quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:04 schreef outcast_within het volgende:
Ik zie het in fotoboeken bij vrouwen wel eens.
Seksualiteit: Bi
of
Seksualiteit: open minded![]()
Stelletje Attention whores. Huppelende kutjes die vrolijk tegen iedereen lopen verkodigen dat ze Bi zijn.
Die de helft van de tijd niet eens iets met een andere vrouw heeft gedaan, "maar het wel wat zou lijken"
Een kwart ervan heeft in een dronken bui in de plaatselijke pauper discotheek een ander gedrocht lopen zoenen in de hoop wat aandacht te krijgen.
En een kwart ervan zal ook daadwerkelijk wel bi zijn. Fijn voor je dat je er zo voor uit komt en het vermeld in je fotoboek
Dank u![]()
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:09 schreef MouseOver het volgende:
Maargoed.. pleit je nu weer voor emancipatie van de man op dit vlak?
quote:
Nou ja, daar ben ik dan weer iets te netjes voor...quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:29 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat trut een van de minst gebruikte scheldwoorden is. Doe iets met k*nker in je sig. Dan weet je zeker dat je het plebs hier voor bent![]()
Ja. 2xquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:09 schreef angelfist het volgende:
[..]
Nou ja, daar ben ik dan weer iets te netjes voor...
Gelukkig was het ook niet serieus bedoeld...(tis toch erg dat ik de neiging voel dat uit te leggen...zegt dat iets over mij ?)
Ik ben gewoon sexueel. Mannen, vrouwen, speelgoed, ik vind 't allemaal leukquote:
Mannen zijn af en toe net speelgoed hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:55 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ik ben gewoon sexueel. Mannen, vrouwen, speelgoed, ik vind 't allemaal leuk
pwned.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:13 schreef Kiteless het volgende:
Dat je bi bent betekent niet dat je verplicht bent om sex te hebben met lelijke sukkeltjes erbij
Ja ik heb ook wel het idee dat veel bi-mensen zichzelf stoer vinden (vnl. wijven toch wel)quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:14 schreef KopieerMachine het volgende:
en ik gun iedereen wel zijn lolletje, maar ga niet roepen dat je gelijk wil zijn terwijl je ook weer speciaal wilt zijn![]()
Ja, als je single wil zijn en genoegen neemt met af en toe als seksspeeltje fungeren voor een stelletje, zodat zij hun fantasie kunnen uitleven, sure, geen probleem.quote:Op maandag 11 september 2006 01:14 schreef a-child-in-chains het volgende:
Maar het is toch nooit een probleem geweest (ook vroeger niet) bij MVV spelletjes?
net wat jij zegt.quote:Op maandag 11 september 2006 02:16 schreef Dipkip het volgende:
Dat kijk ik niet, vertel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |