Inderdaad erg leukquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:08 schreef golfer het volgende:
Mooi verhaal net van je in die gesloten Hools, AZ.
sorry eendquote:
Radio is zo'n mooi mediumquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:08 schreef golfer het volgende:
Mooi verhaal net van je in die gesloten Hools, AZ.
spessialie vor joequote:
zeker, mits in goede handen. Niet voor dingen als Skyquote:
ik ben opgegroeid met de radio aan. En hoe meer TV zenders er komen, hoe minder TV ik kijk en des te meer radio luister ik.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik luisterde vroeger zelden, de laatste weken steeds meer.
Ik luister veel 3FM, omdat ik gewoon ben opgegroeid met Hilversum 3. Verder KinkFM, maar nadeel daarvan is dat ze niet in de ether zitten....quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeker, mits in goede handen. Niet voor dingen als Skyen Caz
Sky op mijn werk...echtquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeker, mits in goede handen. Niet voor dingen als Skyen Caz
Nu heb ik dit in mn hoofd....quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik luister veel 3FM, omdat ik gewoon ben opgegroeid met Hilversum 3. Verder KinkFM, maar nadeel daarvan is dat ze niet in de ether zitten....
quote:Hilversum III bestond nog niet,
maar ieder had zijn eigen stem.
Op elke steiger klonk een lied
van Paljas of Jeruzalem.
iki nu ookquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:26 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Nu heb ik dit in mn hoofd....
[..]
Urbi at anus hoogedelgestrekte jongeheerquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:47 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Urbi et tong80
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |