Inderdaad erg leukquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:08 schreef golfer het volgende:
Mooi verhaal net van je in die gesloten Hools, AZ.
sorry eendquote:
Radio is zo'n mooi mediumquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:08 schreef golfer het volgende:
Mooi verhaal net van je in die gesloten Hools, AZ.
spessialie vor joequote:
zeker, mits in goede handen. Niet voor dingen als Skyquote:
ik ben opgegroeid met de radio aan. En hoe meer TV zenders er komen, hoe minder TV ik kijk en des te meer radio luister ik.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik luisterde vroeger zelden, de laatste weken steeds meer.
Ik luister veel 3FM, omdat ik gewoon ben opgegroeid met Hilversum 3. Verder KinkFM, maar nadeel daarvan is dat ze niet in de ether zitten....quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeker, mits in goede handen. Niet voor dingen als Skyen Caz
Sky op mijn werk...echtquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeker, mits in goede handen. Niet voor dingen als Skyen Caz
Nu heb ik dit in mn hoofd....quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik luister veel 3FM, omdat ik gewoon ben opgegroeid met Hilversum 3. Verder KinkFM, maar nadeel daarvan is dat ze niet in de ether zitten....
quote:Hilversum III bestond nog niet,
maar ieder had zijn eigen stem.
Op elke steiger klonk een lied
van Paljas of Jeruzalem.
iki nu ookquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:26 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Nu heb ik dit in mn hoofd....
[..]
Urbi at anus hoogedelgestrekte jongeheerquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:47 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Urbi et tong80
Urbi et Emanuelsonquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:47 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Urbi et tong80
Dank u Mariaquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Urbi at anus hoogedelgestrekte jongeheer
Oliebolletje?
PC is (nog steeds) stuk en heb nu de laptop van mijn ouders te leen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:40 schreef Bluezz het volgende:
Bjoor, zit jij tegenwoordig in de kamer te fokken
Specs willen we!quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Nieuwe pc is onderweg....fluistert men !
Kind is nu al verpestquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:49 schreef DIGGER het volgende:
Tong, Glenn herkent je plaatje inmiddels uit duizenden hier.
Lingua zegt Glenn dan als ie je plaatje ziet (Italiaans voor Tong - niet de vis)
Arrow rock is ook leuk, maar meer voor 's avondsquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:43 schreef tong80 het volgende:
Ik moet er niet aan denken Veronica heel de dag.Ik zorgde op de wserkvloer altijd dat gewoon Radio-3 aanstond.
lekkere afsluiter van de uitzending inderdaad.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:53 schreef DIGGER het volgende:
Thelonius monster![]()
Pinkpop memories(Da's toch wel geschiedenis geworden, dat optreden)
Benedictusch voor uquote:
Coolquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:49 schreef DIGGER het volgende:
Tong, Glenn herkent je plaatje inmiddels uit duizenden hier.
Lingua zegt Glenn dan als ie je plaatje ziet (Italiaans voor Tong - niet de vis)
Zeker, maar tis zo weer tijd voor Blackadder op de Belg.quote:
vooral het stop-met-roken stuk zekerquote:
wie heeft er gewonnen?quote:
Nee, dat zopen die kerels allemaal op. Ik was de koningin van de chippies!quote:
mooi, precies nijn gedachtequote:
quote:
O jee, Axels Nijntje obsessie slaat al op mij over!quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nijn. Nijntje, lief klein konijntje!
Nog láng niet, ik wacht op een wereldpartij tussen Nalbandian en Safin. Tussendoor nog even naar het café.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:36 schreef Againzender het volgende:
Ligt iedereen nou al in bed?
Ik zit streams te kijken en te kleppen eroverquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:36 schreef Againzender het volgende:
Ligt iedereen nou al in bed?
Ja, al de hele dagquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:47 schreef clauwheee het volgende:
Denk je nu ook aan vorig jaar Bluezzie?
INderdaad. Op de Herdgang was het veel en veel gemoedelijker (gelukkig)quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:46 schreef Againzender het volgende:
Wel even een verschil tussen de training van Feyenoord en die van PSV zeg.
We krijgen het drukquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:50 schreef Bjoro het volgende:
hoe was je vergadering ????
oh jeee.....als het maar niet ten koste gaat van je Fok-tijd natuurlijkquote:
aan de goede kant van de 30 zalk maar zegguhquote:
Gebruik je wel een stevig touw ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:44 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben er nog wel, maar dus niet al te lang meer
Ik ben een vrouw. Dus ik kan plannen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oh jeee.....als het maar niet ten koste gaat van je Fok-tijd natuurlijk
Gelukkig blijkt het cliche zo af en toe te kloppenquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
INderdaad. Op de Herdgang was het veel en veel gemoedelijker (gelukkig)
maar vrouwen en prioriteiten is vaak zo'n slechte combiquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Dus ik kan plannen.
![]()
zeker, daarom trek ik nu mn eerste openquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Wel de laatste voor mij. Morgen moet er weer gewerkt worden
Die film erna lijkt mij ook wel wat.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:13 schreef rubbereend het volgende:
voor Tong, vergeten tip. Nu op 3 De Vloer opéén van de leukste programma's op tv
geen gangetjes overslaan hequote:Op vrijdag 1 september 2006 23:16 schreef golfer het volgende:
Nog 20 uur en dan gaan we weer eens uit eten bij een restaurant waar we nog nooit zijn geweest om ons 'katoenen jubileum' wederzijdse uithoudingsvermogen te vieren.
Verheug mij daar nu al op
www.lambermons.nl
Sorry dar kan ik niet tegenquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:13 schreef rubbereend het volgende:
voor Tong, vergeten tip. Nu op 3 De Vloer opéén van de leukste programma's op tv
krijg je er jeuk van?quote:
Ja maar de verkeerde jeukquote:
Danny Buijs? Wiesda?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:08 schreef rubbereend het volgende:
Waar moest je eigenlijk over vergaderen Clauw? Ik vroeg aan Noca of het het Danny Buijs crisisteam was, maar het was iets anders........
Denk het juist wel, want dat is juist het leuke daar. Je beslist ter plekke aan de hand van het dagelijks wisselende menu of je mee doet met een menu-gang of er eentje overslaat.quote:
nee, iedereen om me heen wel zo'n beetje, behalve ik/wijquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:23 schreef golfer het volgende:
Denk het juist wel, want dat is juist het leuke daar. Je beslist ter plekke aan de hand van het dagelijks wisselende menu of je mee doet met een menu-gang of er eentje overslaat.
En ik denk niet dat we 10 gangen opkrijgen.
Wel verwacht ik een avond-vullende voorstelling.
ben jij er al eens geweest?
Over nichtjes gesproken, had je nog iets gehoord nav het doorgestuurde mailtje?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee, iedereen om me heen wel zo'n beetje, behalve ik/wij![]()
nichtje van B. werkt er als kok in de keuken![]()
nee, niets van gehoord nog...ga er maandag ff voor je achteraan !quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Over nichtjes gesproken, had je nog iets gehoord nav het doorgestuurde mailtje?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Die film erna lijkt mij ook wel wat.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee, niets van gehoord nog...ga er maandag ff voor je achteraan !
please, remind me !
sorry sorry sorry....jullie redden het ook wel zonder mijquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:33 schreef clauwheee het volgende:
Naja zeg Bjoor
Pappie wordt ouder?
Trusten
Oh, maak je maar geen zorgenquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:34 schreef Bjoro het volgende:
sorry sorry sorry....jullie redden het ook wel zonder mij
Jij ook straks.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:34 schreef Bjoro het volgende:
sorry sorry sorry....jullie redden het ook wel zonder mij
Golf en Bloes...fijne dag
Muchos gracias senor Golferquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:44 schreef golfer het volgende:
TV-kijktip: de film nu op Ned3 over o.a. Newcastle United.
ik zag die lelijke Shearer en ben gelijk weggezaptquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:44 schreef golfer het volgende:
TV-kijktip: de film nu op Ned3 over o.a. Newcastle United.
vast welquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:01 schreef Gollemrulez het volgende:
Was er iemand jarig?
Nee, er is iemand nu jarig:quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:01 schreef Gollemrulez het volgende:
Was er iemand jarig?
dat bedoel ik....quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, er is iemand nu jarig:
[24 uurs topic]Bjoroooooooo is jarig! *O*
dat wordt een dure grap met mijn programma va morgenquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:05 schreef borisz het volgende:
vandaag dus alle drankjes op de rekening van bjoro![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:20 schreef borisz het volgende:
ik las net ff dat verhaal terug met ekstraAZ heb je een abbo dat je ekdom iedere week belt of laat bellen ofzo?
![]()
ik heb ook 1 keer een smsje gestuurd toen viel ik ook gelijk in de prijzen met 2 kaartjes voor het concert in zeeland met oa blof, (ben de naam van het festival ff kwijt)quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:23 schreef Againzender het volgende:
[..]![]()
nee hoor, zo vaak SMS/bel ik hem niet. Maar onze muzieksmaak komt redelijk overeen volgens mij, dus requestjes is vaak raak
En vanavond was gewoon toeval: bellen, en je zit direct in de uitzending.
blofquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:25 schreef borisz het volgende:
[..]
ik heb ook 1 keer een smsje gestuurd toen viel ik ook gelijk in de prijzen met 2 kaartjes voor het concert in zeeland met oa blof, (ben de naam van het festival ff kwijt)![]()
hey tongquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:25 schreef tong80 het volgende:
Appelsientje heb je nou eindelijk geneukt ?
en als ik een keer 09091336 tijdens raad het fragment spel bel wordt de verbinding direct verbroken, ik kom er nooit doorheenquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
blofhet is maar wat je een prijs noemt
Jij houd niet zo van blof?quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
scherp!quote:
Wie wel?quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jij houdt niet zo van blof?
Dam ben ik blij dat ik bijna nooit radio luisterquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:32 schreef borisz het volgende:
[..]
bazen van alle radiozenders in NL![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:28 schreef borisz het volgende:
novastar
Je wacht nog tot zed trusten Clauw zeggen ?quote:
quote:
Thanx Clauwtje.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:08 schreef clauwheee het volgende:
Golfer en Bluezzzieeeeee![]()
![]()
Jullie ook gefeliciteerd
Drie voor Golfertje![]()
![]()
Drie voor Bluezzie![]()
![]()
iewwwwwwwquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:08 schreef rubbereend het volgende:
omg de honden krijgen een jasje aan en gaan in de kinderwagen.
Lig ze!quote:
Leuke avond gehad?quote:
zeker was gezelligquote:
Dus die heb jij aan de haak geslagenquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zeker was gezellig
me neef is dus met een negerin getrouwd, maar hij had beter met haar zus kunnen trouwen die was veel lekkerder
die was al bezet helaasquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dus die heb jij aan de haak geslagen?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:53 schreef pascalheister het volgende:
die was al bezet helaas![]()
maar wel verdomd mooi figuurtje![]()
Staat dat hotel van jou nog niet in de fikquote:
Gelijk die agressiviteit hequote:Op zaterdag 2 september 2006 03:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Staat dat hotel van jou nog niet in de fik
Was ook niet mijn idee, het zuipen na afloop dan weer wel. O, ik heb met beide gewonnen![]()
Ach gut, meneer heeft werkstress zekerquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gelijk die agressiviteit he
Ha! Ik werk tenminste voor mijn centen!quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ach gut, meneer heeft werkstress zeker
later als ik groot ben, dan....quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ha! Ik werk tenminste voor mijn centen!
Er staat een limiet van 15 jaar op tochquote:Op zaterdag 2 september 2006 04:09 schreef Superheld het volgende:
En wanneer denk je dat terug te gaan betalen?
Dat hoef ik zegmaar nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 04:09 schreef Superheld het volgende:
En wanneer denk je dat terug te gaan betalen?
Slaap lekker alvastquote:
Heuquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je schrijft het goed!quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:17 schreef methodmich het volgende:
Bløf
Kwestie van de altcode.quote:
Normaal gesproken een prooi voor Hoek, maar het is de derby he. Vandaag hier een mooi stuk over Merlijn en zijn vader, laatstgenoemde is nog steeds keeperstrainer bij Kloetingequote:Op zaterdag 2 september 2006 11:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kwestie van de altcode.
Wat denk je van de Zeeuwse derby vandaag?
Thxquote:Op zaterdag 2 september 2006 08:14 schreef just me het volgende:
Beterschap DS !!
Ik niet, heb lymf en halsklieren ontstoken en voel me zwaar misselijk. Verder zware hoofdpijn en suizende oren...quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Slaap lekker alvast
En DS... niet teveek gedronken ?
Ik had iedere dag een Telegraaf, dus het lachen is mij niet vergaanquote:
http://www.gromkov.com/faq/faq2004-0067.htmlquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:33 schreef Superheld het volgende:
Heeft er iemand een goed werkend programma waar je .3gp om kan zetten naar .avi b.v?
http://www.gromkov.com/faq/faq2004-0067.htmlquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:33 schreef Superheld het volgende:
Heeft er iemand een goed werkend programma waar je .3gp om kan zetten naar .avi b.v?
Ha!quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
http://www.gromkov.com/faq/faq2004-0067.html
Eerste Google hit.![]()
Jij was dus net iets eerderquote:
Maar is ie ook goed?quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
http://www.gromkov.com/faq/faq2004-0067.html
Neuh, dan drink ik eerst nog een paar bierquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Luie superhelden
Als je de wereld gaat redden, vraag je dan ook eerst hoe en waar?
Wie gaat er dan ook doorposten met een kloonquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:47 schreef borisz het volgende:
hoi
SCH krijgt er nog een extra ban week bij![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook doorposten met een kloon
quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ben niet zenuwachtig, maar ik ben zo bang dat het een kutwedstrijd wordt, 0-2 ofzo.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:41 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Zijn jullie ook zo zenuwachtig voor de wedstrijd van vanavond ?
Zo zenuwachtig dat we hem helemaal niet gaan bekijken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:41 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Zijn jullie ook zo zenuwachtig voor de wedstrijd van vanavond ?
Je bent er vroeg bijquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:57 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeieavond!
Hmmmmz, verhip, het is pas 16:00.quote:
Je hebt je vrouwke gister meegenomen naar een Grieks restaurant?quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:02 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hmmmmz, verhip, het is pas 16:00.
Ik was ook al om 10:00 op, en ben gisteren niet in de kroeg geweest, dat zal het zijn....
Je maakt wat mee zeg!quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:06 schreef borisz het volgende:
kom ik net bij de AH, staan daar 2 van 12 jarige jongetjes bij de BrEeZaH afdeling, is dr zo'n bedrijfsleider: jullie mogen dit toch helemaal niet kopen![]()
1 zo'n koter: nee dat laten we halen![]()
die bedrijfsleider: dat mag niet hoor![]()
![]()
Dat is schrikkenquote:
Jeetje waar gaat de maatschappij heen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:06 schreef borisz het volgende:
kom ik net bij de AH, staan daar 2 van 12 jarige jongetjes bij de BrEeZaH afdeling, is dr zo'n bedrijfsleider: jullie mogen dit toch helemaal niet kopen![]()
1 zo'n koter: nee dat laten we halen![]()
die bedrijfsleider: dat mag niet hoor![]()
![]()
die bedrijfsleider was een soort van j-p bakelende![]()
het was zo'n bedrijfsleider van die alleen maar kan zeggen: foei niet meer doen hoorquote:
Nou nou, is het wat?quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:13 schreef golfer het volgende:
Nieuwe CD van Bob Dylan (net 2 dagen uit) gedownload.
Ben nog aan het luisteren.quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:04 schreef DarkShine het volgende:
Je hebt je vrouwke gister meegenomen naar een Grieks restaurant?
Dan is het misschien iets voor mijn pa die over 2 weken jarig isquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben nog aan het luisteren.
Mix van blues en country-achtig.
Maar alleen al om het feit dat het voor het eerst sinds 10 jaar is dat ie nieuwe nummers uitbrengt is het al een collectors-item.
Waarvoor was zijn eerste ban dan nu alweer?quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als het een Dylan-liefhebber is, zeker wel een leuk cadeautje.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:27 schreef dndiek het volgende:
Dan is het misschien iets voor mijn pa die over 2 weken jarig is
omdat hij aan het trollen was, maar danny mag hem ook niet dusssquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:29 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waarvoor was zijn eerste ban dan nu alweer?
hoe heet die nieuwe cd?quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Als het een Dylan-liefhebber is, zeker wel een leuk cadeautje.
Modern Timesquote:
Gejank in een topic dat daar niet voor wasquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:29 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waarvoor was zijn eerste ban dan nu alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |