abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 september 2006 @ 10:51:34 #151
62913 Blik
The one and Only!
pi_41610926
Als jullie terugkomen wil ik foto's en reisverslag zien, ik zit er namelijk over te denken om volgend jaar die kant op te gaan...
  vrijdag 8 september 2006 @ 19:20:51 #152
146003 RodenCity
Professioneel Proefdier
pi_41625661
foto's en reisverslag zullen er zeker komen.

Voor ons nog:

87 uur

5220 minuten

313200 seconden...........till take off.
The Admirals......1995-2007
  vrijdag 8 september 2006 @ 19:26:30 #153
146003 RodenCity
Professioneel Proefdier
pi_41625802
quote:
Op donderdag 7 september 2006 21:57 schreef Vogue het volgende:
@ nr. 126

Mán, je gaat naar Mexico! Naar een hotel wat nog Europeser is dan alle Europese hotels bij elkaar. Je gaat naar de standaard toeristenattracties: Tulum, Xel'ha, Chichén Itzá, Coba... en je gaat snorkelen en een jeepsafari maken en misschien nog met dolfijnen zwemmen in Cancún. Iédere toerist doet die excursies! Hartstike gaaf allemaal, heel leuk, maar overdrijven is ook een vak.
In ieder geval wens ik jullie heel veel plezier, en net wat nr. 126 zegt, probeer ook eens wat Mexicaanse cultuur mee te pakken
Het spijt me dat ik mischien zoveel zin heb in mijn vakantie, en dat jij het maar niks vindt omdat het niet het "echte mexico" is.
Dit wordt mijn eerst vakantie in 7 jaar, eerste keer dat ik buiten europa kom, en dat ik ga vliegen. Kijk dat jij er tig keer geweest bent en idd alle plekjes weet kan ik niks aan doen.
Maar je reactie klinkt nu echt zo van "stel je niet aan".
Nou nogmaals dan maar, mijn excuses daar voor, mijn excuses dat ik er niet veel van weet, en dat ik geen idee heb waar ik terecht kom.
Dat het niet jouw ding is kan ik begrijpen, maar laat liever wel iedereen in zijn eigen waarde.
  vrijdag 8 september 2006 @ 19:38:24 #154
62913 Blik
The one and Only!
pi_41626162
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:26 schreef RodenCity het volgende:

[..]

Het spijt me dat ik mischien zoveel zin heb in mijn vakantie, en dat jij het maar niks vindt omdat het niet het "echte mexico" is.
Dit wordt mijn eerst vakantie in 7 jaar, eerste keer dat ik buiten europa kom, en dat ik ga vliegen. Kijk dat jij er tig keer geweest bent en idd alle plekjes weet kan ik niks aan doen.
Maar je reactie klinkt nu echt zo van "stel je niet aan".
Nou nogmaals dan maar, mijn excuses daar voor, mijn excuses dat ik er niet veel van weet, en dat ik geen idee heb waar ik terecht kom.
Dat het niet jouw ding is kan ik begrijpen, maar laat liever wel iedereen in zijn eigen waarde.
Volgens mij laat die je in je eigen waarde, hij heeft uitgesproken kritiek op je reis ofzoiets dergelijks.
Hij laat alleen wel doorschemeren dat hij het niet zo aan zou pakken...
pi_41626595
We zeggen toch helemaal niet dat we jullie vakantie maar helemaal niets vinden en onbegrijpelijk is wat julle daar allemaal gaan doen. Gewoon lekker vakantie vieren.
Maar ik, (en Vogue waarnschijnlijk ook) moeten misschien af en toe wel eens lachen over het 'spektakel' wat aanstaande is. Inderdaad alsof er een expeditie gaat naar de Kalahari-woestijn. Maar eigenlijk een topic vol over niets bijzonders, iets wat miljoenen Nederlanders elk jaar doen, naar Spanje, Turkije, Griekenland of Playa del Carmen. Op een zonnebed neerploffen, beetje eten, beetje drinken en af en toe eens een dagtripje maken.

Dan was het topic van Sanger over de verbouwing van z'n woning wél interessant.

Maar ook ik wens ik jullie echt wel een pretiige vakantie.
pi_41627540
quote:
Op donderdag 7 september 2006 19:45 schreef nr.126 het volgende:

[..]
Nou geniet ervan, en probeer als je tijd hebt ook nog iets van de Mexiaanse cultuur mee te pikken.
De Mexikaanse cultuur kan niet wacthen om wat van jou te pikken
Free people own guns! Slaves do not!
pi_41628722
na dit topic eens doorgelezen te hebben wil ik jullie toch nog voor één iets verwittigen ...
Verwacht er niet te veel van !!! Ik ben in juni in Playa geweest en ben een beetje teleurgesteld. Ik heb nog niet veel gereisd en dacht dan ook echt van "wauw naar Mexico". Maar Playa del Carmen is niet veel meer dan Spanje, misschien wat mooiere stranden maar dat is het dan. Dat wil echter niet zeggen dat je er geen leuke vakantie kan hebben want dat was het zeker wel. Het laat gewoon geen indrukken achter en is heel erg westers. Maak je dus maar geen zorgen over wat mee te nemen, ze hebben er alles...

Ik zou zeggen doe maar alle typische excursies, zeker met dolfijnen zwemmen en amuseer je daar! Naar Cozumel en Cancun moet je niet gaan, Cozumel is nog niet echt goed hersteld van de orkanen en Cancun is verschrikkelijk lelijk en druk. Tulum vond ik wel mooi om eens te zien (ook wel erg druk).

goeie reis!
pi_41629167
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:23 schreef Vampier het volgende:

[..]

De Mexikaanse cultuur kan niet wacthen om wat van jou te pikken
Mijn tip luidt dan ook:

Bij een overval je flashcard van je camera direct inslikken. Zijn je foto's tenminste gered
pi_41629778
Rodencity zo was het helemaal niet bedoeld Natuurlijk gun ik jullie een supervakantie! Ik ga eind november ook weer naar Midden Amerika en ga ook zeker nog 3 dagen in Playa nagenieten voordat ik weer het vliegtuig pak naar NL. Ik vind Playa del Carmen namelijk ook een heel leuk plaatsje. Maar Nr 126 verwoordt eigenlijk precies wat ik wilde zeggen. Jullie maken er zo'n spektakel van In ieder geval geniet er van en ik ben jaloers omdat ik nog ruim 2 maanden moet wachten voordat ik weer die kant op mag.

PS Blik, ik ben een zij
  zaterdag 9 september 2006 @ 15:27:59 #160
146003 RodenCity
Professioneel Proefdier
pi_41648626
Oke, dan zal ik het er hier verder niet meer over hebben.
Enigste waarom wij er mischien zo een "spektakel" van maken, is omdat wij liever goed voorbereidt weg gaan, dan er daar achter te komen wat we zoal vergeten zijn, thats all.

Smaken verschillen per vakantie, wat de 1 heel leuk vindt, kan de ander juist weer niet waarderen.
Wij gaan ook zeker genieten van onze vakantie das een ding wat zeker is.

En wat betreft dat wachten, ach die 2 maandjes zijn zo om........ wij hebben 5 maand moeten wachten vanaf het boeken tot dinsdag dat we mogen vertrekken en die waren ook zo om.

Nogmals, mede omdat het mijn eerste vakantie in 7 jaar is, de eerste keer vliegen, ga ik liever goed voorbereidt weg, dan spijt achteraf.

Verder no hard feelings hoor vogue
pi_41649183
Hartstikke tof! Ondanks wat hier gezegd wordt zou ik zeker de toeristische trekpleisters niet overslaan. Xel-ha, Tulum en Coba: zeker doen. en al die bullshit over het echte Mexico.....moet je lekker Mexico stad eens doen, grote kans dat je niet terugkeert...
pi_41652546
Grote kans nog wel, toe maar zeg....
pi_41654709
Dat zeg ik niet alleen, Mexicanen beamen dat. Yucatan is gewoon heel wat anders dan de rest van Mexico, als toerist zou ik daar wegblijven. Mexico city heeft de twijfelachtige eer stad van de meeste moorden per jaar op haar naam staan.
pi_41654793
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:55 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Hartstikke tof! Ondanks wat hier gezegd wordt zou ik zeker de toeristische trekpleisters niet overslaan. Xel-ha, Tulum en Coba: zeker doen. en al die bullshit over het echte Mexico.....moet je lekker Mexico stad eens doen, grote kans dat je niet terugkeert...
Wij zijn onze reis door Mexico in Mexico city begonnen, en als het kan, wil ik daar zeker nog eens terug naar toe.

Wat vind je zo vreselijk aan DF?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_41656508
Jeanne d'Arc heb ik ontraden om naar Coba, Xel'ha en Tulum te gaan? Nee dus.
Nog even over Mexico stad. Als gedeelde grootste stad ter wereld (26.000.000 inwoners incl. voorsteden), is het natuurlijk niet gek dat daar meer moorden gepleegd worden dan in Amsterdam of Parijs. 't Is overigens een mooie stad.
pi_41657812
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:28 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Dat zeg ik niet alleen, Mexicanen beamen dat. Yucatan is gewoon heel wat anders dan de rest van Mexico, als toerist zou ik daar wegblijven. Mexico city heeft de twijfelachtige eer stad van de meeste moorden per jaar op haar naam staan.
Vooraf had ik altijd een vrij negatief beeld over M.C.
De stad is me enorm meegevallen. Ook de bekende vervuiling.
Beetje opletten in de metro op je spullen, niet 's avonds in allerlei achterafbuurtjes gaan rondstruinen. Maar dat geldt voor zoveel grote steden.
Ik heb daar twee aangename dagen gehad, en voelde mij zeker niet onveiliger dan het centrum van bijvoorbeeld Amsterdam.

Dus als ik het goed begrijp wil jij zeggen dat alles buiten Yucatan eigenlijk bijzonder gevaarlijk is?
Niet altijd alle wildemannen verhalen geloven. Er zal heus wel eens iets gebeuren, een gestolen rugzak of camera uit een toeristenhand gegrist. Maar het is echt niet zo dat elke westerling die levend uit het gebied tevoorschijn komt zich gelukkig mag prijzen.

Ik ben achteraf gezien blij dat ik de uitgebreide route Mex/Guat heb gedaan, vanaf Mexico Stad. Absoluut de moeite waard dat eerste deel. Als ik alleen Yucatan gezien zou hebben zou ik vrij teleurgesteld zijn in Mexico.
pi_41684095
Goed vandaag alles eindelijk ingepakt en aftellen gaat nu erg hard.
Ik weet zeker dat we een hele leuke 16 dagen tegemoet gaan, ik heb nog niet gehad dat een vakantie enorm is tegen gevallen.
We zullen er in ieder geval een leuke herinnering aan houden en een aantal leuke foto's. En als het bevalt (wat ik wel verwacht) dan is het verder kijken wat mexico te bieden heeft en zoals ik hoor wat jullie allemaal te vertellen hebben, is dat nog heeeeeeel wat
pi_41730252
Hallo,

Wij kunnen volgend jaar waarschijnlijk 3 weken naar Mazatlán aan de westkust!
Is dit de moeite waard? Zijn er nog genoeg andere dingen te doen in de buurt? We hebben een auto ter beschikking!
Zijn er in Mazatlán ook watersport mogelijkheden zoals duiken,snorkelen,jetski enz?

Iemand tips??
  maandag 25 september 2006 @ 13:40:58 #169
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42111315
Mazatlan ken ik niet, geen tips dus.

Wij zijn inmiddels terug! Fantastische vakantie gehad!

Hotel Riu Tequila is werkelijk super! Wij gaan daar zeker een keer terug! Eten was fantastisch goed, drinken was prima in orde, entertainment was top (iedere dag een show in musicalvorm) en zwembad en strand waren schitterend. Vooral de swim-up bar in het zwembad was bij ons populair.

Wat wij hebben gedaan:

• Chitzen Itza, was erg mooi en indrukwekkend om deze Maya stad te zien

• Ek Balam, de meest recente opgraving van een Mayastad. Indrukwekkend en in mijn ogen moier dan Chitzen omdat er minder 20 % maar gerestaurerd is. De rest is nog origineel zoals gevonden.

• Sian Ka'An, natuurreservaat waaronder de film Blue Lagoon geschoten is. Erg mooi, wilde zeeschilpadden, roggen, zeesterren, baracuda's en dolfijnen gezien nog voordat we gingen snorkelen.

• Rio Lagartos, ook een natuurreservaat waar we op zoek gingen naar Flaminogo's en krokodillen. Flamingo's hebben we gevonden, de krokodillen niet. Wel Helmkrabben gezien, en op mijn hoofd gehad.

• Hellace (mijn vriendin) heeft gezwommen met dolfijnen in Delphinus (naast Xcaret)

• Ik heb 2x gedoken waarbij ik onder andere baracuda's, zeeschildpadden en murenes ben tegengekomen.

• We hebben geparasaild

• En we zijn naar Cozumel geweest waar we een auto hebben gehuurd en hebben gesnorkeld.

Foto's volgen zsm

De meet met Rodencity is niet gelukt. Omdat de internetmogelijkheden aan beide kanten wel redelijk beperkt waren " liepen" we elkaar per e-mail steeds mis.
  • Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_42112684
    Mazatlan is van de baan..zitten nu te kijken voor een appartement in Playa Del Carmen..

Klinkt in ieder geval heel goed hoor..gelukkig hebben jullie het zo naar julile zin gehad!
    Balen om dan weer terug te zijn he..

Het eten buiten het hotel ook goed te doen?Wat kost dat nou voor 2 personen?
    Wij twijfelen namleijk nog heel erg aan all incl..

Ben heel erg benieuwd naar jullie foto's
      dinsdag 26 september 2006 @ 23:07:41 #171
    65960 sanger
    pi_42156117
    Zoals beloofd een paar fotootjes van de vakantie!

Ik kon niet echt kiezen, dus het zijn er meer dan een paar geworden

Hotel Riu Tequila ***** in Playa del Carmen, Playacar hotelzone
    Hotel Riu Tequila is werkelijkwaar een perfect hotel. Het ligt weliswaar 800 meter van het (privé)strand, maar er gaat een golfkarretje welke je brengt en haalt. Het is overigens goed te lopen over het speciaal hiervoor aangelegde pad. Het hotel heeft alle faciliteiten wat je verlangt. A la carte restaurants (onbeperkt), buffetrestaurant, bars, discotheek en een 24h sportbar waar je kunt eten en drinken. De all inclusive formule is 24 uur per dag. De entree van de discotheek en de drankjes zitten hier ook bij inbegrepen. De minibar wordt iedere 2 dagen bijgevuld net als de likeurdispenser. De hotelkamers zijn in een soort van appartementen verdeeld over een groot park waar veel wild loopt. Het animatieteam is goed, iedere avond een show in musicalstijl. Voor de rest moet je het zelf maar uitvinden.

De ingang

Goede kamermeisjes

Op de kamer drinken

De swim-up bar

Vanuit de strandbar

En de zee

De lunch

De ijsblokjes

De natuur
    Mexico heeft heel veel mooie natuur. Diverse reservaten strekken zich uit over een groot oppervlakte. Helaas waren de gevolgen van Emily en Wilma duidelijk te zien.
    Wij hebben Sian Ka’an en Rio Lagartos bezocht.

Sian Ka’an is alleen bereikbaar na een heftige rallytocht per 4x4 (Wrangler Jeep) van 56 kilometer. Het is een lagune waar onder andere de film Blue Lagune is opgenomen. Het wordt van de zee gescheiden door een rif. Hier vind je onder andere baracudda’s, roggen, zeeschildpadden, zeesterren en wilde dolfijnen. We hebben ze allemaal gezien ook nog. Foto’s hebben we helaas niet omdat het kaartje van het fototoestel vol was
    Rio Lagartos is een mangrove gebied waar we op zoek gingen naar krokodillen. Dankzij de regen de dag ervoor hebben we die helaas niet gevonden. Wel vonden we helmkrabben, pelikanen en flamingo’s.

Krab. Vlak na een regenbui langs de weg. Heel veel krabben gezien en een paar foto’s gemaakt. Dit is de mooiste geworden.

Reptiel. In het park waarin de hotelkamers als bungalows verspreid lagen liep allerlei wild rond. Wilde vogels, neusbeertjes en aapjes. En natuurlijk leguanen. Sommige groot, andere klein. Dit is er eentje!

Pelikaan. In Rio Lagartos zwemmen ze tussen de vissersbootjes door waar ze hopen wat vis te kunnen stelen. Eerlijk gezegd had k verwacht dat ze wat mooier zouden zijn.

Flamingo. Nee ze lopen niet over het water! Ze staan hier op een zandbankje . Met de boot werden over het zand voortgeduwd door de kapitein. Hierdoor kwamen we op ca. 10 m afstand!

Helmkrab. Wat een lelijk beest zeg! Ze schijnen blauw bloed te hebben en hieruit schijnen veel medicinale krachten te komen. Ze zijn aan het testen met werking tegen kanker en Multiple Sclerose. Het mooiste is dat er genoeg van die beesten zijn, en dat je ze kunt aftappen zonder ze te doden. En ze geven een goede hoofdhuidmassage

Sian Ka’an. Een foto van de weg per 4x4. Helaas niet veel meer foto’s van omdat het SD kaartje vol was.

Ek Balam, de mees recente opgraving van een Mayastad
    Ek Balam werd gevonden in 1990. Door allerlei politiek getouwtrek werden de eerste opgravingen pas in 1999 uitgevoerd. Het mooie van Ek Balam is dat de details zo mooi bewaard zijn gebleven. Dit blijkt wel uit het feit dat maar liefst 80% nog in originele staat is zoals het in 1999 is aangetroffen! Volgens schatting is de stad 12 km2 groot, slechts 1 km2 is nu opgegraven. Omdat de landgoederen waarop de tempels staan zijn in particuliere handen. Dit is de reden dat er geen opgravingen gedaan worden. Indien er iets gevonden wordt zijn de particulieren verplicht de grond voor een schijntje aan de staat te verkopen. Er mag dus simpelweg niemand op het land komen om te zoeken.

Het hoofdgebouw

Het kantoorgebouw

De graftombe

Chitzen Itza, de meest bekende opgraving van een Mayastad
    Misschien wel de meest bekende Mayastad is Chitzen Itza. Indrukwekkend groot en vrijwel geheel gerestaureerd. De bekendste tempel is die van Chuckuckelkan (spelling zal wel fout zijn). Echter zijn hier zoveel tempels dat je aan een halve dag niet genoeg hebt om alles goed te bekijken. We hadden een goede gids mee die veel wist te vertellen. Helaas konden de meeste tempels niet meer beklommen worden ivm veiligheid en omdat Chitzen Itza is uitgeroepen tot 1 van de wereldwonderen. De Maya’s waren hun tijd ver vooruit als het gaat om sterrenkunde en wiskunde. Zodoende is de hoofdtempel dusdanig ontworpen dat er op 2 dagen per jaar (21 maart en 21 september) een slang zichtbaar wordt die loopt over de treden van de piramide.

Wij samen aan de voet van DE tempel van Chitzen

Een tempel waarvan ik de naam kwijt ben

Het observatorium. Hierin werd de stand van de sterren bekeken. Ook werden hier de zonnestralen in opgevangen om zodoende de kalender te controleren.

Ook veel leven in Chitzen zelf

Een tempel gebouwd over een graftombe, of eigenlijk waar de resten opgeslagen werden

Nogmaals de hoofdtempel

Mexico is het algemeen
    Mexico is zeer goed bevallen. De mensen op het Yucatan schiereiland zijn zeer vriendelijk en beleefd. Ze lachen altijd en groeten iedereen. Het land heeft veel te bieden aan excursies of voor rondreizen. Wel hebben we veel armoede gezien. Mexico is als land heel erg rijk (top 10 vd wereld) maar de inkomensverdeling is nogal scheef. 60% van het land leeft onder de armoede grens! Dit verklaard tevens het enige nadeel van dit deel van Mexico. Overal wordt namelijk uitdrukkelijk verteld dat fooien niet inbegrepen zijn! Erg vervelend, vooral als je al van plan was om fooi te geven. Ter illustratie, het gemiddeld inkomen is ca. 13 dollar per dag.

Mexico was voor Hellen (mijn vriendin) de plek om haar droom waarheid te laten worden! Zwemmen met dolfijnen! En dat heeft ze dan ook gedaan! Hier een foto hoe een aantal dolfijnen een spong maken over haar en nog enkele anderen!

Ook hebben wij een echt volksfeest meegemaakt! 15 september is de Mexicaanse onafhankelijkheidsdag. Veel drank, eten, kermis en vuurwerk (wel 1,5 uur lang!).

Cozumel is een eiland voor de kust bij Playa del Carmen. Dit is 1 van de mooiste duikoorden ter wereld. Wij hebben hier ook gesnorkeld (geen foto’s) en een dagje rondgereden. In het dorp hebben ze een paar mooie beelden staan en leuke restaurantjes.

Wil je meer weten, of meer foto’s zien? Laat het me maar even weten dan zal ik ze posten! De onderwaterfoto’s van tijdens het duiken komen er ook nog aan!
    Everything you want is on the other side of fear.
    pi_42374506
    Prachtige foto's hoor Sanger! De flamingofoto vind ik erg mooi. Mij is het nooit gelukt om ze zo mooi op de foto te krijgen. En de zwembadbar bij het RIU Tequila vind ik ook ERG relaxed.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe RodenCity het heeft gehad in het Mexicaanse

Ik moet nog ruim anderhalve maand wachten
      donderdag 5 oktober 2006 @ 03:57:11 #173
    111528 Viajero
    Who dares wins
    pi_42379065
    quote:
    Op zaterdag 9 september 2006 19:28 schreef Jeanne_Darc het volgende:
    Heb je daar een bron van? Sao Paulo en bv Bagdad lijken mij een stuk erger.

Groeten uit Mexico Stad
    It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
      donderdag 5 oktober 2006 @ 09:29:04 #174
    65960 sanger
    pi_42380676
    quote:
    Op woensdag 4 oktober 2006 23:06 schreef Vogue het volgende:
    Prachtige foto's hoor Sanger! De flamingofoto vind ik erg mooi. Mij is het nooit gelukt om ze zo mooi op de foto te krijgen. En de zwembadbar bij het RIU Tequila vind ik ook ERG relaxed.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe RodenCity het heeft gehad in het Mexicaanse

Ik moet nog ruim anderhalve maand wachten
    Ik heb RodenCity nog gemaild toen ik thuis was, maar ook geen reactie meer gehad helaas. De meet was namelijk niet doorgegaan omdat we elkaar steeds misliepen (via e-mail).

Ik weet wel dat hij in de eerste week ziek is geweest, maar meer ook niet.

Ik heb nog meer flamingo foto's hoor Helaas geen foto's van vliegende.
      donderdag 12 oktober 2006 @ 08:58:25 #175
    146003 RodenCity
    Professioneel Proefdier
    pi_42601802
    @Sanger, Heb je mail helaas niet ontvangen.

@ de rest, Zal binnekort ff een verslagje typen, en foto's plaatsen als ik door kan krijgen hoe ik dat moet doen.

Maar om het ff heel kort nu te zeggen; Vakantie was super.
    Wij hebben ons zeer goed vermaakt, ondanks dat we in een ander resort zijn geplaatst dan wij geboekt hadden.
    Weer was perfect, eten was perfect, uitstapjes waren over het algemeen zeer geslaagd.
    Mensen zijn er super vriendelijk en nog veel meer.
    Als ik binnenkort tijd heb, zal ik een wat meer uitgebreidt verslag typen.

offtopic: Iemand nog een makkelijk toegangkelijke site waar ik mijn foto's op kan gooien, liefst gratis....
      donderdag 12 oktober 2006 @ 09:06:23 #176
    65960 sanger
    pi_42601926
    quote:
    Op donderdag 12 oktober 2006 08:58 schreef RodenCity het volgende:
    @Sanger, Heb je mail helaas niet ontvangen.

@ de rest, Zal binnekort ff een verslagje typen, en foto's plaatsen als ik door kan krijgen hoe ik dat moet doen.

Maar om het ff heel kort nu te zeggen; Vakantie was super.
    Wij hebben ons zeer goed vermaakt, ondanks dat we in een ander resort zijn geplaatst dan wij geboekt hadden.
    Weer was perfect, eten was perfect, uitstapjes waren over het algemeen zeer geslaagd.
    Mensen zijn er super vriendelijk en nog veel meer.
    Als ik binnenkort tijd heb, zal ik een wat meer uitgebreidt verslag typen.

offtopic: Iemand nog een makkelijk toegangkelijke site waar ik mijn foto's op kan gooien, liefst gratis....
    Oh! Dan is er toch echt iets mis met mijn (Hot)mail. Je bent namelijk niet de eerste die mail van mij niet ontvangt

Mooi dat jullie het zo goed hebben gehad Je maag ook weer helemaal herstelt?
    Welke uitstapjes hebben jullie allemaal gedaan?

Je kunt picserver, photobucket of tinypic gebruiken.
    pi_42607991
    wauw wat een mooie foto's sanger!

je hebt toch wat gehad aan mijn tips zie ik, je bent gaan zwemmen met dolfijnen op dezelfde plek als ik. die is je dus aanraadde! erg goed geregeld daar he en erg mooi!
      donderdag 12 oktober 2006 @ 13:20:22 #178
    65960 sanger
    pi_42608113
    Heej Suuz_!

Inderdaad is mijn vriendin daar gaan zwemmen met dolfijnen. Het is daar erg mooi en ze hebben behoorlijk veel ruimte, helemaal als je gaat vergelijken met bv Dolfinarium.
      donderdag 12 oktober 2006 @ 16:01:51 #179
    24919 Quantor
    allround game addict
    pi_42612745
    Leuk om weer een foto van Chitzen Itza te zien, was er 2 jaar geleden (grbml al weer zo lang geleden) op de dag van de slang, wij uren wachten tussen al dat andere volk (niet alleen toeristen maar ook heel veel Mexicanen), en juist 1 minuut voor dat de slang compleet te zien zou zijn, drijft er een grote zwarte wolk voor de zon...
    *NuT5*
      donderdag 12 oktober 2006 @ 16:06:21 #180
    65960 sanger
    pi_42612880
    quote:
    Op donderdag 12 oktober 2006 16:01 schreef Quantor het volgende:
    Leuk om weer een foto van Chitzen Itza te zien, was er 2 jaar geleden (grbml al weer zo lang geleden) op de dag van de slang, wij uren wachten tussen al dat andere volk (niet alleen toeristen maar ook heel veel Mexicanen), en juist 1 minuut voor dat de slang compleet te zien zou zijn, drijft er een grote zwarte wolk voor de zon...
    Wij waren een week te vroeg....had er niet aan gedacht om op de dag van de slang te gaan.

INdrukwekkend he dat Chitzen!
    pi_42612947
    indrukwekkende foto's zeker een van de landen die ik ooit nog eens wil bezoeken
    A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')