Muurverf.quote:Op maandag 4 september 2006 18:46 schreef toma het volgende:
Wat voor verf kan ik trouwens het beste gebruiken ?
Ja klopt , ik was ook niet van plan om t zo klein te doenquote:Op maandag 4 september 2006 19:03 schreef nietzman het volgende:
Je kan als hoogte van zo'n prent toch gewoon de hoogte van je muur nemen. Met dit formaat kun je net zogoed een poster ophangen.
Vet mooi hé.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:25 schreef Estate het volgende:
Ik heb voor de kinderkamer ook een grote muurschidering gemaakt, tekening geprint op hokjes en op vergroot uit getekend op de muur met potlood.
De hokjes kun je later weer verwijderen met muurverf, ik zou de muur wel kort voor dat je gaat schilderen een keer verfen anders krijg je kleur verschil.
[afbeelding]
Als verf heb ik hema muurverf gebruikt die heeft redelijk kleine potjes en dekt ook goed. Voor het zwart en de omlijning heb ik schoolbordverf gebruikt, deze is iets makelijker verwerkbaar met een klein penseel.
[afbeelding]
maar dat heb je even hendig mooi gedaanquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:41 schreef nietzman het volgende:
Heb even geen betere foto bij de hand, maar dit heb ik eens op een muur gekwatst:
[afbeelding]
Ziet er goed uit zegquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:41 schreef nietzman het volgende:
Heb even geen betere foto bij de hand, maar dit heb ik eens op een muur gekwatst:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:59 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb bij mijn zoontje op de kamer een complete spongebobmuur geschilderd. gewoon over het behang met acrylverf.
Komt van een stukje behang wat eerst op de muur zou komen, maar zo'n subtiel motiefje in een behangetje is natuurlijk ook maar zo-zo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:57 schreef lady-wrb het volgende:
waar heb je het patroon vandaan?zoiets wil ik ook wel eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |