En wachten duurt laaaaaannngggg......quote:Op maandag 4 september 2006 09:57 schreef PM-girl het volgende:
Nu is echt alles klaar. En dan zul je zien dat het nog 5 weken duurt!
Is er pas om 3 uur achter op balkon...quote:Op maandag 4 september 2006 10:47 schreef snoopy het volgende:
He bah Moonah, dat is jammer. Het is wel lekker weer. Kan je niet gewoon lekker buiten gaan zitten in het zonnetje?![]()
Iedereen werkt op maandag.quote:Op maandag 4 september 2006 10:50 schreef Githa het volgende:
Is er niemand die je kan bellen voor een lekkere bak thee en zoet sappige roddels
Bende ok unne Brabo?quote:Ik zou zeggen, ik drop Jordy wel af dan heb je wat afleiding, maar da's geen rust nemen he![]()
Nee hoor ben er nogquote:Op maandag 4 september 2006 09:57 schreef PM-girl het volgende:
O is Inky al weg, ze zou zich voor vertrek toch nog melden?
Och armquote:Op maandag 4 september 2006 10:59 schreef Bass-Miss het volgende:
Ellende, de vroedvrouw is hier juist geweest met haar lijst benodigdheden... om prut op te vangen en zo....![]()
![]()
![]()
lekker toch?quote:Op maandag 4 september 2006 11:01 schreef Githa het volgende:
Harstikke Brabo.... mijn kind zegt (H)oudoe
![]()
![]()
Ieeehieeee ik vind het zo spannund voor jequote:Op maandag 4 september 2006 11:02 schreef Inky05 het volgende:
[..]
Nee hoor ben er nog
Om 11:45 moet ik me pas melden. Verder weet ik nog niets. Ik ben als laatste aan de lijst toegevoegd dat kan beteken dat ik pas laat in de middag ben maar dat hoeft niet.
Clysma wordt aan geboden, maar hoeft geloof ik niet perse voor de operatie ofzo
Ze zeiden dat je er zelf profijt van zou hebben (ik denk wat hier al beschreven is)
Het zelf doen was wel ff lastig, mijn achterkant is namelijk alleen uitgang![]()
Ik moest proberen om 10 minuten niet naar de wc te gaan.
Haha makkelijker gezegd dan gedaan ! heb het geloof ik 5 minuten vol gehouden.
Maar de reactie stelde niets voor, wel de rest van de nacht gas gehad en vanochtend nog gewoon naar de wc geweest. Dus wat het nou doet ?!
Om 7 uur nog even wat gegeten, nog ff een tukje gedaan en nu rustig aan klaar maken voor vertrek. En dus hier nog ff![]()
![]()
![]()
Ik ben niet zenuwachtig in m'n hoofd maar merk wel dat ik vaker naar de toilet moet, dus het wel spannend vind. Moest nog denken aan de uk. Die weet straks niet wat ie beleefd, zonder een seintje te geven (kind geeft stofje vd weeen) wordt ie opeens gehaald!
Maar dan kunnen papa en mama hem erna wel lekker vertroetelen !
Nou meiden, tot snel![]()
awwww. kusjes voor de tekkiequote:Op maandag 4 september 2006 11:29 schreef PM-girl het volgende:
Moonah, goed dat je balen omzet in daden! Ben ik ook aan het proberen, heb net gebeld met dierenarts en onze hond moet onder narcose de tanden laten trekken. Dat kost al de hele ochtend veel tranen, terwijl het niets voorstelt, dus nu maar aan het poetsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |