Daar heb ik momenteel de middelen niet voor.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:54 schreef Chowi het volgende:
Pff, als jullie nou allemaal morgen gewoon om vijf uur in Zwolle zijn, dan hebben we een BeF-meet. Sím-pel.
Dat zijn gewoon de beperkingen die je jezelf oplegt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar heb ik momenteel de middelen niet voor.
True.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:57 schreef Chowi het volgende:
Dat zijn gewoon de beperkingen die je jezelf oplegt.
Dan regelen jullie toch blij een meet in Utrecht? Op een dag dat Mt en Dago enzo ook kunnen? Huphup.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:58 schreef JDude het volgende:
[..]
True.
Als het in Utrecht was, dan kwam ik wel. Kwestie van Stofje optrommelen en 5 euro de man betalen.
Er komen er sowieso 3.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:59 schreef DeLeider het volgende:
10 euro dat morgen niemand komt..
Scherp, stuk geniequote:Op vrijdag 1 september 2006 15:59 schreef DeLeider het volgende:
Ja. Dat regelt JD dan maar. En níét op een vrijdag.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan regelen jullie toch blij een meet in Utrecht? Op een dag dat Mt en Dago enzo ook kunnen? Huphup.
Kom maar hier met die 10 euro, kan ik mooi de reis van betalen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:59 schreef DeLeider het volgende:
Omdat het vanzelfsprekend is dat jij erbij mag zijn.quote:
Oh, kan ook.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Omdat het vanzelfsprekend is dat jij erbij mag zijn. [afbeelding].
Jamaar.. dat zeg je núquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Omdat het vanzelfsprekend is dat jij erbij mag zijn. [afbeelding].
Haal de [/aandachtshoer] maar weg. Stiekem meen je het gewoon.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Jamaar.. dat zeg je nú
Ik wist heul van niks
[/aandachtshoer]
Ik voel me buitengesloten, jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Haal de [/aandachtshoer] maar weg. Stiekem meen je het gewoon.
Nergens voor nodig! Je bent nu uitgenodigd door Mt.quote:
\Nee om jou staan we te springenquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:05 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zelfs hier wil niemand je hebben
[/de grond intrapt]
Betekent dat dat je morgen ook niet in BeF post?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:07 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Neen, maar ik heb morgen toch al wat te doen
Misschien 's avonds kort, jammer he...quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Betekent dat dat je morgen ook niet in BeF post?
Ik deed niksquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:13 schreef Chowi het volgende:
De immer geliefde DL.
Doe er nog eens een danquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vond het leuker toen we seksorgiefantasietjes verzonnen.
Nee, dan ga ik mijn duikspullen eens laten nakijkenquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Betekent dat dat je morgen ook niet in BeF post?
'Hihi ruik je dat?'quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:25 schreef ehqo het volgende:
Zou je dat trouwens echt doen Ch.? Dat met die schaamlippen?
Wil je dat?quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:25 schreef ehqo het volgende:
Zou je dat trouwens echt doen Ch.? Dat met die schaamlippen?
Eik0lquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:27 schreef Litso het volgende:
[..]
'Hihi ruik je dat?'
'Dat is m'n onderlip!'
Jij was in de buitenwereld, verdulle!quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:51 schreef JDude het volgende:
Stilte.
Ik moest even mijn fiets bij de reparateur ophalen, inderdaad.quote:
Ik pak de eerste trein, ik hoop dat je niet verhongertquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Bluh, ik verveel me. WIe komt er koffie drinken en Macvoedsel (ik heb trek in macvoer) eten in Rotterdam?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 17:38 i Groningen 3b Zwolle Intercity 766 NS 19:24 i Amersfoort 7 19:27 Amersfoort 6 Utrecht Centraal Intercity 1766 NS 20:26 i Rotterdam Centraal 12 |
Die zijn er weer niet zekerquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben er ook weer, en als jullie leuke 28+ vrouwen hebben doe ik mee aan orgie's
Anders niet
Hmm, best een goed idee eigenlijk!quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Bluh, ik verveel me. WIe komt er koffie drinken en Macvoedsel (ik heb trek in macvoer) eten in Rotterdam?
Ah, okay.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik moest even mijn fiets bij de reparateur ophalen, inderdaad.
Ho, wacht, ik ga mee. Laat me even het geld uit mijn portemonnee halen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga naar een boekenwinkel. Wens mijn pinpas succes.
Gezellig. Wil je me op m'n achterhoofd slaan als het allemaal te duur wordt?quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ho, wacht, ik ga mee. Laat me even het geld uit mijn portemonnee halen.
Ik heb mezelf waarschijnlijk niet eens onder controle.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gezellig. Wil je me op m'n achterhoofd slaan als het allemaal te duur wordt?
Yep.quote:
Was het leuk?quote:
Zie de PI....quote:
Ow, dat zegt heel wat over hoe gezellig het was inderdaad.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Zie de PI....
Ik heb er 6 boeken doorheen gejaagd.
Lezen is tof.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Zie de PI....
Ik heb er 6 boeken doorheen gejaagd.
2 Dean Koontz boeken en De goden waren kosmonauten.quote:
Oke...quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:43 schreef cerror het volgende:
[..]
2 Dean Koontz boeken en De goden waren kosmonauten.
Toen waren mijn boeken op en toen heb ik maar Harry Potter ( sue me ) en het oog van de luipaard gelezen....
Ik zou de goden waren kosmonauten helemaal als allelaatste lezenquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:43 schreef cerror het volgende:
[..]
2 Dean Koontz boeken en De goden waren kosmonauten.
Toen waren mijn boeken op en toen heb ik maar Harry Potter ( sue me ) en het oog van de luipaard gelezen....
Ook dat.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:12 schreef Litso het volgende:
Niks mis met harry Potter.
Doodzonde.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:14 schreef Neenetje het volgende:
Ik heb net het goorste frietje ooit op.
Dan prefereer ik toch friet uit de eigen frituur.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:16 schreef Neenetje het volgende:
[..]
'T was verzopen in uitjes en saus.
Das best ok.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan prefereer ik toch friet uit de eigen frituur..
www.gutenberg.orgquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb geeneens boeken gekocht, m'n salaris is er nog stééds niet [afbeelding].
Verkopen ze daar ook voedsel danquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga naar een boekenwinkel. Wens mijn pinpas succes.
En ik wil een nieuwe commodore 128 maar dat gebeurt ook niet zo 1 2 3.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, en ik heb geen printer. Of ik heb er wel één, maar die doet het al een jaar niet. Doet me denken. Ik moet een nieuwe printer hebben.
Nee, maar ik heb een frituurpan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Verkopen ze daar ook voedsel dan
Zo duur zijn die toch niet?quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:53 schreef cerror het volgende:
[..]
En ik wil een nieuwe commodore 128 maar dat gebeurt ook niet zo 1 2 3.
Dag mop.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:01 schreef Neenetje het volgende:
Mamma.
Ja! Die's voor mij!quote:
Ah, ook een soort TBS dus!quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een frituurpan.
Wat moet jij met een C128?quote:
Verkopen op marktplaats?quote:
Dat was echt 1 van mn natte dromen als kindquote:
Dude, ik bedoelde het iets meer scene-specifiek, zeg maar.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gewoon, whose-line, lachen enzo!
toch?
*terug afpakt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja! Die's voor mij!
[afbeelding], cerror.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |