:
Op woensdag 27 september 2006 08:52 schreef sanger het volgende:

Mist? Collega had het er ook al over, maar ik heb niets gezien
ik zag ook niets, maar dat kwam juist door die mist
  woensdag 27 september 2006 @ 11:26:12 #225
65960 sanger
pi_42164535
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:17 schreef Gurb het volgende:

[..]

ik zag ook niets, maar dat kwam juist door die mist
pi_42175811
Sanger, welcome back enzo. Foto's ga ik op een later tijdstip bekijken als ik meer, maar vooral sneller online ben.

Ik ben deze week voor werk weg, en helaas de dagen zijn lang en vermoeiend evenzo de honderden auto kilometers die ik de afgelopen drie dagen achter de rug heb. Ik hoop vrijdagavond laat thuis te komen, ik heb dan in 5 dagen tijd ongeveer 2500 km gereden En ja, ook nog gewerkt. De hotels zijn leuk, maar ik ben er te kort om er echt van te genieten. Waar ik vanavond ben, daar moet de kamer zo groot zijn, dat je al moe bent als je van de ingang naar het balkon llopt, zo ver als het is.

Aritha, leuk zeg, kleine hondjes. Wat is ongeveer de draagtijd bij honden? Is het eigenlijk een rashond, en worden de kleintjes dat ook, of hebben jullie er een lieve Sint Bernard bij gelaten

Misschien leuk om te vertellen, ik ben afgelopen weekend ook weer begonnen met klussen, helaas geen tijd gehad om foto's online te krijgen vanwege deze drukke week en ik ook nog een beetje 'familiar' wilde zijn. Maar concreet gezien, de picknick tafel staat nu buiten, 2 lagen olie, de woonkamer is weer leeg. De oude rachels zijn van de balken, isolatie en nieuwe rachels liggen te wachten om geplaatst te worden. Als er zaterdag nog wat energie is dan ga ik vrolijk weer verder.

Dude: Achter inbouw apparatuur heb je echt geen ruimte voor leidingen, been there done that. Maar als je een extra diep werkblad hebt (Vanaf 65 cm diepte) dan moet het wel gaan. En soms kun je een klein sleufje maken achter de apparatuur waardoor je bijvoorbeeld een dun waterleidinkje er wel achter krijgt. Maar bij standaard diepte beter van niet.

Dat is het even, ff verder neuzen op FOK!, misschien zo dadelijk nog meer (Ik moet toch wachten tot er verscheidene Gigabytes binnen zijn gehaald hier over een 4Mbit lijntje. Dus ik heb ff 'pauze'.
pi_42176485
Marsepein, wat is nou precies jouw werk dan? Ik weet dat je in de IT enzo zit, en systemen aan de praat moet houden.. Maar waarom moet je daarvoor steeds naar het buitenland (on site) om dat te doen?

De draagtijd bij honden is gemiddeld 63 dagen, varierend van zo ongeveer de 57 tot de 67 dag.
Phoebe is een Cavalier King Charles Spaniel (Pim Fortyun hondje), maar zonder stamboom.

Vanavond zijn we weer bij het reutje (Jordi) geweest om te dekken. Dan vrijdag weer, en misschien zondag nog een keer. ( ) Dan moet er toch een goede kans van slagen zijn.

Enneh...St Bernhard... Phoebe weegt nog geen 5 kilo!
pi_42176929
Ik ben zelf netwerk- / systeem- / applikatiebeheerder op de hoofdvestiging in NL en ook verantwoordelijk voor de hoofdvestiging in BE. Bij ons is IT gezien alles gecentraliseerd vanuit het hoofdkantoor in Zwitserland. Nieuwe systemen worden van daaruit aangeschaft, en geinstalleerd. Omdat we met een redelijk klein team zijn (Ongeveer 7 mensen) voor relatief veel landen (Nederland, Belgie, Duisland (2 x, noord en zuid) Zwitserland, Oostenrijk, sinds een aantal maanden ook Polen, Tjechie, Hongarije en Slovenie, en over 1 maand Hong Kong en Shanghai) en er slechts 3 a 4 mensen willen reizen is er relatief veel te doen buiten onze eigen standplaats. Zeker in een periode dat er veel nieuwe systemen uitgerold moeten waar onze expertise bij gewenst is. En dat is nu. Ik ben nu vooral bezig met laptops (18 stuks) Autocad workstations (12 stuks) en 2 'pizzaboxen', die na configuratie en installatie over heel eruropa worden uitgerold.

Nou ja dat zo'n beetje. En omdat ik graag autorij, en vliegen niet altijd een optie is maak ik veel kilometers.

De komende weken ben ik bijna elke week 2 of meer dagen onderweg.

En hoewel het veel mensen tegen zou staan, vind ik dat reizen erg leuk. Er is 1 nadeel. We willen graag kinderen (We als mijn vrouw en ik) maar door het reizen ben je niet altijd thuis op het meest 'vruchtbaarste' moment

Daarom moet jullie ook met Phoebe meerdere toeren uithalen om kleine Phoebe's te organiseren.

Dat was het weer even.

Groetsels allen, ik ga zo nokken en eten en dan eindelijk weer eens douchen en slapen..
  woensdag 27 september 2006 @ 23:59:24 #229
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42186175
Help Dude de keuken door: Dude & Arty's Parkplatz! Ja wie sagt man das...siebende Teil

Voor iedereen die tips heeft over de nog te leggen vloer.

Dank
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_42211270
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 21:14 schreef Brighteyes het volgende:
En wat foto's van de badkamer
Waar hebben je ouders dat staande rekje vandaan dat in de douche staat en eventueel welk merk/type ding het is?

Lijkt mij namelijk ook wel iets. Wil liever niet iets tegen mn muur aan boren..
  donderdag 28 september 2006 @ 20:49:02 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42211349
IKEA!
Zitten een soort pootjes onder waardoor je hem zowel kan hangen als neer kan zetten...
pi_42211703
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:49 schreef Brighteyes het volgende:
IKEA!
Zitten een soort pootjes onder waardoor je hem zowel kan hangen als neer kan zetten...
Ah gevonden!

Niet geheel mijn smaak. Maar voor 9e kan ik me geen buil vallen en voorlopig staat er iets. Dan hebben we wat meer tijd om wat anders te zoeken tzt.

Bedankt voor de tip!
  donderdag 28 september 2006 @ 20:57:12 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42211791
YW.
En idd, voor dat geld heb je iig iets staan.
pi_42242693
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:57 schreef Brighteyes het volgende:
YW.
En idd, voor dat geld heb je iig iets staan.
Lamp aan het plafond ook van Ikea? (heb er ook twee van )
Wat een geweldige badkamer trouwens
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 29 september 2006 @ 21:35:40 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42243209
Jup.

Zo werkt het ook hè, Ikea-meuk combineren met duur spul en dan heb je best een aardige mix.
pi_42243409
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
Jup.

Zo werkt het ook hè, Ikea-meuk combineren met duur spul en dan heb je best een aardige mix.
Ik ga je quoten bij mijn vriend
Vandaar ook de hernieuwde belangstelling voor K&W, we zijn al huizen gaan kijken In januari gaan we alles berekenen enzo, maar we hebben alvast wat voorpret (als iemand nog tips heeft voor leuke buurten in Roermond...)

Overigens wil hij Hoofd Design zijn maar ik heb gezegd dat ik dan wél de budgethouder word (meneer heeft een beetje een dure smaak. Ik ook wel hoor, maar ik ben ook een zuinige. En een praktische).
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 29 september 2006 @ 22:59:03 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42245476
Help!
Er is een topic met 'muurdecoraties' of zo. Iemand die tips vraagt en daarin heeft iemand foto's gepost van zijn ubergave muur met daarop een uitvergroting van het momenteel erg hippe behangmotiefje.

Wilde het aan iemand (Syrena ) laten zien als tip voor haar muur, maar ik kan dat topic niet vinden.

Help!
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 29 september 2006 @ 23:15:53 #238
95752 crew  Chell
Kluns
pi_42245904
Deze toch? Muurschildering
  vrijdag 29 september 2006 @ 23:19:49 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42246026
Heldin!
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 29 september 2006 @ 23:32:39 #240
95752 crew  Chell
Kluns
pi_42246407
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 23:19 schreef Brighteyes het volgende:
Heldin!
MSN log van gesprek met jou
  vrijdag 29 september 2006 @ 23:35:33 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42246496
Ghehehe, ik had in de log met stinkie zitten zoeken. Ik wist dat ik het aan iemand had doorgestuurd.
Ik had nog gezocht op 'muur' maar kon hem niet vinden.
pi_42263296
Ik ben weer terug en ff aan het inlezen
  zaterdag 30 september 2006 @ 19:51:37 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42264015
Vandaag eindelijk een begin gemaakt met de achtergevel. Die staat al een paar jaar in dezelfde grondverf. Zag er niet uit.
Vandaag dus dubbeldekkende grondverf erop gedaan en hopen dat ik nog een keer 1 droge dag heb om het af te lakken.

Jaja, dat had natuurlijk al de hele zomer gekund, maar je kent ons.
  Moderator zondag 1 oktober 2006 @ 13:12:40 #244
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_42278147
Goeiemiddag
Vandaag 1 jaar verkering met mijn lief

Lekker saampjes gezellig uit eten vanavond
pi_42286888
Gefeliciteerd, Vonk! Maak er een leuke avond van.
pi_42287158
Marsepein, ik had hier eigenlijk nog niet op gereageerd.

Wat ik me dan afvraag of zoiets niet remote kan? (zal wel niet, anders had je dat wel gedaan )..
Of kan dat niet omdat je ook operating systemen installeert?

Wel leuk om zo steeds naar het buitenland te gaan, iets wat ik vroeger altijd wel wilde doen voor m'n baan. 1x naar Shanghai is de score . En nu wil ik eigenlijk gewoon lekker thuis zitten genieten van het huis .
pi_42293546
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:57 schreef arithaterhorst het volgende:
Marsepein, ik had hier eigenlijk nog niet op gereageerd.

Wat ik me dan afvraag of zoiets niet remote kan? (zal wel niet, anders had je dat wel gedaan )..
Of kan dat niet omdat je ook operating systemen installeert?

Wel leuk om zo steeds naar het buitenland te gaan, iets wat ik vroeger altijd wel wilde doen voor m'n baan. 1x naar Shanghai is de score . En nu wil ik eigenlijk gewoon lekker thuis zitten genieten van het huis .
Heel veel kan ik remote en doe ik remote. Maar er wordt nu eenmaal verwacht dat ik ook zo af en toe op lokatie ben, al is het maar om de users een gezixht bij de man te laten hebben. En eerlijk is eerlijk, een rondje werkplek lopen levert altijd wel wat werk op terwijl het telefonisch niet doorgegeven was.

Echt grondinstallaties kan ik vaak niet remote, voor servers hebben we daar wel tools voor, maar dat gebeurd ook maar sporadisch door mij.

O en hoe is Shanghai, er bestaat een kasn dat ik volgend jaar meerdere weken naar Hong Kong en/of Shanghai moet, en ik zeg geen nee als het wordt gevraagd
pi_42293577
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 13:12 schreef Vonkenboer het volgende:
Goeiemiddag

Heee, leuk man, gefelicislagroomtaart!
  maandag 2 oktober 2006 @ 10:07:20 #249
65960 sanger
pi_42304403
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 13:12 schreef Vonkenboer het volgende:
Goeiemiddag

Heej Vonkie! Feli! Hoe houdt ze het uit

Lekker gegeten?
pi_42304513
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
Help!
Er is een topic met 'muurdecoraties' of zo. Iemand die tips vraagt en daarin heeft iemand foto's gepost van zijn ubergave muur met daarop een uitvergroting van het momenteel erg hippe behangmotiefje.

Wilde het aan iemand (Syrena ) laten zien als tip voor haar muur, maar ik kan dat topic niet vinden.

Help!
Ha ja bedankt nog voor den tip Ik was zelf ook al aan het speuren naar muurschildering-topique's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')