Aan het label ligt het niet, A&F heeft bij t-shirts heel veel verschillende labels, van simpel tot uitgebreidt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:18 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Weet niet zeker, label vind ik wel vreemd.
Brakke fotokwaliteit, het is gewoon exact dezelfde.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:59 schreef Repeat het volgende:
[..]
Nou, als je dit plaatje vergelijkt met
[afbeelding]
dan zie je toch dat de onderste tekst (and fitch) een andere kleur heeft, zilverkleurig ipv zwart en dat het label een andere kleur heeft, zijn dus gewoon verschillende modellen... Of komt het door de foto, zou ook wel kunnen natuurlijk
Maar het opvallendste verschil met die trendgivers is wel de zwarte rand op het hele abercrombie heen, dat zit er op die andere foto's niet...
Het label van dat shirt ziet er anders wel erg cheap uit. Het hele shirt overigens.quote:Op zondag 24 september 2006 03:35 schreef SatanicWarrior het volgende:
Aan het label ligt het niet, A&F heeft bij t-shirts heel veel verschillende labels, van simpel tot uitgebreidt.
Ik heb t-shirts van abercrombie.com besteld met hetzelfde label alleen in andere kleuren.quote:Op zondag 24 september 2006 11:07 schreef Coconut het volgende:
[..]
Het label van dat shirt ziet er anders wel erg cheap uit. Het hele shirt overigens.
misschien dat je hem nog terug kan sturen, nep kleding is een behoorlijke no-go...quote:Op zondag 24 september 2006 15:26 schreef Roycoooooo het volgende:
Hmm... Minders, als je het zo bekijkt is het idd wel anders..
Hoodie is verder wel mooi, ook qua voering aan de binnenkant enzo.. Niks mis mee naar mijn inziens!
Edit:
De reden zou zijn omdat deze hoodie verkeerd gelabeled is, het is een S ipv een M wat in de binnenkant staat misschien het dat daardoor komt...
Hoe groot/breed ben je? Ik heb even een indicatie nodig. En hoe valt ie in het echt uit?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:29 schreef Coconut het volgende:
Volgens mij is die hoodie nep hoor.. Het label klopt niet, lettertype kis anders en er zit een blauwe ipv grijze rand om de letters.
Ik heb even een fotootje gemaakt van hetzelfde vest die hier in de kast ligt, besteld bij A&F:
[afbeelding]
designs, ik heb niks van hollister, dus over de kwaliteit kan ik niks zeggenquote:Op zondag 24 september 2006 20:47 schreef Ace1 het volgende:
Kan het niet tippen qua kwaliteit? of vind je de desings gewoon niet mooi?
Sluiter ja, dankje wel.quote:Op zondag 24 september 2006 23:52 schreef Lexiun het volgende:
ik had het zelfde met de rits, normaal zit de sluiter rechts en bij mij zat hij links (bij a&f besteld).
Heb 'm ook al gezien, heb eigenlijk al zat van die dingen, maar nog niet in het blauw.quote:Op maandag 25 september 2006 00:06 schreef Dizer het volgende:
Ik vind deze dus nog steeds mooi:
[afbeelding]
Maar vandaag iets vergelijkbaard gepast bij de America Today, maar dus met AT's logo. Ziet er iegnlijk bijna dezelfde uit. Vond het achteraf best wel saai... maar ik vind het best moeilijk
Nee, America Today probeert gewoon de populaire merken uit de USA na te apen.quote:Op maandag 25 september 2006 00:11 schreef Dizer het volgende:
Is America Today gewoon een dochter bedrijf van A&F? Het zijn voor een groot deel bijna dezelfde kleding maar dan met een andere logo
Trendgivers verkoopt nepspul. Zie je niet dat het lettertype van 'and fitch' heel anders is dan op het originele vest? Vooral bij de C zie je het goed, die is veel te rond.quote:Op zondag 24 september 2006 23:51 schreef LaZZ het volgende:
Ik heb ook die hoodie binnen via Trendgivers. Maat S, staat M op het label maar is productiefout (?).
Zit ook blauwe rand omheen etc. Wat ik zeker als verschil zie is dat het de rits andersom zit, dus dat ene beweegding links als je het zou vergelijken met die andere foto. Nu vraag ik me af, is dit nep spul, voor de rest ziet het er namelijk wel mooi en van goede kwaliteit uit. Zal ik anders A&F een mail sturen met een foto van de hoodie?
Inkoopactie organiseren?quote:Op maandag 25 september 2006 00:06 schreef Dizer het volgende:
Ik vind deze dus nog steeds mooi:
[afbeelding]
Maar vandaag iets vergelijkbaard gepast bij de America Today, maar dus met AT's logo. Ziet er iegnlijk bijna dezelfde uit. Vond het achteraf best wel saai... maar ik vind het best moeilijk
Hoodies vallen groot uit, ik heb ook polo´s maat M van A en F en van een hoodie maat S!quote:Op maandag 25 september 2006 13:08 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik wil eventueel ook wel mee doen met een inkoopactie. Ik vind die shirts en polo's echt geweldig van A&F..
Hoe vallen die hoodies? Ik heb van polo's/shirts maat M. Komt dat ongeveer overeen met de hoodies?
Hangt van de pasvorm af, als deze Classic Fit is dan kun je beter een maat S nemen ipv M. Als deze Muscle Fit is kun je beter gewoon maat M nemen.quote:Op maandag 25 september 2006 13:55 schreef Roycoooooo het volgende:
Hoodies vallen groot uit, ik heb ook polo´s maat M van A en F en van een hoodie maat S!
Muscle fit polo's/shirts vallen met maat M perfect bij mij.quote:Op maandag 25 september 2006 15:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hangt van de pasvorm af, als deze Classic Fit is dan kun je beter een maat S nemen ipv M. Als deze Muscle Fit is kun je beter gewoon maat M nemen.
Ja, ik heb hier zowel een Muscle Fit hoodie als een Classic Fit hoodie, en de Muscle Fit valt gewoon duidelijk een maatje kleiner dan de Classic Fit.quote:Op maandag 25 september 2006 15:39 schreef ChRoNiC het volgende:
Dat geldt dus ook wel voor hoodies maat M, als ze maar muscle zijn?
Je kunt zeggen wat je wil, maar dit zijn echt super comfortabele broeken om te dragen.quote:Op maandag 25 september 2006 15:47 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Men, wat zou ik hiermee stoer uitzien op de tennisbaan van de winter![]()
Ik zou er een sweater bij kopen anders loop je er eerder zielig dan stoer bijquote:Op maandag 25 september 2006 15:47 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Men, wat zou ik hiermee stoer uitzien op de tennisbaan van de winter![]()
Precies hetzelfde hieroquote:Op maandag 25 september 2006 14:58 schreef Lexiun het volgende:
Mensen, dit is raar!
Net mijn mandje vol gegooid voor 500 eu aan kleding, kom ik bij checkout staat NEDERLAND niet tussen het lijstje (zeker 2 keer doorlopen). Iemand die dit ook heeft en weet hoe dit zit ?
Moet jij niet naar China of zo?quote:Op maandag 25 september 2006 16:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zou er een sweater bij kopen anders loop je er eerder zielig dan stoer bij
IKKUH wat danquote:Op maandag 25 september 2006 23:15 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Zijn er mensen die iets van besteld hebben en waarvan bleek dat ze de verkeerde maat gekocht hadden?
Ik zit er zelf over na te denken dingen te bestellen, maar stel nu dat ik de verkeerde maat bestel dan verdwijnt het in de kast om er niet meer uit te komen. Ik vroeg me toen af of er kasten in Nederland zijn die deze verborgen A&F miskopen herbergen en of de eigenaars misschien overwogen hebben de kleding door te verkopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |