Daar heb ik momenteel de middelen niet voor.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:54 schreef Chowi het volgende:
Pff, als jullie nou allemaal morgen gewoon om vijf uur in Zwolle zijn, dan hebben we een BeF-meet. Sím-pel.
Dat zijn gewoon de beperkingen die je jezelf oplegt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar heb ik momenteel de middelen niet voor.
True.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:57 schreef Chowi het volgende:
Dat zijn gewoon de beperkingen die je jezelf oplegt.
Dan regelen jullie toch blij een meet in Utrecht? Op een dag dat Mt en Dago enzo ook kunnen? Huphup.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:58 schreef JDude het volgende:
[..]
True.
Als het in Utrecht was, dan kwam ik wel. Kwestie van Stofje optrommelen en 5 euro de man betalen.
Er komen er sowieso 3.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:59 schreef DeLeider het volgende:
10 euro dat morgen niemand komt..
Scherp, stuk geniequote:Op vrijdag 1 september 2006 15:59 schreef DeLeider het volgende:
Ja. Dat regelt JD dan maar. En níét op een vrijdag.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan regelen jullie toch blij een meet in Utrecht? Op een dag dat Mt en Dago enzo ook kunnen? Huphup.
Kom maar hier met die 10 euro, kan ik mooi de reis van betalen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:59 schreef DeLeider het volgende:
Omdat het vanzelfsprekend is dat jij erbij mag zijn.quote:
Oh, kan ook.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Omdat het vanzelfsprekend is dat jij erbij mag zijn. [afbeelding].
Jamaar.. dat zeg je núquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Omdat het vanzelfsprekend is dat jij erbij mag zijn. [afbeelding].
Haal de [/aandachtshoer] maar weg. Stiekem meen je het gewoon.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Jamaar.. dat zeg je nú
Ik wist heul van niks
[/aandachtshoer]
Ik voel me buitengesloten, jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Haal de [/aandachtshoer] maar weg. Stiekem meen je het gewoon.
Nergens voor nodig! Je bent nu uitgenodigd door Mt.quote:
\Nee om jou staan we te springenquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:05 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zelfs hier wil niemand je hebben
[/de grond intrapt]
Betekent dat dat je morgen ook niet in BeF post?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:07 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Neen, maar ik heb morgen toch al wat te doen
Misschien 's avonds kort, jammer he...quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Betekent dat dat je morgen ook niet in BeF post?
Ik deed niksquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:13 schreef Chowi het volgende:
De immer geliefde DL.
Doe er nog eens een danquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vond het leuker toen we seksorgiefantasietjes verzonnen.
Nee, dan ga ik mijn duikspullen eens laten nakijkenquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Betekent dat dat je morgen ook niet in BeF post?
'Hihi ruik je dat?'quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:25 schreef ehqo het volgende:
Zou je dat trouwens echt doen Ch.? Dat met die schaamlippen?
Wil je dat?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:25 schreef ehqo het volgende:
Zou je dat trouwens echt doen Ch.? Dat met die schaamlippen?
Eik0lquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:27 schreef Litso het volgende:
[..]
'Hihi ruik je dat?'
'Dat is m'n onderlip!'
Jij was in de buitenwereld, verdulle!quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:51 schreef JDude het volgende:
Stilte.
Ik moest even mijn fiets bij de reparateur ophalen, inderdaad.quote:
Ik pak de eerste trein, ik hoop dat je niet verhongertquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Bluh, ik verveel me. WIe komt er koffie drinken en Macvoedsel (ik heb trek in macvoer) eten in Rotterdam?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 17:38 i Groningen 3b Zwolle Intercity 766 NS 19:24 i Amersfoort 7 19:27 Amersfoort 6 Utrecht Centraal Intercity 1766 NS 20:26 i Rotterdam Centraal 12 |
Die zijn er weer niet zekerquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben er ook weer, en als jullie leuke 28+ vrouwen hebben doe ik mee aan orgie's
Anders niet
Hmm, best een goed idee eigenlijk!quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Bluh, ik verveel me. WIe komt er koffie drinken en Macvoedsel (ik heb trek in macvoer) eten in Rotterdam?
Ah, okay.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik moest even mijn fiets bij de reparateur ophalen, inderdaad.
Ho, wacht, ik ga mee. Laat me even het geld uit mijn portemonnee halen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga naar een boekenwinkel. Wens mijn pinpas succes.
Gezellig. Wil je me op m'n achterhoofd slaan als het allemaal te duur wordt?quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ho, wacht, ik ga mee. Laat me even het geld uit mijn portemonnee halen.
Ik heb mezelf waarschijnlijk niet eens onder controle.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gezellig. Wil je me op m'n achterhoofd slaan als het allemaal te duur wordt?
Yep.quote:
Was het leuk?quote:
Zie de PI....quote:
Ow, dat zegt heel wat over hoe gezellig het was inderdaad.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Zie de PI....
Ik heb er 6 boeken doorheen gejaagd.
Lezen is tof.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Zie de PI....
Ik heb er 6 boeken doorheen gejaagd.
2 Dean Koontz boeken en De goden waren kosmonauten.quote:
Oke...quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:43 schreef cerror het volgende:
[..]
2 Dean Koontz boeken en De goden waren kosmonauten.
Toen waren mijn boeken op en toen heb ik maar Harry Potter ( sue me ) en het oog van de luipaard gelezen....
Ik zou de goden waren kosmonauten helemaal als allelaatste lezenquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:43 schreef cerror het volgende:
[..]
2 Dean Koontz boeken en De goden waren kosmonauten.
Toen waren mijn boeken op en toen heb ik maar Harry Potter ( sue me ) en het oog van de luipaard gelezen....
Ook dat.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:12 schreef Litso het volgende:
Niks mis met harry Potter.
Doodzonde.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:14 schreef Neenetje het volgende:
Ik heb net het goorste frietje ooit op.
Dan prefereer ik toch friet uit de eigen frituur.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:16 schreef Neenetje het volgende:
[..]
'T was verzopen in uitjes en saus.
Das best ok.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan prefereer ik toch friet uit de eigen frituur..
www.gutenberg.orgquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb geeneens boeken gekocht, m'n salaris is er nog stééds niet [afbeelding].
Verkopen ze daar ook voedsel danquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga naar een boekenwinkel. Wens mijn pinpas succes.
En ik wil een nieuwe commodore 128 maar dat gebeurt ook niet zo 1 2 3.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, en ik heb geen printer. Of ik heb er wel één, maar die doet het al een jaar niet. Doet me denken. Ik moet een nieuwe printer hebben.
Nee, maar ik heb een frituurpan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Verkopen ze daar ook voedsel dan
Zo duur zijn die toch niet?quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:53 schreef cerror het volgende:
[..]
En ik wil een nieuwe commodore 128 maar dat gebeurt ook niet zo 1 2 3.
Dag mop.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:01 schreef Neenetje het volgende:
Mamma.
Ja! Die's voor mij!quote:
Ah, ook een soort TBS dus!quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een frituurpan.
Wat moet jij met een C128?quote:
Verkopen op marktplaats?quote:
Dat was echt 1 van mn natte dromen als kindquote:
Dude, ik bedoelde het iets meer scene-specifiek, zeg maar.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gewoon, whose-line, lachen enzo!
toch?
*terug afpakt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja! Die's voor mij!
[afbeelding], cerror.
quote:
Gehad (en heb ik nog, gehad en gehad. Plus nog een Atari ST, een MSX, een ZX81 en een hele sloot pc's.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat was echt 1 van mn natte dromen als kind
En de C64 VIC 20 en mn Amiga![]()
Ik ook een ST en mn 1e was een ZX81 en ook een zooi pc'squote:Op vrijdag 1 september 2006 21:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gehad (en heb ik nog, gehad en gehad. Plus nog een Atari ST, een MSX, een ZX81 en een hele sloot pc's.
Lama's is slecht.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee ik word gek van iedereen met die lama's
Het is zo ontzettend flauw
quote:
Min dat dude gedeelte dan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dude, ik bedoelde het iets meer scene-specifiek, zeg maar.
Atariquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:19 schreef cerror het volgende:
Ik heb staan hier:
Kapotte c128
Atari 1040STf
Atari 2600
Amiga 500+
Sega Megadrive 2.
Neuh, ook niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:19 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Lama's is slecht.
Whose line is goed.
Dat whose line ik heul nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:19 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Lama's is slecht.
Whose line is goed.
Ik heb hier iets van 10 joysticks en controllertjes liggen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Atari,echt vette controllertjes van die 2600, ik had een 2600 en videopac maar die was stukken minder
De Arcade turbo shot van de amiga was ook z'on topdingquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb hier iets van 10 joysticks en controllertjes liggen.
Die semi-pottenbar in Zwollaria?quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:23 schreef Misstique het volgende:
c. kom je morgen ook naar Sally's?,
,
.
Ok, ehmm..quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Min dat dude gedeelte dan.
Ik ben geen pot!quote:
En dat kan ik eventueel wel redden.quote:
Ja godver. Jij mag helemaal niet naar een meet waar ik niet ben.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:27 schreef cerror het volgende:
[..]
En dat kan ik eventueel wel redden.
Mits geen camera's dan vind ik alles best.
Nu ik erover nadenk ga ik toch niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja godver. Jij mag helemaal niet naar een meet waar ik niet ben.
Precies. Semi-pot.quote:
Ik ga wel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk ga ik toch niet.
J. kan niet en ik weet niet eens wie wel komt.
Ohhhhh die had Neeneetje gisteren erop staan die linkquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:35 schreef mcDavid het volgende:
Die aflevering van whose line met robbin williams is zó tof
Dago en ik zijn er rond 17 uur, Chow en Lits komen ook.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:27 schreef cerror het volgende:
[..]
En dat kan ik eventueel wel redden.
Mits geen camera's dan vind ik alles best.
Dan ben ik ook maar van de partij.quote:
JCMDL in ieder geval. Geloof ik.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:34 schreef cerror het volgende:
J. kan niet en ik weet niet eens wie wel komt.
Ik zou er geld voor vragen!!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan ben ik ook maar van de partij.
Wie komen er nog meer?
Het is waarschijnlijk het enige moment in hun leven dat ze die bolle kutkop van mij in real life kunnen aanschouwen, dus.... zo...
Tof.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan ben ik ook maar van de partij.
Wie komen er nog meer?
Het is waarschijnlijk het enige moment in hun leven dat ze die bolle kutkop van mij in real life kunnen aanschouwen, dus.... zo...
Je hebt mijn goddelijke beerput van een gelaat al eens gratis mogen aanschouwen schavuit!quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
Ik zou er geld voor vragen!!!
Ja en ik heb godverdomme niet eens een handtekening gekregenquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Je hebt mijn goddelijke beerput van een gelaat al eens gratis mogen aanschouwen schavuit!
Als dat gebeurd kom ik ook wel ff buurtenquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Kunnen jullie het niet verschuiven naar zondag? Ah? Toe?
Je hebt wel een liedje met mij en J. gemaakt!quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
Ja en ik heb godverdomme niet eens een handtekening gekregen
Kan je zaterdag nie dan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Kunnen jullie het niet verschuiven naar zondag? Ah? Toe?
J kreeg meer genegenheidquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Je hebt wel een liedje met mij en J. gemaakt!
Dat is toch genoeg genegenheid heuj?
Je blijft zelfs slapen hoor ik.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:46 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hoi pappie, ik kom morgen op bezoek.
Zeg dat soort dingen nou niet...quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:48 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ahuh.
Ik neem zelf m'n camera wel mee.
Ik tongzoen geen kale knakkers.quote:
Precies, geen camera's in mijn buurt!quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zeg dat soort dingen nou niet...
Hahahaha..quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik had het over daar blijven slapen lief.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies, geen camera's in mijn buurt!
Wat denk je wel niet van me?quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ken je inmiddels wel een beetje.quote:
*Kijkt naar de TT...quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ken je inmiddels wel een beetje..
We eten je niet op hoor.quote:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:01 schreef Misstique het volgende:
Alhoewel...
MUHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:02 schreef Neenetje het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!
Don't worry. We'll be gentle with you.quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Don't worry. We'll be gentle with you..
Awww..quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
*takes J in arms
*comforts her
niet van die ranzige praatquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Gaat het kind bij haar vader en moeder slapen morgen?
Ja, ze komt sjoleren.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Gaat het kind bij haar vader en moeder slapen morgen?
Heb 2 weken met jou in een caravan overleefd, dus zo slecht kun je niet zijnquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:05 schreef Neenetje het volgende:
[..]
dank je.
[..]
Awww..
Wat zijn jullie toch allemaal goed voor me.
Hmm.. dat is waar.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
Heb 2 weken met jou in een caravan overleefd, dus zo slecht kun je niet zijn
sterker nog soms ben je best wel liefquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:08 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hmm.. dat is waar.
Ach, ik ben af en toe niet heel gemeen.
Ik vind dat het zondag moet worden, dan kunnen de echt toffe mensen tenminste ookquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moet om 20.00 uur in Amsterdam zijn, wordt verdomd lastig en duur, zonder OV.
Heeft ze geen tijd voor, die gaat 's nachts notes lezen en achter de schermen spieken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mooi kan ze je Muse verzameling in de kliko gooien![]()
Werk is betaalde slavernij die je kapot maakt tot je oud en grijs bent waarna je met je manke lijf de rest van je dagen kan slijten achter de geraniumsquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:09 schreef ehqo het volgende:
"Werken is goed voor je rug!", sprak hij met een overduidelijk sarcastische ondertoon.
jup en mij ookquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie haten me gewoon hè?!
Ik niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
Ja en ik niet
is er een keer een meet in de buurt met toffe mensen....
Klopt, en zo bescheiden ook.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
sterker nog soms ben je best wel lief
Ja, misschien moet je eens een ander kleurtje nemen!quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is de hoofddoek hè?
Jogy, morgen meet in Zwolle.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Werk is betaalde slavernij die je kapot maakt tot je oud en grijs bent waarna je met je manke lijf de rest van je dagen kan slijten achter de geraniums.
Verjaardagsetentje met mensen in Amsterdam bedoel je zeker? Oh nee, dat ben ik.quote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is de hoofddoek hè?
Kom op msn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Verjaardagsetentje met mensen in Amsterdam bedoel je zeker? Oh nee, dat ben ik.
Die van Lits zijn toch lekkerder.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
En als ik nou zeg dat ik morgen brownies én appeltaart bak en het meeneem zondag?
Jaja.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:13 schreef jogy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moet om 20.00 uur in Amsterdam zijn, wordt verdomd lastig en duur, zonder OV.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan meeten wij gewoon een keer wanneer de rest niet kan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
En als ik nou zeg dat ik morgen brownies én appeltaart bak en het meeneem zondag?
Werk, 16.00-0.00.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:10 schreef Chowi het volgende:
Eccoooo, kom je ook morgen?
Jamaar die maakt ze niet voor jequote:Op vrijdag 1 september 2006 22:15 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Die van Lits zijn toch lekkerder.
Oopsquote:
Deal.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Dan meeten wij gewoon een keer wanneer de rest niet kan.
Oeh gesnapt!quote:
Stom.quote:
Is niet erg, hij is niet thuis dus leest niet mee.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Oeh gesnapt!.
Ok ok, ik geeft ht toe, morgen neuk ik het licht uit c_c's ogen maar dat mocht Lits niet weten, ook mag ik dan haar hoofddoekje dragen tijdens de sex.
Spontane meets zijn okay.quote:
Ik sla het wel op.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is niet erg, hij is niet thuis dus leest niet mee.
Zondag. Mét brownies en appeltaart.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:22 schreef jogy het volgende:
e. c_c, RPP, wanneer gaan we de alternatieve meet doen dan?.
Volgend weekend, kampvuren en hand in hand nakend eromheen dansen. En gluhwein-ijsjes.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:22 schreef jogy het volgende:
Je bedriegt me al met LITS.. Ontken het nou niet!quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:22 schreef clumsy_clown het volgende:
TROUWENS! Jij gaat een beetje lopen meeten en alles terwijl ik er niet bij kan zijn en dan dúrf je nog te klagen?!
Na 13 september, want tot die tijd zit ik hier vast aan boordquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:22 schreef jogy het volgende:
Werken. 17.00-01.00.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zondag. Mét brownies en appeltaart.
Zal ze leren.
Die kan je morgen uitschakelen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:23 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Je bedriegt me al met LITS.. Ontken het nou niet!
Vrijdag? Want zaterdag heb ik weer een verjaardag, deze keer eenquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:23 schreef ehqo het volgende:
[..]
Volgend weekend, kampvuren en hand in hand nakend eromheen dansen. En gluhwein-ijsjes.
Spannend. Ik zeg toe, voorlopig.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:28 schreef clumsy_clown het volgende:
15 september, Utrecht. e. rpp, j. en ik.
*aanmeldt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Om ervoor te zorgen dat ik niet wéér driedubbel plan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb het in mijn keinieuwe agenda gezet.
Wéér een ontmaagding achter de rug.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb het in mijn keinieuwe agenda gezet.
Ik hem ook! Alleen wilt mijn lichaam niet meegaan aan mijn geestelijke opwinding.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:26 schreef Neenetje het volgende:
jogy, ik hoor net dat ecco je wil...
Er zit een barst in de wereld.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik hem ook! Alleen wilt mijn lichaam niet meegaan aan mijn geestelijke opwinding.
De tering, het lijkt net alsof mijn leven sociale vormen begint aan te nemen. Dan zit ik met een beetje geluk wél in Utrecht maar om een andere redenquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Onze liefde gaat gewoon verder dan het fysiekequote:
Oh.. ok.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik hem ook! Alleen wilt mijn lichaam niet meegaan aan mijn geestelijke opwinding.
Mag ik ook mee?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Je wil gewoon nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:32 schreef jogy het volgende:
[..]
De tering, het lijkt net alsof mijn leven sociale vormen begint aan te nemen. Dan zit ik met een beetje geluk wél in Utrecht maar om een andere reden.
Maarmaar. Ekko komt! En ik sleur Janet wel mee.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:32 schreef jogy het volgende:
[..]
De tering, het lijkt net alsof mijn leven sociale vormen begint aan te nemen. Dan zit ik met een beetje geluk wél in Utrecht maar om een andere reden.
Janet mag niet, die gaat morgen alquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maarmaar. Ekko komt! En ik sleur Janet wel mee.
Goed hoor.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik ook. Nu de mensen die uitgenodigd zijn nog!
Als ik morgen nog niets terug gehoord heb gaat het door. En die kans bestaat weldegelijk!quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maarmaar. Ekko komt! En ik sleur Janet wel mee.
Pff, kutjunk!quote:
Hmm, interessante ideeën heb je wel af en toequote:Op vrijdag 1 september 2006 22:36 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nou nou... rpp.. huur mij maar...
Nu moet ik het nog zeker weten. School heeft roet, werk heeft roet. En ik heb eten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ik morgen nog niets terug gehoord heb gaat het door. En die kans bestaat weldegelijk!.
Ik vind het ook BeFt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik ook. Nu de mensen die uitgenodigd zijn nog!
Ja heh..quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, interessante ideeën heb je wel af en toe
Tof. Je weet dat ik nu morgen ga zeuren of je al iets weet hè?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ik morgen nog niets terug gehoord heb gaat het door. En die kans bestaat weldegelijk!.
Kans dat die andere afspraak met een vrouwpersoon doorgaat of dat je naar die meet komt?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Raaaaahwww!quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:40 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ja heh..Rpp, lekker ding, geil tijgertje.
Muts!quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu zit ik weer een meet te regelen.
Daar heb ik God ontdekt ja!quote:
Zal ik anders even een lijstje geven met data dat ik niet kan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed, bij nader inzien is 16 september een mooie dag. Omdat eh. Nou ja. Dus enzo.
Dus!! 16 september, Utrecht, meet.
Delft is niet ver van Utrecht vandaan, niezozeuren.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zal ik anders even een lijstje geven met data dat ik niet kan?
Als je het even zou melden deze week zou het tof zijn, want als jij en Mt. zaterdag ook niet kunnen komt vrijdag voor de rest beter uit, zodoende.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:01 schreef Chowi het volgende:
Ja, pff, tssk, mcD, ik moet van jou naar die baggermeet, dan moet jij de 16e komen.
Ik weet zelf niet eens of ik wel kom, maar ja..
Ik weet nu toch niet of ik dan geld heb?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je het even zou melden deze week zou het tof zijn, want als jij en Mt. zaterdag ook niet kunnen komt vrijdag voor de rest beter uit, zodoende.
Je moet gewoon je financiën beter onder controle houden! ( zegt degene met een fulltime baan, thuiswonend en elke maand blutquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet nu toch niet of ik dan geld heb?
Dat weiger ik. Ik wil gewoon heel veel geld zonder ervoor te werken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Je moet gewoon je financiën beter onder controle houden! ( zegt degene met een fulltime baan, thuiswonend en elke maand blut)
Ook dat.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Word er nu van het weekend nog gemiet of niet
Jup, het gaat nu weer over de volgende meet, gaat snel hier.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Word er nu van het weekend nog gemiet of niet
Ik ook! Komop, we zijn twee creatieve mensen, we kunnen toch wel iets voor elkaar boksen zodat we met weinig werk veel geld binnen krijgen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat weiger ik. Ik wil gewoon heel veel geld zonder ervoor te werken.
Echt een stelletje mieters hier he`quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jup, het gaat nu weer over de volgende meet, gaat snel hier..
Heb je nog verborgen talenten? Als jij daar nou naar op zoek gaat, dan regel ik de merchandising!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ook! Komop, we zijn twee creatieve mensen, we kunnen toch wel iets voor elkaar boksen zodat we met weinig werk veel geld binnen krijgen?
Ik vraag gewoon of je het tijdig zou willen melden.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet nu toch niet of ik dan geld heb?
Kom je ook Spook?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt een stelletje mieters hier he`![]()
Nee ik hou mn internet kennissen en real live angstvallig gescheidenquote:
Is hij zo goed joh?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:10 schreef Misstique het volgende:
Als Spook komt, dan kom ik zeker..
Soms slaat mijn fantasie op hol en dan kan ik de raarste dingen verzinnen, als ik dat nou allemaal opschrijf en dan doe jij hetzelfde. Daarna mag jij de spellingscheck doen en maken we een absurdistische roman over een groepje internetverslaafde die de meest rare dingen meemakenquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heb je nog verborgen talenten? Als jij daar nou naar op zoek gaat, dan regel ik de merchandising!
Ga op een schip werken. Dan kan je het niet uitgeven!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Je moet gewoon je financiën beter onder controle houden! ( zegt degene met een fulltime baan, thuiswonend en elke maand blut)
Lees het eind van het vorige topic eens.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Soms slaat mijn fantasie op hol en dan kan ik de raarste dingen verzinnen, als ik dat nou allemaal opschrijf en dan doe jij hetzelfde. Daarna mag jij de spellingscheck doen en maken we een absurdistische roman over een groepje internetverslaafde die de meest rare dingen meemaken.
Mja, ik zal proberen wat geld te reserveren voor dan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon of je het tijdig zou willen melden.
Die heeft een paar goede stukjes inderdaadquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:12 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Lees het eind van het vorige topic eens.
Ja! En dan huren we c_c ook in. Maar die krijgt maar 0,5% van de opbrengst natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Soms slaat mijn fantasie op hol en dan kan ik de raarste dingen verzinnen, als ik dat nou allemaal opschrijf en dan doe jij hetzelfde. Daarna mag jij de spellingscheck doen en maken we een absurdistische roman over een groepje internetverslaafde die de meest rare dingen meemaken.
Dat lijkt me serieus leuk werk, wat moet je daarvoor leren om op een schip te werken naar de uithoeken van de wereld met internet?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ga op een schip werken. Dan kan je het niet uitgeven!
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Die heeft een paar goede stukjes inderdaad. Het begin is er al! nu nog doorzetten!
Onzin, je bent gewoon verliefd op chow.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:14 schreef jogy het volgende:
Ik moet maar weer eens stoppen met ''
.
Ik ga even teruglezen. Ik was eigenlijk best chagrijnig toen ik die posts deed, dus nog even kijken wat er staatquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:12 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Lees het eind van het vorige topic eens.
Op het moment hou ik van iedereen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:15 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Onzin, je bent gewoon verliefd op chow.
Godver, ik wilde heul niet gaan teruglezen, maar nu ben ik toch te nieuwsgierig gewordenquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga even teruglezen. Ik was eigenlijk best chagrijnig toen ik die posts deed, dus nog even kijken wat er staat.
Ik zal mijn best doen!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:01 schreef Chowi het volgende:
Ja, pff, tssk, mcD, ik moet van jou naar die baggermeet, dan moet jij de 16e komen.
Ik weet zelf niet eens of ik wel kom, maar ja..
Dus een uitnodiging voor ons huwelijk hoef ik ook niet te sturen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik hou mn internet kennissen en real live angstvallig gescheiden![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja! En dan huren we c_c ook in. Maar die krijgt maar 0,5% van de opbrengst natuurlijk..
Damn, dus niet verliefd op me?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |