Ja, je kunt indd met de trap naar de 2e verdieping en daar dan ter plekke ene extra ticketje kopen voor de lift naar boven. Neem wel los geld mee daarvoor, want de betaalautomaten voor credit cards zijn daar nogal 's buiten werking, en dan kun je dus je lift naar boven wel vergeten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:34 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook, als je per se naar de top wilt Dacht dat je het alleen over de eerste twee verdiepingen had. Imho zie je vanaf daar ook al genoeg
Toen ik er was stond er wel een kleine rij op de 2e etage om naar de top te gaan (stuk of 10 mensen stonden te wachten), het is maar een klein liftje. Volgens mij moet je daar apart tickets voor kopen, maar je zou het daar even na kunnen vragen.
Ja, in "Les Halles" zul je waarschijnlijk alles vinden wat je zoekt, en anders kom je ook in bijv. La Défense" aan je trekken (is wat moderner) [metro 1 terminus]. Verder Printemps/Lafayette etc. zijn absoluut de moeite van het bezoeken waard, maar wel prijzig.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:35 schreef matthijst het volgende:
Zoek gewoon een groot winkelcentrum, dat je een beetje alles bij elkaar hebt? Zoals een gemiddelde hoofdstraat in Nederland, waar alle standaard ketens zitten (H&M, Footlocker etc... dat idee)....
Gave tip!! Bedankt!quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:32 schreef tim2308 het volgende:
Altijd al boven Parijs willen vliegen? Ga naar http://www.isoma.net/games/GogglesBeta09.swf en kies als locatie Parijs.Je begint op de Chaps de Mars bij de eiffeltoren. Bon vol!
Hoe kom ik daar?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:10 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Onder het Louvre-plein heb je ook een winkelgalerij trouwens. Niet erg uitgebreid, maar wel leuk om een kijkje te nemen.
bij de hal van de louve (bij de 4 entrees)quote:
Daar zit ook een megaleuk sieradenwinkeltje. Die zitten door heel Parijs. Hele leuke sieraden voor een niet zo'n hoge prijs. Zal thuis de naam eens opzoekenquote:Op donderdag 28 september 2006 13:18 schreef hejho het volgende:
[..]
bij de hal van de louve (bij de 4 entrees)
gewoon naar de winkels lopen
kan haast niet missen. (is voor de metro uitgang)
Dat is toch vanaf Tour Montparnasse?quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 12:46 schreef tim2308 het volgende:Hoe kom ik daar?
Er is bijv toegang vanaf de "rue de Rivoli" (tegenover het "Louvre des Antiquairs") : je moet dan met een roltrap naar beneden en dan sta je meteen in de galerij. (Niet op het Louvre-plein zelf dus, maar zeg maar aan de "buitenkant" van het gebouw.)quote:Op donderdag 28 september 2006 13:18 schreef hejho het volgende:bij de hal van de louve (bij de 4 entrees)
gewoon naar de winkels lopen
kan haast niet missen. (is voor de metro uitgang)
ja, hier een die ik in de mooie avonduurtjes geschoten heb vanaf Tour Montparnassequote:Op donderdag 28 september 2006 23:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat is toch vanaf Tour Montparnasse?
Kon je dan niet onderweg je TomTom wijzigen en zorgen dat je zo snel mogelijk op een tolweg terecht kwamquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:26 schreef matthijst het volgende:
Vandaag terug van paar dagen Parijs....
Veel gezien...
Vrijdag erheen gereden, dom geweest en in TomTom tolwegen vermijden aangeklikt, dan rij je dus 8 uur over knakenweggetjes door kleine rotdorpjes ipv 5 uur
Wow, dat ziet er heel mooi uitquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:35 schreef Smeich het volgende:
[..]
ja, hier een die ik in de mooie avonduurtjes geschoten heb vanaf Tour Montparnasse
[[url=http://img43.imagevenue.com/loc443/th_20195_DSC00326_122_443lo.JPG]afbeelding][/URL]
Dat kan wel, maar zaten toen al onder Brussel (ipv Lille) en precies in zo'n stuk dat je eerst weer om moest om op die tolweg te komenquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:06 schreef Vava het volgende:
Kon je dan niet onderweg je TomTom wijzigen en zorgen dat je zo snel mogelijk op een tolweg terecht kwam
Volgens mij alleen als je het geluk hebt bij een tafeltje te zitten (met 4 stoelen er omheen). Verder heb ik er geen kunnen ontdekken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 07:19 schreef tim2308 het volgende:
Weet iemand of er stroomaansluiting tbv de laptop in de TGV (tweede klasseè) zit?
De Thalys TGV neem ik aan? Ik heb ze nooit gezien, wel eens gezocht. Ik heb nooit op zo'n stoel bij een tafeltje gezeten dus hoe het daar is zou ik niet weten (nooit op gelet of daar stroomaansluitingen zitten)quote:Op maandag 2 oktober 2006 07:19 schreef tim2308 het volgende:
Weet iemand of er stroomaansluiting tbv de laptop in de TGV (tweede klasseè) zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |