Nee hoor. 11 september, dus in Mexico, zijn we 3 jaar samen. Echter zijn beiden in de jaren daarvoor niet op vakantie geweest om verschillende redenen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:14 schreef RodenCity het volgende:
Dus jullie gaan al zo lang met elkaar? Netjes!!
Ik vandaag pas precies 3 week en 1 dag met mijn vriendin.
Maar ken haar al wel een jaartje of 4.
Had de vakantie ook al geboekt met haar voordat we "officieel" iets kregen zeg maar.
Bij Sandos hebben wij datgeloof ik ook, dat wij gebruik mogen maken van verschillende locaties, maar exact weet ik het niet.
All-in lijkt mij juist wel heel relax ipv halfpension, lekker geen zorgen over eten en drinken, en pakken wanneer je wilt.
Ik ben de vrijdags voor vertrek pas vrij, en mijn vriendin moet de week ervoor nog gewoon college volgen.
Uiteraard moeten we daar foto's van maken, mischien dat Fok! iets kan doen met een prijsvraag voor de verste meet van deze zomer.....![]()
Nou als ik denk te weten waar FB voor staat dan is het antwoord nee.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Nee hoor. 11 september, dus in Mexico, zijn we 3 jaar samen. Echter zijn beiden in de jaren daarvoor niet op vakantie geweest om verschillende redenen.
Het was dus je FB en dat is een echte relatie geworden![]()
Van Sandow weet ik het niet zeker. Je hebt wel Sanos Gala en Hotel en Village dacht ik.
All in is voor een eerste vakantie sinds jaren misschien wel veilig. Geen verassingen als je ze niet wilt! Maar hierdoor blijf je waarschijnlijk automatisch veel in het hotel hangen ipv het dorp in te gaan.
Ik neem ook alleen maar vrij omdat er bij ons in het dorp feestweek is. Waarschijnlijk ga ik nog dronken het vliegtuig in![]()
Wel in de gaten houden dan, als de awards worden uitgereikt
Ik denk dat je doorhad wat ik bedoelde met FBquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:21 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Nou als ik denk te weten waar FB voor staat dan is het antwoord nee.![]()
Tijdens mijn vakantie is het hier ook dorpsfeest, maar ja daar krijg ik dit jaar weinig van mee.
Begint als ik al weg ben, en is al afgelopen als ik weer retour kom.
Dronken het vliegtuig in is toch geen probleem, dan kun je die slaappillen ook wel weer schrappen van je lijstje![]()
Hoe lullig het ook klinkt, ik zet hem toch op het lijstje!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:50 schreef Lanvin het volgende:
je ticket,, mag je ook absoluut niet vergeten
Als je in Mexico niet veel verder komt dan Playa del Carmen, en een enkele keer een 'gewaagd' uitstapje maakt naar Chitzen Itza, hoef je niet veel meer te doen alsof je naar Blanes gaatquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Playa del Carmen. Je bedoeld als excursies? Zwemmen met dolfijnen (tenminste mijn), Duiken, Snorkelen, Chitzen Itza en misschien een soort jeeptocht door het binnenland.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 07:44 schreef RodenCity het volgende:
Ben van het weekend nog even wezen vragen bij de ANWB, maar zij adviseren wel het mee nemen van een internationaal rijbewijs.
Hoewel de regels omtrend het gebruik hiervan in mexico niet geheel duidelijk zijn, adviseren zij om het zekere voor het onzekere te nemen en hem toch mee te nemen.
Oke, dat wisten we niet van dat Norrit! Goede tip!quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:15 schreef DJ-Devlin het volgende:
Even een tip voor je vriendin:
Neem geen Norrit mee dat gaat niet goed samen met de pil. Ik zelf neem tegen diaree Imodium mee omdat dat geen nadelige effecten heeft op de pil.
En mischien handig voor de Dames om een medisch paspoort mee te nemen waarin de Pil vermeld staat, dit om ellende bij de grens te voorkomen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:15 schreef DJ-Devlin het volgende:
Even een tip voor je vriendin:
Neem geen Norrit mee dat gaat niet goed samen met de pil. Ik zelf neem tegen diaree Imodium mee omdat dat geen nadelige effecten heeft op de pil.
Medisch paspoort? Waar haal je dat? GGD?quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:52 schreef RodenCity het volgende:
[..]
En mischien handig voor de Dames om een medisch paspoort mee te nemen waarin de Pil vermeld staat, dit om ellende bij de grens te voorkomen.
De pil is en blijft een geneesmiddel, dus weet niet of die zo de grens mee over te nemen is.
Weet het niet exact, maar volgens mij kan je huisarts je daar wel verder mee helpen, en anders zou je idd even bij de GGD kunnen gaan vragen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:07 schreef sanger het volgende:
[..]
Medisch paspoort? Waar haal je dat? GGD?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:20 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Weet het niet exact, maar volgens mij kan je huisarts je daar wel verder mee helpen, en anders zou je idd even bij de GGD kunnen gaan vragen.
Gaan jullie deze week toch nog heen voor de vaccianties of niet?
Omdat?quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:43 schreef Vampier het volgende:
Neem ook een mondkapje mee tegen de smog als je buiten je resort komt.
Ik las ook, alleen vroeg ik me af waar jij de smog vandaan haalt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:44 schreef Vampier het volgende:
lezen Sanger
smog... je gaat naar een 3de wereld land toe... dat wil dus zeggen geen emissie protocollen... en auto's zonder uitlaat die meer lawaai maken dan een golf van een kale pillenslikker.
Sowieso snap ik dan niet dat die grens bij het resort zo liggen. Smog zou namelijk ook gewoon het resort invliegen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:12 schreef RodenCity het volgende:
Denk dat het met die Smog wel mee zal vallen in het gebeid waar wij heen gaan.
Zouden we nu naar Mexico-stad gaan dan zou ik zeker zeggen " ja meenemen!!".
Maar Yucatan?? Smog?? Nee sorry zie die combo niet, en heb er ook nog niks over gehoord of gelezen.
Sorry Vampier, maar ik zet hem niet op mijn lijst.
Mexico mag dan op papier wel een 3e wereld land zijn, maar dat wil niet automatisch zeggen dat je zodra dat je buiten je resort komt, een mondkapje nodig hebt tegen de smog.
Zijn er toevallig mensen hier die er geweest zijn, en uit eigen ervaring kunnen zeggen of je buiten je resort een mondkapje nodig hebt tegen de smog??
Vogue mischien??
Idd handige tip van je moeder.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:27 schreef sanger het volgende:
Tip van mijn moeder:
Neem wat waspoeder mee en een waslijntje. Stel je voor dat je wat eten of drinken morst over je kleding kun je dat zelf (onder de douche bv) snel wassen. En daarn ate drogen ophangen.
Wij hebben indd ook was en strijkservice. Echter is de ervaring van mijn moeder dat deze weleens heel beperkt (open) kunnen zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:59 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Idd handige tip van je moeder.![]()
Alleen wij hebben een was service op het resort, dus als kleding smerig is, hop in de wasmachine.
Maar is mischien wel het overdenken waard, voor het geval de service maar beperkt is.
Voorlopig zit mijnquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:09 schreef RodenCity het volgende:
Dat geldt volgens mij alleen voor de vluchten van en naar engeland en de US?
Of geldt het nu ineens voor alle vluchten?
Ach is nog ruim 3 week voordat we weg gaan, zal tegen die tijd wel opgelost zijn toch?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:28 schreef RodenCity het volgende:
Sanger: Je hebt mail in je hotmailbox.
Zal tevens mijn profiel ff aanpassen denk ik.
Mijn vriendin heeft medisch paspoort gehaald bij haar apotheek, is zo gedaan, alleen kwestie van een uitdraai maken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:35 schreef sanger het volgende:
[..]
![]()
Zometeen prikken halen. Zal meteen vragen van dat medische paspoort.
Ik woon in Californie... moet genoeg zeggen voor je denk ik zoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:12 schreef RodenCity het volgende:
Zijn er toevallig mensen hier die er geweest zijn, en uit eigen ervaring kunnen zeggen of je buiten je resort een mondkapje nodig hebt tegen de smog??
Vogue mischien??
California ligt aan de andere kust van Mexico dan Playa. Moet dus helemaal niets zeggen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:12 schreef Vampier het volgende:
[..]
Ik woon in Californie... moet genoeg zeggen voor je denk ik zo![]()
Mijn vriendin is inmiddels ij de apotheek geweest voor het medische paspoort.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:55 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft medisch paspoort gehaald bij haar apotheek, is zo gedaan, alleen kwestie van een uitdraai maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |