Zo was mijn reactie niet bedoelt, lees eerst het hele topic eens.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:20 schreef nr.126 het volgende:
Ja hoor RodenCity, neem jij je mondkapje maar mee voor het geval je per ongeluk buiten je resort mocht komen![]()
Tja, die van mijn vreindin wordt vergoed, die van mij niet. Zit bij andere verzekeraar.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:57 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Zo was mijn reactie niet bedoelt, lees eerst het hele topic eens.![]()
@Sanger: Ja daar viel ik ook van achterover bij de GGD, maarja wordt vergoed door de ziektekostenboer, dus daar heb ik ook weinig van gemerkt.![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:12 schreef RodenCity het volgende:
Zijn er toevallig mensen hier die er geweest zijn, en uit eigen ervaring kunnen zeggen of je buiten je resort een mondkapje nodig hebt tegen de smog??
Vogue mischien??
Ja het hele topic had ik al uitgebreid gelezen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:57 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Zo was mijn reactie niet bedoelt, lees eerst het hele topic eens.![]()
@Sanger: Ja daar viel ik ook van achterover bij de GGD, maarja wordt vergoed door de ziektekostenboer, dus daar heb ik ook weinig van gemerkt.![]()
Die spuiten waren leeg. Mijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:33 schreef RodenCity het volgende:
Oke geen mondkapjes dus, zoals verwacht.
Condooms........nope, daar doet rodencity niet aan......en zijn vriendin ook niet trouwens (Toch sweet?)
Spierpijn viel bij mij ook heel erg mee, voelde het pas 2 dagen daarna, eerste dag had ik ook nergens last van.
Zolang die spuiten leeg gespoten zijn in je amren, zit het wel goed, dus not to worry.
Condooms? Waisda?????quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:10 schreef Vampier het volgende:
owjah condooms... die dingen daar zijn soms niet te vertrouwen... dan kun je beter je eigen zooi bij hebben.
Als je een slippertje maakt heb je ze wel nodig... voor je het weet heb je een collectie SOAs.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:15 schreef sanger het volgende:
[..]
Condooms? Waisda?????
Oftewel, nooit gebruikt, zal nooit gebruiken ook![]()
Geloof me...ik zal ze niet nodig hebben, want ik heb ze nog nooit nodig gehad.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:15 schreef Vampier het volgende:
[..]
Als je een slippertje maakt heb je ze wel nodig... voor je het weet heb je een collectie SOAs.
Das geen logische redenatiequote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Geloof me...ik zal ze niet nodig hebben, want ik heb ze nog nooit nodig gehad.
Niet????quote:
WAlking soa on the green mile WALKING SOA!!!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Niet????
Ik heb er een hekel aan dus heb ik ze nog nooit gebruikt. Om die reden zal ik ze nooit nodig hebben.
Ook daar ben ik zeker van, dat ik niets heb bedoel ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:06 schreef Aitan het volgende:
[..]
WAlking soa on the green mile WALKING SOA!!!![]()
Wij zitten er ook naar uit te kijken sinds de dag van boekenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:34 schreef RodenCity het volgende:
Goed humeur?? Nou denk dat ik die zeker niet zal vergeten!!
Zit al ruim 4 maand te wachten tot het zo ver is, en hoe dichter het bij komt des te beter dat mijn humeur wordt!
Nog 25 daagje dan zitten we in het vliegtuig!! oftewel nog 600 uurtjes!! oftewel nog 36.000 minuutjes!! Oftewel 2.160.000 seconden!!
Ja ik weet dat ik mischien iets overdrijf met mijn aftellen!!
Hoe bedoel jequote:
Daar zitten dingen tussen die zo vanzelfsprekend zijn dat je ze op ieder lijstje vergeetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:09 schreef RodenCity het volgende:
Deo / Luchtje
Zonnebril
Pet / Hoed tegen de felle zon
Ear-planes, tegen oorpijn tijdens het vliegen, mocht je daar last van hebben.
Rugzak / strandtas Voor het geval je spulletjes mee wil nemen tijdens uitstapje.
Badslippers / Zwemschoenen
Snorkel spullen?
Tekenpen?
Dit zijn de eerste dingen die ik zo kan bedenken, maar zullen vast nogwel een paar dingen bij komen.
Mooie lijst in elk geval, komt goed overeen met die van ons.
Ik zat meer te denken in de richting van schrijfpen, tekenpenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:35 schreef RodenCity het volgende:
Een pen om Teken mee te verwijderen, mocht je die onverhoopt tegen komen.
Weet niet eens of je die daar hebt, maar ach zo groot zijn die dingen nu ook weer niet om mee te nemen.
En ja The Admirals zijn idd de Amsterdam Admirals
Ik volg het nog wel via internet en krant. Ben alleen al hele tijd niet meer geweest. Misschien weer eens een keer doen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:46 schreef RodenCity het volgende:
Ik ben een "Proud member of the Orange Army"![]()
Ga heen vanaf 1999 tot heden. Heb ook meerdere shirts, en die gaan zeker ook mee![]()
En die pen, net wat ik zeg kan overbodig zijn, maar toch.
Zal nog ff verder gaan denken......komen vast nog wel dingen bij mij op.
en ondertussen gaat het aftellen door![]()
ja je download via hema.nl een programmatje en daarmee kan je je eigen fotoalbum samenstellen, er zijn ook verschillende grootte en bladzijdes enzo kan je allemaal kiezen en elke pagina kan je anders indelen bv een foto die heel de bladzijde vult ofzo is echt schitterend je kan ook bv een foto als achtergrond gebruiken en daar weer andere fotos overheen. het is beetje moeilijk uit te leggen jammer dat ik m'n boek niet kan laten zien kan wel proberen er een foto van te maken hahaquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:12 schreef sanger het volgende:
Dus geen foto's meer plakken? Dus eigenlijk in een fotoboek geprint?
Dit is mijn 1 na laatste werkdag nu. Normaal gaan de maandagen vrij hard, maar vandaag lijkt de tijd wel stil te staan.quote:Op maandag 4 september 2006 12:06 schreef RodenCity het volgende:
En het aftellen is nu echt begonnen.................. nog 7 dagen en dan vliegen!!
Nu alleen nog ff proberen de laatste 3 dagen werk door te komen.....
Gaat lukkenquote:Op maandag 4 september 2006 19:21 schreef Vampier het volgende:
Have fun iig
Zal zeker geen probleem worden !!quote:Op maandag 4 september 2006 19:21 schreef Vampier het volgende:
Have fun iig
mailtje komt er vandaag aan Roden!quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:41 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Zal zeker geen probleem worden !!![]()
*wacht het af*quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:02 schreef sanger het volgende:
[..]
mailtje komt er vandaag aan Roden!
*wacht nog steeds*quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:02 schreef sanger het volgende:
[..]
mailtje komt er vandaag aan Roden!
Niet gehad? Je bent overigens al de 2de.quote:
Nope niet gehad............Naar welke heb je hem gestuurd, als je hem via hotmail naar mijn werk heb gestuurd zou het kunnen, die willen nog wel eens geblocked worden hier.quote:Op donderdag 7 september 2006 03:06 schreef sanger het volgende:
[..]
Niet gehad? Je bent overigens al de 2de.
Heb hem!! En inmiddels ook geantwoordquote:Op donderdag 7 september 2006 13:29 schreef sanger het volgende:
Ik had hem vanaf mijn werk verstuurd. Maar je bent dus niet de eerste dus er zal wel iets verkeerd gegaan zijn.
Ik heb een nieuw mailtje gestuurd naar zowel je werk als hotmail (vanaf mijn hotmail). Deze moet je nu hebben dus
On-ge-lo-fe-lijk gewoon. Zit je helemaal aan de andere kant van de wereld, gewoon internet in je resort. Het moet niet gekker worden natuurlijk.quote:Kreeg ook zojuist van mijnte horen dat wij ook internet in het resort hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |