ze zijn een aandenken aan het presidentschap van de heer mitterandquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:36 schreef Dizzee het volgende:
[..]
eens.
wie heeft dat bedacht eigenlijk.
een half uur vanaf de Arc?quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:58 schreef Hillz het volgende:
zo, van de week ook terug gekomen uit Parijs.
Hotel was 16 euro per nacht en had een garage waar we gebruik van konden maken. Ideaal.![]()
Niet direct in het centrum, maar op zo'n half uurtje lopen van de Arc de Triomp.
Veel gelopen, (langs de Seine) maar ook gebruik gemaakt van de metro aangezien het erg koud was.
De piramides bij het Louvre vond ik overigens echt te lelijk. Past totaal niet in het plaatje.
Notre Dame was mooi, maar binnen was het één grote bende met flitsende touristen terwijl er een dienst gehouden werd.
Parijs is groter dan je denktquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
een half uur vanaf de Arc?
da's bijna geen parijs meer te noemen...
wel lekker goedkoop, linkje ?8-)
Een Chinees, I.M. Peiquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:36 schreef Dizzee het volgende:
[..]
eens.
wie heeft dat bedacht eigenlijk.
ik denk dat men meer Parijs noemt, dan Parijs isquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:03 schreef travelwoman het volgende:
[..]
Parijs is groter dan je denkt![]()
Ja, klopt. Er zijn inderdaad meerdere mogelijkheden...quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:47 schreef tim2308 het volgende:
En de boete voor fout parkeren is 11 euro geloof ik. Dus nog altijd goedkoper dan de garage
(ik zie trouwens ook wel eens boetes van 35. Dus er zijn blijkbaar gradaties in fout en fout)
Ja, is wel leuk!quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:47 schreef tim2308 het volgende:Trouwens; in de NRC van afgelopen weekend stond een stukje over de DAS PARFUM route. Dus alle plekjes uit de film. Heeft iemand een scan?
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik denk dat men meer Parijs noemt, dan Parijs is
We hebben trouwens niets meer van Hillz gehoord hierover...quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:58 schreef Hillz het volgende:
zo, van de week ook terug gekomen uit Parijs.
Hotel was 16 euro per nacht en had een garage waar we gebruik van konden maken. Ideaal.![]()
Niet direct in het centrum, maar op zo'n half uurtje lopen van de Arc de Triomp.
Ben al wezen winkelen vanmiddag!quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:46 schreef Bora-Bora het volgende:
Voor degenen die dat interessant vinden:
vandaag is de grote "winter" uitverkoop begonnen in Parijs.
(ook voor diegenen die dat soort periodes liever ontlopen!)
Excuus.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:49 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
We hebben trouwens niets meer van Hillz gehoord hierover...![]()
Okee, bedankt! Het zou sommige mensen indd goed uit de brand kunnen helpen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:13 schreef Hillz het volgende:
http://www.hostelworld.co(...)oissiere-Paris-1651?
Ja ik heb er ook een hekel aan, die $$-gehypnotiseerde mensenmassa's in winkels en straten!quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:26 schreef Delicieux het volgende: Ben al wezen winkelen vanmiddag!![]()
Wel veel mensen in de winkels![]()
Er wordt wel eens wat geroepen tussen de colleges door..zo van: "Als jullie in Parijs zijn, beste kindertjes, dan gaan jullie ook hierheen" hihi!quote:Op zondag 21 januari 2007 12:34 schreef Vava het volgende:
Is er al bekend naar welke musea jullie gaan?
Jammer is dat, anders doe je toch gewoon mee met onze excursie?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:09 schreef tim2308 het volgende:
Orsay vond ik persoonlijk tegenvallen, maar kan ook zijn omdat het tiefensdruk was die ene keer dat ik er was, zodat ik alles niet rustig kon bekijken....
En waarom, Yoni?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:48 schreef Yoni het volgende:
Ik vond Orsay ook niet leuk. Pompidou vind ik leuker![]()
Die Parijsliefde gaat nooit overquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:30 schreef tim2308 het volgende:
Alweer 2 maanden zonder posts? Is de Parijsliefde over????
Dank je wel!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:44 schreef tim2308 het volgende:
Het krantje waar Boskov heet, heet A nous paris maar is meer een tijdschift op iets kleiner dan tabloidformaat. Inderdaad wel de beste, hij is ook altijd weg in een dag. Anders kan je bij elke kiosk voor 40 cent de uitgaanskrantjes kopen De ene heet Pariscope, de ander weet ik even niet. Official spectacle ofzo.
Vind je? Ik heb echt flink wat exposities daar gezien, en het enige wat me kon boeien waren de 5 Warhols die er hingen. Ik vind het overpretentieus. Maar idd, smaken verschillenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |