jup, auto in zn achteruit zetten bij de arc de triomph zodat de achterliggers zich kapot schrikken hoort er ook bijquote:Op zaterdag 23 september 2006 09:09 schreef travelwoman het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet denken, je moet je gewoon aanpassen en dan merk je dat alles goed verloopt
Vandaar mijn tip.quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:09 schreef travelwoman het volgende: Dat moet je ook niet denken, je moet je gewoon aanpassen en dan merk je dat alles goed verloopt![]()
Er is ook een Disneywinkel op de champs-elysees, maar bij het park (Disneyvillage) is natuurlijk veel beterquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:14 schreef matthijst het volgende:
Donderdag eindelijk die kant op, zondag terug. Willen in ieder geval de Eifeltoren op, als het niet te druk isen gaan naar Jay-Z in Le Zenith
![]()
Zondagochtend nog ff langs de Disneywinkels bij het park en dan weer naar huus....
Iemand nog tips waar je kan winkelen in Parijs? Las dat het Forum des Halles wel OK was? Of zijn er betere winkelcentra of winkelstraten?
Daar zou ik minstens 2 dagen voor uittrekken, of je moet alleen ergens langs willen lopen en niet willen kijken, anders lijkt het me wat ambitieus voor 1 dagquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:11 schreef matthijst het volgende:
ff aan het kijken geweest. Dacht op 1 dag zoiets:
- op tijd naar de Eifeltoren (als ie open gaat bij de deur staan).
- Metro naar Arc de Triomphe
- Champs Elysees aflopen
- Metro naar Blvd. Hausmann (La Fayette, Printemps)
- via Rue de Rivoli (schijnen winkels te zitten?????) lopen richting Louvre
- doorsjokken richting Centre Pompidou, Notre Dame en Forum des Halles....
Het plein is op zich mooi en sjiek, maar de winkels zijn vooral leuk om te kijken. Kopen doet pijn...quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:04 schreef Vava het volgende:
Place Vendome ben ik nog niet geweest, leuk voor de volgende keer![]()
Gewoon met de trap gaan het hele stuk, dat is het snelste. Toen ik er was stond er een rij van meer dan een uur, wij waren in 5 minuten aan de klim begonnen. In die liftjes kunnen niet zo heel veel mensen, en er stonden ook weer mensen te wachten om naar beneden te kunnen..quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:00 schreef matthijst het volgende:
Centre P & Louvre alleen ff van buiten zien
Is er nog een manier om "sneller" boven te komen bij de Eifeltoren?
Las ooit iets over lopen naar de eerste (of tweede?) verdieping en dan de lift nemen vanaf daar?
Of "moet" je de lift vanaf de begane grond nemen als je naar de top wilt?
Ja, dat kan ook, als je per se naar de top wiltquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:57 schreef matthijst het volgende:
Met de trap mag je toch niet naar de top? Of bedoel je lopen naar "2" en dan vanaf daar de lift?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |